ABI Holiday Homes レビュー 

168
•
TrustScore 5段階評価の3

3.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Received our ABI Ambleside Premier early June. Quite a few issues still not addressed but you would have thought a cutlery drawer missing and a new lampshade(because it was marked)in the living area w... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Got a brand new ABI Ingleton caravan in March and had the technician out to sort a few minor repairs (cupboard doors sticking ,drawers sticking and adjusting front PVC door which was sticking )after... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Craig visited us to solve some issues on our new Ambleside. Amazingly helpful, caring and understanding. Solved most of the issues and made a plan for a couple, including referring to the sliding door... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

ABI engineer Paul Robert’s was knowledgeable about the problem when he came to assess. Listened to what customer had to say and knew what the issue might be so ordered parts. Did the job and let the... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 製造業者

さまざまな外部ソースから提供された情報

ABI is a UK holiday home and static caravan manufacturer who have been building exceptional quality hand-crafted holiday homes for over 40 years.


連絡先

3.1

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

168件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 37%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.1

すべてのレビュー

(168)

過去12か月のレビュー数: 17件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Poor aftercare service. ABI have now completed the list of outstanding faults. The engineer rang me to talk through the issues and confirmed he had completed the work. He was very helpful

I purchased an ABI Westland at Swanage Bay view holiday park. I was told to report any defects which I did, involving the main door which didn't sit flush and had a gap for air (and rain water) at the bottom. Some of the cupboards needed-alignment. The loo flush mechanisms keep working loose so that water continously flows into the bowl.
Swanage Bay have twice reported to ABI caravans and twice they have given dates in August when the repairs were completed by ABI. This has not been the case and the issues are still outstanding.
Such a shame as it is a lovely caravan marred by shoddy after sales service&

2024年9月12日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

Thank you for your email, if you could please ask your park to contact us regarding your issues, as we attend to all claims raised to us.

Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Poor Aftercare Service

Since purchased an ABI Beaumont in 2019, we only had good things to say about the van and ABI, however in November 2023, we reported that we had a blown window in our patio doors expecting it be be under warranty, we reported through the correct channels, ie through the park and after chasing ABI directly myself (our park are more focused on them than their clients), I was told that it wasn't covered under warranty, despite the other 14 windows being OK, I discussed at length and their argument is that the glass is cosmetic and doesn't form part of the structure of the window, I also asked for copies of the warranty statement that declares glass in windows being 'cosmetic', for which were never sent, probably because they don't exist.

In addition to this I also asked them to get the warrant details of the glass from their supplier, this came back (they wouldn't tell me the supplier so I cannot confirm myself) as they only cover blown windows for 3 years.

So in summary ABI warranty is worthless and they must go the cheapest materials around if a supplier will only cover a double glazing unit for 3 years, whereas all the normal double glazing manufactures cover them for a minimum of 5 years, and finally to just re-iterate, the glass part of your windows in an ABI caravan are cosmetic and do form part of the overall structure of the window.

2023年11月5日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答


Good Morning

I am sorry to hear you are unhappy with the decision made on the blown glass within your patio door. This is the guarantee supplied with the glass from the manufacturer.

I do apologise you are unhappy with this decision.

Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち2の評価

ABI Beverley disappointing

I bought an ABI 2020 Beverley Static Caravan from Chestnutts Kilkeel in January 2021. Brand new from supplier. The boiler had to be fixed first. The oven door handle fell off in no time and was replaced. Part of the lounge wall came away from the corner seam and had to be repaired. The outside door handle flaked off paint in no time. Not suitable for coastal conditions. The flakes of paint could have stuck in your hand. The patio handles going the same way. A leak in the cavity wall of the bathroom had to be repaired. The latest is the glass has blown in a bedroom window. The Warranty states that external windows are covered for 4 years. Now ABI say depending on the supplier, that blown glass is only covered for one or 3 years. No mention of this in the warranty.The bathroom radiator show signs of pitting rust as does some of the cupboard handles. I would not recommend ABI and as this was our first caravan, I should have done more in-depth research

2024年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Disgraceful after care

We purchased our Ambleside Premier in June 2023 on Angrove Park. We went through the proper procedure to report patio doors that don't close properly. We relocated our lodge to another site in January and have reported the problem again through the correct process i.e. to the park manager but a year on we've had no response and no repairs have been done. We've noticed the ceiling in the living room is also bowed so that has now been reported but I don't trust that will get sorted either. I'd tell anyone to stay clear of ABI, the after care is disgusting!!!
In response to the reply from ABI.....as mentioned in my review, it was reported a year ago through the portal and again in March this year with the serial number. As for priding yourselves on after care, it's clearly a massive issue looking at other reviews!

