The Stylish Dog Company レビュヌ 

79
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I ordered a new collar for my poodle. The company really impressed me as they suggested a different type of collar that would be more suitable. The collar has arrived and the quality is excellent. I’m... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Ordered three products which are basically drop shipped by the company. Items all delivered ok but absolutely no response to any of my emails. Four emails sent, nil response. Communication with... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Matter satisfactorily resolved. Update to my last review. Carrie at customer service was very responsive and helped resolve the late arrival of the KONG toy which was sent via courier as soon as s... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I ordered a dog bed 2 weeks ago with a one to two day delivery and haven’t even had an email to confirm the order however the order is on the account on their website and money in the bank is all sort... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. ペットショップ
  2. ・
  3. むンテリア デザむナヌ

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

We love our pets and our home, see our stylish range of luxury dog beds, designer dog collars, coats and handmade personalised dog bowls.


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

79件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(79)

過去12か月のレビュヌ数: 6ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Excellent quality and customer service

I ordered a new collar for my poodle. The company really impressed me as they suggested a different type of collar that would be more suitable. The collar has arrived and the quality is excellent. I’m really impressed with their customer service and quality of the product.

2026幎7月13日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち3の評䟡

Drop shipping company with zero communication.

Ordered three products which are basically drop shipped by the company.
Items all delivered ok but absolutely no response to any of my emails.
Four emails sent, nil response.
Communication with myself, absolutely zero.
Why would you treat a customer like that???
Then they sent me an email requesting a revue ?

2026幎4月23日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Hi Stephen,
Thanks for your review.
There was a note sent with your tracking as soon as we received your request. These bowls are hand-painted by the artisan, and we need to wait for them to be fired before they are sent out so they will take some days to get to you. I am glad they were well-received.
Kindest,
The Stylish Dog Company

5぀星のうち3の評䟡

My dog loves this water bottle

My dog loves this water bottle. It's so much easier than carrying a bowl but the brand's customer service was not very helpful

2026幎3月31日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Hi, I think you may have the wrong company as we don't sell water bottles and also we only deliver to the UK. :-)
We are happy that your dog loves his bottle however ;-)

5぀星のうち5の評䟡

Finally got my collar

Finally got my collar, and a complimentary lead. My name is Luca, by the way not Lucy ;)

2026幎2月22日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Hi Lucy, Corrected : Luca :-) We're glad we were able to get your collar and a complimentary matching lead made and sent out to you. We really hope you and your dog love them! Thanks again — The Stylish Dog Company

5぀星のうち1の評䟡

Still waiting far beyond expected delivery time, no way to contact company

I ordered a soft dog collar 9 days ago, emphasising on the order that it would be for a competition in the next few days (so allowing extra days for buffer). Currently the item has not been dispatched at all and is still 'processing' according to the order tracker online.

Website says estimated delivery would be 10 days, including dispatch within 5 days.

There is no contact number shown on the website, the chat function AND the enquiry form is out of order. Scam?

UPDATE 16 FEB: Today I finally received the dog collar, although had missed the first delivery attempt, since I had already left for the competition that the collar was intended for.

The Stylish Dog Company did contact me several times - which seem to be responses to the various ways I had tried to communicate with them (Instagram, Facebook, and once their online chatbot was working I left a message their with a response that arrived later via email, as well as a response to the trustpilot review above). In all fairness they had leapt into action - after I'd written the original trustpilot review - to say that their subcontractor saddler had apparently already sent the item and would send a new one via urgent mail.

I obviously cannot say what happened behind the scenes, other than I did not receive at all the first delivery and that the order status of 'processing' never was updated throughout. It's possible there was a communication breakdown somewhere or system failure, but it would have been good to know that someone was ensuring my order was completed rather than me having to search different platforms to find a way to get in touch with them.

Regarding the product itself (padded leather collar) it is good quality and I appreciate the custom size. My dog is between sizes and I didn't want loose ends hanging. It's a bit chunkier than I expected (c.21mm wide not 19mm - not a huge deal but maybe relevant for smaller dogs such as mine) and c.6mm thick, but definitely robust and not breaking off any time soon!

2026幎2月12日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thank you for your review. We'd like to clarify the timeline of your order:

The collar was dispatched a few days after your order via Royal Mail by our saddler directly. When we received your message expressing concern, we immediately contacted our workshop, who agreed to make a replacement collar and send it via recorded next-day delivery to ensure it arrived before your competition on the 15th, as you requested.

