Zoe Kay Jewellery レビュヌ 

195
•
TrustScore 5段階評䟡の4

3.8

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I placed an order with this company. The delivery was prompt. The item on the other hand was not upto satisfaction. Very flimsy. Certainly wasn't what I expected! It took me about a month to get a r... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

My order was confirmed straightaway My next communication was to say it was out for delivery with a tracking number. My bangle arrived safely, within 4 days and well packaged with no faults. It’s... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

I placed my order before reading these reviews and was worried I’d been scammed especially as hadn’t had an update on dispatch several days after order confirmation. However, I got an immediate respon... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Great service from answering questions to placing and receiving order! Very fast next day special 1pm delivery FREE! What more can you ask for really. Probably missing out on a customer base mark... もっず芋る

䌁業情報

  1. 宝石店

圓該䌁業による蚘述

We are a boutique online jewellers. At www.zoekayjewellery.co.uk customers will find an extensive collection of diamond, gold and silver jewellery, for every occasion and budget. We also offer free delivery on all orders.


連絡先

3.8

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

195件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 60に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.8

すべおのレビュヌ

(195)

過去12か月のレビュヌ数: 20ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

One of my best online experiences

I very rarely leave reviews, but felt compelled to in this instance, as I am so very happy with the beautiful personalised necklace I ordered as a gift for my step-mum. It’s refined, elegant and stunning, and is even better in the flesh than on screen. My stepmum loves it too, so she’s as happy as I am.
I had a couple of queries at the beginning of my order, and Zoe couldn’t be more helpful and friendly.
My order arrived quickly and was packaged carefully.
Overall one of the best experiences I’ve had with online shopping - I will be back and will also be telling all my friends!

2025幎5月12日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Wonderful Customer Experience

Such a wonderful experience throughout the entire process of purchasing a gift for my friend. Customer service was great - extremely helpful and quick to respond to my emails. The item was delivered promptly, and earlier than expected which was a bonus. I am really pleased with the product - it's absolutely perfect! Would definitely recommend and will be buying my next piece of jewellery from here!

2025幎4月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Great Customer Service

Great customer service! I needed to change the delivery address and was contacted straight away confirming the change. The necklace was a gift to my friend and she was over the moon with it! She said that it was great quality, beautiful design and that she had lots of compliments on it! Thank you for making my friend (and me!) so happy with the purchase. I’ll definitely be recommending you, as will she.

2025幎4月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Exceptional Craftsmanship and Elegant Design

I am thoroughly impressed with the quality and craftsmanship of Zoe Kay Jewellery. Each piece is beautifully designed, with a refined elegance that reflects both creativity and attention to detail. The ordering process was seamless, and my jewellery arrived promptly and beautifully packaged, adding a special touch to the experience.

It is clear that great care goes into both the product and the customer service. I would highly recommend Zoe Kay Jewellery to anyone seeking timeless, thoughtfully made pieces. I am thoroughly impressed.

2025幎4月10日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I would give 0 stars if I could

I would give 0 stars if I could. Absolutely terrible company. I have repeatedly tried to contact this company, via their enquiry form online, via their contact number which goes straight to voicemail and does not give you the option to leave a message (handy) and I even resorted to instagram message and still can’t get hold of anyone just a response from an automatic reply.

I paid an extortionate amount for a bracelet from their website - only for it to break multiple times. It is a poorly made hollow gold bracelet which is coming apart at the links. It is stated no where that this was hollow gold. It feels and looks cheap their jewellery is poor quality.

When I took it to a jewellers to look at with a loupe they confirmed it was of terrible quality.

They are so quick to take your money and impossible to get hold of to get a refund.

2025幎1月30日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Emma Jane

Thank you for your review.

Our customer service telephone service is now no longer in use.
Our customer service is contactable through social platforms and also our customer service email – as per our contact website page.

We have checked our email server and unfortunately cannot see any emails with your name – Can you please kindly resend.

Also please provide pictures and order details.

We are very sorry, but our pieces are high quality and sourced direct from Hatton Garden, and all are hallmarked by the UK Assay office.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

Do not touch this company.

Do not touch this company. (Summary at the bottom if TLDR).