2024年6月13日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

I am sorry to read you are unhappy with our aftersales service as this is something we pride ourselves on. Unfortunately, I do not have the serial number of your holiday home for me to take a look, if you could please ask your park to log a claim on our online portal and we will investigate this further for you.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Dreadful aftercare

Dreadful aftercare. Bought a brand new ABI Winderemere in 2020, had problems which were sorted
by the company I purchased it through, Great Yarmouth Caravans, who ceased trading since. Have rang ABI a few times over the past year, and e mailed, in regards new problems, they say I have to report problems to my site ?????
My site says thats rubbish, so I have been stuck now for 12 months for answers. Basically both radiators in the shower rooms have rusted badly, powder coating falling off. Front patio doors are misaligned, so fixing screws on one door hit the door frame of the other door when closing. Kitchen sink tap rusting. Shower pipes rusting. They claim its stainless steel, if so a very poor grade, as a magnet sticks to it !!!!
Anyway I gave up trying to talk to them 9 months ago as kept getting the same reply regards me informing my site I am on. Cannott describe how poor they are. Would never purchase from them again.

2023年7月20日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

I am sorry to read you are unhappy with our aftersales service, as we pride ourselves on the aftercare we provide, the reason we refer you back to your park is because you are their Customer and they are ours. So, it is essential we follow the correct process and the park log your claims or concerns on your behalf.

However, once a claim is logged, we attend in a very timely manner and resolve the issues as long as they are still covered by the warranty terms and conditions.

I am sorry you are unhappy with us, if you think we can help further please ask your park to make contact with us.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team
,

5つ星のうち4の評価

Bought our brand new Ambleside Premier…

Bought our brand new Ambleside Premier caravan around 10weeks ago via the haven site we already had a van sited on.
The workmanship in this van can only be described as appalling and extremely shoddy.
We have had ABI come out to look at the dishwasher housing as fitted wrong with big gaps either side of housing showing long screws and you can get your finger in-between the dishwasher and housing, because it is incorrectly fitted the dishwasher catches on the plinth underneath meaning this just falls off every time it’s opened. ABI have said this is Haven’s fault as they have plumbed this in but Haven are saying they don’t remove the unit to plumb as this is integrated??? So this is just left as it stands at the moment.
The extractor fan was not working in main bathroom so ABI did accept responsibility and just sent an incompetent contractor who has completely dismantled wallboard and beading in the kitchen to get to extractor fan I assume and now this cannot be switched off unless we isolate the lights in the bathroom as it now stays on constantly and the noise is now extremely loud above the kitchen units! My 16yr old could have put this wallboard back together better as he has left a large gap in the corner so now this wall doesn’t meet with the other and for some reason has put a nice big screw in the bottom of the board and this has come through the larder cupboard in the kitchen! The beading around the top no longer meets either absolutely disgusting workmanship and clearly could not give a stuff about the customers money or gave any pride in his own work.
Cooker-hood this is not fitted straight and is loose! The flue cover is not fitted correctly so gaps between that and wall making it loud and rattle when on. Again ABI have accepted this is a warranty issue and this is awaiting to be done so goodness knows how this will turn out! There is a large particles of swarf (bits of wood and silver ) behind the splash back.
Not one door or cupboard closes like it should and even the simplest of things are very poor! Tie backs on curtains not big enough so don’t stay on. A large lump is something under vinyl next to toilet. Sharp edges on wood ie bedside cabinet, shelves in bathroom.
Cracked plinth which is on order to be replaced. Light in bathroom not working, light in bedroom flickering. These have been sorted.
If I could upload images to this site I would happily.
I’d be amazed if this caravan has been checked before leaving the factory as there are so many issues here! ABI unhelpful and basically told us to go through Haven.
I am awaiting a copy of their complaints procedure as I cannot find one on the website?
Really wanted a Westwood next year but after this experience don’t think we’d buy from ABI again which is a shame as we love their models.

UPDATE
Further to this review Abi contacted us directly to ask for further information and I have to say what fantastic speedy service we have received.
Almost all our issues have been rectified with parts on order and they had one of their engineers out within two days of speaking with them! It transpired that the poor workmanship was actually down to Haven and not ABI as first thought.
Thank you ABI for restoring our faith in your products and your after sales staff particularly Andrea were amazing.