We sent you the tracking number and confirmed the new collar was being made. Unfortunately, no one was available to accept the delivery when it arrived. Despite sending several emails asking you to confirm receipt, we received no response from you.

We believe we did everything possible to accommodate your urgent request:

Dispatched the original collar promptly
Made and sent a replacement collar when concerns were raised
Upgraded to recorded next-day delivery at no extra cost to guarantee arrival before your deadline
Provided tracking information
We're disappointed we haven't heard back from you regarding whether you ultimately received the collar. We would greatly appreciate it if you could update your review to reflect the full situation.

If there are any outstanding issues, please do contact us directly so we can resolve them.

5぀星のうち4の評䟡

Satisfactorily resolved!

Matter satisfactorily resolved. Update to my last review.
Carrie at customer service was very responsive and helped resolve the late arrival of the KONG toy which was sent via courier as soon as stock arrived at their warehouse. Carrie kept me updated the whole time.
A replacement collar was also sent from the saddlery and postage was indeed refunded for the return of the faulty leather collar.
The leather lead matching the collar feels luxurious and soft. The colour of pink on navy is beautiful on my miniature Schnauzer.
Thank you Carrie for your assistance in resolving the issues.

2025幎11月25日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased that your order has now been completed and that you're happy with your items.

We'd like to clarify the communication timeline for other customers who may read this review:

Regarding the missing KONG toy: As stated in every order confirmation email, some items may arrive in separate packages as they come directly from our artisan suppliers or different warehouses. Your KONG Honkers Shakers Duck was dispatched as soon as stock arrived from our supplier and was delivered on 30th November.

Regarding customer service contact: We understand the confusion - you initially replied to the automated order confirmation email and sent messages to email addresses that appeared in the sender details. However, these are automated no-reply addresses not monitored for customer service. As clearly stated at the bottom of every order confirmation email, customer enquiries should be directed through our Support button on the website.

As soon as you submitted your enquiry through the correct support channel on 24th November, we responded within hours (25th November at 5:52 AM) and worked diligently to resolve both your missing item and collar issue. We kept you updated throughout, arranged for the replacement collar to be custom-made by our saddlery, and dispatched it on 3rd December.

Regarding the collar buckle issue: We apologized for the error where the leather had been cut slightly too wide for the buckle. Our saddlery handcrafted a replacement collar for you with the correct fit, and we refunded your return postage costs.

We're a small UK business supporting independent artisans and saddlers who handcraft items to order. While we may not have the instant response times of larger corporations, we pride ourselves on personal, attentive customer service once enquiries reach us through the proper channels.

We hope you and your dog enjoy the leather collar, lead, and KONG toy, and we'd be grateful if you could update your review to reflect the resolution and service you received once your enquiry was submitted correctly.

Warm regards,
the Stylish Dog Company

5぀星のうち5の評䟡

Resolved

Updated:

Email received Thursday morning, by Friday morning parcel has been dispatched with missing item from original parcel. Very easy to deal with.

They use a third party dispatcher and had to liaise with them before issuing the item.

Original:

Ordered Monday 22nd July. Delivered Thursday 27th July. Came home Monday 29th July to open the parcel and find an item missing. The only way to contact them is via their support message system on the website. No contact number!

Extremely frustrating as the chew toy missing was for our new puppy and her teething! Remaining items were all fine.

Put in a support message Tuesday 30th July and still waiting a response.

Based on delivery times (3~ days), I won’t get the chew toy until next week now
.

I will update this once I have heard back.

2024幎7月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Leather puppy collar

Ordered a leather puppy collar, measuring guide was helpful to get the right size. Very pleased with the outcome, collar arrived on time, is lovely quality, true to colour shown. Will definitely order from this company again.

2024幎6月29日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Ultimate luxury dog blanket

Our dog is a bit particular when it comes to bedding and drags away things that he's not impressed with. Time to treat him to something really special: a Golden Husky Faux Fur Dog Blanket, and to our delight he absolutely loves it! We often find that he has gone back to his bed to snuggle down in the soft fur. Very happy with purchase and speed of delivery and highly recommend the blanket.

