Albert Clothing レビュー 

73
•
TrustScore 5段階評価の3

3.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Appalling, substandard service! DO NOT USE THIS COMPANY. I have been awaiting a refund. They also sent me items as substitutes for items that I originally ordered due to stock issues. When return... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Even though I don’t wear men’s clothing myself, I’ve been so impressed by Albert Clothing and the level of care that goes into everything they do. The attention to detail in the designs, the qualit... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Delivery time is an absolute scam. 3 Months ago was my order!! Still haven't received it. It's always just "please keep waiting" or total disinformation (gonna send it EOW, but 2 weeks later still n... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I don’t usually leave reviews but I recently brought some items from the new Albert collection for my partner and I must say it’s exceeded my expectations. I was worried about it arriving in time for... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

Albert Clothing is a London based luxury menswear brand creating timeless formalwear, tuxedos, and handmade shoes. Crafted with precision and quality, our pieces outlast trends and embody modern elegance.


連絡先

3.0

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3

73件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 31%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.0

すべてのレビュー

(73)

過去12か月のレビュー数: 21件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Appalling Customer Service

Appalling, substandard service! DO NOT USE THIS COMPANY. I have been awaiting a refund. They also sent me items as substitutes for items that I originally ordered due to stock issues.

When returning them, I had to foot the £20 postage bill for items that I didn't want. As of today, one month on from the date that Amy had stated the refund had been made, I am still waiting, this is approaching two months since the date of order, and so I have had to initiate a chargeback with my credit card issuer.

NEVER EVER AGAIN will I use or recommend them. Shoddy and unreasonable timescales for refunds. They really need to look at their internal practices.

2026年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They are scammers

They are scammers, i ordered a coat from their website and after saying that it wasn’t available i asked for a refund. The support team said that it was going to take up to 14 days but after more than a month nothing arrived. Awful experience and I’ll proceed with a lawsuit

2026年8月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolute Scam

Scam! Be aware. I'm a menswear addict and am spending a lot of money at Suitsupply, Berg & Berg, Grand Le Mar, Natalino, etc. – so I know a bit about menswear brands and retailers. Albert surprised me with the worst experience I ever had. I had different incidents, but here is the last one: I ordered a shirt. It came defective: Wrong buttonholes, unfinished material, and wool that feels and smells like the worst China outlet. I wanted to return and provided pictures. The defects were acknowledged by Albert. But they said I have to pay the return costs from Germany. Even though it's their fault – the item is defective. This is against applicable law. I gave them a legal notice but they didn't care. Need to look for my rights with a lawyer now as I don't tolerate brands that scam their customers. I can tell you from more experience: They are great in marketing cheap China products and have the worst customer service I have ever seen, and I have seen a lot. Stay away.

2026年8月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Delivery time is an absolute scam

Delivery time is an absolute scam. 3 Months ago was my order!! Still haven't received it. It's always just "please keep waiting" or total disinformation (gonna send it EOW, but 2 weeks later still nothing)

Never again

2026年5月28日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid at all costs

Avoid at all costs. They are posing as a superior brand, but the quality of the clothes is similar to Shein, etc. I returned my items, paid return shipping, was never refunded (despite receiving email confirmation) and managed to get money back via a bank chargeback claim.

2026年1月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Ordered a pair of trousers on July…

Ordered a pair of trousers on July 31st. It’s now August 4th and there has been no communication. I have emailed customer services but have received no response. I can see that I’ll have to let this run its course until I can start the process for a charge back. I would avoid!

2026年7月31日
自発的なレビュー
Albert Clothing ロゴ

Albert Clothing からの回答

Thank you for your review, and we're sorry to hear you're disappointed.

While you placed your order on Friday, 31st July, we've experienced a particularly high volume of orders, which has slightly extended our dispatch times. As stated on our website, we ask customers to allow 1–2 working days for dispatch, and as we do not dispatch orders over the weekend, processing resumed on Monday.

