レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Honestly blown away by Xplosive Ape. The quality of the fabric is top-tier—it feels heavy, durable, and built to last through tough sessions. For the price point, the deals they offer are unbeatable.... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

XXXL long sleeve T-shirt, great for the winter to spring changeover period. Good quality, doesn’t appear to shrink. I will be buying more from ExplosiveApe, as I like my gym gear to be comfortable and... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I’m with others here on this lately ordered some tops for myself on 3rd then thought I’d order more for my wife and 4 year old a day later, neither have since arrived one doesn’t even say dispatched d... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

Honestly blown away by this £5 mystery box. Didn’t expect much for the price but it completely exceeded expectations – the quality is unreal and you can tell a lot of care goes into their gear. D... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 倧きいサむズの服専門店

圓該䌁業による蚘述

It all started with a simple idea of getting a bunch of athletes together and creating a brand to fit all the Monsters of the fitness industry. We wanted to create clothing that would last through rigorous training and suit strongman and Bodybuilders who like wearing BIG sizes during training. The designs had to be something more too, we wanted to go further then just simple adding our logo to everything, we wanted designs that reflected the mind set, the positive attitude, all with a gritty backdrop of the basic animal instinct to just lift stuff! We started XplosiveApe in April 2014 - and by end of the year we covered all the major strongman markets. We have grown quickly due to our support from you. We are probably one of the only brands who supply all our clothing from Small to 5XL and even 6XL-7XL on requests. XplosiveApe continues to support many major competitions and athletes within the strength world, and with growing success we plan to expand into other areas of fitness and help support and clothe althetes in many different walks of life.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

6070件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 100に回答しおいたす

通垞48時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great quality for price

Great quality for price

2025幎12月2日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re glad to hear you’re happy with the quality of our products, especially for the price. Your support means a lot!

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

I absolutely love this company really


I absolutely love this company really good quality products that are well made and fit great ordered a few t shirt’s and joggers and hoodies I’m impressed with the quality especially for the low price tbh I thought I’d get half a dozen washes and they’d be done but no had them for a while and they great. Plus there’s loads of designs and colours to choose from.

2026幎1月31日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re thrilled to hear such positive feedback! It’s great to know that you’re impressed with the quality, fit, and durability of our products, and that you’re enjoying the variety of designs and colours. Your support and kind words really mean a lot to us.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Good delivery

Good delivery, good prices, very very good quality does not shrink the stickers dont come off after several washings, I recommend a lot

2025幎12月30日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re really glad to hear you’re happy with the delivery, pricing, and quality of our products, and that the prints have held up well after washing. Thank you for recommending us – it means a lot!

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち4の評䟡

For the price its not horrendous

For the price its not horrendous. I think they missed my order off as I messaged and then they sent it recorded next day delivery. I think they are trying and I probably would use again. Quality is about right for what youre paying. There are worse companies out there. Bought XL and fits more like a large so just be careful with sizing.

2026幎3月13日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re glad to hear you feel the quality of the items is good for the price and that our team’s efforts to resolve your order were appreciated.

Thank you also for the note on sizing – we’ll make sure future customers are aware that XL may fit more like a large for certain styles, and your feedback will be passed on to our product team.

We really value your support and hope to continue providing you with products you enjoy.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Really good

Really good. Well worth it. Would order again.

2025幎12月19日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re glad to hear you’re happy with your order and that you would order again. Your support means a lot to us!

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち2の評䟡

Disappointing

I've seen the brand in the gym loads of times. I thought I'd give their three T-shirts for £20 a go. Sorry to say, I prefer Primark T-shirts. The poor quality of these thin, cheap T-shirts is terrible. It's definitely put me off buying again if this is the standard.

2026幎3月9日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re very sorry to hear that you’re disappointed with the quality of the T-shirts. We aim to offer good value products, but we appreciate your feedback and understand that these did not meet your expectations.

