West Country Movers レビュヌ 

288
•
TrustScore 5段階評䟡の4.5

4.6

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service, I could not fault in anyway. The guys were extremely efficient, friendly, fast and very accommodating. Costs were very competitive. I would highly recommend West Country Move... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We had the team over to help us pack , the day before our move day. Our move day was managed very well and the team stayed with us till the evening to make sure we were all in and secure. All in a... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The team at West Country Movers were so helpful and accommodating, packing us up and moving us quickly and efficiently despite the bank holiday heatwave. Everyone was cheerful and kind, offered smart... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

These guys handled the emptying of my home and delivery of all my furniture and boxes to their safe storage facility. Nine months later they delivered all my goods from storage, safely to my new h... もっず芋る

䌁業情報

  1. 匕越業者
  2. ・
  3. ピアノ運送業
  4. 匕越し・倉庫保管業
  5. 保管斜蚭

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

West Country Movers aim to deliver a first class removal and delivery service to customers in the South West and further afield. We offer a range of services, including all removals, deliveries and light haulage in Bridgwater, Somerset.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

288件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.6

すべおのレビュヌ

(288)

過去12か月のレビュヌ数: 33ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic service

Fantastic service, I could not fault in anyway.

The guys were extremely efficient, friendly, fast and very accommodating. Costs were very competitive.

I would highly recommend West Country Movers for your move.

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Home move with packing.

We had the team over to help us pack , the day before our move day.
Our move day was managed very well and the team stayed with us till the evening to make sure we were all in and secure.
All in all a great job by the team making a very stressfull time , bearable.
Thanks to all.

2026幎9月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic Moving Service

Fantastic Moving Service
We couldn’t be more happier with the two lads who moved all our house contents to our new home. They were incredibly professional, helpful and friendly throughout the whole move. Nothing was too much trouble, and they took great care with all our belongings.
They made what could have been a very stressful day so much easier. We would highly recommend them to anyone looking for a reliable and professional moving service. Thank you both for all your hard work!

2026幎8月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Very disappointing experience with pricing but workers were good

I want to start by saying that the removal lads themselves were excellent. They worked extremely hard over two days, despite the very high temperatures, and were polite, helpful and professional throughout. They absolutely deserve credit for the effort they put in.

Unfortunately, the same cannot be said for the way the quote and additional charges were handled.

When I originally requested a quote, I clearly explained that we wanted a full packing service, with the house packed one day and the actual move carried out the following day, as we would be staying elsewhere overnight. This was discussed and noted when the quote was prepared.

I therefore had every reason to believe that the price I had been quoted covered what I had specifically asked for.

It was only when I came to confirm the booking that I was told the service I had requested would actually cost an additional £750.

This was just two days before our move, leaving us in an extremely difficult position. At that stage, finding another removal company to take on a full pack and move at such short notice was simply not a realistic option. We therefore had little choice but to pay the additional £750.

What I find particularly disappointing is that, despite this clearly being a communication or quoting issue, there was no willingness whatsoever to meet us halfway or make any adjustment to the additional charge. Had I been told from the outset that the service I had requested was not included in the quote, I could have compared other companies and made an informed decision. Being presented with an unexpected £750 charge immediately before moving was very different.

I have no criticism of the removal team themselves — they worked incredibly hard and did their job well. My issue is entirely with the quotation process, communication and the way the additional £750 was handled.

For me, this has completely overshadowed what was otherwise a good job by the lads on the ground.

My advice to anyone considering using West Country Movers would be to get absolutely everything in writing and check that every service you have discussed is specifically included in the quoted price.

Unfortunately, based on my experience, I would not recommend West Country Movers and would not use them again.

2026幎7月28日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Good afternoon Vickie,
Thank you for your feedback, I’m glad you were happy with the team and the moving process.

Apologies you didn’t understand the quote, we use an online system which gives you options to tick, on this occasion you only ticked the move which is fine, we then got you booked in for the date you required and then it become clear you were expecting it loaded one day and delivered the next, your move was quoted for 1 day hence the extra cost of the 750 as we had to use the vehicles for a 2nd day and the staff which all of ours are paid on a minimum of a 10 hour shift regardless, hence they all work so hard, when I heard about the packing because we had time we didn’t charge you for this as a gesture of goodwill.

All being said I really do think we went above and beyond to even fit your move in especially with a free packing service at the last minute.


Wish you well in your new home


Kind regards from all the team

5぀星のうち5の評䟡

This company was absolutely brilliant

This company was absolutely brilliant. The lads worked so hard and didn’t stop all day. We had a few set backs and they adapted brilliantly. The Lorrie’s would fit through the gates and the team had to carry everything from the main road to the house. Everyone was so professional. I couldn’t recommend this company more!

2026幎7月1日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Thank you for your kind words

5぀星のうち5の評䟡

Great guys great service

About the only thing that was NOT a nightmare on our house sale and move was West Cornwall Removals .
Our purchasers had led us a merry dance then suddenly we had a short notice moving date .
West Cornwall Removals fitted us in at the drop of a hat. Because of the distance involved it was a two day removal.
WCR arrived on time , good set of polite hard working lads , very very helpful and everything went really smoothly from start to finish .
Price was very competitive and we were extremely pleased with WCR service.
Would highly recommend .