We completely understand your concern, especially when you hadn't yet received an update. However, your order should now be on its way to you. We're also sorry that you haven't yet received a response to your email we're working through a high number of customer enquiries as quickly as possible.

We appreciate your patience and hope that once your order arrives, you'll be pleased with your purchase. If you have any further questions, please don't hesitate to get in touch.

Kind regards,
The Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

This is a spam

This is a spam. I never recieved my order, they make it look professional. Copying other webshops to make it look identical. Even tracking of the package for a month looks real. Customer service does not reply to emails.

2026年6月15日
自発的なレビュー
Albert Clothing ロゴ

Albert Clothing からの回答

Hi Huldras,

Thank you for taking the time to leave a review.

We're sorry to read about your experience. However, after checking our records, we have been unable to locate an order under the name provided. As a result, we're unable to investigate the issue you've described.

If you did place an order with us, we'd be more than happy to look into this for you. Please contact our customer service team with your order number or the email address used to place the order so we can investigate and resolve the matter as quickly as possible.

We take all customer concerns seriously and are committed to helping resolve any genuine issues.

Kind regards,
The Customer Service Team

5つ星のうち1の評価

Commande erronnée, service client mauvais

Mauvaises indications de mesures dans le size chart. Le blazer arrive plus petit qu'annoncé. Ne financent pas le retour et ne propose pas de remboursement, seulement un pauvre avoir de £30 qui ne permet de rien acheter sur leur site, sans compter les frais de douanes et de livraisons. Service client et qualité désastreux.
À fuir.

2026年4月25日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

very negative

The company obviously doesn't mention that UPS will add custom fares on top of the bill: items do not look like the pictures: the army ivory shirt has white buttons on the website - they are in fact black brown. And the coat, above a 500pounds price tag, is delivered with an unsawn pocket. Very amateurish, definitely a do-not buy

2026年1月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I was sceptical about ordering from…

I was sceptical about ordering from this company as I read a lot of negative reviews on here. I ordered a cricket sweater around Christmas. It arrived very quickly, beautifully wrapped, and was exactly as advertised. It’s beautifully made and I’m very impressed with the entire process. I very rarely leave reviews but I thought I should share my positive experience.

2026年1月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid. Scam site

Avoid.
Total scam site. Ordered 2w ago, got the confirmation email but nothing since.
Put the order numbers into the site and says no such order - but the money's gone out of my account.
Have followed up on email etc. Nothing.
I blooming hate insta shops like this that are nothing but cheap knock off THEIVES!

2025年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Satisfied Customer

I have been with Albert Clothing since years. They’re my first place to look for whenever I need formal clothing. And trust me when is say this they have solved every problem I ever faced with my orders. I’m about to place another order very soon.

2025年12月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

No customer service for returns and exchanges

I requested a return for items that weren’t the quality I expected but the seller just doesn’t accept returns.
They won’t reply.

This is completely unlawful in Europe and any shop now provides courtesy to buyers to return or exchange products if necessary.

One of my worst shopping experiences online

2025年12月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Thank you but no thank you.

Thank you for the kind offer. Although I attempted to get a refund on my original and have been hanging onto credit for almost a year. So strange I would be offered this now. Despite writing so many times.

I’ve already spent money fixing the trousers somehow not bother sending them back.

I’d rather not deal with Albert clothing ever again. Reading the reviews this seems to be shared by many customers.

Shocking. Service, quality and experience.
I would recommend for all to stay away.

2025年12月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible customer service and delivery

I ordered a coat on the 13th of November. 6 days later I had not gotten a shipment mail yet. After contacting them I got no response. I then had to write them again where I was told it would be prioritized. 14 days later I had to write them again as I had heard NOTHING. I by then was so tired of them that I wanted to cancel the order. THEN they reacted with a gift card for 50 £ ON A FUTURE PURCHASE - useless considering the customer service. Then told change of delivery to 14-21 days and they garantereeed me shipment the following week. That was/is this week (5th of December). So far I have written them 3 times this week to get them to confirm their guarantee. NO RESPONSE.
No I just want a full refund and take my 500£ purchase somewhere else (if I can even get a hold of them). What a scam company.