If you would like, you can return the items for a refund. Please ensure they are returned in their original packaging and unused, and we will process this promptly. Your feedback is very important and helps us improve our product range.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち3の評䟡

Prices and adverts really seemed


Prices and adverts really seemed attractive and was excited for my first order of £120.....but sizes are an issue with this company and the XL tops and joggers were more like a M-L so requested exchange. Had to pay my own return fees and then took over 2 weeks for exchange to be sent, by now had to have substitute items as no stock in next size up. Replacement order arrived and the XXL hoody is same size as the one I sent back but the other hoody is much bigger (XXL too), no complaints with the joggers. Quality is good for what you pay but I'd personally rather pay a bit extra for something like Silverback as it's hit n miss with colouring, sizes, etc and cost me £15 to return.

2026幎2月15日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re sorry to hear about the issues you experienced with sizing and the exchange process. We do understand how frustrating it can be when items don’t fit as expected and when stock issues delay replacements.

Our products can vary slightly in size due to different manufacturers, materials, and production batches, which can unfortunately result in some inconsistencies. We also note your point about return costs, and we do apologise for any inconvenience caused.

We’re glad to hear that you are happy with the quality of the joggers and the items overall. Your feedback is very valuable and helps us improve our service and ensure better sizing consistency and stock management in the future.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち4の評䟡

I’ve bought a number of clothing items


I’ve bought a number of clothing items off this site over the past year.
The quality is of a good standard for the money, and I’m not the type of person who wants to spend a fortune on gym wear.
So this brand is perfect for me.
I do however have issues about delivery times though.
The latest delivery, I went a week without any information about my purchase, and only once I’d messaged the site did I hear anything about my order. It was 10 days before my items arrived from purchase.
When you’re paying a delivery fee, I do think that 3-5 days is plenty of time to have your order delivered to you.
I hope in the future they speed up delivery, or remove the delivery fee, if the wait is over a week.
There’s a lot of competition out there for the consumer to buy from.

2026幎3月11日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We appreciate your feedback and are glad you like the quality of our products. We’re sorry your recent order was delayed—this isn’t the experience we aim for. We’ll take your comments on delivery times on board to improve in the future.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

Terrible quality

Terrible quality, cheap clothes than are worse quality than primark. This is more of a Tumu UK outlet. Slow delivery, missed emailed and then accused me of not emailing. Failed to deal with issue with my order. Items arrived damaged and I was told I was only allowed a refund if they were unwashed and unworn.

Wanted some cheap gym wear but this is too cheap, claims to have high quality and cares about the products they sell in fact they couldn’t care less and just selling cheap products with a huge margin on. I would have been better off going to primark.

Avoid this company.

2026幎3月9日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re sorry to hear that you’re unhappy with your experience. This is certainly not the experience we want our customers to have.

As mentioned in our previous message, we will issue a refund for the damaged items. These do not need to be returned. If you would like a refund for the remaining items in your order, they will need to be returned to us in line with our return policy.

We do our best to respond to all customer enquiries and resolve issues as quickly as possible, and we apologize if you feel this was not the case on this occasion.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Love them

Love them. Not only bye for my son of here I get the small for me

2025幎9月30日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re so glad to hear that you love the items! It’s great that you were able to pick up a small for yourself as well — we love seeing families enjoying our products together.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

Order number XA269334

Rookery payment for my order number XA269334, items have never arrived. You can only track your items via the Shop app which is usually a bit of red flag for me anyway. No tracking data has ever been updated although they have taken the money. I have used them in the past because it's reasonably priced gym gear and they've been OK. The clothing is OK but bobbles appear very quickly on the clothes after a couple of washes. I have tried contacting them multiple times and sent a report in via the shop app. All requests have been ignored thus far. Guess you get what you pay for when it comes to customer service as well as quality. Also the phone number they provide on the shop app is an incorrect number.

2026幎3月1日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We are very sorry to hear about the trouble you’ve had with your order and we completely understand your frustration.

Please note that your order has been dispatched and is on the way to you.

We appreciate your patience and hope your order arrives soon.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

Dimensions were all wrong...

I bought a tracksuit, but the dimensions were all wrong. Hoodie too short on the body. I contacted customer services months ago and still haven't had a response.

