レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

䌁業情報


連絡先

1.8

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2

14件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

レビュヌ䟝頌の蚘録がありたせん

この䌁業は顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.8

すべおのレビュヌ

(14)

過去12か月のレビュヌ数: 13ä»¶

レビュヌを曞く

レビュヌの確認を行いたす

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

I received partial refund- $7.52

Initial contact;

November 21 2025

I got notified via email that my shipment was shipped:

Items in this shipment

7 Pack ONLY $26.59 (included All different colors)/38W x 32L

HERE IS THEIR CONTACT:

If you have any questions, contact us at (REDACTED) TRUSTPILOT DOES NOT ALLOW ME TO POST VENDORS’ CONTACT INFORMATION

As many of you, I never received it, But, the insisted that it was delivered.

Have any of you contacted them?

I contacted them via email.

Below are my ongoing emails exchanges. I hope it helps someone who is trying to resolve their issues with this vendor.

I must admit that they are very polite and helpful in solving issues.

They responded within hours and asked to checked with my neighbors or mail room areas, etc. Zyrvia Customer Support Team offered me a 70% refund or a replacement of items. I refused and asked them to resend the order and afterwards I requested a full refund.

Hi ... Saunders,
Thank you for contacting and supporting us.

What we want to clarify is that we are a responsible company. Our customer service team has always insisted on providing online services to customers. At any time, if you have needs, as long as you contact us, our customer service team will be committed to solving each problem as quickly and effectively as possible.

We heard about the negative news and understand your concerns. Here's the truth:
1. We're committed to excellent customer service and are always ready to help.
2. Misinformation happens, sometimes from competitors, so take what you hear with a grain of salt.
3. We value your feedback and work hard to resolve any issues and improve your shopping experience.

Your package is delivered directly to your address by our shipping partner, with no hand-off to a local carrier or post office,
Sorry, due to our cooperation with many courier personnel, we are unable to provide you with their information temporarily.
Due to the upgrade and maintenance of the mall system, the store link you mentioned cannot be browsed at the moment. We sincerely apologize again.
We've understood your situation and applied for a 【100%】 refund to your original payment method. The refund will be processed today. Typically, refunds take 15 - 25 working days, depending on the bank's processing speed. You might be concerned about the waiting time, but rest assured, you'll eventually receive it. Thank you for your patience and understanding.

If you have any other questions, please feel free to reply to us, we will be happy to provide you with help and after-sales service.
Sincerely,
Customer Service Team

More emails

Hi ... Saunders,
Thank you for contacting and supporting us.

We will arrange re-shipment according to your needs as soon as possible and ensure the wholeprocess is smooth and safe. The following is a brief description of there-shipment process:
(1)Re-shipment product information
The product is exactly the same as the one you originally purchased
No additional charge
(2)Delivery address
The package will be sent to the address you filled in when placing the order
(3)Logistics arrangement
Delivery will be handled by a trustworthy logistics company
After shipment, we will provide a new tracking number and link so that you can check the status of the package in real time
(4)Estimated delivery time
The package will be delivered within 7 to 15 business days (the specific time may vary by region)

If you have any other questions, please feel free to reply to us, we will be happy to provide you with help and after-sales service.
Sincerely,
Customer Service Team

They provided me a new shipment order 15 days later. Once again, I never received the shipment. They offered a partial refund because they cost of shipping fees they had incurred. I demanded full refund and they agreed. I received partial a partial refund of $7.52.

Copy of email:

Hi ... Saunders,
Thank you for contacting and supporting us.

We're truly sorry you didn't receive the package again. We've taken this issue seriously and asked the courier to look into it thoroughly. We've filed a claim, but they refused full compensation as the system showed it as delivered. However, we've persistently pushed for a higher compensation percentage and secured you a 70% refund. Is this acceptable? We also suffered losses due to the low product prices, so we'd appreciate your understanding of our situation. Once again, I apologize and await your reply.

If you have any other questions, please feel free to reply to us, we will be happy to provide you with help and after-sales service.
Sincerely,
Customer Service Team

I am in contact with them regarding the rest of my refund.

Here is their contact information:
(REDACTED)
help @

Zyrvia

dot

com

Provided them with your Order Number. Request a full refund.

Best of Luck!

2026幎2月5日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Total Scam

Total Scam! Stay away! I did receive a tracking number 31 days later said it was delivered but there was no package delivered. Checked ring doorbell no packages delivered to my house.

2025幎12月15日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Lower than dirt scammers

They need to be shut down for scamming. It's been well over 30 days for my package. And when it said delivered, I was home at the time and never saw anyone or anything. So I contacted them and all they keep doing is sending me the delivered notification. It is a scam website do not shop on it.

2025幎11月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

They claim to be highly rated with 4.7 Stars on Trustpilot but they're not what does that tell you?

According to the website there is a 4.7 star rating with 235 people leaving feedback on trustpilot. But trust pilot says there are zero reviews with no rating which is a huge red flag everything is way too cheap I would like it to be a great website to purchase almost free work pants from but I can't believe them when they're lying about being highly rated on trust pilot so I'm not going to take the risk of purchasing from them because of the flat out lie they present on their website. But if you have a good experience with them please share!

2025幎10月21日
自発的なレビュヌ

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報