レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Don't bother! You painstaking measure your windows multiple times in all directions. Give them the dimensions down to the nearest mm and then the long wait happens where, it takes nearly 3 weeks to r... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Excellence from start to finish. Staff extremely friendly, helpful and knowledgeable. Couldn’t use online ordering because of our postcode area and every phone call was dealt with impeccably. Rece... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Our aged Roto skylight had lost its identification plate but Sharon was able to work out what the model was and which blind we needed within a few minutes of me supplying photos and measurements. The... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

ordered 2 blinds, next day delivery. One slightly faulty, replaced next day. Delivery and customer service faultless. Fitting: very easy. enclosed booklet not useful but video instructions that... もっず芋る

䌁業情報

  1. 䜏たい・ガヌデニング

圓該䌁業による蚘述

We are appointed online suppliers for Luxaflex, Sunway, VELUX®, Fakro, Roto, RoofLite and Keylite Blinds. With over 25 years experience we can provide you with an exceptional service with expert advice at your finger tips. We have exclusive buying power so are able to offer a vast range of blinds to suit all budgets. All blinds we supply are high quality made to measure blinds with manufacturers guarantees at unbelievable discounted prices. Although Vale Blinds Direct Ltd have claimed this Trustpilot Profile we do not actively invite our customers to write reviews here. For further reviews please take a look at eBay and Amazon


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

90件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Vale for skylight blinds

We had some roof windows that were not a standard size and this was the only company that actually stocked the correct size without having to start cutting them. I was worried about getting the measurements wrong but they were so helpful.
The vale for keylights were so easy to put up and they look great. We bought the 'metal' colour which is a lovely light shade of grey.

2021幎7月26日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for leaving Vale Blinds a review.
We love to hear about the service and products customers have received.
Please do recommend us and if we can be of any further help in the future please let us know

5぀星のうち4の評䟡

OK, but beware of measurment

I ordered an extra-wide Luxaflex blackout roller blind.

Things I liked:
► It actually works, I didn't expect to find a blind wide enough to span my large window.
► It has a beautifully smooth operation both up and down.
► It looks fantastic. The end brackets are really slim and neat.
► Nice metal bead chain with no apparent joins.
► The mechanisms come as ready-assembled as they can be, chain already threaded.
► Quick response from customer service to any query.
► Lots of choices on the website.

Things I didn't like:
► Not clear on the website that the "Exact" measurement option means the distance between the brackets, not the width of the material that you are going to get.
► No delivery tracking, although it did arrive on the day that customer services estimated.
► Minimal installation instructions. i.e. those you see at the time of ordering are all you will get.
► The chain is too short...although they claim that is a safety thing.
► Being big and heavy, needs two people to install. (Can't avoid that one.)
► It wasn't cheap!

I would buy again from Vale Blinds.

2021幎7月19日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答


Thank you for the lovely review.
It is always great to get feedback from customer regarding the products.
Please recommend us and if we can be of any help in the future please let us know.
A few things to help others reading the review.
Click on the Pink (!) next to each option an dteh option will be explained in more detail.
We have an order tracking form which you simply enter your order number and email address.
We aim to offer the best prices for like for like products
Thank you once again for your review

5぀星のうち5の評䟡

5 Star Venetian blind for Velux

Ordered a Venetian blind for a Velux - something I had difficulty sourcing before - and can’t recommend it enough. I am delighted with my blind, was able to install it myself with the instructions provided. No drill required! It looks great and affords so many options in terms of privacy/ light. The service and communication has been of a high standard throughout. Courteous, helpful and prompt. Many thanks!

2021幎7月8日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for the positive review.
It always great to hear how customers get on with their order.
Feedback helps us improve our service.
Please let us know if you need any further help

5぀星のうち5の評䟡

Ordered velux Window pole online and


Ordered velux Window pole online and speedy delivery which was free and best price online by far.

