レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a necklace which was beautiful and shiny but 6 weeks down the line it went black. I contacted them and they were apologetic and took it back to re dip it, another 4 weeks with the re dippe... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Kayleigh and the team were really helpful when I ordered the wrong size chain nothing was a problem and all was sorted before it got shipped especially just after Xmas so was really impressed with the... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I've always worn 9ct gold but I honestly can't tell the difference with my belcher chain. It's lovely. I don't wear it everyday as I have several chains but id definitely save myself money in the futu... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Very Fast postage, huge sized bracelets and necklaces. Quality so far seems okay with no fading or tarnishing so time will tell but im definitely looking at buying another piece as my last purchase... もっず芋る

䌁業情報

  1. 宝石店
  2. eコマヌス サヌビス
  3. ファッション アクセサリヌ店

圓該䌁業による蚘述

Representing commitment to fine quality jewellery and outstanding value at affordable prices.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評䟡の4.5

1895件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 77に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

RUBBISH JEWELLERY

All wear London don’t waste your money in this jewellery NOT what it says ordered chain bracelet ring in Feb and by march/April discoloured black scratched contacted company many of time and still waiting for them to contact me quick to take orders and send them for money but never get in touch with you when the jewellery isn’t up to scratch and wanting refund that’s why they only give you 14days very disappointing with the jewellery goodness knows how they have got so many please customers cause I’m definitely not 1of them and DEFINITELY WOULDNT RECOMMEND BUYING FROM HERE

2026幎2月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Necklace went black

I purchased a necklace which was beautiful and shiny but 6 weeks down the line it went black. I contacted them and they were apologetic and took it back to re dip it, another 4 weeks with the re dipped one and it’s black again. Asked for a refund but they refused so I sent it back again at my expense, to be sent an Invoice for £88 for a replacement, I’m sorry but why would I want to pay for another one to go black in 4 weeks

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Awaiting delivery

Placed an order Sunday afternoon paid for next day delivery, email states would be posted on Monday which is fine, however still no updates on the courier site nor no delivery of order and no reply from emails or Facebook

2026幎4月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

My experience..I would say scammers

My experience..I would say scammers. Dont reply any way of contact via email or chat. Very bad experience still cant sort out with returns.

2026幎4月10日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi Fatima,

We’re really sorry to hear about your experience and appreciate you bringing this to our attention. This certainly isn’t the level of service we aim to provide.

We understand how frustrating it must be to feel like you’re not getting a response, especially when trying to resolve a return. We’d really like the opportunity to sort this out for you as quickly as possible.

Please could you contact us directly at support@allwearlondon.com with your order details, or send us a message via our social channels? If you’ve already tried, it’s possible your message hasn’t reached us, and we’ll make sure it’s picked up as a priority this time.

We’re here to help and will do everything we can to resolve your return promptly.

Kind regards,

All Wear London

5぀星のうち2の評䟡

So my partner got me 13mm gold gypsy


So my partner got me 13mm gold gypsy chain and matching bracelet which started faded after a few months all wear said to return it as they would replace it but since we have returned it we have emailed them numerous times and no one is replying to the emails and we have the Royal Mail tracking receipt we have all the emails we sent and proof of no reply’s

2026幎4月24日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi Stacy,

Thank you for taking the time to share your experience — we’re really sorry to hear about the issues with your chain and bracelet, and the lack of communication since returning your items. That’s not the service we aim to provide, and we completely understand your frustration.

If you’ve already returned the items and have tracking confirmation, we definitely want to get this resolved for you as quickly as possible. It’s possible that your emails haven’t come through to us, or there’s been a delay on our side, but either way, we’ll make this a priority.

Please could you resend your details, including your order number and return tracking information, to support@allwearlondon.com, or alternatively reach out via our social channels? If you can mention this review, we’ll ensure it’s picked up and handled urgently.

We appreciate your patience and the chance to put this right.