2024年5月25日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

I am sorry the experience of a new owning a new ABI holiday home has fallen short of your expectations. We pride ourselves on the quality of our product and our aftersales service, in this case I would like to learn more about your experience.

If I could please ask you to email into our mailbox along with the serial number of your holiday home, I will be happy to look over your account, to see if we are able to resolve some of the issues you have found.

Your park or dealer will be able to supply our email address for you to contact us direct.

Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち5の評価

Hi thanks for speed reply and valuable information

Hi, ABI UK . I am moving my 2007 ABI static on to a
section where i have it made ready with 8 supporting piles to keep the static flat, ridged. Before i move it on to this site i want to replace the kitchen, remove some of the walling and remove all the fixed, built in permanent lounge seating. This will be done at my house away from the permanent foundation. Can you confirm if it is ok to just put the end legs down at each without blocking it anywhere under the steel structure and remove all, then move it to its full supported site? .

2024年4月23日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning,

Thank you for your review, if I could please ask you to email us on warranty@abiuk.co.uk where we will be able to understand your questions further, as we may need to speak with our engineers.

Kindest regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

After Sales Is Abysmal We bought our static caravan in 2020

We bought our static caravan in 2020.
We have had various issues throughout and have had to wait a long time for ABI to rectify these.
Our major concern was a problem with the electrics it kept tripping and appeared to be connected to the fridge freezer. We have lost freezer full of food on multiple occasions, the advice from the ABI engineer was ‘don’t use the freezer’!
Several weeks ago on arrival we noticed a bad smell and a pool of water by the plinth under the freezer area. When we removed the plinth there was a considerable amount of fungi growing in the caravan. It became clear that the seal outside was leaking this was causing the fridge/ freezer to trip the electrics.
Pictures were taken for evidence yet ABI say there isn’t a leak! Where they think the water and fungi is coming from I’ve no idea? They also refuse to consider paying for multiple loss of food from the freezer.
DO NOT buy from them their after sales is awful! My grandchildren can’t go to the caravan now as I am worried about the fungus growing inside.

ABI know fully well this isn’t from the freezer door being left open and that the silicone sealing outside is damaged as our site manager has stated. This is nonsense and ABI know it!

2024年3月5日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning
I am sorry to hear you are unhappy with our aftersales service, we have been to investigate this issue on multiple occasions, however having checked all seals on the windows and external paneling, we have advised you that the water has not come from a faulty seal. We have also advised you we believe the water has come from the freezer door not being closed correctly.
If you would like to speak with your park or dealer, they will be able to advise you how we have offered to help as a goodwill gesture.

Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち5の評価

We had a faulty tap in our Harrogate…

We had a faulty tap in our Harrogate lodge and ABI responded quickly. A plumber turned up this morning and replaced the mixer tap. The plumber was called Travis and he was very professional and knowledgeable. Travis also took the time to explain what had caused the fault and advised me of what I could do to prevent it happening again.

2024年2月29日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

ABI Ingleton 13x40 2 bed

After nearly a year of owning our ABI Ingleton 13x40 2 bedroom’s things just seen to get worse. We reviewed earlier this year and was happy when ABI did visit and corrected most of the problems we had then but every time we visit for a holiday there is something else wrong it is now getting to the point that we don’t want to be here. Here are some of the problems we have had
1 joining strip in en- suite damage, Fixed
2 Mirror has scratch, not fixed
3 Second bedroom door didn’t close due to frame been pushed out buy skirting, Fixed
4 water damage to ceiling panel in second bedroom, replaced
5 water damage again this time we have water running down outside wall in wardrobe,
6 squeak in floor in kitchen, not fixed. Another Ingleton owner has same problem in the same place,
7 kitchen draw didn’t close, Fixed
8 window handle broken, Fixed
9 living area carpet cut too short, Fixed
10 kitchen window not square handle hits frame when opening and closing, not fixed
11 shower screen not sealed at bottom water leaks on to floor, partly fixed
12 bathroom sink cabinet laminate wood strip coming off, not Fixed
This is just some of the problems we are waiting for ABI to come out and look at some of the problems. Customer care really not that good and no way to phone them to to talk to it as to be through the site. My advice if you really want a ABI is to check everything before accepting it.