2021幎7月7日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for the positive review.
It’s great when customers let us know their experience when ordering with Vale Blinds.
Please recommend us and let us know if we can help any further

5぀星のうち1の評䟡

A faulty product and the co refuses to give a refund

We ordered 2 blinds which were 2 cm different in width, one came with 2 tapes and the other with 3! The company refused to understand that the blinds looked silly on the same wall and said we had to buy a new one. A total lack of customer care considering we had waited 4 months and the first ones arrived half baked. The blinds were meant to be the same length but are not when closed. A cheap faulty product and the company refuses to give a refund. Steer clear!

2021幎6月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ordered blackout blinds for my little


Ordered blackout blinds for my little girls room that were not blackout at all. I'm not normally one to leave a review but these were so bad! Wish I could upload a picture to show you as I can't believe how much light they let in. Contacted vale blinds but they didn't want to know and said there was nothing wrong with them.

2021幎6月11日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for taking the time to leave a review although this is disappointing to read.
The Blinds you have ordered are Standard window roller blinds using a Blackout material.
Blackout Roller Blinds are made in Blackout fabric which means no light will come through the fabric. The light you are referring to is around the sides of the blind which is expected with a Standard Roller blind using a Blackout material. We are sorry if you didn’t realise this.
All the information regarding the products are on the product page when ordering and we are always available to offer help when asked.
Many Thanks
Vale Blinds Direct Ltd

5぀星のうち5の評䟡

Extremely pleased, Excellent Service

I contacted many companies to assist with a ceiling blind. Unfortunately, the one in situ had no manufactures plate so I had no reference other than window measurements. Of all firms, Vale Blinds were the only ones who bothered to respond or seemed interested in helping. From their (Alan was the chap who replied) experience, and my measurements, they were able to determine that it was a Roto blind and provided the necessary details for the window model and code. Taking a punt, I ordered and the blind arrived.
The fitting instructions aren’t brilliant but I had the new blind in place in less then 30mins. The first time I have ever fitted one.
It looks great and my customer is extremely happy. And of course, the ‘black out’ blind does what it says on the tin. Thanks Alan and team.

2021幎5月20日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for your review.
We do appreciate your feedback.
If we can be of any further help to you please do let us know

5぀星のうち1の評䟡

Atrocious

Atrocious customer service.
After buying many geniune Velux blinds from this company, I decided to buy one of their generic brands, I wish I didn't.
Sub standard product and when I complained they wanted photos, not once, but 3 times.
I just wanted to change this product for a geniune Velux product which i have never had problems with.
I would never deal with this company again, the rudeness shown was unbelievable.
I don't know how companies like like this survive nowadays.
Beware.........

2021幎5月19日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

We are sorry to hear you have experienced problems with your order.
We pride ourselves on our great customer service and so are really disappointed that you have left such a review.
Your first contact with us after receiving the blind was to say it had broken and you wanted to send it back. We asked for more information and photos so that we could try and help.
On looking at your photos supplied of the blind it appeared this Blind had been incorrectly fitted. If fitted incorrectly this can cause problems.
We can see that we have tried to help and so apologise if you feel differently

5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Very good experience overall with the company. Great customer service from Duncan who fixed our blinds! Thanks guys.

2021幎4月20日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for leaving Vale Blinds a review.
We love to hear about the service and products customers have received.
Please do recommend us and if we can be of any further help in the future please let us know

5぀星のうち5の評䟡

Excellent blinds, super quick to fit

Excellent blinds, simple and quick to fit, fast delivery and cheapest I found online. No drill required just 4 screws in each blind and no packaging waste. Took my Mum and I 20 minutes to fit 2 blinds. We ordered the Vale for Roto blackout blinds. Blackout really effective, no light gets through. Have ordered another for the home office. Thank you!

2021幎4月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Silly Mistake

I ordered the wrong blinds (very similar codes), they were returned (no cost) and I received a full refund - fantastic!

