TOTM レビュヌ 150

•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I absolutely love TOTM pads and I only wish they could be a little bit more affordable so my teenager could also use them. We both suffer from heavy long lasting periods so sadly I cannot afford payin... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

second time doing a big order as i cant find them in the shops anymore. i like the thin cotton liners, please dont stop making them!

5぀星のうち5の評䟡

I started using TOTM Non Applicator tampons a few months ago and I am so pleased with their comfort and feel. Unlike other eco conscious products that I have tried before, I feel very protected w... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excellent product, great company. Been using TOTM for years now. I won't ever go back to plastic pads or tampons again. Not only for the environment, but TOTM are so much more comfortable and... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. トむレタリヌ店
  2. 日甚品補造業者
  3. 健康・矎容補品店
  4. 衛生甚品卞売業者
  5. 女性団䜓

圓該䌁業による蚘述

Comfortable and naturally absorbent organic cotton tampons, pads, liners & zero-waste menstrual cups delivered to your door when you need them.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

150件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great experience with TOTM

Great experience with TOTM - love the business ethos of organic period products, and I received extremely helpful, prompt, kind and efficient customer care when I needed help. Thanks Bronwen and everyone at TOTM!

2025幎4月29日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Elsa, Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review, we really appreciate the support! Take care - Team TOTM

5぀星のうち2の評䟡

As a newbie
great first little flow .. anything more 🥎

As a newbie
. We have these through work x
My honest opinion.. there great for light flow
 anything more 🥎
Leak, just don’t do job 😢

2025幎4月20日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Pearl,

Thank you so much for taking the time to leave a review – it’s lovely to hear that your workplace is part of our scheme!

I’m really sorry to hear that our products didn’t work for you. We completely understand that everyone’s needs are different, and we’re always working to make sure we offer the best possible experience which is why feedback like yours is so important to us! I’d like to reassure you that our products are designed to meet the standard absorbency ranges for Light, Regular, and Super and Super plus in pads and tampons.

Thanks again for your feedback - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

Love these products!

Love these products, organic cotton and no chemicals unlike other brands! I've been using the subscription for years so never short of period products

2025幎3月11日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Thank you so much for such a lovely review! - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

Great!

I started using their liners and tampons because I wanted to find something that was natural and not polluting after reading about the chemicals in mainstream brands. I'm pleased to say they are the most comfortable period care I've experienced. Very pleased!

2025幎3月4日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Thank you so much for such a lovely review! - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

I love love LOVE their Natural Pads



I love love LOVE their Natural Pads
 They are the most softest pads I have ever bought and I can’t see myself going back to any other pad that I have used before
 It’s such a game changer.

2024幎11月13日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Meg, Thank you so much for taking the time to write such a lovely review! Glad to hear you love our Natural pads as much as we do! - Team TOTM

5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service

Terrible customer service, really do not care about their customers. I have been waiting for my order since the 17th of December. Received an email eventually to say the order is delayed with the courier. I have repeatedly asked for either a refund or to replace my existing order, still waiting for reply.

2025幎1月8日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Freya,

I’m so sorry about the delay with your order. I completely understand your frustrations, and we’re doing everything we can to make things right. We take great pride in the quality of our service, but unfortunately, a rare delay in our warehouse over the Christmas period has impacted your order. Please rest assured we’ve been working to get this resolved as a priority.
If you could please get in touch today, then I can go ahead and process a refund for you, as I truly appreciate that this is not the level of service you should expect from us. As a small business, we value every single customer, and I’m deeply sorry that we didn’t meet expectations this time. We’ll be reviewing our response to this issue to improve our processes and ensure this doesn’t happen again.

Thank you so much for your patience and understanding.

Best regards,
Bronwen

5぀星のうち2の評䟡

Applicators don’t work

So wanted a plastic free product but the tampons are useless! I threw so many away the applicators don’t work on so many of them the twist mechanism doesn’t work or gets stuck. Such a shame and waste of money.

2024幎12月12日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi there, I'm so sorry to hear you've been struggling with our applicator tampons! I would love to look into this further, if you could please reach out to us at customercare@totm.com.

Thanks - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

Finally

First time in my 13 years of having heavy periods I haven't had to worry about leaking. I was worried when using their super flow pads I would leak because they're so thin but they hold so much! They're also very comfortable and don't irritate my skin at all and my pain was less severe too! so glad I switched to this brand I'm sticking to them from now on.

2024幎10月30日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Nia,

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review! We really appreciate it! - Team TOTM

5぀星のうち2の評䟡

liners need a better glue

I got some panty liners:
Pros: soft material, thin, no plastic packaging.
Cons: the liners don't stick enough and often get displaced during the day or crumpled up.

2024幎8月13日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi there, I'm really sorry you didn't get on with our liners, this is very disappointing to hear as we usually have great feedback on our liners! I would love to look into this further, if you could email us at customercare@totm.com. Thanks - Team TOTM

5぀星のうち3の評䟡

Good tampons but the applicators are so


Good tampons but the applicators are so painful. I bought 2 boxes and the applicators are the same in both the tampon is pushed out too far and the cardboard scrapes the inside of your vagina so bad! It really hurts. Would not buy again at fear that they would be painful

2024幎7月18日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi there,

I'm so sorry to hear you had such an unpleasant experience with our applicator tampons! I would love to look into this further, if you could reach out to us at customercare@totm.com

All the best, Beth

5぀星のうち1の評䟡

Poor customer service!!

