1001hobbies レビュヌ 

109
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.0

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

1001Hobbies had a product I was searching for at an excellent price. Tracking could use improvement, the website tracking page was uninformative. After 8 days it only indicated the product had shippe... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I was trying to find some specific Mr Hobby Color Paints and one site couldn't deliver it to my country/I live in the USA. When I found 1001Hobbies, they had the paints I needed for a dang good p... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

I ordered 6 tins of Humbrol enamel primer. You sent me a Plusmodel resin and pe 1/35 detail set for some German vehicle. I contacted you and sent pictures of what you sent me per your instructions. Si... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Company is extremely easy to work with. Items are as advertised on their site. Not expensive. Shipping is a little slow. The review request came before the product arrived. The tracking system doesn’... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

4.0

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

109件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 68に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.0

すべおのレビュヌ

(109)

過去12か月のレビュヌ数: 95ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic site!

I was trying to find some specific Mr Hobby Color Paints and one site couldn't deliver it to my country/I live in the USA.

When I found 1001Hobbies, they had the paints I needed for a dang good price cheaper than the other places so, I snagged the paints I needed & they arrived pretty quickly.

I'm definitely gonna order more from this site in the future.

2026幎10月15日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you for your great review! We're glad you found the Mr Hobby Color paints you were looking for at a good price and that your order arrived quickly. We look forward to welcoming you back for your next purchase!

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち4の評䟡

Fix the site tracking info

Well I got the item in a timely matter, however the tracking place never changed. It said it had been shipped but the bar stayed at ordered. I had to send an email to get the tracking number. The site was in French which did not help. However I was able to take the tracking number to another place and find the status. So the site tracking is useless for telling me what is going on with my order. I had to contact the company who responded in a couple of days with the tracking number. I would have sent an email it the site tracking had updated but it remained the same even after I got the backage

2026幎10月13日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

We're sorry for the confusion caused by the tracking information not updating correctly. We understand how frustrating this can be, especially when the website language makes things more difficult. Thank you for sharing your feedback, which we will take into account to improve our service.

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち4の評䟡

1001Hobbies had a product I was Interested in

1001Hobbies had a product I was searching for at an excellent price. Tracking could use improvement, the website tracking page was uninformative. After 8 days it only indicated the product had shipped. No carrier, no carrier tracking code ( FEDEX, DHS, UPS for example.)I'm expecting a large package so I need to make arrangements to receive it. Thanks

2026幎9月4日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you for your feedback! We're glad you found the product you were looking for at a great price. We're sorry that the tracking information was not sufficiently detailed and understand how important it is to know when to expect a delivery, especially for a large package. We appreciate your comments and will take them into account to improve our service.

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち1の評䟡

Wrong Item

I ordered 6 tins of Humbrol enamel primer. You sent me a Plusmodel resin and pe 1/35 detail set for some German vehicle. I contacted you and sent pictures of what you sent me per your instructions. Since then I have not heard back from you. You have not sent me the primer nor refunded my money. My experience with you so far has been extremely poor.

2026幎10月3日
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

We're sorry that you received the wrong item and have not yet received a response following your previous contact. We understand your frustration and invite you to contact our customer service team at contact@1001hobbies.com so we can review your case and follow up on your request.

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち5の評䟡

Muy satisfecha

Muy satisfecha, rápido y muy bien empaquetado.super recomendado

2026幎9月24日
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hola,

¡Muchas gracias por su valoración! Nos alegra saber que está muy satisfecha con la rapidez del envío y el cuidado del embalaje. Le agradecemos su recomendación y esperamos volver a atenderla pronto.

Atentamente,
1001hobbies

5぀星のうち5の評䟡

Decals for Messerschmitt bf109

Very prompt service. Excellent quyand range of products

2026幎10月10日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you for your kind feedback! We're glad you appreciated our prompt service and wide range of products. We look forward to serving you again.

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち1の評䟡

Précommande jamais reçue

J'ai précommandé une peluche le 10/11/2025 (47,89 €, payés intégralement), pour une livraison annoncée au plus tard à l'été 2026. Depuis, la date a été repoussée quatre fois et l'expédition est désormais annoncée au 31 janvier 2027, soit plus d'un an aprÚs la commande.
Ma demande d'annulation a été refusée, au motif que le délai de rétractation serait dépassé. Or, selon l'article L221-18 du Code de la consommation et leurs propres CGV, ce délai court à compter de la réception du produit, que je n'ai jamais reçu.
Une clause de CGV qui permet de repousser indéfiniment la livraison tout en gardant l'argent du client crée, à mon sens, un déséquilibre significatif (art. L212-1) et ne peut pas écarter mon droit à résolution pour retard de livraison (art. L216-2).
Je trouve cela trÚs malhonnête.

Je vous déconseille de passer par ce site marchand car aucun service client et en cas de soucis aucune solution n'est apportée à part des refus abusifs.