Kind regards,

All Wear London

5぀星のうち1の評䟡

Lifetime guarantee is just 8weeks

After just 8 short weeks of wear the chain lost its colour, turning a brassy green. It caused a skin irritation. I returned it but was told it was over 6months old. I argued this and provided proof of purchase. The chain was repla ed. After 8 weeks it happened again. This time. I returned the chain for analysis. I heard nothing for months until I sent an official complaint. Now they want me to pay almost as much as the chain cost originally to replace it. Absolute rip off. I would never buy anything from them again.

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you for your feedback, Mr Selby. We’re sorry to hear that you feel dissatisfied with your experience.

To clarify the timeline, your original order was placed on 26 June 2025, and the item was first returned to us on 28 August 2025 showing signs of wear. On that occasion, although the item had been worn, we arranged a complimentary replacement for you as a gesture of goodwill and in line with our warranty policy.

Your replacement was then used for a further period and returned to us in March 2026, again showing wear. At this point, the order was outside of the original 6-month warranty period, and as outlined in our Lifetime Warranty terms, any additional replacement after the initial free replacement is subject to a 50% replacement fee.

These terms are clearly stated at the time of purchase and are applied consistently to all customers. The reduced replacement cost reflects the provision already made and allows us to continue offering support beyond the initial warranty period.

We understand that you no longer wish to proceed, but the discounted replacement option remains available should you change your mind.

If you would like to discuss this further, please contact us directly and we will be happy to assist.

5぀星のうち1の評䟡

I would give a zero if I could

I would give a zero if I could! My daughters Belcher has broken for the second time. Emailed numerous times but get no response. Its been a month with no communication from them, although they managed to reply to my first review on here. Was an Xmas present. Sent back in Jan for repair. Broke again in Feb. Not even 2 months wear out of it. Terrible after sales service. Don’t waste your money!

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you for your review, Amy. We’re very sorry to hear about your experience and the frustration caused.

We have looked into your case and can confirm that your daughter’s chain was initially returned to us in January following the Christmas period, where it was repaired and sent back to you. We understand it then developed a further issue in February after additional wear.

We sincerely apologise if you have experienced delays in communication — this is not the level of service we aim to provide. If your emails have not been responded to, it’s possible they were not received correctly, and we’d like to resolve this for you as quickly as possible.

Please contact us again directly, and we will prioritise your case to ensure a suitable resolution is provided in line with our warranty policy.

We appreciate your patience and the opportunity to put this right.

5぀星のうち1の評䟡

Brought 3 pieces of jewellery sent out


Brought 3 pieces of jewellery sent out one wrong item I returned the order via the exact instructions they gave me it’s been a month since they’ve had the goods back won’t reply to a single email or sm inbox ABSOLUTE SCAMMERS AVOID AT ALL COST IVE HAD TO CONTACT BANK AND TRADING STANDARDS TO TRY GET MY £460 back !!!

2026幎3月2日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi,

We’re really sorry to hear about this — this is not the experience we want any customer to have.

We take situations like this very seriously, and we’d like to urgently investigate what’s happened with your return. It’s certainly not our intention to leave any customer without communication or resolution.

Please can you contact us directly at support@allwearlondon.com with your order number and return details so we can locate your case and resolve this as quickly as possible.

We’re committed to putting this right for you.

5぀星のうち1の評䟡

No longer a gold belcher bracelet

Gold belcher bracelet has lost all its colour in less than six months. Really poor quality and I didn’t expect it to happen in a such short time. Have sent emails but not had a reply.

2026幎2月17日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi Su,

We’re really sorry to hear about your bracelet losing its colour — we completely understand how disappointing that is, especially within such a short time.

This isn’t the standard we aim for, and we also apologise for the lack of response to your emails — that’s not the experience we want any customer to have.

We’d really like to look into this for you and get it resolved. Please could you contact us again at support@allwearlondon.com with your order details (or check your spam/junk folder in case we’ve replied there)? We’ll make this a priority and review the best solution for you.

Thank you for bringing this to our attention — we’ll do our best to make this right.

