Zeeandco レビュヌ 

622
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.3

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

First time using the online store. Good range and easy ordering. Made order approx 8pm on a Tuesday evening. Email confirmation straight away. Shipped Wednesday and delivered Thursday am. tracking num... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

I've just tried to get on the site as they usually have some good offers going. But now it redirects to Flannels instead. Another good clothing store taken over by Sports Direct? I can't find anything... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Placed an order late evening on a Wednesday, beat a countdown by 10+ minutes to get my item delivered by the Friday, never received any email to say the item had been dispatched, rang customer service... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Bought a stone island jumper- got next day delivery free with DPD so it came fairly quickly. Really happy with the product and zip protected case however disappointed that the outside packaging was a... もっず芋る

䌁業情報

  1. 玳士衣料店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

For more than three decades, Zee & Co have brought Designer fashion to the high street. In that time, we have introduced hundreds of exquisite clothing brands to our customers via our shops and online retail site. Our ever-growing roster of designers and fashion labels means that we continue to provide a mix of the very latest styles and innovations, from new or up-and-coming labels to the established designer powerhouses. We're as passionate about clothing as our customers, so that's why we make sure to stock garments from amongst the best brands in the world.


連絡先

3.3

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

622件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌに回答しおいたせん

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

この䌁業を閲芧した人は、以䞋の䌁業も閲芧しおいたす。

3.3

すべおのレビュヌ

(622)

過去12か月のレビュヌ数: 2ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Highly recommend

I have just received my purchase of a CP Company Undersixteen jumper, and wanted to let you know that I am really pleased with the quality, not only that but your service and delivery has been prompt and I am very impressed with the way your products are packaged and the attention to detail which adds a personal touch. Thank you again Zee & Co. I will be recommending you to friends and family.

2021幎12月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Excellent service

Excellent company, ordered a CP Company jacket, it arrived very quickly and well packaged in a box for extra protection. Unfortunately it was too small so I returned through Royal Mail using the prepaid label included and was refunded very quickly. I would recommend and definitely use again.

2021幎11月30日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

First order !!

Iv just received my first order from this company and the 5 stars are well deserved. The items are excellent and the packaging is the best iv seen. I will definitely be ordering again. Would highly recommend.

2021幎11月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I love this company

I love this company, have been ordering from them for a few years now and it’s become my go to for birthday & Xmas presents. Their sales are always really good, have had some lovely items. Service is 5 star, quick delivery & well packaged.

2021幎11月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Ordered Moschino trainers for my son

Ordered Moschino trainers for my son. They were delivered sooner than expected. They also look amazing. The photos on the website do not do them justice. By far the best price I’ve seen them online for too! I just don’t get the bad reviews you see for this store. I suppose some folk are just never happy.

Will 💯 be purchasing items from here again. Amazing store.

2021幎10月21日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Customer Care Team

Customer Care Team provided quick response to my emails concerning fraudulent payments and was able to resolve the issue immediately and without any further undue stress. Much appreciated.

2021幎10月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

Great Service and Brands

Great service and delighted with my purchase. Understanding that delivery to Australia has been hard due to current COVID delays here, I received my order and the product I received was fantastic and delivered wrapped well and was exactly what I was looking for.

Thank you for great customer service and for a brilliant product offering.

2021幎10月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Exemplary service

Exemplary service. Claire at Zee handled a repair to a garment with the Orlebar Brown with complete ownership. Required a lot of follow up on her part, but always kept me informed and did an amazing job to resolve. Thank you for your service.

2021幎10月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Went to this shop this morning asked


Went to this shop this morning asked for a certain size off jacket 10 mins of wayting in the shop another member of staff approached me I reminded them I was waiting for the jacket off she went to see the first person who was meant to go and get jacket from store room but who had obviously forgot said I was going out for 10 minutes and would be back. I returned 10minutes later still no jacket was told they were still fetching it - basically never got the jacket maybe as I wasn’t going to be spending £1k plus on designer goods but just to say your inability to serve customers one at a time and your ability to make people feel like they should not be in their shop all I can say is that for your ignorance I got what I wanted elsewhere - I may not be a regular to this over priced shop but the disrespect they paid me was shocking a visit I will definitely not be repeating

2021幎10月3日
自発的なレビュヌ
Zeeandco ロゎ

Zeeandco からの回答

Hello Jo

Thank you for leaving the feedback as this does assist us to improve any areas which are not operating as efficiently as they should.

