The Homeware Outlet レビュヌ 

287
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

Great quality Le Crueset product delivered at a very reasonable price. My only issue was Evri didn't even ring my doorbell on the day of delivery. The product was just left on the doorstep in full vie... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Easy website to navigate. My Denby casserole dish was a steal at £76, no-one else could match this. My parcel arrived quickly and was well packed. Kept updated with progress from placing order thro... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Amazing experience .. placed an order for a birthday gift and then realised the delivery will miss the birthday so I emailed the company and Chloe replied right away. She kept me informed whilst commu... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

First time user - reasonably priced quality products. Fast delivery and well packed. Most impressive was great customer service - responsive and friendly. Thanks Anna for all her assistance. I will de... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 日甚品店
  2. ・
  3. アりトレット モヌル

圓該䌁業による蚘述

Upgrade your interior aesthetics with The Homeware Outlet’s exclusive offers of up to 60% off from your favourite brands. Our seasonal edits keep you up to date on stylish décor trends or you can shop our range of covetable classics. With everything from designer soft furnishings to sumptuous bedding and unique kitchenware, The Homeware Outlet makes it possible to truly elevate your space.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

287件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(287)

過去12か月のレビュヌ数: 46ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic brands and product at great


Fantastic brands and product at great prices.

Thank you.

2025幎11月18日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your kind review.

We are thrilled to hear you are enjoying our range of brands and products. If you ever need anything else, we’re here to help.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Pleased with items and quick delivery

I am pleased with items ordered and the speed and efficiency of parcel delivery

2025幎11月17日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Hi Lynn,

Thank you for your 5-star review! We’re very pleased to hear that your items arrived quickly and efficiently and that you’re happy with your order 🀩

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Lovely product

Lovely product, reasonably priced an quick delivery.

2025幎11月7日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you for taking the time to leave such a lovely review!

We're really pleased to hear you’re happy with the product and our speedy delivery.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Happy customer

Fast dispatch and great package. Great addition to my Denby dining set. Really happy with my purchase.

2025幎11月17日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your lovely review Frank!

We’re delighted to hear your order arrived quickly and that you’re pleased with the packaging. It’s wonderful to know your new piece makes a great addition to your Denby dining set.

We really appreciate your feedback and are so glad you’re happy with your purchase!

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Quick Delivery

Good service, quick delivery

2025幎10月27日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for taking the time to leave us a review!

I am thrilled to hear you were pleased with the service provided, if we can help with anything else, do let us know.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

really helpful friendly staff

2025幎10月22日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your kind words Susie!

We’re delighted to hear that you found our team helpful and friendly — providing great service is always our top priority. We really appreciate you taking the time to share your feedback!

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Good service

2025幎9月24日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for taking the time to leave a review!

We're delighted to hear that you were pleased with the service provided.

If there’s ever anything more we can do for you, please don’t hesitate to get in touch.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Very happy with product and service

Very happy with product and service, thank you.

2025幎9月19日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you for taking the time to leave a lovely review. We’re pleased to hear you’re happy with both the product and our service.

If you need anything further, please don’t hesitate to get in touch.

With best wishes,
Paige

5぀星のうち1の評䟡

Not happy!

I ordered two items, but was only sent one. I was willing to give them the benefit of the doubt. After a phone call, I was told that I would be refunded. Days later, there is no sign of a refund. I will not be purchasing from this company again.

2025幎9月12日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

We’re very sorry to hear about your recent experience. This certainly isn’t the level of service we aim to provide, and I completely understand how frustrating it must have been to receive only part of your order and then experience a delay with your refund.

Once a refund has been processed, it can take a few working days to appear in your account, depending on your payment provider. If you have any trouble locating it, please don’t hesitate to contact our team — we’ll be happy to assist further.

We do take feedback like this seriously and will continue working hard to ensure our customers receive the smooth and reliable service they expect.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

The customer service team sorted out my


The customer service team sorted out my issue promptly. Excellent company.

2025幎8月19日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Deborah! We're thrilled to hear that our customer service team was able to resolve your issue promptly. It's feedback like yours that motivates us to maintain our high standards of service.

We truly value your kind words about us being an "excellent company" - that means the world to us!

If you need anything else in the future, please don't hesitate to reach out. We're always here to help.

Warm regards,

Sarah
Customer Service Manager

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic customer service

Great products and even better customer service!

2025幎8月18日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your kind feedback Zee!

We’re delighted to hear that you’re happy with both our products and the service you’ve received.

Providing a great experience means so much to us, and your feedback is genuinely appreciated.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち1の評䟡

Dreadful refund process

I bought a beautiful lampshade from this company only for them to send the completely wrong item. I requested that it be returned which was fine but then I was told I would have to wait 10 days for my refund. Now if this was a case of me not liking the item and returning then fine but this was their mistake. I should have received my refund much quicker.
I waited the 10 days for the refund and I even gave them the benefit of the doubt and waited 10 working days. During that time I was told I would hear from the warehouse as to why they sent the wrong item and heard nothing. It didn’t surprise me that there were no lampshades left that I ordered.
I have now called today to ask where my refund is and have been told that unfortunately it wasn’t processed. This is now nearly a month that this company have had my money. This was their mistake and I as the customer have had to follow up. I have to say the customer service person Yasmine I spoke to could not have been more helpful but whomever is running that company needs to sort out their processes. Very poor, very poor indeed and I will not be buying from them again. Seems to me the delayed refund process is another way of making money while my money sits in their bank account.

2025幎8月27日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you for taking the time to share your experience with us, Sally. I'm truly sorry about the issues you encountered with your lampshade order and the subsequent refund process. You're absolutely right - receiving the wrong item and then facing delays with your refund is incredibly frustrating, especially when it was our mistake.