2025幎11月19日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We are sorry you haven’t received a reply from us. We definitely don’t ignore our customers, but we cannot find any emails from you regarding the order number provided.

We did send return details for your previous order. If you were not happy with the tracksuit, it should have been returned for an exchange or refund. We do apologize for any inconvenience caused.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

WORSE THAN PRIMARK

WORSE THAN PRIMARK, Shein level. Absolutely shocking quality and customer service. 90% of clothing came with holes in them (shocking stitching). When requested refund, got ignored for weeks to then be told that we never emailed? Pathetic. Avoid. P.S. your freebies are useless. Like you’re trying to get rid of old stock that no one’s ever been interested in.

2026幎3月4日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

This isn’t the standard we aim for. It’s very concerning to hear that items arrived with holes and stitching issues, and we sincerely apologize.

We would never ignore a customer, so we’d like the chance to look into what’s happened and resolve this properly.

Please contact us directly with your order number so we can sort this out for you.

Kind regards
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Good Service

Good Quality and Service

2026幎2月11日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We really appreciate your feedback — we’re glad to hear you’re happy with the quality and service. That’s exactly what we aim for every time.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち2の評䟡

You get what you pay for,buy cheap buy


You get what you pay for,buy cheap buy twice

2025幎5月16日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We appreciate your feedback and understand your point — quality is always important, and we aim to provide the best value in our products.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Amazing customer service and great


Amazing customer service and great fits,really love the distressed hoodies so please restock in larger sizes please!!! Thank you

2026幎3月3日
自発的なレビュヌ
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

It’s great to hear you’re loving the fit and especially the distressed hoodies — that means a lot to us.

We’re always reviewing our stock levels and size runs, so we’ll definitely take your request for larger sizes into consideration when restocking. Keep an eye on the website and our socials for updates.

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち5の評䟡

Excellent product and very fast


Excellent product and very fast delivery. Will be ordering again

2026幎2月10日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We're so pleased to hear you're happy with the product and the fast delivery.

We look forward to your next order 😊

Kind regards,
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち2の評䟡

Last 2 jumpers I bought were size large


Last 2 jumpers I bought were size large loose fit but one of the jumpers was like a small fit and nothing like the other size jumper I got

2026幎2月10日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re really sorry to hear about the sizing inconsistency with your jumpers. That definitely shouldn’t happen, especially when both are labelled as the same size and fit.

It sounds like there may have been a manufacturing or labelling issue with one of the items. Please feel free to contact us directly so we can arrange a return and get this resolved for you as quickly as possible.

We appreciate you bringing this to our attention — your feedback helps us improve our quality checks moving forward.

Kind regards
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

Pants with hole in stitches

Pants with hole in stitches, after first wash half size shorter.
Hoodie baggy shape. Not too impressed to be honest.

2026幎2月10日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re really sorry to hear you’re disappointed with your order. That’s certainly not the standard we aim to provide.

A hole in the stitching and noticeable shrinkage after the first wash isn’t something we’d expect, and we understand how frustrating that must be.

Please feel free to contact us directly so we can look into this properly for you. We’re more than happy to review the issue and arrange a suitable resolution.

Thank you for your feedback — it helps us improve our quality control moving forward.

Kind regards
Amandeep
XplosiveApe

5぀星のうち1の評䟡

I ordered the dark brown tracksuit

I ordered the dark brown tracksuit, the same design I have previously ordered in grey. Both sizes large however the dark brown jumper is smaller than the grey large and would be better labelled as a medium. Maybe the wrong label was attached from manufacturing but it doesn’t fit

2026幎2月10日
Xplosive Ape ロゎ

Xplosive Ape からの回答

We’re sorry to hear that your dark brown tracksuit doesn’t fit as expected. It sounds like there may have been a sizing inconsistency during manufacturing.

Please contact us to arrange a return or exchange for the correct size. We’ll make sure the replacement matches the sizing you’re used to. Your feedback is appreciated and will help us improve quality control.

Kind regards
Amandeep
XplosiveApe

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報