5぀星のうち5の評䟡

Really really good

I've always worn 9ct gold but I honestly can't tell the difference with my belcher chain. It's lovely. I don't wear it everyday as I have several chains but id definitely save myself money in the future and buy another one of these

2026幎2月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Unfulfilled order

I made an order on 10th January 2026 and have still not received this despite numerous emails and dms. The tracking is showing that the item has been dispatched but no further information. This was a gift and the date and now passed. Extremely unhappy about the service.

2026幎1月10日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi Kathleen,

We’re really sorry to hear this — especially as the order was a gift. We completely understand how frustrating and disappointing this must be.

This isn’t the level of service we aim to provide, and we sincerely apologise for the lack of clear updates and communication.

We’d like to urgently investigate this for you with the courier and get a resolution in place as quickly as possible. Please can you contact us at support@allwearlondon.com with your order number so we can locate your shipment and prioritise this case?

If your parcel is confirmed as lost, we will of course arrange a replacement or refund for you.

Thank you for your patience — we’ll make sure this is resolved.

5぀星のうち1の評䟡

They are OK when they are taking the


They are OK when they are taking the money from you messaged them 3 times no reply bought matching necklace and bracelet only wear it at weekend if i go out and all the metal is showing it says lifetime garentee but never answer also think you have to pay 50% for re dipping plus postage not worth buying dont waste your time had a reply from them since I wrote review funny how they couldn't reply before its only a life time guaranteed because you have to pay 50% of the cost everytime it wants re dipping i only wear the jewellery when I go out so it shouldn't go to metal that quickly its cheaper to go else where and buy a new item send me a 8.00 voucher which I won't be buying anything from them so that's a waste of time

2026幎1月24日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Hi Louise,

We’re really sorry to see this review and for the frustration caused — we completely understand how disappointing this feels.

We have replied to your messages, however our emails are unfortunately bouncing back to us, which usually happens when an inbox is full or unable to receive new messages. Because of this, it’s very likely you’re not receiving our replies, rather than us not responding.

Just to clarify the warranty side as well: we do offer a lifetime warranty on gold-dipped items. This includes one free replacement within the first 6 months if there is a manufacturing issue. Outside of this period, re-dipping or replacement is offered at 50% of the item’s original value, which covers materials and labour — this is outlined in our warranty policy and is not charged unless the item is outside the free replacement window.

We genuinely want to get this resolved for you and would still be very happy to help. If possible, please try reaching out to us from an alternative email address or ensure your inbox has space so we can respond properly.

All Wear London

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful looking and great quality

Beautiful looking and great quality. Highly recommend buying. 👌

2026幎1月13日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you so much for taking the time to leave such a lovely review 🌟

We’re really pleased to hear you’re happy with how it looks and the quality — that means a lot to us. We truly appreciate the recommendation and your support. Enjoy wearing your piece! 👌✚

5぀星のうち5の評䟡

Fantastic bracelet

Fantastic bracelet, looks amazing, don't feel to heavy, fits true to size, value for money, good delivery, thank you

2026幎1月8日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you so much for the amazing 5-star review ⭐

We’re really glad to hear you’re loving the bracelet and that the fit, weight, and overall value all hit the mark. It’s great to know delivery went smoothly too. Thank you for choosing us and for taking the time to share your experience — it truly means a lot 🙌

5぀星のうち5の評䟡

Beautiful jewelry excellent service

Beautiful jewelry excellent service

2026幎1月12日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you so much for your kind review ⭐

We’re really pleased to hear you’re happy with both the jewellery and the service you received. Your support truly means a lot to us, and we hope you continue to enjoy your piece for a long time to come.

5぀星のうち4の評䟡

Your jewellery is of good quality. I received my order on time.l like the product

I like All Wear London

2026幎1月12日
自発的なレビュヌ
All Wear London ロゎ

All Wear London からの回答

Thank you so much for your lovely feedback ⭐

We’re really happy to hear you’re pleased with the quality and that your order arrived on time. It means a lot to us that you like the product and the brand — your support is truly appreciated. Enjoy your jewellery!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報