Wastewater Supplies レビュー 

134
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち2の評価

They did not deliver due to a beaurocratic issue with their finance people not being able to accept a credit card payment. But they took the money and , it seems , only after an email 6 days after... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Tldr-no response or shipping in 60 days, so had to issue a chageback. See Google review for pictures of calling and emails. Details: Ordered a polylok pl-625 on July 28, 2026. I called in September... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Placed the order,received within two days, easy to apply to drainage system, obviously cannot see what is happening, will give a second dose in four weeks time . Quite expensive but if it works it wil... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The salt turned up on time and was noticeably cheaper than buying direct from Harvey for the exact same product. The delivery team were also very friendly. An added bonus is the bags came individually... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 下水処理場
  2. ・
  3. 汚水処理システム事業

当該企業による記述

Waste Water Supplies are the largest independent suppliers of septic tanks, sewage treatment plants & waste water systems in the United Kingdom. We are a preferred supplier for a number of key manufacturers such as; Klargester, Clearwater, Conder, WPL, Tricel, Matrix & Zoeller At Waste Water Supplies we have built up years of experience in specifying waste water treatment systems, pump stations, separators and rainwater harvesting systems, for domestic applications right through to large commercial/residential applications with some of the country’s leading construction companies. From the specification stage right through to completion we offer a friendly, knowledgeable and most importantly reliable service.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

134件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 90%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(134)

過去12か月のレビュー数: 30件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Seamless Service

I wouldn't hesitate to use Waste Water Suppliers for the foreseeable. Having been let down by other suppliers ... who shall remain nameless, it became clear very quickly that Rob knows his industry, his partners and suppliers. If seamless service and clear communication is what you're after with a competitive price edge then I really wouldnt look any further than Waste Water Supplies.

Appreciate all your efforts in helping us get sorted pre-Christmas hosting Rob!

All the very best for the New Year

2023年12月8日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Very helpful and friendly

After many hours of researching different companies i decided to get in contact with waste water supplies, Rob was very helpful and the delivery was great. Thanks alot Rob will be recommending you.

2023年11月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち3の評価

Had a full refund this week after…

Had a full refund this week after failure to deliver what we ordered. I’m sure they’ll blame their supplier and they’ve now apparently stopped providing goods from them but my attempted purchase was made via this company. Apparently they had tried to deliver but there is also 2 families that live on site and no communication to say they were here either.Ordered similar from another company for slightly more but was here within 48hours!

2023年10月24日
自発的なレビュー
Wastewater Supplies ロゴ

Wastewater Supplies からの回答

Hi Thomas,

I do apologise for the service you have had form our previous supplier (Total Waste Water Supplies) and as you have stated we no longer use them due to their failings. They were quite a bit cheaper than others and hence their deliveries were not being sent out by national couriers which seemed to have an effect on delivery times.

We now only use manufacturers that use DPD or similar for our deliveries.

5つ星のうち1の評価

Expensive product not as advertised

Expensive product not as advertised. Tub contents should be 5kg net. Given the price, I expect receive exactly what I paid for. I weighed the tub that was delivered. Including the tub it weighed 4.6 kg. I am going to inform trading standards.

2023年10月22日
Wastewater Supplies ロゴ

Wastewater Supplies からの回答

Hi,

This is a product we buy in and supply and have evidence that the total weight delivered to you was over 5kg

The picture you have supplied appears to show some very small kitchen scales which couldn't calculate the weight of the product delivered accurately. (appears some of the product isn't even on the scales as they are too small)


5つ星のうち1の評価

Goods did not arrive

Goods did not arrive , constantly told they were dispatched and should be with me. The following week I receive a call from courier confirming they had only just picked up the package, after it was due to me and it still would not be delivered for another day.
The problem was the middle man, selling the item but not stocking it. I will go direct next time, as I would have done had I known this was the set up.

2023年8月13日
Wastewater Supplies ロゴ

Wastewater Supplies からの回答

Hi Ron,

I apologise for your experience you have received whilst trying to order this particular pump station from ourselves.

As you can see from all our previous reviews we have never had this issue before. This particular item comes direct from the manufacture, but we do stock a number of items at our premises. We offer a cheaper prices than going direct as we pass this saving on to the customer.

We were told by this manufacture it was out for delivery Thursday and then Friday which we relayed to you straight away and can only apologise that we were also lied to either by this courier or the manufacture.

I believe the 1 star review is unfair as you have the issue with the courier and not ourselves.

5つ星のうち4の評価

Very good experience overall..

Very good experience overall... the only thing I would say is that the fact that off loading is the responsibility of the customer, should be clearly stated directly on the tanks sales page, rather than being within a separate shipping tab.

2023年7月9日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報