2023年12月27日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

I am sorry to hear you are unhappy with your ABI holiday home, if I could please urge you to discuss your concerns with your park or dealer they will then contact ourselves to help provide a resolution to the issues.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち2の評価

Not to be trusted - do not buy from them

Having bought the Static in 2021 we looked forward to some comfortable holidays after years towing a caravan. The first issue was the doors not opening correctly which we were told was down to initial siting and we should leave the static to settle for a few months. The doors were adjusted but still stick occasionally, our MAJOR CONCERN has been the failure of the gas struts to the king size bed. Salop leisure assured us we were covered under the three year warranty, however ABI had different ideas and said the parts should have failed sooner ( this information came via Salop not ABI directly ).
We were quoted to replace the gas struts and the whole bed surround a price of £280.00 plus vat.
Do warranties mean anything anymore or does the whole caravan industry treat customers with disdain once they have paid up ?
I WOULD NOT RECOMMEND ABI to anyone.

2023年9月26日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

I am sorry to read you are unhappy with the warranty on your ABI holiday home, unfortunately as I do not know the seral number of your holiday home, I am unable to take a look at our systems for you.

Our manufacturer offers cover on the gas struts for 2 years, generally if there is a manufacturing issue with them, they have advised us they would expect this to happen, quite soon after purchase. The warranty does not cover wear and tear or misuse and dependant on the date you purchased your holiday home would determine if the warranty still applied or has expired.

As I am sure you can appreciate warranties do not last forever and they do have an expiry date, which is the same as every other holiday home manufacturer within our industry, I am sorry you feel this is a reason to distrust us.

If you feel we can help further, please speak with your park, who can come directly to us, if we need to discuss further.

Kindest regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

I have given ABI one star as could not…

I have given ABI one star as could not give it zero.
I would advise all potential buyers to avoid ABI caravans like the plague.
The after sales are a joke.
They use 3rd rate appliances which are not quality checked

2023年9月1日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

I am sorry to hear you are unhappy with the fridge freezer in your holiday home. I would like to assure you ABI source our appliances from a leading manufacturer who have sold over 30 million different appliances throughout Europe and further a field.

The warranty on your appliance is supplied to us by the manufacturer and as such after three years, unfortunately this has expired, this would be the same situation with all caravan manufacturers, I understand that this will be disappointing and for this we do apologise.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Poor Quality

Abi St David. Paint on roof peeling off in large sheets. Laminate peeling off kitchen doors and furniture. Other Abi St Davids on our site also have badly peeled roofs, obviously the paint used was not fit for use.

2023年8月21日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

I am sorry to hear you are having problems with your ABI St David’s roof. Unfortunately, the roof will either need to be painted or you can replace, however, to offer reassurance this is purely cosmetic and will not affect the structural integrity of the roof.

As the warranty on your holiday home has expired you would need to contact a local caravan repairer, who will be able to discuss the best options for you.


Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Bought a new 2022 ABI…

My Wife and I bough a new 2022 ABI Beaumont Caravan/Lodge based in Northumberland. Well over 100k, the main door seal did not seal correctly. Letting in cold air and some rain. The paint chips easy it’s covered In chips. The patio doors didn’t lock, the bath tap is thermostatic controlled, it gives out only warm water, it’s to cold to use in the winter. The main bath overflow rubber seal was twisted therefore flooded the bath. All of these were hard to detect and the site staff have been poor addressing the issue (Not ABI staff). Contacting ABI directly now. Harrision holiday staff have not acted on the issues and ABI say contact the Park staff?? Chicken and egg!

2022年10月1日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

We are sorry to hear you have had some issues with your newly purchased ABI Beaumont, if we could please ask you to ask your park to log them on our online portal and we will come and investigate further for you.

However, the ABI warranty covers manufacturing faults, not damage or wear and tear.

If your holiday home arrived to you with any chips or damage this needed to be reported to us within 72 hours.

Kind regards
ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Dampness In caravan

Bought an abi new horizon 2018 only had it a year and we have been experiencing damp smell and damp patches in living area and bedroom, every set of curtains were full of black mold ,the maintenance manager agreed that it was damp and that he couldn't fix it ,
Abi have been out twice , there first report have said its condensation although we have never had and wet windows on the second report they have said its because we put an owl on the roof that's no were near he damp patches
So after a year I'm still no further on and still have my damp caravan
Abi need to sort this

2022年8月10日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

We are sorry to hear you are unhappy with the response from our Warranty Team, unfortunately if your holiday home is not ventilated adequately condensation can form, your park will be able to offer some advice on this.