I ordered a gold t-bar necklace for Mothers Day as I had one for Christmas and wanted to buy my mum a matching one. It arrived and as soon as I got it out of the box it broke so I tried to call them 6 times but no answer and it won't let you leave a message so I emailed with pictures and they said I couldn't have a replacement (despite seeing it was broken on the picture) until I returned that one and I had to pay £8.35 postage. New necklace was sent but it was the wrong one, a shorter t-bar and the chain was about 2" shorter too so totally the wrong item. Tried to call again and no answer so emailed and got no reply for 3 days. Again I was told I had to return before I could get the correct one sent out. So that is another £8.35 postage on top of £225 for the necklace and still no apology for sending the wrong item. Tracked my return and could see that it had been received but I heard nothing for days and my emails for an update were ignored. Was then told that a new necklace would be shipped Wednesday but that and Thursday came and no necklace. And again nobody answered my calls or replied to my emails as it was 3 days to Mothers Day and I had no necklace but they had all my money. Finally got a reply that it would be delivered on Saturday (no explanation or apology for the hold up) and then they tried to blame the broken necklace I had returned earlier on me and "excessive force". I own multiple bits of jewellery, dainty and expensive, I am 7 stone and it was a Mothers Day gift...I know how to handle jewellery so there is no way any force was used on the necklace. It was only after reading reviews on here that mentioned the flimsy nature of some items that I realised that was probably the reason, not me. What would I gain from having no gift for Mothers Day AND being £225+ out of pocket. Again no reply to emails asking them to make sure that the necklace was delivered on Saturday as promised until Friday afternoon when I got a generic email that it had shipped. Still no apology for the broken necklace or the wrong one and no reassurance the other one would arrive on time either. Necklace finally arrived on Saturday so the day before Mothers Day and it was still the wrong one. Even after I'd sent a screenshot of the exact one I wanted from their website (that was only purchased 4 months prior), the product code and all the measurements, it still arrived different to the one advertised on the site. I also noticed that the t-bar itself has a rough edge on one side which isn't great for £225. I had nothing else to give my mum for Mothers Day though as this had left me out of pocket with no time to get a refund or to buy anything else and after reading all the reviews of this company and seeing how bad their customer service to me was, it wasn't worth the hassle and money to try and return. They have caused me a lot of money and stress. Now I'll have to wait until I can save some more money to buy my mum something else as the quality of the necklace and also that it is not the one I ordered just isn't good enough but at least I don't have to deal with this company anymore and I never will again it was one of the worst experiences ever and ruined what would have been a nice sentimental gift for a very deserving mum. It is also funny how they only seem to reply to the bad reviews here as if trying to discredit those who've had bad experiences with them but we all can't be lying can we.

Summary if TLDR:
They don't answer the phone/contact no.
They don't reply to emails
Product quality is not worth the money
Flimsy jewellery
Expensive jewellery
Expensive returns
Bad customer service

2025幎3月29日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Zoe Adams

Thank you for your review.

As discussed - We refunded all return postage costs.

The first necklace was returned back to us in several pieces.
After our workshops review - it was clear the damage was inflicted due to inappropriate handling and care.
It had been pulled and forced from the protective cellophane on opening, resulting in breakage in several places.

The exchange necklace we sent out was a very slight variation as the design has been changed by the supplier.

At no point did you mention to us this was to match a previously purchased necklace (from us) - which you were clearly happy with, as you returned to purchase another.

Once you confirmed this needed to match – we again exchanged for one of the remaining older stock pieces we had.
And in time for Mother’s Day as you required.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

BE VERY WARY WHEN ORDERING
they tell


BE VERY WARY WHEN ORDERING
they tell you what you want to hear to get your money
So on 7th March I contacted this business via email, I had quick responses, answering all my questions.
I was sent a ring size, which arrived pretty quickly.i explained that I go away on 25th March and that I needed my item by the end of the day on Monday 24th as it was for my son for his 21st birthday while I was away. I was assured that this was enough time.as soon as I made the order, over £600 order the responses got less and less. I was told I would be sent updates regarding this order, I didn’t receive one.. I sent 2 emails and was days before I got a response. I was told I would receive my item by the end of this week. I asked for the day so I could make sure I was in to take the delivery. I had no response. I sent another email asking for an update, and guess what? The item will NOT be here for when I leave to go away so now my son will not have his 21st bday gift on his bday. I am very upset, angry and very disappointed that I believed what I was told by this business, I wished I had took notice of all the other reviews.She has now asked if I want to cancel the order- even though they don’t do this for personalised items.OF COURSE I CANT CANCEL THIS ITS FOR MY SONS 21ST, (which she knew about) WHICH IS ALREADY GOING TO BE LATE. I have asked for same day delivery, so that I can receive the item before I go away, but she has refused to do. I will update the review once the items are received as I’m concerned now as others are saying how poor the quality is, but I will give my honest review.CUSTOMER SERVICE IS POOR either way, but if the items happen to turn up on time I will update my review accordingly but I’m not holding out much hope.