Update 12 dec
I have now gotten a nonsense response offering me a further 25% discount with no timeline. When asked about that they said they expected shipment today 12 dec but that has not happened. I asked them in a mail during this week to confirm express shipment so I have it before Xmas and to confirm the 25% refund - NO RESPONSE. I cannot in any way shape or form recommend anyone to shop at this store. WORST CUSTOMER EXPERIENCE EVER

Response to Alberts response to this review:
True we have been in communication - WHENEVER I HAVE REACHED and then I have gotten short responses that I have had more questions to. Those you have yet to respond to. Fair enough you have unforeseen delays - but what is NOT ok is making two promises on shipment which YOU HAVE NOT MET. On top of that I have had to make several outreaches and follow ups which you have yet to respond to. Right now I have sent you 2 mails as a follow up to a mail you sent last week in which you promised shipment on Friday. So your response here does not accurately describe the timeline nor situation which Ivan document.
You take the time to respond here but not my emails. That almost makes the whole situation worse cause you want to appear as something which you cannot live up to. Customer service just got worse 🤮

2025年11月13日
自発的なレビュー
Albert Clothing ロゴ

Albert Clothing からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry for the frustration this experience has caused and fully understand how disappointing delays and uncertainty can be, especially with a significant purchase.

We would like to clarify a few key points. The coat you ordered is made to order, which does carry a longer production timeline than ready to ship items. Unfortunately, there was an unforeseen manufacturing delay which was outside of our direct control. That said, we take full responsibility for the inconvenience this caused and sincerely apologise for the lack of clarity around timelines.

Throughout this period, we have remained in communication and have done our best to resolve the situation. As soon as the delay became apparent, we offered you the option of a full refund or a percentage discount as a gesture of goodwill. You chose to proceed with the discounted option which we honoured.

We understand your frustration regarding delivery updates and regret that our responses did not meet expectations during a particularly busy period. Please know that we would never intentionally ignore a customer and we are actively working to improve response times.

We are confident that once your coat arrives, which is expected within the next few days, you will be pleased with the quality. We do not allow any product to leave our showroom unless it is in pristine condition and meets our quality standards.

Once again, we are truly sorry for the delay and inconvenience and we appreciate your patience. Should you still wish to cancel and receive a full refund prior to delivery, our customer service team will of course assist you.

5つ星のうち1の評価

Beware of this scam website

Beware of this scam website. All those reviews from 29-Oct are fake. Scroll down and you will see real customer reviews. They will not send you your order. BEWARE

2025年11月28日
自発的なレビュー
Albert Clothing ロゴ

Albert Clothing からの回答

Thank you for your feedback. We’d like to clarify that we take all concerns seriously, but it’s important to note that your review seems to be based on a previous, unresolved issue from some time ago. We sincerely regret any frustration you experienced in the past and fully acknowledge that we’ve worked hard to improve our service and address issues from the past.

We are committed to providing high-quality products and excellent customer service, which is reflected in the vast majority of our recent reviews. If there’s any outstanding issue with your order or account, please don’t hesitate to reach out to us directly. We are more than happy to resolve any concerns you may still have.

Our team works diligently to ensure customer satisfaction, and we assure you that we are a legitimate, trustworthy business. If you have any questions or need assistance, please contact us directly, and we’ll be happy to help.

5つ星のうち5の評価

5 years of customer loyalty 💫

I’ve been ordering from Albert for the last 5 years and I have never been disappointed. The quality and attention detail is hard to find for Ready To Wear. Equally, the communication and postage has never let me down. Highly recommend!

2025年9月10日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報