Unfortunately, the fact you have screwed through your roof to secure an owl structure to the corner of your holiday home and left the screws unsealed could have a detrimental effect on your roof and the damp situation within your holiday home.

If you have any further concerns, please speak with your park who can advise you further.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team


5つ星のうち1の評価

POOR QUALITY

I have an ABI Malvern 2013 static caravan. When this was 5 years old the interior laminate started to blow, fortunately I was able to purchase replacements direct from ABI.
Now the covering on one side of the roof is peeling off apparently this started 2 years ago but we did not notice and is now near on completely stripped. The caravan repair company said it was sun damage.
I contacted ABI who said the replacement panels would not have any guarantee but the problem should not happen again as they have changed supplier, so does this mean the originals were not fit for purpose? How do you keep a caravan out of the sun and all surrounding caravans are in tact. I appreciate my caravan is 10 years old but experiencing problems that are not wear and tear after 5 years does seem like poor quality.

2023年7月25日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Afternoon

I am sorry to hear you are unhappy with your ABI(UK) Malvern 2013, if I could please urge you to discuss with the park the options available to you for repair or replacement of your roof they will be able to support you with this decision.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち1の評価

Purchased an ABI Caravan brand new

Purchased an ABI Caravan brand new in 2018. It was fitted with a Beco integrated fridge freezer. After just 4 years of limited use the fridge failed. Both ABI and Beco proved absolutely useless to help in any way to get it repaired. They just say it’s out of guarantee. !!!
Beco authorised agent condemned it as it was leaking refrigerant. The unit was in like new condition but we were forced to buy a replacement unit. Needless to say we didn’t buy Beco. We were in contact with ABI on Facebook Messenger. They promised to look into it with their warranty department but never even got back to us. For such a large company the customer service is atrocious.

2023年7月7日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

I am sorry you are unhappy with the response from Beko regarding your fridge/freezer, unfortunately as the appliance is no longer covered by the manufacturer’s warranty and the appliance is over 4 years old, we would not look to offer a repair or replacement.

I understand this will not be the outcome you had hoped for and for this I do apologise.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち5の評価

ABI 2022 Ingleton 14 x 40

This is more of an updated my original post as the same title which is in the 3 stars review.
I have now regraded as 5 stars, all the jobs have now been done by ABI and the Holiday Resort and we are happy with the results, taken about 6 months to sort out and I do feel a lot of the problems should of been picked up before leaving the factory. The design and interior colours are spot on for us. Now looking forward to spending more time in it.

2023年5月27日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

Thank you for taking the time to update us following an ABI engineer visit, I am please to hear we have resolved any issues and we wish you many happy years with your ABI holiday home.

Kindest regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

5つ星のうち5の評価

I just purchased a 2023 ABI Ambelside…

I just purchased a 2023 ABI Ambelside and couldn't be happier. It is built so well, even the park owner was blown away by it. As one man said to me 'it is more like a bungalow than a mobile'. So it is 10 out of 10 from us, couldn't recommend ABI enough. And also for those who are having difficulties with parts etc I would expect the dealers you got it from to sort that for you. I know for sure that Harry Farrell & Sons in Rathcoole in Dublin would sort anything I had a problem with but thankfully I have none.

2023年5月25日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

Thank you for taking the time to complete a trust pilot review to tell us how happy you are with your newly purchased ABI Ambleside, it is really appreciated. We wish you many happy years in your holiday home.

Kind regards

ABI(UK) Aftersales & Warranty Team

5つ星のうち2の評価

Bought a 2017 beachcomber serial AB0625031590923

Bought a 2017 beachcomber ( JUST FOUND THIS REVIEW SITE 16.5.2023)
Contacted customer services for a diagram so we could ad some lights & socks on the front side as there are no sockets on this side as you go into the caravan. Very bad design. As I own a an electrical company asked for a wiring & frame construction diagram. after a few e-mails sent me a Blenheim (wrong) frame diagram and would not provide a wiring one. As an owner of 3 companies I would of expected first class service from a company who have been established for 40 years plus. Md needs to get to bottom of such bad service his company offers!

2022年9月14日
自発的なレビュー
ABI Holiday Homes ロゴ

ABI Holiday Homes からの回答

Good Morning

Having discussed with our drawing office, the diagram of the Blenheim you were sent were correct as the Beachcomber was structurally based on a Blenheim design.

I apologies you feel we have been unhelpful; this is not our intention. If there is anything we can help with moving forward, please don’t hesitate to contact us.

Kind regards

ABI(UK) Warranty & Aftersales Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報