I have been using TOTM for a few years and always loved their Subscription options, and that they are one of the few brands that does Organic Super Plus Non-Applicator Tampons. I have been waiting for my order from the 6th July, and then ordered it again on the 15th July. I have need my monthly products (as I am trying not to bulk buy or give in to overconsumption). I emailed customer service to be told an item was out of stock hence them not sending my entire order! No communication and I've been charged twice for items which I have not received. I will be cancelling my subscription once I have received my items. AVOID TOTM, go elsewhere where they actually send your products!

2024幎7月21日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Ellen, I'm really sorry to hear that you feel like you received poor customer service. As we discussed in our email conversation, we faced some unexpected production delays that were out of our hands. I understand that our communication could have been better in this case, and I want to apologize for the inconvenience caused. Please know that our top priority is customer satisfaction, and we are committed to using all feedback to better improve our communication efforts and prevent this from happening again in the future. All the best, Bronwen

5぀星のうち5の評䟡

I am so happy I found TOTM

I am so happy I found TOTM ! Very high quality of products, easy to use and organic. LOVE IT!

Never again buying period pads in the shop as they are all full of perfumes toxins etc.

2024幎7月6日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi there! Thank you so much for leaving such a lovely review!

5぀星のうち3の評䟡

Wanted to love these but applicator is useless.

Wanted to love this brand, as I find the mainstream brands all make me feel uncomfortable. The pads and liners are great. But sadly the applicator for the tampons is utterly useless, yes you twist them to release but they still just don’t do the job and you end up throwing more in the bin that you can use. I’ve swapped to the non-applicator version on my next delivery to see if these are any better.

2024幎7月2日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Lynda,

I'm so sorry to hear you didn't get on with our applicator tampons. I'd love to discuss this further with you, could you please email us at customercare@totm.com so we can investigate further.
Thanks - Team TOTM

5぀星のうち1の評䟡

The applicators don't work

The applicators don't work. I thought flo was bad (their tampons get stuck in the applicators) but this was worse. The cardboard insert doesn't move so when you put it into your vagina, it is impossible to push it, let alone get the tampon inserted. The last thing I need when I'm on my period. I threw out the rest of the box.

2024幎5月18日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Lindsey,

I'm so sorry to hear you had some trouble with our applicators! They are a 'twist to insert' design, meaning you'll need to twist the inner tube and outer tube in different directions to release the catch that stops the plunger from pushing the tampon out before use.

If you had tried that and still found the insert difficult to move then it sounds like you have have received a faulty product. I would love to look into this further, If you could contact us at customercare@totm.com so I can investigate that would be appreciated.

All the best - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

I wanted to leave a review to say thank


I wanted to leave a review to say thank you. When I asked to return an order that was on its way (I’d forgotten my subscription and missed the email reminding me about it) I contacted the team and they said I could return and get a refund. This has helped me out massively and was done without issue so, thank you.

2024幎4月2日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Thank you so much for leaving a review! I'm so glad we were able to help you out.

5぀星のうち3の評䟡

Was really grateful to find organic


Was really grateful to find organic tampons online l ordered 5 boxes waited for period but unfortunately l have struggled with them... the paper where you have pop up is very smooth and it doesn't move easily to get the tampon in the right place! I have lost 5 and given up for now and back to using the plastic ones which are not very nice to use. After reading the reviews after l had already bought them... l have struggled with mine it seems like the concept is sound but the applicator doesn't work well with the actual use it's meant for.

2024幎3月15日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Rya,

I'm so sorry to hear you were struggling with our applicators. They are a 'twist to insert' design, meaning you'll need to twist the inner tube and outer tube in different directions to release the catch that stops the plunger from pushing the tampon out before use. 

That being said, I'll make sure to share this feedback with the team because we're constantly seeking ways to enhance our products.

Thanks - Team TOTM

5぀星のうち5の評䟡

I absolutely love the pads

I absolutely love the pads: soft, super comfortable and very absorbent. Great customer service after my last inquiry.

2024幎2月21日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Maria, Thank you so much for leaving such a lovely review. It's so great to hear you love our pads as much as we do! Thanks - Beth

5぀星のうち5の評䟡

Best period products!

I will only use TOTM tampons I have tried lots of others. But they irritate me, using TOTM products is the best choice for me. I highly recommend them.

2023幎12月19日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Kerri!

Thank you so much for such a lovely review and your continued loyalty, we really appreciate it!

5぀星のうち5の評䟡

Really great company & great products &


Really great company & great products & takes one thing off my mind every month that I used to have to think about! Highly recommend.

2023幎9月26日
自発的なレビュヌ
TOTM ロゎ

TOTM からの回答

Hi Chrissy,

Thank you so much for such a lovely review. It's great to hear that the convenience of our direct to customer subscription is making life a bit easier!

Thanks! - Team TOTM

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報