Anvelopelider.ro レビュヌ 

1,744
•
TrustScore 5段階評䟡の4

4.1

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

The tires had a competitive price on romanian market. The order took a bit long to arrive, but it is understandable cause it's an international transport. The tires have DOT from 2024 and I would pref... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

Sunt multumit de cum se aseaza pe sosea. Ruleaza bine, au aderenta, s-au echilibrat foarte usor. La asa pret sunt foarte multumit. Au venit repede, chiar foarte repede. Expeditorul a anuntat awb dupa... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

Am comandat cauciucuri XL MFS. Au venit cauciucuri XL si atat, fara MFS. DOT-ul in schimb este 2025. Din pacate, eram plecat cand au ajuns cauciucurile la punctul de livrare, asa ca nu am putut veri... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち2の評䟡

Am făcut comanda și mă platit doua produse. Primul cauciuc a putut fi urmarit și a ajuns foarte repede. Al doilea cauciuc nu a putut fi urmarit iar după o lună, la cererea mea de verificare, am fost a... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. タむダ専門店

Anvelopelider.ro に぀いお

圓該䌁業による蚘述

De la înființarea noastră în 2016, am devenit un jucător principal pe piața europeană a anvelopelor online. Acest succes se bazează pe încrederea multor profesioniști și preferința a sute de mii de consumatori. Reputația noastră se sprijină pe trei piloni: rigurozitate, excelență și prețuri competitive.

Echipele noastre de experți se angajează să vă ofere o experiență excepțională a clientului, susținută de o logistică eficientă și procese optimizate, garantând satisfacție maximă la fiecare achiziție.

Angajamentul nostru? Vă oferim cele mai bune prețuri de pe piață în permanență. Pentru nevoile dvs. de anvelope, optați pentru excelență și fiabilitate alegând compania noastră.

連絡先

4.1

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

1744件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを眮いおいたす。ただし、この䌁業は返信原皿の䜜成に圹立぀ AI 支揎ツヌルにもアクセスするこずができたす。

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

4.1

すべおのレビュヌ

(1,744)

過去12か月のレビュヌ数: 292ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Delivery was late for 23 days

Delivery was late for 3 weeks. We were disappointed as we need to look for our fully paid in advance items throughout the hubs. Company claiming that system doesn’t generate the mob number, however email as a secondary means of reaching out the buyer wasn’t utilized to get in contact; bad, nasty expedience. Although, we found our product in Thursday we’ve been promised to have it on hands already on next Monday which never happened even on Tuesday
 only Wednesday 23 days after the end of the given period the items are arrived. Unprofessional and unacceptable approach

2026幎5月6日
自発的なレビュヌ
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

We are sorry to read about this 23-day delay and the lack of communication regarding your order. This experience clearly did not meet the service level you were expecting.

Delivery times can sometimes be extended ؚسؚؚ transport issues or unforeseen disruptions, but we understand that this does not excuse the inconvenience you faced, especially after full prepayment and the need to search for the shipment yourself. Your remarks about the missing mobile number and the absence of email contact are valuable, and they will be used to improve our follow-up process.

As your order was ultimately received, thank you for taking the time to share this feedback. If you still need any review of the delivery issue, please open a ticket with our service aprÚs-vente so the case can be checked in detail.

5぀星のうち1の評䟡

There has been a failure to comply with agreed terms & conditions.

There has been a failure to comply with the agreed delivery terms. Unfortunately, I must point out that the delivery conditions were not met. Specifically, the company returned the item on the very next day of agreed delivery date, without my consent and without complying with agreed terms & conditions. Moreover, I was double charged for the return shipping (taxed twice for the return), which is unacceptable. Not only were the delivery conditions not met, but this extra charge further complicates the situation.
Lack of communication.Difficult to reach.No phone support / No contact number.Unresponsive.

2026幎5月5日
自発的なレビュヌ
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

We are sorry to read about your experience. What you describe regarding the return of the parcel, the delivery conditions, and the possible double charge for return shipping is concerning and should be checked by our service after-sales team.

Please open a ticket from your customer account, or contact us via our contact form or live messaging, so our agents can review the delivery history with the carrier and verify the charges applied to your order. If you can, please include your order number and any documents showing the two return charges.

We also note your feedback about communication. We do not offer phone support, but our team is available Monday to Friday, 8am to 5pm, and we use this feedback to improve our service.

5぀星のうち1の評䟡

Mi-ati trimis cauciucul gresit am


Mi-ati trimis cauciucul gresit am comandat continental tkc 70 rocks si am primit tkc 70 ...

2026幎5月5日
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

Ne pare rău pentru această situație. Dacă ați comandat Continental TKC 70 Rocks și ați primit TKC 70, vă rugăm să deschideți un tichet în serviciul post-vânzare din contul dvs., cu fotografii ale anvelopei primite și ale etichetei produsului, pentru ca echipa noastră să poată verifica rapid reclamația și să vă propună soluția potrivită.

5぀星のうち1の評䟡

Wrong and late product delivery

I have ordered Michelin Anakee Adventure. They sent different front tire a week later. Now they do not want to to take it back because I do not have the label. UNACCEPTABLE!

2026幎3月5日
自発的なレビュヌ
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

We are sorry to read that your order arrived late and that the front tyre delivered does not match the Michelin Anakee Adventure you ordered.

If you have already contacted our service after-sales, your claim will be prioritized internally so the order details and the return issue linked to the missing label can be reviewed quickly. If no ticket has been opened yet, please submit one via your customer account so our agents can verify the delivered reference and the appropriate next steps.

We understand your frustration and take your feedback seriously.

5぀星のうち5の評䟡

I requested the invoice and no one


Operativi si seriosi! Recomand!

2026幎5月2日
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

We are sorry to hear that you did not receive a reply regarding your invoice request.

If you have already contacted our customer service, your request will be prioritized internally so it can be reviewed as quickly as possible. If not, please send your request via your customer account or our contact form so our team can assist you promptly.

Thank you for your feedback, which helps us improve our service.

5぀星のうち1の評䟡

Am primit o anvelopa cu dot 1423

Am primit o anvelopa cu dot 1423. Este deja prea veche

2026幎5月1日
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

Ne pare rău pentru această nemulțumire. În mod normal, DOT-ul este afișat pe site doar dacă anvelopa are peste 36 de luni. Dacă DOT 1423 nu era menționat în ofertă la momentul comenzii, este probabil o anomalie și vă invităm să deschideți un tichet către serviciul post-vânzare pentru verificare și soluționare. Dacă această informație era precizată pe site, produsul a fost comandat conform descrierii. În orice caz, o anvelopă stocată corect își păstrează calitatea mai mulți ani.

5぀星のうち1の評䟡

Products falsely advertised as in stock!

The site informs that products are on stock as they should be local,but they are not! Products are delivered across Europe and they have no info anywhere about this! You order and wait forever.

2026幎4月17日
自発的なレビュヌ
Anvelopelider.ro ロゎ

Anvelopelider.ro からの回答

We’re sorry to read about your experience.

Our products can be shipped from different European warehouses, and delivery times may vary depending on transport conditions and other unforeseen circumstances. A tracking number is normally provided for each order so the shipment can be followed step by step.

If you have not yet contacted our service after-sales, please open a ticket from your customer account so our agents can check your order in detail and assist you appropriately. Your feedback is important and helps us improve the clarity of the information displayed on our site.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報