2020幎12月18日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for the positive review.
It’s great when customers let us know their experience when ordering with Vale Blinds.
Please recommend us and let us know if we can help any further

5぀星のうち5の評䟡

vale velux compatible


Ordered two vale velux compatible blinds, I have to say from start to finish I have been impressed. Entered the window code selected colour and within a week they were delivered. Fitting took less than 5 mins per blind and fitting the window exactly. Quality is very high and value for money. Great work vale. Well impressed

2020幎11月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellence from start to finish

Excellence from start to finish. Staff extremely friendly, helpful and knowledgeable. Couldn’t use online ordering because of our postcode area and every phone call was dealt with impeccably. Received samples quickly and all 12 Roof blinds arrived within 48 hours even in these new covid restricted times. Blinds are exactly what we were looking for and so easy to fit, literally took less than 5 mins each. Couldn’t believe the amazing price either, especially given the superb quality and service we received. I’d searched for two years for the right blinds, Thank you Vale Blinds!

2020幎10月14日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for your review.
We do appreciate your feedback.
If we can be of any further help to you please do let us know

5぀星のうち5の評䟡

First class efficient personal service

I required some clips for the pleated blinds I have on my conservatory roof. A gentleman from Vale Blinds contacted me within an hour of my order to confirm that they didn'have the number I had ordered and we discussed reducing the number. I asked if they could be posted rather than couriered and it was agreed. A confirmation of the order followed and the goods arrived a day or so later. I cannot recommend Vale Blinds more highly for the efficient and personalised service they gave me. I will use them again without question.
Mike Wood BEM

2020幎9月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great customer service.

I have no hesitation in awarding Vale Blinds 5 stars for customer service. We wanted to order 3 Luxaflex roller blinds to fit in a 3 sided bay window and needed some technical advice in order to take accurate width measurements. My numerous attempts to get the information directly from Luxaflex failed, in my opinion due to the poor product knowledge of their customer service team. So I contacted Vale Blinds who were able to have some brackets sent to me so I could work out how to measure the blinds. I placed an order with Vale Blinds but delivery was delayed several months due to the pandemic, which no one could be blamed for. When they did finally arrive we found the bottom edge of one of the blinds was out of square so Vale blinds ordered a replacement from Luxaflex. I have now fitted the 3 blinds and we are happy with them. We like the quality of Luxaflex’s products but sadly this is not reflected in their customer service support. Fortunately thanks to Vale blinds, who did an excellent job dealing with Luxaflex, we got there in the end. I should also mention Vale Blind’s prices are very competitive.

2020幎8月25日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Our 'go to' blind supplier

Stockists of a type of Velux conservation blind that I'd had no luck getting elsewhere. Arrived very quickly. Good service.

2020幎8月11日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for taking the time to leave a review it is much appreciated.

5぀星のうち1の評䟡

POOR QUALITY & WORSE CUSTOMER SERVICES!

POOR QUALITY & WORSE CUSTOMER SERVICES!
had my blinds less than 2 years and both of them have broke, the cord has snapped.
i contacted them for some replacement cord to be told it wasn't a spare part they offered and to try a "local handy centre"

"BUY CHEAP BUY TWICE!" certainly applies to anything you buy from these guys

2020幎7月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Purchased a couple of Keylite blinds


Purchased a couple of Keylite blinds through Vale Blinds and although I had horrible service through DPD and a faulty product direct from Keylite, Vale Blinds were fantastic is resolving all of my issues.

2020幎7月7日
自発的なレビュヌ
Vale Blinds ロゎ

Vale Blinds からの回答

Thank you for your review. This is very much appreciated.
Please recommend us to family and friends and if we can be of any further help please let us know

5぀星のうち3の評䟡

The blinds are actually not a bad


The blinds are actually not a bad quality. Arrived promptly as well. Installtion manual was the worst I've ever come across. No words, just very basic pictures. I had to watch various videos to try to figure it out. I almost broke it at one point, very frustrating. It's a shame really I would have given 5 starts because the actual blind is good quality.

2020幎7月6日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報