Zenith Vehicle Contracts レビュー 

1,626
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I was contacted in advance to let me know the car was ready and also received a call on the day of delivery advising that the driver would arrive within 30 minutes, so I was kept well informed thr... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

If there was an option to select zero star rating i would have done that. They were the most non professionals people you can come across. I ordered new car from them and it was ready for delivery at... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had never leased a company car before so contacted the customer service number and spoke to Thomas. I told him about my non negotiables and he was able to find brands of cars and also provide some t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Site a bit slow, switching from different pages and also could do with a function to highlight what info you are missing to move on to next step. However good variety and very clear photos and info on... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. リース業

さまざまな外部ソースから提供された情報

The UK's leading independent leasing, fleet management and vehicle outsourcing business. Are you a driver? Please direct queries to our customer service team.


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

1626件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(1,626)

過去12か月のレビュー数: 342件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

easy to use website

easy to use website, could do with better range of used cars as delivery time of new cars, 6 months for my first choice put me off new.

2026年9月11日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thank you for the feedback! I'll provide the feedback to our used car team to let them know. Ian@Zenith

5つ星のうち3の評価

Better UI or a way to extract all the information correctly would make this uber

Ordering itself is fine but the score reflects the experience on the web portal (for info its a green car scheme from company).
The not so good:
* There is an indicative price on the initial page with the car and you would expect this to be the lowest trim / max length. However it can be vastly out and once in and configuring you can obtain a far lower quote from the main page. Sure this leads to missed opportunities.
* The 'offer' shows but it provides absolute no details and in some cases this could be free charger or credit or just a cheaper than normal rate. But there no way of knowing without emailing out. (In fairness and emails have responded and provided information really quickly).
Once order placed, seems ok and just the above that could make it a slightly better experience. Having an all in 1 price for everything is a great plus.

How could it be improved
The sorting of the car process and filtering. Add each trim to low, mid, standard, ultra type of thing or key aspects (heated seats).
Then provides a more accurate list of the cars with the correct pricing for initial pick.

2026年9月3日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thank you for the feedback! We will certainly advise the relevant team so they are aware of the matters you have raised regarding the web portal. Ian@Zenith

5つ星のうち1の評価

Never would I deal with this…

Never would I deal with this organisation again. Their order status website displays incorrect information, It took nearly 3 months to receive a car ordered in June that was supposedly in stock! As it transpires the vehicle was manufactured in November 2025! Their telephone support are not to be trusted! I am beyond livid! Check other reviews before you use this company. I will definitely urge others who work for my organisation not to use Zenith!

2026年6月9日
自発的なレビュー
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delays and communication you received.

We appreciate that the information provided during the order process did not meet your expectations, and we recognise the impact this has had on your confidence in our service. We take comments such as yours seriously and continuously review our processes to improve both communication and the customer experience.
We'd welcome the opportunity to discuss your concerns further and review what happened. Please contact our Customer Services team with your details so we can investigate this for you.
Ian@Zenith

5つ星のうち4の評価

Very Happy

Site a bit slow, switching from different pages and also could do with a function to highlight what info you are missing to move on to next step. However good variety and very clear photos and info on cars

2026年9月8日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Matthew, thank you for taking the time to share your feedback.
I'm pleased to hear that you found the vehicle information and photos clear, and that you were happy with the range of vehicles available. I also appreciate your comments regarding the site's speed and the suggestion to highlight any missing information needed to progress to the next step. Feedback like this helps us identify opportunities to improve the user experience. Michelle@Zenith

5つ星のうち5の評価

fantastic customer service and…

fantastic customer service and extremely smooth process

2026年9月7日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi there. Thank you for your 5-star review.

I'm delighted to hear that you experienced excellent customer service and found the process extremely smooth from start to finish. Providing a straightforward and hassle-free experience is something we strive for, so it's great to know we've met your expectations.

Jonny@Zenith

5つ星のうち1の評価

Worst lease company ever..

Worst lease company ever...
Several issues during the 3 year
- a car repair taking over 3 months with little help from Zenith, used a substandard repair company that gave car back with steering issues.
-No feedback from complaints, just paid lip service to my 100 calls.
At end of contract they charged me to collect and then an extra £73 to drive the car 170miles instead of 80miles.
Other work colleagues have suffered similar issues.
Long and short of it is they are ok unless you have a car issue, but will extract money from you at every opportunity.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Ian,

Thank you for taking the time to share your feedback. I'm very sorry to read about your experience and appreciate the frustration this has caused over the course of your agreement.