2026幎3月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic - highly recommend. 10 out of 10

I would highly recommend. This is the second occasion and just like the first, they didn’t disappoint. Nothing is too much trouble. Super quick, efficient and extremely careful and considerate from start to finish. A fantastic friendly team. If we move again, I know who I am going to call! Thank you so so much for making a stressful situation so much easier, and almost fun!! :)

2026幎5月1日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Thank you for your kind words

5぀星のうち5の評䟡

Big move from Kent to Devon

From the beginning of our move all the staff in the office were very friendly and efficient. On the day of the move the 2 removal guys were friendly, respectful of our property and very efficient.

2026幎6月5日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Thank you for your kind words

5぀星のうち5の評䟡

These guys handled the emptying of my


These guys handled the emptying of my home and delivery of all my furniture and boxes to their safe storage facility. Nine months later they delivered all my goods from storage, safely to my new home.

Everything arrived dry and undamaged, even my beloved piano, and the staff could not have been more helpful. They put down mats to protect the floors from ‘outside footwear’ and every piece was moved with the greatest care. They maintained a friendly professionalism throughout the process and couldn’t have been more helpful.

Highly recommended.

2026幎6月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Fantastic team, 10/10

The team at West Country Movers were so helpful and accommodating, packing us up and moving us quickly and efficiently despite the bank holiday heatwave. Everyone was cheerful and kind, offered smart suggestions, and handled my increasing panic with calmness! Dylan, Jordan and Martin did an absolutely splendid job; all three of them were professional, efficient and delightful chaps. The two ladies who turned up to help unload also worked extremely hard and were equally delightful. Although I hope never to move again(!), I will recommend you to everyone I know who is moving. Worth every penny. Thank you.

2026幎5月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Super smooth and professional!

I had an excellent packing service from Sophie and moving from Aaron and Chris this week including the dismantling and reassembly of several bits of furniture. Friendly, on time, super professional and efficient. Very competitively priced. Would recommend and use again (though hopefully I'm not moving again anytime soon)!

2026幎5月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

This is the second time that we have


This is the second time that we have used their services for packing and moving home....this alone speaks for itself.
This was a stressful time for us, we are both pensioners, so the packing service was of great benefit to us. Matt came in the day before removal and boxed everything up.
The team arrived at 8.00 the following morning and just got on with it. They were friendly, efficient and worked with tailored precision. This efficiency was mirrored at our new home. Nothing was too much trouble for them.
If you need a good reputable company, with good old fashion values and good pricing to boot, look no further because this is the company that gives you just that

2026幎5月19日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Ok where do I start

Ok where do I start? I have moved a lot, a lot, overseas and back to the Uk 3 times not to mention inter country left and right and these guys, this company, is, by far, the best experience I’ve ever had.
From switching like 5 times cos of house purchase delays and nothing being a problem no matter how many times I chopped and changed through no fault of my own, it was always ok!
Hands down recommend this friendly and totally competent family run company. The guys were funny, friendly, totally “on it”.
Excellent, shame I couldn’t give them 10 ⭐

2026幎4月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Move to include storage.

We recently used WCM for our move within Somerset, it included approximately 8 weeks storage. We chose WCM following visits from three companies; Sophie and Ricky came across as professional and competent from the outset and this proved the case. The packing / unpacking teams were on time, hard working, quick, conscientious and happy in their work. The storage provided between Dec and Feb, included large planted garden urns and pots, all of which are now thriving. The only damage was to an antique low boy / chest on stand, but this was expertly repaired by a professional craftsman and without question. I have no hesitation in recommending WCM.

2026幎2月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Shocking experience

Shocking experience, so many items of furniture damaged its ridiculous, after moving in the house and unpacking boxes we kept finding more breakages, so far a £1000 cabinet has a massive chunk out of the bottom, a sofa arm is ruined, the TV has a crack down the back of the plastic, we had wardrobes damaged when re assembled, the list goes on and on, when we called them and shared photos of the damages they said we were past the 7 day window ( PS by 1 day!!!) so it was no longer there issue. stay well clear......

2026幎3月1日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Good afternoon not happy customer, I belive you may have us mixed up with another firm as this is the first I’ve heard of this and you have not left a name ? Please feel free to discuss with me directly on 01278429463 so we can get this checked out.


Kind regards Ricky

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant service. Highly recommend!

We used West Country Movers for our recent move from one end of the country to the other and they couldn't have been more helpful. They were quick and clear with their communications. Matt and Perrin were our movers on the day and they were brilliant! Polite, professional and friendly, they worked quickly and handled everything with care. On the other side they asked where we wanted everything and reassembled/plumbed in appliances and furniture. Highly recommend them.

2026幎3月23日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Thank you for your kind words, we hope you enjoy your new home.

5぀星のうち5の評䟡

Star Service

Had a pretty large house move that required moving, dismantle/reassembly, de-plumb and re-plumb services. West Country Movers were great! We had 3 guys with a van each, they were friendly and efficient and generally had great vibes. They handled everything with care and were extremely self-sufficient and placed everything in the correct rooms on arrival. Would recommend!

2026幎3月30日
自発的なレビュヌ
West Country Movers ロゎ

West Country Movers からの回答

Thank you, pleasure to move you

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報