2025幎11月10日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Bonjour Alia!
Nous vous présentons toutes nos excuses pour ce retard répété et pour la gêne occasionnée par le traitement de votre précommande.
Nous vous invitons à nous contacter à l'adresse contact@1001hobbies.fr afin que nous puissions trouver la solution adéquate.
Cordialement,
L'équipe 1001hobbies

5぀星のうち1の評䟡

I didn't receive my order correctly

I didn't receive my order correctly. Invoice says I ordered correctly but I didn't get my gloss orange color, I got two of the 731 colors and I only needed one.

2026幎9月27日
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello Kyle!
We sincerely apologise for this inconvenience.
Please contact us directly at contact@1001hobbies.com so that we can find the best solution.
Our team is ready to resolve the issue as soon as we receive your message.
Regards,
1001hobbies Team

5぀星のうち5の評䟡

Easy to find and order

Easy to find and order. Hopefully product arrives quickly.

2026幎9月24日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello Gary!
Thank you very much for your positive feedback regarding how easy it is to place an order on our website. We are doing everything we can to ensure your product is delivered to you as quickly as possible.
Please do not hesitate to contact us if you have any questions before you receive your order.
The 1001hobbies team

5぀星のうち5の評䟡

Order Efficient Servicewas packed and shipped quickly

Order was packed and shipped quickly, and was correct.

2026幎9月21日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello Robin,

A huge thank you for your review and for your trust!

We are delighted to hear that your order was prepared and shipped quickly and that it fully met your expectations.

Your satisfaction is a real source of motivation for our entire team and encourages us to continue providing you with a fast, reliable, and high-quality service.

We look forward to welcoming you back to 1001Hobbies soon.

We wish you an excellent rest of the day.

Kind regards,
The 1001Hobbies Team

5぀星のうち5の評䟡

Magnificent Experience

The company shipped out very quickly considering I live in the United States. They packaged the product well and I received it without any issues at customs so they definitely did their documentation properly. I would definitely recommend buying from here again whenever certain kits are not readily available in the United States at some competitive prices.

2026幎9月10日
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello Walter,

A huge thank you for your detailed feedback and for the trust you have placed in us!

We are particularly delighted to hear that your order was shipped quickly to the United States, arrived perfectly packaged, and that the customs process went smoothly.

We attach great importance to carefully preparing our international shipments, and we are especially pleased to hear that you appreciated the care taken with the necessary documentation.

We are also very happy to know that you would consider ordering from us again to find certain kits that are difficult to obtain in the United States. It will be our pleasure to assist you with your future searches!

We look forward to welcoming you back to 1001Hobbies soon.

We wish you an excellent day.

Kind regards,
The 1001Hobbies Team

5぀星のうち5の評䟡

fast shipping

fast shipping and easy to order

2026幎9月6日
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that you found the ordering process easy and that your order was shipped quickly.

Thank you for your trust.

Kind regards,
1001hobbies

5぀星のうち4の評䟡

Company is extremely easy to work with

Company is extremely easy to work with. Items are as advertised on their site. Not expensive. Shipping is a little slow. The review request came before the product arrived. The tracking system doesn’t match the actual location of item.

2026幎9月18日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you very much for your feedback!

We are glad that you found our site easy to use, our items as advertised, and our prices affordable, and we take your comments about the shipping delay and the tracking system seriously to improve our service.

Looking forward to seeing you again in our shop!
The 1001hobbies team

5぀星のうち5の評䟡

Hard to find products at good prices.

The product I purchased was difficult to find elsewhere but 1001 Hobbies stock it. It was delivered promptly and with care and best of all, I was updated every step of the way from purchase to delivery.

2026幎8月30日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you so much for your great feedback!
We are delighted that our selection of hard-to-find products, the prompt and careful delivery, and our step-by-step shipping updates gave you full satisfaction.

Looking forward to seeing you again in our shop!
The 1001hobbies team

5぀星のうち5の評䟡

Affordable price!

2026幎9月10日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you very much for your positive feedback! We are delighted that our affordable prices give you full satisfaction.

Looking forward to seeing you again in our shop!
The 1001hobbies team

5぀星のうち4の評䟡

Good offer of products at nice price

You offer a lot of products at a very good price

2026幎8月26日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you very much for your positive feedback! We are delighted that our large selection of products and our very good prices give you full satisfaction.

Looking forward to seeing you again in our shop!
The 1001hobbies team

5぀星のうち5の評䟡

Attention to details. Impressive

It took a little while to go through the catalog, the shipping took a bit long but oh so well worth it. I will shop here again

2026幎9月5日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you very much for your feedback! We are glad that exploring our large catalog was worth the wait and that your experience gives you full satisfaction. We look forward to your next visit!

Looking forward to seeing you again in our shop!
The 1001hobbies team

5぀星のうち4の評䟡

They have the products I need and an


They have the products I need and an easy site to navigate.

2026幎8月15日
自発的なレビュヌ
1001hobbies ロゎ

1001hobbies からの回答

Hello,

Thank you very much for your 4-star review! ⭐⭐⭐⭐

We’re delighted to hear that your package arrived quickly and in perfect condition, and that you enjoyed the wide selection of products available on our website.

We look forward to welcoming you back for your next order!

The 1001Hobbies Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報