2025幎3月21日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Nicola Fletcher

Thank you for your review.

This order delivered on 25th March 2025 via Royal Mail to your alternative (parents) address as requested.

As requested we also refunded 10% of the order value as goodwill – even though the order was delivered within the timescales quoted on our website.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

Wish we’d researched this companies


Wish we’d researched this companies reviews before making a purchase. Paid almost £360 for an engraved white gold locket for my daughter’s 40th birthday. The item is very flimsy and low quality, definitely not worth what we paid for it. Very embarassed about giving it to our daughter now. Contacted the company directly and they haven’t responded. Very, very disappointed.

2025幎3月15日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hi Angie Byers-Jones

Thank you for your review.

We are sorry to learn you are dissatisfied with the piece ordered.

We include the dimensions/weights of lockets on the products page in order to assist customers prior to making a purchase.

The standard chain supplied is a 0.7mm classic curb chain. We can offer thicker/heavier chains on a customers request.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery

5぀星のうち5の評䟡

I am very satisfied with the product


I am very satisfied with the product and email communication. I ordered the double gold dog tags which are excellent. I received the product within three days of ordering it. The company was also very prompt in replying to my email asking about an estimated date of delivery. Overall, extremely satisfied.

2025幎3月14日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hi Nikos

Thank you for your kind words - As a small business we rely on customer feedback.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

Really wanted a certain bracelette out


Really wanted a certain bracelette out of a few stores I choose Zoe Kay jewellers paid for item to be told the next day the item was damaged and could not be sent. I'm really disappointed as now I have to wait for £550 refund which I purchased from another dealer edited with reply yes you refunded me but now I have to wait for goodness knows how many days to get my money back surely you shouldn't advertise items that are damaged especially after I emailed you a few times before making the purchase. I'm not happy at all about my experience. Edited I STILL HAVENT RECEIVED MY REFUND all because this jeweller advertised something they didn't have DISGUISTING

2025幎3月11日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hi Deborah Burrage

Thank you for your review.

As we communicated, the last bracelet we had in stock was unfortunately damaged and therefore did not pass quality control on final shipping inspection. As also communicated, new stock is due in several weeks.

As also communicated, a full refund was processed on the discounted price we offered to you.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

My order has not arrived

My order has not arrived. I have emailed the company and have not heard from them since 2 weeks. Can someone get in touch as soon as possible?

2025幎2月7日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Helena Janczura

Thank you for your review.

This ordered delivered at 09:36, Wednesday 26 February 2025 via Royal Mail Special Delivery Guaranteed 1pm™

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち5の評䟡

Dogtag necklace

Love this necklace I bought for my husband it has a personalised message on it the chain 20 inch , I would have preferred a thicker chain for the price but overall very pleased with it.

2025幎2月17日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Would be very wary of using this


Would be very wary of using this company. Item arrived and was very flimsy, sent it back shortly after arrival, realised almost a month on they hadn’t refunded me. I emailed them and they responded to say they have refunded now. It was £200 - I presume if I didn’t chase them up I’d never have got my refund.

2025幎2月1日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Josie Bentley

Thank you for your review.

A full refund was processed in our stated timeline of 14 working days of return receipt.

In addition, we also refunded the order in full, even though the return was delivered to us 10 days later than our 14 day return period.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
Telephone: 0800 644 0625
www.zoekayjewellery.co.uk

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a white gold necklace and


I purchased a white gold necklace and locket for my daughters birthday. It arrived as stated but when I opened the box was very disappointed with the quality. I put it straight back in box and went to post office to send it back first class tracked and sent letter asking for refund.I have had no emails from them,so they are not a company I will use again. Wish I had looked at these reviews before I made the purchase. Went to our high street jeweller in our town and purchased a much better quality necklace and locket.

2025幎1月2日
自発的なレビュヌ
Zoe Kay Jewellery ロゎ

Zoe Kay Jewellery からの回答

Hello Maureen Sowter

Thank you for your review.

A full refund was processed in our stated timeline of 14 working days of return receipt.

If we can be of further assistance please let us know.

Kind Regards

Zoe Kay Jewellery
Telephone: 0800 644 0625
www.zoekayjewellery.co.uk

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報