Alden & Ash レビュー 

115
•
TrustScore 5段階評価の2

1.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Good customer services engagement for me and although I haven't tested the refund policy (an exchange suited me) the exchange policy was very generous and customer services were helpful, practical and... もっと見る

5つ星のうち1の評価

The Quality of there products are terrible!! Returning any products is beyond a joke - they encourage you to take a 30% refund & insist you keep the product you ordered as a gesture of good will - t... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

AVOID AVOID AVOID Clothes good quality but the sizing is out so when they was offering me multiple discounts to not refund it was pointless ass nothing fits. Been 4 weeks and still going back an... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Nach einer zufriedenen Bestellung im Sommer habe ich mir nochmals die selben Hosen bestellt, selbe Größe (XL) wie bei der letzten Bestellung. Angekommen sind viel zu kleine Hosen wie auch ein anderer... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

Alden & Ash is a leader in premium menswear, combining over 35 years of expertise in craftsmanship and quality. We specialize in creating timeless clothing with a modern edge, designed for men who value style, comfort, and durability. Our collections feature essentials like tailored trousers, chinos, polo shirts, and high-quality knitwear - ideal for both professional and casual occasions. At Alden & Ash, we believe fashion should feel as good as it looks.


連絡先

1.9

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

115件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 20%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.9

すべてのレビュー

(115)

過去12か月のレビュー数: 28件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Vorsicht

Eine Retoure wird nicht ohne weiteres akzeptiert. Es werden unseriöse Angebote gemacht und erst meine dritte Email wurde beantwortet. Der Rückerstattungsprozess ist undurchsichtig und es steht auch keine Adresse dafür zur Verfügung.

Nie wieder!

2025年5月13日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi Thomas, we’re sorry your return hasn’t been accepted smoothly and understand how unsettling it feels when the refund process seems unclear. We’re committed to exceptional quality and transparency—please email info@aldenandash.com so we can find the fairest solution, whether that’s a replacement, refund, or another arrangement that feels right to you.

5つ星のうち1の評価

Took over two weeks to arrive

Took over two weeks to arrive. Was saying shipped the day after I ordered but still took two weeks. It said order the normal size you wear. I ordered two large shirts and they are the size of a small man's shirt. Tried on and almost ripped trying to get off. I gave them to my 11 year old 100lb son and they fit him great. He wears kids shirts and these large men shirts fit him just right. Lol I am a 5'9 195 lb male that always wears a large shirt. Not these shirts. You would have to be a very small man for these to fit. I would need a XXL in these to fit. Definitely not worth 53 bucks for 2 shirts either. Not going to deal with trying to return them and get my money back. I should have read the reviews first.

2025年5月23日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi Nick, we’re sorry your shirts arrived late and didn’t fit as expected, and we understand how frustrating it is when both delivery time and sizing miss the mark. We’re devoted to exceptional quality and fairness—please email info@aldenandash.com so we can find the fairest solution—whether that’s a replacement, refund, or another arrangement that feels right to you.

5つ星のうち1の評価

Fraudulent Company BEWARE!

Please do read the comments in the 1 star reviews.

The products from this company are very cheap imports from China. They do not look and fit like those seen in the photos. The photos are of other high quality brands that have been sent to copy in cheap warehouses.

The company do not offer refunds, but will offer to send you additional new sizes if you pay an additional €15 shipping fee!! They will claim you cannot return due to their stack and save policy. All items are stack and save so effectively they are refusing to allow returns.

I’m taking measures to get my money back.

2025年5月23日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi Andrew, we’re sorry the items you received didn’t match the quality and fit you expected, and we understand how frustrating the return process has felt. Thousands of customers trust our exceptional craftsmanship, and we apologize if you haven’t experienced the same—please email info@aldenandash.com so we can find the fairest solution, whether that’s a replacement, refund, or another arrangement that feels right to you.

5つ星のうち1の評価

Bad luck and again wrong size…

Bad luck and again wrong size delivered.......???????

After receiving the size M, which was too small, I accepted your generous offer and ordered a size L.

The order arrived today and was a huge disappointment. First of all, the size is wrong again – it's another size M.

Secondly, these pants don't look anywhere near as high quality as the first pair I received.

What is going wrong here?

Not even nicely packaged like the first delivery !!

Looks like the pants have been worn before and they where delivered completely crumpled with open buttons.

2025年5月21日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re truly sorry your replacement pants arrived in the wrong size and condition—we understand how frustrating this is. Thousands of customers enjoy exceptional quality from us, and we want you to feel the same, so please email info@aldenandash.com and we’ll find the fairest solution, whether that’s the correct size, a refund, or another arrangement that suits you.

5つ星のうち5の評価

The size that I ordered turned out to…

The size that I ordered turned out to be too small but after getting in touch with Alden & Ash they said they would send me the item out in the correct size without the need to return the wrong sized item. Highly recommended for their customer service alone. Products are great quality!

2025年5月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Ordered lightweight chinos

Ordered lightweight chinos. The fit is perfect and the elasticity is exactly what I have been looking for. Not giving 5 stars because the material and stitching isn't the best but I would order them again in a different colour

2025年5月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Do not buy/ poor quality clothing

Rarely do reviews but had to here. Ordered two pair chinos. Very nice fitting but very cheap material, hanging threads everywhere. After 2-3 wears/washes not fit to be wore again. Shipped from China, took a long time. Lot of comments on Facebook claiming fantastic quality, must be fake

Update 16th June
Contacted customer service showing the chinos poor quality, I was advised that my order has fallen outside of the refunds window so they offered my 15% off my next order. They wanted me to buy more. I have thrown two pair chinos 50 euro each in the bin. Don't waste your time or money.