I have spoken to our Store Manager who has asked me to apologise on the Store's behalf for the service you received, and has asked whether it would be possible for her to contact you to discuss the problems you experienced.

Kind regards
Customer Care
Zee & Co

5぀星のうち1の評䟡

False advertising, poor customer service.

Placed an order late evening on a Wednesday, beat a countdown by 10+ minutes to get my item delivered by the Friday, never received any email to say the item had been dispatched, rang customer services to be treated horrendously, false advertising on more than one level. Steer clear. Won't use them ever again, first and last time.

2021幎9月23日
自発的なレビュヌ
Zeeandco ロゎ

Zeeandco からの回答

Hello

Thank you for your feedback.

I am sorry to hear that you did not receive your email and we will definitely investigate this for you as you should have received both an email and a text (if a mobile number was given).

In regard to the delivery date of the order, I can confirm that your order was received on Wednesday at 20:56 and I can see that you opted for our standard Royal Mail shipping service which, as stated at our checkout is a 2-4 day delivery service and costs £2.80. Our next day service with our DPD delivery courier service is £4.50.

Therefore, although I am sorry you were disappointed, I can confirm that this is not false advertising as if the next day service had been selected, your order would have been received on Friday.

However, if you are not happy with your garment, please return it back to us using the free returns note which was enclosed with your order.

Kind regards
Customer Care
Zee & Co

5぀星のうち1の評䟡

Racist Zee & Co staff in Ilford

I never have any issues in the Cross St branch, but the Ilford branch I've been to twice and had issues each time. 1stly they wouldn't buzz me in. Until a chinese man came to the door they were not opening, racism maybe?. I showed them my text for collection but then he asked for ID, because my partner ordered it for me, i offered to show him the credit card that was used for the payment but this was declined so, i had to get her to whatsapp me a picture of her ID. I thought that would suffice but because the item was in her name but addressed to me they now needed something with the delivery address on it, a utility bill or something. At this point, I realised that it was a race issue as I have never been asked to provide a utility bill to collect an item of clothing from anywhere. I continued to offer my credit card that was used to purchase the item but this was again refused and I was assured this was just store policy. Once documentation was provided for the address I believed this would be all but I was stopped from taking my item because he now had to inspect the credit card I paid with.
Collecting clothing while black, I will not be returning to this racist zee & co ever again!
I did not have to wait to be let in, the staff refused to open the door for me until someone who was not black knocked on the door, and remarkably the doors were opened immediately! I wonder why?
I have bought clothes from Zee & Co for years and never had to go through the gymnastics i had to to collect this order. I literally did the same thing with a pair of Android Homme trainers with your Islington branch and did not have to go through that scenario with them, I wonder why? Closed down now too, i wonder why??? Good riddance to bad rubbish!

2021幎9月20日
自発的なレビュヌ
Zeeandco ロゎ

Zeeandco からの回答

Hello

Although we welcome feedback, we totally refute any racial claims at any of our stores or business, and are extremely disappointed that any person directs this allegation towards our Company as we have a wide diverse employment society throughout Zee & Co.

Therefore, I would like to clarify some points within your review as follows:

• The door locks on our entrances are security to protect both our employees and customers, but I apologise if you had to wait to be let in.

• Any click and collect order will require identification, especially if the details of the person collecting the order varies from the information we are holding. This is standard security for our customers in order to protect their data and the procedure is confirmed on our website, on the order confirmation and on our text messages. Therefore, we are surprised that you believe that our staff have asked you for these details because they are ‘racist’.

I would like to reiterate that there is no place for racism in our Company.

We will not tolerate racial discrimination from our customers or our members of staff and we are committed to ensuring everyone receives the best in-store and online experience, we cannot and will not be silent about racial inequality.

To ensure that we obtain this ethos throughout our business, we attract and develop the best employees with diversity of society. This ensures that everyone, regardless of who they are, are able to work or shop within Zee & Co without fear of discrimination or judgement.

Kind regards
Customer Care
Zee & Co

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報