Stronics Limited レビュー 

67
•
TrustScore 5段階評価の3

2.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Item still hasn’t been received sent emails no response then had a text today 12th almost a month to says it’s been delivered at 2.46 but have been home all day very disappointing . I bought 2 phone... もっと見る

5つ星のうち1の評価

If I could give zero stars I would. I ordered an iPhone12 on 14/09/26. Expected delivery was 3-5 days. It has still not arrived exactly 2 weeks later. Despite over a dozen attempts to contact Custom... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Amazing customer service, very helpful and friendly!! I made an order for some headphones as a Christmas present and they contacted me regarding sending a different colour as those ones might not arri... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Excellent experience, ordered on the website. There was a pricing error when I made the purchase but stronics were fab about it & they honoured the price which was considerably less, my items were... もっと見る

企業情報

  1. 電子機器店

当該企業による記述

Stronics is a UK online retailer offering affordable electronics, tech accessories, home and garden essentials, health and beauty products, clothing, and leisure items, with fast delivery and great-value deals.


連絡先

2.9

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

67件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 11%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.9

すべてのレビュー

(67)

過去12か月のレビュー数: 27件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち2の評価

Pretty bad customer service :(

I ordered a pretty expensive gift for my husband (£68) and the website stated it should have arrived within 3-7 working days. 14 days later, and still no sign of the gift! I contacted them with all my info, asking very politely if they could please chase it up for me. They responded with a one line sentence - You will be refunded as the order is now outside the specified delivery time. That was it - no apology, no explanation, and no advice as to what to do going forward. I daren't risk ordering the item again, as no idea whether or not it would arrive pending a second attempt?!

I did appreciate the swift management of the situation re: giving me a refund, but honestly, the communication and customer servicewas pretty poor. I was not given a reason for the issue, nor was I asked if I'd like to re-order, or anything else helpful.

It's just a bit sad, because I was excited to start advertising this company as an affiliate! But now I don't feel I can do so any more in good conscience, sadly :(

2026年3月30日
5つ星のうち1の評価

It hasn’t arrived

It hasn’t arrived, I ordered over 2 weeks ago and it said it would be 3-7 days. It may not arrive in time for the event I needed it by. Won’t be ordering again.

2026年3月8日
5つ星のうち1の評価

Just terrible

Noticed a lot of comments about Stronics correlates towards scam service...maybe a bit harsh, but definitely has tendencies towards it. Ordered Bluetooth headphones as they matched the appearance of the good ones I had before and based on reviews they seemed of OK quality. Either the reviews were left by bots or by people that don't know what good headphones sound like, but they were complete trash. Sound quality is poor, battery life even worse. After trying I packed them and decided to return. Filled the form on Stronics site and of course no replay for them for 3 weeks related to return / refund. Tried to email multiple times, was ignored every time. After that I decided to reach out to PayPal, who refunded me instantly after providing the proof. On the next day after I got the refund, Stronics contacted me to say that if I wanted a refund I should ship the item back using the return label which they provided. What a coincidence after ignoring my request for a few weeks. To be fair from my side, I sent the item back. Anyway , product crap, customer service disaster and I wouldn't recommend shopping at Stronics to anybody.

2026年1月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

One star is too good for this company

One star is too good for this company. So far 2 weeks have elapsed since I placed my order and it has not arrived. I have 'phoned 3 times and the answrerphone is full. I have emailed them 3 times and no response. I am seriously worried that I will never receive my order.

2026年1月18日
5つ星のうち1の評価

Item not delivered

Ordered the item on the 13th of October. They said 3-8 days for delivery. Nothing has been delivered and they have not responded to my email.

2025年10月27日
自発的なレビュー
Stronics Limited ロゴ

Stronics Limited からの回答

Sorry for the bad experience please contact customer service

5つ星のうち2の評価

Poor battery charge life

I've had quite a few of this design of headphone over the years and the batteries have lasted 5-6 nights on a full charge, unfortunately these ones don't even manage 2. I suppose that's better than not having them at all though.

2025年9月20日
5つ星のうち5の評価

est airpods so far

I absolutely love these AirPods! I’ve been using them daily for about a month now, and they’re holding up really well. When they arrived, the box was slightly scuffed, which initially had me a little concerned—but it was fully sealed, and the AirPods themselves were spotless and clearly brand new.

The sound quality is fantastic—crisp highs, solid mids, and the bass is surprisingly punchy for such tiny earbuds. I upgraded from the 2nd generation, and the difference in sound is noticeable—especially with how much clearer and fuller the low end feels. If you're someone who cares about audio quality, these are a huge step up.

They fit super well in my ears, which was something I was nervous about at first. For reference, I used to use the standard wired Apple EarPods, and these fit almost identically—so if those worked for you, these likely will too. I move around a lot throughout the day, whether I’m cleaning, working out, cooking, or getting ready, and I haven’t had them fall out once. Super secure and really comfortable—even after a few hours of continuous use.