I understand your concerns regarding the length of time taken to repair your vehicle, the issues you experienced following the repair, and your dissatisfaction with the support and communication you received while trying to resolve matters. We recognise how disruptive being without your vehicle can be, particularly when repairs are prolonged, and I'm sorry that our service did not meet your expectations during this period.

I'm also sorry to hear that you were unhappy with the charges applied at the end of your contract. While collection and excess mileage charges are applied in line with the terms of the agreement, I can see that my colleague, Aaron, is currently reviewing the end-of-contract charges you have queried and will be in contact with you directly regarding his findings.

We value all customer feedback, and your comments will be shared with the relevant teams as part of our ongoing efforts to improve both our communication and overall customer experience.

Jonny@Zenith

5つ星のうち3の評価

I liked how easy the booking/ordering…

I liked how easy the booking/ordering process was. However, I was unsure about the delivery timeframe, as no delivery information was provided.

2026年8月27日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Nur,

Thank you for taking the time to share your feedback.

I'm pleased to hear that you found the booking and ordering process straightforward. However, I'm sorry that you were left feeling unsure about the delivery timeframe.

We do provide an estimated lead time during the ordering journey, but I appreciate that this may not always provide the level of clarity users are looking for, particularly if there are changes or limited updates during the order process. We understand how important it is to have visibility of when your vehicle is expected to arrive, and your comments will be shared with the relevant teams as we continue to review and improve our communications.

Jonny@Zenith

5つ星のうち5の評価

Easy to order

Easy to order. Prices weren't too bad so ordered a car for when my current lease ends.

2026年9月3日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Craig, thanks for the 5 stars! We're delighted to hear the ordering process was easy and that you found our prices competitive. We appreciate your order and look forward to getting you into your new car when your current lease comes to an end. Michelle@Zenith

5つ星のうち5の評価

Brilliant prompt service

Brilliant prompt service - Love these guys

2026年9月3日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Kevin, thanks for the 5 stars and your kind feedback. We're delighted to hear you were pleased with the prompt service! Michelle@Zenith

5つ星のうち1の評価

The order was cancelled in error without communication

The order was cancelled in error, I wasnt advised of this, called Zenith because no one had contacted me where i was advised to wait for the dealer to call on the Tue, no one called, I called back, to then be told the order had been cancelled. this now means i need to renew the order get it approved and start again resulting in 4 weeks lost time. really poor on all fronts.

2026年8月21日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Benjamin, thank you for your feedback. We're sorry for the frustration caused by the cancellation and the lack of communication. I can see our Customer Service team is currently supporting you with your queries, and we appreciate your patience while this is being resolved. Michelle@Zenith

5つ星のうち5の評価

Excellent communication and quick…

Excellent communication and quick response

2026年9月2日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Hi Andrew, thanks for the 5 stars! We're pleased to hear that you found our communication excellent and our response times quick. We look forward to assisting you again. Michelle@Zenith

5つ星のうち5の評価

Service was easy to use

Service was easy to use with a wide choice of cars.

2026年8月31日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thanks for the 5 stars! It's good to know you found the service easy to use! Ian@Zenith

5つ星のうち5の評価

Simple / methodical process and the…

Simple / methodical process and the back up help and advice from the Zenith Team was Brilliant.

2026年8月20日
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thanks for the 5 stars! We're glad our team could help! Ian@Zenith

5つ星のうち1の評価

Poor service when lease car developed a fault

Our lease car developed a fault which we reported at the beginning of July. Zenith were unable to give us a service appointment until nearly a month after the end of the lease period - over 3 months after we reported the problem. When we complained, they found an earlier appointment before the end of the lease, but it was at a garage 50 miles away, on a weekday, so one of us would need to take at least a day off work and incur travel expenses to deliver and collect the car. When we complained about this, Zenith's proposed solution was for us to continue paying for the car beyond the end of the lease, until such time as the supplier is able to fix the car. So we are expected to pay out of our own pocket for Zenith's negligence. Zenith may well be following the terms of their contract to the letter but as a customer experience, this stinks and we will not be using them again.

2026年8月26日
自発的なレビュー
Zenith Vehicle Contracts ロゴ

Zenith Vehicle Contracts からの回答

Thank you for your feedback. We're sorry to hear that your experience fell short of expectations.

We understand your frustration regarding the delays in securing an appointment and the inconvenience caused by the alternative options available. While repair appointment availability is managed through manufacturer-approved networks, we appreciate the impact this had on you, particularly as your lease was nearing its end.

We're disappointed that this has affected your perception of Zenith and will take your comments on board as we continually review our customer experience.

Ian@Zenith

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報