Slide and Fold レビュー 

116
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.4

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

The price was not cheap but the build of the patio doors matched the price. It was one of the few companies that gave a 4 panel aluminium choice that matched the layout of the very old ones being re... もっと見る

5つ星のうち1の評価

If you need any customer support be prepared to speak to the rudest man on planet earth, also expect for your beads not to fit and your doors to drop and not be able to lock after a few months. No ea... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Charlene and Adam were very helpful, pre and post sale. Door arrived on time and intact. The installer struggled with the glazing beads, some minimal instruction may benefit future installers but all... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Absolutely first class company. I was recommended them by a relative. Its a big item for a new build and expensive when youre aware of a tight budget, slide and fold were very very reasonably priced.... もっと見る

企業情報

  1. アルミ窓製造業者
  2. ・
  3. PVC窓提供業者
  4. アルミ枠提供業者
  5. ドア製造業者
  6. ドア提供業者
  7. 窓提供業者

当該企業による記述

We’ve been providing a stunning range of doors and windows since 2006 with one goal in mind: Providing premium quality products for a reasonable cost We manufacture products in house which gives us the knowledge and expertise to provide information and guidance to purchase the perfect item for your space. As a British based manufacturer, we also control costs which means you never pay additional middle-man prices. Our products Choose from the beautifully designed TecTURA and SolaTHERM range of Aluminium Bi-Fold Doors or select our UPVC Modlock Bi-Fold Doors. Our VisTA range of aluminium sliding patio doors now with an ultra slim 35mm sightline. Select the perfect entrance door from our range of Contemporary, Premium or Designer range. Our support With specialist technical knowledge within fenestration, our specialist Sales team can review your structural opening size and advise you on the best course of action for the most cost effective solution for you. Our Technical team know all of our doors inside and out, with this they can answer any pre-purchase questions or provide in depth assistance on installation. Our Logistics team strive to make sure your delivery is on-time and in full every time. Our Customer Service team provide an unparalleled customer service experience, whether it's help needed after purchase to provide information, advice on installation or to arrange a replacement part, they will do their utmost to ensure you are fully satisfied.


連絡先

4.4

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

116件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.4

すべてのレビュー

(116)

過去12か月のレビュー数: 8件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Do not order from this company!

Do not order from this company!! I closely followed the online buying instructions and ordered a right hinged internal door. After delaying my order initially for quality issues the doors were delivered by an amazingly helpful delivery man.

There was nothing on the packaging to describe the doors. I had a light switch moved especially for my right hinged door. The door was installed by my builder while I was away - it was left hinged!!

The door also didn’t not come with enough gasket to finish the installation.

I checked my order and called slide and fold and send a photo of the door where I was told that they couldn’t work out if the door was wrong despite the photo. I was also told that perhaps I didn’t understand the online instructions to order the correct door. I had ordered the correct door, they had sent the wrong one even with their QA process!!

After 20minutes Adam finally agreed it was the wrong door that had been sent and again said he would address this on the website- ???? Still the wrong door- right order!!! He suggested I get my builder to take it out and reverse it!! I decided to move my light switch back as easier.

Adam send some gasket but it turns out it was the wrong kind, at first I was told it was correct by Adam until I described it as red not black. So then we waited more days for the correct gasket to be sent!
I emailed Adam today and was told that as the door was installed they couldn’t do anything but don’t worry he is looking at the website. Again - I ordered correctly they sent the wrong door but he will not take any accountability for it. I was made to feel it was my error, it was my error to use this company that is for sure!!!

2024年10月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Very pleased - Adam was my saviour

There were a few glitches in the beginning with regards to delivery dates but, after an email to their Customer Services Team, Adam Ball turned it all around. He provided excellent service and really went the extra mile to ensure I was happy with the finished door. He even tweaked an existing door while he was at my house which now is back to perfect working order. Can't thank him enough. If you have any issues with Slide and Fold, just speak with Adam, he'll sort it.

2024年9月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Well where do I start...