2025年2月1日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re sorry your chinos arrived late and didn’t uphold our usual quality—we understand how disappointing that is. Thousands of customers rely on our craftsmanship, and we want you to feel the same, so please email info@aldenandash.com and we’ll arrange the fairest solution, whether that’s a replacement, refund, or another option that feels right to you.

5つ星のうち1の評価

Avoid

Avoid - poor quality. No return or refunds. No replied - just spam and auto replies.

Avoid -avoid - avoid!

2025年5月9日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re sorry the quality and lack of replies disappointed you—our support team was briefly overwhelmed after a recent sale and some messages may have landed in spam. We stand by our craftsmanship, so please email info@aldenandash.com and we’ll arrange the fairest solution, whether that’s a refund, replacement, or whatever feels right to you.

5つ星のうち1の評価

SCAM Store

SCAM! Bleib lieber weg. Günstige Ware aus China. Es dauert ewig und kein Rückgabe. Ich habe mich bei Paypal bescwert. Bleib bitte weg!

2025年3月30日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re sorry your order was delayed and didn’t meet expectations—recent shipping constraints from our workshop caused longer transit times, and we understand your frustration. We stand by the quality trusted by thousands of customers, so please email info@aldenandash.com and we’ll arrange the fairest solution, whether a refund, replacement, or whatever feels right to you.

5つ星のうち1の評価

Scammers

Claim to be located in Amsterdam! Stuff is super cheap and bad quality. Return is not possible. Stay away.

2025年2月27日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re sorry our stated location and the item’s quality fell short of your expectations—our design studio is in Amsterdam, but some pieces ship from an overseas workshop, which can cause confusion. Thousands of customers trust our craftsmanship, and we want you to feel the same, so please email info@aldenandash.com and we’ll arrange the fairest solution, whether that’s a return, refund, or whatever feels right to you.

5つ星のうち1の評価

PURE SCAMMERS, CHEAP MATERIALS AND DO NOOOOOOOTTTTT BUY!!!!!!!!

PURE SCAMMERS, DO NOT BUY, THERE IS NOOOOO!!!! REFUND AS THEY CLAIM!!! They first offer 10% refund and you keep the product and if you refuse and ask for you 100% as they advertised thrn they continue upwards untiñ they reach 30% and if ypu still refuse they tell you that you pircjased under s stack and save promotion and that all they can do. PLUS THE CLOTHES IS VERY VERY CHEAP MATERIAL!! Looks horrible and very cheap on!!! DO NOOOOOOOOOOT BUY!!!!!!! PURE SCAMMERS AND VERY CHEAP PRODUCT!!!!!!

2025年4月27日
自発的なレビュー
Alden & Ash ロゴ

Alden & Ash からの回答

Hi there, we’re sorry our promotional refund steps and the garment’s quality felt misleading—heavy volume after our recent sale caused limited options, and we understand your frustration. We stand by the quality trusted by thousands of customers, so please email info@aldenandash.com and we’ll arrange the fairest solution, whether a full refund, replacement, or whatever feels right to you.

5つ星のうち5の評価

Excellent attention

I must say that the attention was excellent in this website when I had a problem. They answered in less than 24 hours and offered me a great solution. I´m very happy with them and I will continue buying clothes in this shop.

2025年4月26日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY

Fraud.

The Claim to do refund but they don't. They offer to send a Replacement with a different size, because they are dirt cheap. I demanded it multiple Times. They offer a different Option with 15% extra störe Credit or what not... And in third time insisting a refund. they Tell you that you can only convert "discounted" products to Store Credits and Link their AGBs.

But they advertise is completly different.

I'm satisfied with the Look and they fit me, but on the lower Chin Area right above the ankle the Material becomes fuzzy after the first time wearing it. I Flame it Off.

DO NOT BUY

2025年4月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT BUY

DO NOT BUY. This is a scam company. I bought some chinos from them and they won’t refund even though I’m well within the 30 days refund policy stated on the website. Really disappointing. The quality of the chinos are awful and they don’t fit so I’m well within my rights to ask for a refund. Avoid this company at all costs and don’t get stung. I’ve opened up a PayPal case against them as this is just fraud.

2025年4月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Am liebsten 0 Sterne…

Am liebsten 0 Sterne…
4 ChinoHosen bestellt in 2 verschiedenen Größen, weil heißt ja man hat 30 Tage rückgaberecht….
1. absolut billigste chinaware, stinkt, sehr schlecht vernäht.
Wollte 2 Hosen wieder zurückschicken….
Also per email angeschrieben, nach einer Woche kam eine Antwort.
Komplet mit falschen Namen angeschrieben worden.
Ich soll es mir nochmal überlegen….
Also ich wieder geschrieben nein 2 passen nicht, die will ich zurückgeben….
Naja nach weiteren emails….
Da ich die chino Hosen im sale gekauft habe (60€) können sie mir nur noch einen Gutschein für ihren Shop ausstellen
Und der Versand würde extra nochmal 15 € kosten
Ende der Geschichte ich bleibe auf die 203,84 € sitzen.

2025年3月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

SCAM

I bought a trouser from them, which didn't fit me well. They do not refund customers. They disappeared and never answer emails. It's scam.

2025年3月22日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報