Battery life has been great so far. I use them for around 4 to 6 hours a day, and usually just pop them back into the case once during that time. They charge really fast, and when I take them out again, they’re fully charged and ready to go. I only have to charge the case every couple of days—usually every 1 to 3 days depending on my usage—and even on the second day without charging, the case still has around 30% left. Really impressive battery performance overall.

They’re also super convenient for everyday use and perfect for travel because they’re so compact. Just a heads-up though: their small size does mean they’re easier to misplace, so I’d recommend being extra careful when out and about.

One thing I do want to point out is that if you accidentally drop the case, the AirPods tend to pop out. That’s my only real complaint. I’d highly recommend getting a protective cover for the case—not just to help with that issue, but also because it’s a fun way to personalize them to your style.

The pairing process was seamless. They connected to my iPhone instantly, no hiccups or delays. The microphone works great too—clear on calls, and no one’s had any trouble hearing me. Phone call quality overall is excellent, and switching between music and calls is smooth and fast.

Also, the range is solid. I’ve been able to move around my apartment without losing connection, even with a few walls in between. The case feels durable and high-quality—not flimsy or cheap at all.

All in all, I’m super happy with this purchase. I was a little nervous at first because of some mixed reviews I’d seen, but I’m glad I trusted my gut. These AirPods have exceeded my expectations. I’d give them a 10/10—honestly, probably a 10000000/10 if I could. Comfortable, reliable, great sound, and easy to use. Highly recommend stronics.co.uk I will buy again.

2025年6月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Late delivery

I ordered on the 26th of May and it took them 2 weeks to ship to me. When the item arrived, it was out of warranty and used despite being advertised as new. When I kept asking for an update for the rest of my order, they’ll say they’re working on it. I had to get Klarna to intervene. If you plan on ordering, be prepared to wait…

2025年6月13日
自発的なレビュー
Stronics Limited ロゴ

Stronics Limited からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. I sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay in your delivery and the condition of the item you received. This is certainly not the experience we aim to provide, and I completely understand your frustration.

We strive to ensure all orders are shipped promptly and arrive in the advertised condition, so I’m truly sorry that we fell short in this instance. Please know that your concerns have been escalated to our team to ensure this is addressed and prevented in the future.

I apologize for the delay in updates for the remainder of your order. Your feedback will help us improve our processes and provide clearer and quicker updates.

If there’s anything else we can do to correct this or assist you, please don’t hesitate to let us know. We value your business and appreciate your patience as we work to improve.

5つ星のうち3の評価

3rd Gen AirPods

Got a pair of 3rd Gen AirPods in Feb 2024, this was back when Laybuy was still around (just). They arrived quickly although slightly delayed but courier issue NOT supplier, however the supplier gave me used AirPods for the price of brand new unopened bearing in mind it never said they were used when buying (nor did they say brand new boxed either) but you’d think they were when buying from a company. They were in someone else’s name when pairing to my phone and had warranty left for about 8/9 months so had been set up months prior by someone else. Apart from my OCD going nuts and having to sanitise the AirPods to within an inch of their life they worked great! Just wish the item was marked refurbished so customers know what they’re actually getting

2025年2月2日
自発的なレビュー
Stronics Limited ロゴ

Stronics Limited からの回答

Hi there, thank you for your feedback, and I am sorry that your order didn't meet your expectations. We have a dedicated 24/7 customer service to reach out. In your case, please get in touch with us. We are happy to resolve your issue as quickly as possible. We advise that customer should contact us immediately if the item don't the condition advertised. We will exchange or refunds.

5つ星のうち1の評価

I think its a scam site

I think its a scam site, fishing for data. I placed my order, never arrived. No response from customer service. I got a refund via PayPal.
...
In response to the response from stronics. The drive never arrived.. it's been a month. you gave me back my payment after I complained through PayPal. No response to my emails before the complaint. But no drive ever arrived, so hardly compensation. If it ever arrives I'll send you the payment back.

2025年2月5日
自発的なレビュー
Stronics Limited ロゴ

Stronics Limited からの回答

First of all, my apologies on behalf of Stronics.

I know it can be frustrating when your purchase didn't meet your expectation. In your situation, there is no need to call us a scammer because your delivery didn't arrive on time. We compensated you, we let you keep the 4TB external hard drive you purchased for £26 because of late delivery. We understand it was delayed from the courier for delivery, but as a responsible seller we refunded you and asked you to keep the item as a Goodwill gesture. Now, who's the scammer here?

Stronics offer 60 days free returns - 24/7 customer service - money back guarantee - late delivery compensation.

Stronics is dedicated to resolving your concerns within 24-48 hours. If your order hasn't arrived or isn't as described, contact Stronics directly for a quick resolution.

Thank you for your feedback and apologize for any inconvenience.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報