レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

企業情報

  1. 香水店
  2. ・
  3. 化粧品・香水提供業者
  4. 香味料、香料、アロマ製品提供業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

XERJOFF UNIVERSE is the ultimate online destination for the universe of independent artistic fragrances and exclusive perfume.


連絡先

2.8

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

6件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

レビュー依頼の記録がありません

この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.8

すべてのレビュー

(6)

過去12か月のレビュー数: 0件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Xerjoff messed up my order.

Xerjoff messed up my order.
I bought a fragrance and discovery sets.
They mistakenly shipped me a wrong sample (i wanted to try the new releases).
So i contacted costumer service and they said they can’t do anything about it. But if i spend more money i can ask for an extra sample. It is just ridiculous to me that a big company like Xerjoff cannot take responsibility and offer to send me my missing sample. Instead they refuse and excuse it with „policy“.
Shipping was fast and i am generally happy with the products but their policy sucks.

2024年11月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Half the items defective !

Half the items defective !
I paid for 4 samples as seeking new scent for husband's b day. Half of the samples were defective so couldn't be used ( I had to forward video to customer services as proof )
I paid £30.52 for the 4 samples including delivery and without discussion was refunded £10.66. I was told that it wasn't viable to replace the samples and that when I next place an order on a "non sale item " that they will send the 2 further samples for free then....how very generous .........Avoid like the plague!

2024年8月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

Long shipping times, bad customer service

I ordered a fragrance and the free sample set included.

Their website has many issues. The discount amount was different in the final checkout page than the cart page (in the final checkout page, the products was more expensive than initially shown!!) and my selection of samples was not saved, altough I did save it, so I had to write the list to them via email.

Altough it is clearly stated on their terms of service that orders are shipped within 2 business days, after 1 full week my order was not shipped.
In that week customer service replied to all my emails saying it would have been shipped soon, which was not true.
Altough they replied, they did non aknowledge in any way the feedback and other questions I wrote in my emails.
The customer service staff does not sign their emails, so you never know the name of who you are talking to.

After that week, I asked for a refund, which was fortunately granted.

This is weird, as last year I bought a sample set from the same website and the shipping was very fast and had an all around great experience.

2023年2月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

PESSIMO È RIDUTTIVO

Copio incollo direttamente la mail inviata al servizio clienti:

Buon pomeriggio gent. Xerjoff Costumer Service,

Vi contatto tramite mail sperando di ricevere un VS riscontro, a differenza di quando Vi contattai via WhatsApp questo lunedì.

Il giorno 27 dello scorso mese acquistai, tramite il VS shop online, un Sample Kit (Ordine n. XXX).
Il giorno 3/03/23 ricevetti un SMS da TNT che mi indicava che la spedizione che attendevo è stata consegnata al TNT Point da me scelto...
Il sottoscritto non ha mai scelto un TNT Point, ma indicato l'indirizzo della mia residenza.
Il pacco è quindi stato consegnato ad un negozio random e, nonostante abbia pagato i 5 € per la spedizione, ho comunque dovuto mandare qualcuno a ritirarlo.
Ho contattato TNT tramite il num. presente nell'SMS, mi rispose un disco che mi ha indicato che il num. in questione non è più attivo quindi cercai un nuovo num. sul loro sito.
Chiamato anche quest'ultimo, ma non sono riuscito a cavarne un ragno dal buco!
Contatto quindi il VS servizio clienti tramite WhatsApp che mi indica che è stata aperta una pratica a riguardo, ma che avrei comunque dovuto contattare IO TNT per maggiori info...
Non è certo il compito del cliente fare ciò, il mittente (VOI) ha tutti i dati necessari, il destinatario solo il num. d'ordine!
Nonostante questo disguido non mi è nemmeno stato proposto un codice sconto su un'eventuale spedizione di un eventuale prossimo ordine che avrei o meno effettuato, il minimo oserei dire.
Ad ogni modo, recuperato il collo, lo apro con bramosia e, con mia sorpresa, uno dei 4 campioni (Amabile) è difettato, allegherò video e immagini di tutto ciò che sto dichiarando, il che significa che ho buttato 5€ per nulla, e sono già 10!

Arriviamo al giorno 5/03/23 in cui ho effettuato un ennesimo ordine (n. XXX), il giorno successivo contatto di nuovo il VS servizio tramite WA come dimostra la foto in allegato, chiedo di lasciare una nota al corriere in modo che non accada di nuovo una situazione come quella dello scorso ordine, che ricevo? Silenzio stampa!

Ora, seguendo il tracking, il mio ordine sarebbe già dovuto essere consegnato nella giornata di ieri, cosa che ovviamente non è successa!
Controllando poco fa lo stato dell'ordine trovo un'ennesima sorpresa: "la spedizione verrà consegnata come da accordi presi con il destinatario"...
QUALI ACCORDI?

Sono basito e deluso da tutto questo groviglio di situazioni spiacevoli!
Mai, in 34 anni e in più di 10 anni da beauty influencer, ho avuto problemi del genere con nessuna azienda o shop online, quindi chiedo come effettuare il reso con rimborso, una volta che riceverò il pacco, se mai lo riceverò a questo punto!
Mi auguro che non dovrò pagare le spese di spedizioni, sarebbe veramente allucinante.
Detto ciò, attendo nuove.

Una buona serata,

Emanuele Castelli

2023年3月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Very bad assistance and customer care

Very bad assistance, customer care is a ghost. Attemption at the customer near zero, never Xerjoff parfum for the future, very bad experiesnce…
WhatsApp chat not responding, at the mail not responding, when I can explaine my problem…not responding…really really bad experience. Never Xerjoff in the future…

2023年2月10日
自発的なレビュー

レビューの対象になっている企業の方へ

プロフィールを登録して、Trustpilot の無料ビジネス ツールにアクセスし、お客様とのつながりを広げてください。

無料アカウントを取得

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報