I want to personally apologise for this disappointing experience. The delays you faced with your refund are completely unacceptable, and your feedback highlights some serious gaps in our processes that need immediate attention. I'm grateful that Yasmin was helpful, but recognise that this doesn't make up for the overall poor experience.

We're taking your feedback very seriously and are implementing changes to ensure refunds for our errors are processed immediately. I've also requested a review of our warehouse procedures to prevent incorrect items from being sent out.

I am aware Yasmin has organised for your refund to now be processed, with this being expedited in light of our initial failures. While I understand we've lost your trust, we're committed to doing better.

Kindest Regards,

Sarah
Customer Service Manager

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service

Amazing customer service. We ordered last minute for a trip away but they weren't offering next day delivery. I sent an email asking if I could pay more for express. Chloe responded and fast tracked it to us at no extra charge. Really happy and would definitely use again! 10 stars!!!

2025幎8月19日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your wonderful review, Richard! 🌟 We're thrilled that Chloe was able to help get your order to you in time for your trip. Going the extra mile for our customers is what we're all about, and it's fantastic to hear that the experience worked out so well for you. Your kind words and 10-star rating mean the world to us! 🙏 We look forward to serving you again soon!

Warmest Regards,

Sarah
Customer Service Manager

5぀星のうち5の評䟡

First time of ordering from the


First time of ordering from the Homeware Outlet and was super happy with the product
(Kitchen knives), price, communication and delivery.

Really nice to see good old fashioned customer service with items actually in stock and not waiting weeks for dispatch.

Very happy to recommend.

2025幎7月22日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for taking the time to leave this wonderful five-star review, Richard! We're absolutely thrilled to hear that you had such a positive experience with our kitchen knives, pricing, communication, and delivery. It means the world to us that you appreciated our commitment to good old-fashioned customer service - that's exactly what we strive for! We believe that having items in stock and ready to ship is just part of treating our customers right. Thanks again for your kind recommendation, and we look forward to serving you again soon!

Warmest regards,

Charlotte
Customer Service Advisor

5぀星のうち5の評䟡

Amazing experience .

Amazing experience .. placed an order for a birthday gift and then realised the delivery will miss the birthday so I emailed the company and Chloe replied right away. She kept me informed whilst communicating with the warehouse who did an amazing job despatching it super fast.. really grateful and Chloe is someone every business should have !!

2025幎8月11日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Lucie! We're thrilled that Chloe was able to help get your birthday gift delivered on time. Our team takes great pride in providing exceptional service, and we're so happy we could come through for you. Your kind words about Chloe will be shared with her and our entire team - feedback like yours truly makes our day! We hope the birthday celebration was special.

Warmest regards,

Charlotte
Customer Service Advisor

5぀星のうち5の評䟡

Quality

Arrived quickly, good quality

2025幎7月21日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your wonderful 5-star review, Christine! ✹ We're thrilled to hear that your order arrived promptly and that you're happy with the quality. 📊 We work hard to ensure quick shipping and high-quality products for all our customers. Your feedback means a lot to us!

Warm Regards,

Sarah
Customer Service Advisor

5぀星のうち5の評䟡

No problems at all from Oder to


No problems at all from Oder to delivery well done

2025幎7月22日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your kind words Margaret!

We're absolutely delighted to hear that everything went smoothly from order to delivery. It means a lot to us to know you had a seamless experience – that's exactly what we strive for!

If there's anything we can help with in the future, please don't hesitate to reach out.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち1の評䟡

Supplied faulty light then made return


Supplied faulty light then made return v difficult. Customer service not responsive. Return postage not paid.

2025幎7月18日
自発的なレビュヌ
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback Gemma.

We are really sorry to hear about your recent experience and the frustration it caused.

Having reviewed this further, it appears we did respond the day after your initial message to request a photo or video of the fault so we could assist you further, but it seems that email may not have reached you — our sincere apologies if this caused any delay or confusion.

We always want to ensure that faulty items are resolved quickly and fairly, and we are very sorry if that wasn’t reflected in your case. If you’re still experiencing issues or haven’t yet been able to resolve this with us, we would be very grateful if you could get back in touch so we can help further.

With best wishes,

Chloe
Customer Care Advisor

5぀星のうち1の評䟡

Ordered 4 plates

Ordered 4 plates - all arrived chipped despite being wrapped in bubble wrap.

2025幎6月17日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback Andrew.

I'm so sorry to hear that your plates arrived damaged.

We understand how disappointing this must be, especially when everything was carefully wrapped. While we do our best to ensure items are securely packaged, occasionally things can go wrong in transit—and we sincerely apologise that this was the case with your order.

I’ve reviewed your order and can see that we responded promptly and provided a resolution in line with our standard policy. We always aim to put things right as quickly as possible when issues arise, and I hope we were able to assist you on this occasion.

If there’s anything further we can help with, please don’t hesitate to reach out.

With best wishes,

The Homeware Outlet

5぀星のうち5の評䟡

Great. Can’t fault them

Can’t fault them. Easy website, great prices and when one item arrived broken customer service was amazing. They sent a replacement without fuss and very quickly. Would highly recommend.

2025幎5月19日
The Homeware Outlet ロゎ

The Homeware Outlet からの回答

Thank you so much for your lovely review Hattie! 🥰

We're thrilled to hear that you found our website easy to use and our prices great. We're especially pleased that our customer service could step in and resolve the issue with your broken item quickly and smoothly — that's exactly the experience we aim to provide.

Your recommendation means a lot to us, and we hope to welcome you back again soon!

Warm regards,
Phoebe
The Homeware Outlet Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報