Trygloe レビュー 

74
•
TrustScore 5段階評価の1.5

1.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Företagen hade ett erbjudande på Facebook och jag köpte 2 produkter av dem . Fick nu ett meddelande om att jag var prenumerant på deras produkter och att jag inte kan avbeställa min prenumeration inn... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I am 100% DISsatisfied with the Gloe Foundation product. It does not work as advertised. The product is supposed to be a foundation/cover-up, yet it applies as a greasy liquid that fails to cover and... もっと見る

5つ星のうち4の評価

I was looking for a natural looking foundation that could match my face and I came across this product on my FYP. It arrived at the expected time. The bottle is nice but I personally don’t like the ap... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Absolutely useless services and I even don’t want to give one star. They just wanted to take money from client by their 2 months subscription contract. I emailed them multiple times but they did not e... もっと見る

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評価の1.5

74件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューに回答していません

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.5

すべてのレビュー

(74)

過去12か月のレビュー数: 25件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

DON'T DO IT; horrible product and service

DON'T DO IT. I wish I had read these reviews first. Got scammed into a subscription that was very well hidden. I spoke to customer service, they said "its in the fine print that you didnt read". The product itself is cakey and thick and doesnt match your skin tone, it washes it out (very white). I wrote to them about returning unused products. Their response was "read the return policy to see if you are eligible" I did. Wrote back again, crickets. I was "able" to cancel my subscription because they sent another unused bottle. If they try to charge me again, I will dispute the charge and cancel the card. Horrible customer service, awful product. Learn from our mistakes: DONT DO IT.

2025年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Surprisingly good

I was looking for a natural looking foundation that could match my face and I came across this product on my FYP. It arrived at the expected time. The bottle is nice but I personally don’t like the applicator as it will contaminate the contents after applying it on your face. I was a bit reluctant because it looked lighter than my skin tone tho I am also fair-skinned, but after applying it, I was surprised that it actually matched my skin tone. I loved the glossy and flawless effect. I developed a tiny pimple after that, but hopefully it was just coincidence as I liked the product apart from the applicator.

2025年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Terrible deceptive scam dropshipping…

Terrible deceptive scam dropshipping BEWARE.

I thought i was ordering a one time product but they sign you up for 3 MONTHS AND WILL NOT LET YOU OUT OF THE CONTRACT. DECEPTIVE MARKETING! IT IS VERY HARD TO TELL AS A FIRST TIME CUSTOMER THAT YOU ARE SIGNING UP FOR A SUBSCRIPTION IT IS AUTOMATICALLY SELECTED AND THERE IS NO INDICATION EXCEPT A SMALL TOGGLE

2025年7月18日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This company is a total scam !

This company is a total scam !! They send you a tracking number that is not attached to anything but a non existing package that never leave …… it has been so long - email now is never answered - AVOID !!!!!

2025年7月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Bad product - SCAM

his company claims to have "easy returns" & a 30-day FREE trial clearly stated on their website. After receiving the product, I tried it on. The product is a foundation that they claim, "automatically matches your unique skin tone" It does not do that in any way, shape or form. Not only that, the product is cheap, has a chalky texture and is the exact opposite of water proof.   After requesting a return and refund well within their 30 day policy, they directed me to their return policy website, which states the item must be in its original packaging, not used, which is basically a scam because of course you have to try the product to see if it works. It then says that personal care products - which includes beauty products can NOT be returned at all. Since they ONLY sell beauty products - it makes it impossible to get a refund. They also do not allow returns on sale items. YET they provide every customer with a buy one get one free sale upon visiting their website. Once again, impossible to return or get a refund. This entire company is designed to manipulate, mislead and profit off of bad faith. I personally feel that they are operating with dishonest business practices. 

2025年6月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible company, total bs

Horrible company, they state that there is a “30 day money back guarantee” and also “perfect match or your money back”…..this is from the website….

”We want you to be completely satisfied with your purchase, and that's why we are offering a 30-Day Money-Back Gurantee! If you are not completly thrilled with the results, we will offer you a full refund. No questions asked!”

…..if you contact them wanting a refund because it’s a sh*t product, the message you get is….

“ Thank you for contacting the Gloe Support Team.
Please accept our sincere apologies for the quality issues you've experienced with your order. We understand your frustration and take your feedback very seriously.
To be eligible for a refund, item must be in the same condition that you received it, unused and in its original packaging.
Additionally, orders that are on sale are nonreturnable items.
Here is a link to our refund policy. Please review this policy to see if you are eligible for a refund / replacement.”

So if you even open the product you’re not eligible for a refund, so you can’t actually try it…and they will not respond to you with anything other than that message…good luck 👍

2025年6月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAMMER!

SCAMMER!! Still haven’t received my order. It has been lodged with couriers but there is no further tracking. They have not responded to my email inquiry.

2025年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This product is a total waste

This product is a total waste. If you are a person of color and apply to your skin -- even a dab -- it does not blend into your skin, but does the opposite, leaves a pale residue like bad sunscreen.

I reached out to customer service for a refund and return and their reply was 'sorry you are disappointed, the cost to ship and return is more than the cost of the product you paid for as a promotion.'

This product over promises and under delivers if you are a person of color.

2025年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

This product is a waste if you are a person of color!

This product is shit if you are a person of color! Even applying a small dab leaves a pale residue on your skin like bad sunscreen.

When you contact customer service about their 30-day guaranteed refund, they explain you bought it at a promotional rate and the cost to send it back and restocking fee is more than the purchase.

If you are a person of color, this is a waste of your money - the product over promises and under delivers!

2025年6月30日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t waste your money

I feel bad that i didn’t check reviews on here before buying it . The worst foundation I tried on . Doesn’t match my skin color and makes my pores look even bigger . What a waste of money !

2025年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Isn’t what it claims to be…

Does the complete opposite of what it advertises. Very cakey and does not color match your skin at all. I was able to contact customer service after about a week or longer they finally responded. Sent me a link to their return policy. Apparently the 30 day guarantee doesn’t apply. Product must be unopen and unused. I had 3 to return, but they mentioned I would have to pay for return shipping and that would cost more than the products in returning. They offered me a 20% refund which is ridiculous and have yet to see. Should have known better than to purchase from an Instagram ad lol. Do not buy!

2025年6月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don't Buy

When I tried the product, my skin felt like it was burning, left a dull grey-white colour on my face. Hard to remove from my face, and I can not get a response from the company about getting a refund.

2025年5月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

I tried this without knowing what it…

I tried this without knowing what it was. A friend gave me a bottle. I tried it and it's brightening you have to blend it well but it did color match but it's a bit light. I made an honest review on it on my tik tok @elpeloncabron I took it off after an hour or so because I don't like makeup on my face but it wasn't the worst. Am I missing something?

2025年4月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

A waste of money!

Product does not match what is advertised - sits on the skin and leaves a white / grey residue and does not colour correct. DO NOT waste your money on this product.

2025年2月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Scam alert and avoid…

Having now just read all these reviews it is a total scam.. don’t buy. Mine hasn’t ordered and since I made my order weeks ago I have had spam phone calls , texts from watts app … all they do is sell your data. This should be reported somehow as what they are doing is highly illegal. Face book should also be more responsible for having such business advertise their services so freely. Avoid at all costs !

2025年2月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報