2023幎9月22日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thanks, Peter. We really appreciate your comments, and we are pleased that he loves it. :-)

5぀星のうち5の評䟡

Really lovely dog bed

Really lovely dog bed, and cheaper than the actual manufacturer's price.. How can that be ? Keep up the good work

2023幎9月25日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thank you! :)

5぀星のうち1の評䟡

Bad customer service

So I in good faith on the 2nd of February purchased a new dog bed for my dog from the stylish dog company . It was £185 and would be ready at most 2 weeks . Since then the company do not respond to emails(4 of them) nobody answers a phone .I have now asked for a refund , again heard nothing . Be very careful ordering from this company . To date still nothing

2023幎2月18日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Hi, thanks for your review. Just to clarify that we did try to get in touch with you to tell you that the artisan has no more blue velvet to make your dog bed, unfortunately due to the turnaround time of this item (2 weeks) we did have to wait for the artisan to get back to us, we apologise for this. We informed you that they had purple velvet, and so we asked if you would like that option instead or a refund. On 21st of February we gave you a full refund of the order and you accepted. Many thanks.
The Stylish Dog Company.

5぀星のうち1の評䟡

Luxury leather dog collar and lead

Luxury leather dog collar and lead. The collar is beautiful lined in pink leather however the lead is cheap looking and totally unsuitable for the collar. Why is it not also lined with the pink leather. Not worth waiting the two weeks for.

2022幎12月10日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Hi Ashley,
Thanks for your review. We can confirm that the collars are padded in soft leather as per the images on the product page and the optional leads have a soft padded handle (calves leather) to be soft against your hand. The remaining length of the lead is made from shoulder leather known for it's strength and durability. This part of the lead needs to be strong as it's the part that has the most to endure when walking your dog and calves leather would be easily damaged here. This is why we do not have the padding along the whole length of the lead. We hope you understand.

The Stylish Dog Company.

5぀星のうち5の評䟡

Fabulous 5 star

Delivery fast & very well packed, I purchased a terrier tunnel dog bed blanket in faux fur bobcat this is shades of grey spotted with black & white and the inside is a mid grey it’s beautiful. As soon as I opened it my Jack Russell Daisy was in it and snuggled down asleep, when he got out Fred cat got in.
A first class product & service thank you.

2022幎10月12日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thank you so much.

5぀星のうち5の評䟡

A perfect experience in buying online

A perfect experience in buying online. Accurate product description, reliable delivery information and fantastic dog bed. Recommended.

2022幎1月30日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thank you for your kind review. :-)

5぀星のうち5の評䟡

Dog collar - impressive

Placed an order for a dog collar beginning of August '21, which arrived within the time frame stated
When we received it we were very surprised on the quality, the only downside is, the one I ordered was too small :( (I didn't send it back, but offered it to someone else)
I re-ordered another (correct size) and again the quality is outstanding, our dog wasn't overly happy his old one was removed, but he seems happy now after a few days of wearing it (the old one is still here so he can sniff it now and again)
We will definitely use it again

2021幎11月15日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thanks Barry.

5぀星のうち5の評䟡

Purchased a dog collar and lead


Purchased a dog collar and lead recently. Excellent quality product. The lead I purchased was out of stock, but I was offered an alternative as an upgrade which was a better lead than I originally ordered. Over all, very happy, products are superb, although response to emails I sent did take some time to get a response. I put this down to the Tannery being very busy!

2021幎11月7日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thanks Simon for your review. We are glad you like the collar and lead :)

5぀星のうち5の評䟡

CANT GO WRONG WITH THIS GREAT COMPANY

I could not have been more thrilled with the prompt, professional service and quality of my woofie’s Therapy Dog jacket.
I ordered before the June long weekend on the Friday and it arrived Tuesday thereafter much to my shock!!!!
Jan kept in touch throughout with an update on progress and I even received a card on delivery stating if there were any problems to make contact with her.
Would thoroughly recommend Stylish Dogs and their products. I sent a pattern to be followed for sizing for the jacket
The jacket I received was of the highest quality, it fits perfectly and was more than I could have imagined in quality
Thanks too much and yes I will tell everyone I know about your great service
I will be a return customer too in the not too distant future
Keep up the great work, it was very much appreciated K

2021幎6月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic!

Could not be happier with my lead and matching dog collar for my Staffie Cross. The quality is superb, delivery was quick and it’s so well made.

2021幎5月11日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

Thanks very much :-)

5぀星のうち4の評䟡

We are very pleased with collar and


We are very pleased with collar and lead in Harris Tweed we bought for our little Yorkie. Looks like a Prince!

2020幎11月10日
自発的なレビュヌ
The Stylish Dog Company ロゎ

The Stylish Dog Company からの回答

That's great! Thanks very much for taking time to write us a review.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報