Well where do I start.... Except from I should have reviewed earlier but been really busy..... From ordering this company couldn't do enough for you from advise about what would work best for us always through to the Saturday morning when I was fitting they were always there on the phone for guidance to talk me through the fitting process...... These guys are amazing.... Now the doors have been in over a year I noticed it got a little stiff this is where they were amazing I contacted the aftersales and got the most helpful guy sure he was called Adam 😬... I explained what happened then I got a full email with diagrams on how to sort this..... Due to myself not sorting the problem straight away it had made the handle go a little dodgy he also sent me a link to the new handle.... Overall I am over the moon with the quality and even more happy with the after sales support... You get a 10/10 from me guys

2024年9月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

A Excellent Professional service

A Excellent Professional service by Adam and all of the team at Slide and fold . This is our third time in placing an order for doors with them the last being this July and as expected the Bifolds fitted perfectly and look fantastic and delivered on time , there was a minor issue which was cause by us but it was immediately resolved by a call to one of the friendly helpful team . A pleasure to deal with . Looking forward to doing more business with Slide & fold in the future . Many Thanks again for a first class service and product

2024年8月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible experience

Be warned this is not a long standing company as advertised on the website. The company went in to liquidation on December 23 resulting on outstanding orders being cancelled with no refund including my order of £31k.

2024年1月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

BE AWARE, FRAUD!

My wife placed an order in October 2023 for the total of £23,106. Only a third of the order was delivered in mid December with some missing parts. Subsequently, in the first week of January we were informed that the company went into liquidation. However our requests for the return of the money have been to no avail. This has caused us lot of stress and struggling to finish our house.
We noted that the new company use the same website etc. This is a Fraudulent company, keep away from them....

2024年1月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I purchased our doors in 2015 and we…

I purchased our doors in 2015 and we love our slide and fold doors, they have been brilliant. We recently had a problem with one of the runners and slide and fold went out of there way to sort the problem sending us the part even though they no longer manufacture our door which arrived today. Excellent service, great staff and great communication. Thank you.

2024年3月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bunch of theives

The company, slide and fold ltd, took my money and then claimed they were bankrupt, and declined to deliver. Apparently, selling the website to slide and fold aluminium ltd. who trade from the same address but are no way related to the company who stole my money? So the company you are buying from has been trading since December 2023.

Be very careful! Like a cheating partner, it is just a matter of time before they do it again.

2023年11月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great service from start to finish!

Great service from start to finish. Was a little nervous about ordering online but the guys at slide and fold made the ordering process very straight forward. Windows were delivered on time and look fantastic! Will definitely be using again when the time comes and have already recommended to friends. Thanks again!

2024年2月27日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Thank you Katie

5つ星のうち1の評価

Dishonest business

I placed an order in October 2023 for the total of £23,106. The order was supposed to be delivered in 6 weeks instead in mid December only a third of the order was delivered but the windows were missing a crucial part necessary for their installation. The company said they were going to post these but they never came. Subsequently, in the first week of January we were informed that the company went into liquidation. It is clear that the company is still operating and taking orders. However my requests for the return of the money or for the order fulfilment have been to no avail. I can only assume it is a dishonest organisation.

2023年10月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not use the company FRAUD

Do not use the company! It is a fraud! The company is in Administration and still taking the ordered after sending the email that they WILL NOT DELIVER the order, which was paid in full in November 2023 order number INV 3383. Apparently by only changing the name they still trading under same website and sale phone number. The page and website should be closed with the closing of old company. It’s impersonating of company which failed so many customers.
The website has flashy sales but its too good to be true. Avoid.

2024年1月8日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Dear Elena,
As we have discussed with you, the company you placed your order with prior to 20th December 2023 ceased trading, and we tried to best advise you on how to claim your money back.
As we also explained, the website and brand name were purchased out of administration by new owners, completely unaffiliated with the previous ones. All orders placed from 20th December 2023 are being fulfilled by the new company.
I am sorry you feel this way, but I can assure you that the new company is not fraudulent and we will continue to serve our customers with high levels of customer service, and great quality products.
Many thanks

5つ星のうち1の評価

Thieves Stay well clear took £4100 of my hard…

Stay well clear took £4100 of my hard earned money very conveniently, insisted on the whole amount and pushed me to pay the money so I can have delivery in January and guess what I get an email saying the company has gone bankrupt and I should pay the amount again and they will do the same deal how very noble of them Robin Hood! criminals. They also feel it’s OK to steal from credit card companies. Stealing money is stealing, and if you want to be dealing with people like this then go ahead, but don’t say you were not want

2024年1月1日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Dear Al,
As we have discussed with you directly, the company you placed your order with (prior to 20th December 2023) has ceased trading and we tried to help you claim your money back via your card company so you were not out of pocket.
As we also explained, the brand name and website were purchased out of administration by a new company, with no affiliation to the previous owners. All orders from 20th December 2023 onwards are being fulfilled by the new owners and we have not stolen from anybody, so I am very sorry you feel this way.

5つ星のうち5の評価

Adam , customer services @ Slide and Fold.

I've just been dealing with Adam at customer services, and I have to say he was absolutely excellent. He went the extra mile in terms of sorting my issue and I can't speak highly enough of him or the company, would definitely recommend to anyone.

2023年12月8日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Dear Mr Webb , Thank you very much for your brilliant feed back , everyone really appreciates that you took the time. I'm glad we have managed to help you promptly

5つ星のうち5の評価

Great bifold doors

Great bifold doors, which were very competitively priced when I purchased them and exceptional customer service; I have owned a set of bifold doors for the past 7 years and they’ve been a fantastic purchase, make the room come alive.

I recently wrote to Adam at their customer services enquiring if he could help identify a replacement part for one of the rubber seals and without me asking he posted a replacement part! Would recommend them in a heartbeat.

Many thanks again.

2023年11月27日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Brilliant James , thank you very much

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Just wanted to write a review to express our thanks for all the help and advice we have received throughout our purchase, installation and initial use of the sliding doors. We are very pleased with quality and finish of the doors and particularly the customer service.

2023年11月11日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Thank you very much for taking the time to feedback , everyone in the Team really appreciate it and we hope you enjoy your doors for years to come.

5つ星のうち5の評価

Great products and exceptional customer service

We ordered three sets of bifold doors online from Slide and Fold in June and have only just installed them (hence the belated review). We were really impressed with the high standard of customer service we received from our initial purchase right through to delivery. The quality, standard and precision engineering of the products is exceptional and we were able to install all three sets of bifolds ourselves without any issues. All the staff we spoke to were really helpful, knowledgeable and professional, especially Sarah who is an absolute credit to the company and who's help was invaluable to us and very much appreciated.
We would definitely order from Slide and Fold again and would happily recommend their three pane bifold doors, which have totally transformed our home and look amazing!

2023年11月1日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Brilliant Nicola , thank you very much for your kind words and feedback , Thank you for sharing the photos , The Team appreciate that you took the time particularly Sarah.

5つ星のうち5の評価

Great customer service

Our original set of 7 large sliding patio doors were installed about 5 years ago and are really lovely. Their customer service has always been second to none, including today (hence the review).

2023年10月27日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Hi Kathy , that's really great to hear regarding the original installation and that we can help you today , Many thanks for the feedback

5つ星のうち5の評価

Light, slimline, high quality sliding doors

I did a lot of shopping around before buying a triple pane sliding door. These guys were some of the cheapest and the product is extremely high quality. It is very slimline and light and looks fantastic, I would definitely recommend. I have also found the customer service has been exceptional (especially Adam) which is what prompted me to leave a review.

2023年10月26日
自発的なレビュー
Slide and Fold ロゴ

Slide and Fold からの回答

Dear Hannah , Thank you very much for your really positive feedback and thank you for taking the time to do it , the Team absolutely appreciate it.
If you have any completed photos that you might wish to share , we will highlight them on our newly launched website

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報