Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... もっと見る
企業が回答しました
⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... もっと見る
企業が回答しました
Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark. Til servicet blev der også lavet bremseserv... もっと見る
企業が回答しました
Imødekommende personale der hurtigt hjælper. Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst
企業が回答しました
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Grenåvej 347, 8240, Risskov, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Fantastisk oplevelse fra start til slut og har fået den fedeste el-bil jeg kunne ønske mig.

Audi - Aarhus からの回答
Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms eller opringning om at bilen ikke var klar til aftalte tid, men har nu været til service med opdateringer og rep. af adaptive systemer og har fået en fremragende behandling og kompensation, uden at brokke mig, så tak audi. bilen kører fremragende.

Audi - Aarhus からの回答
Imødekommende personale der hurtigt hjælper.
Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

Audi - Aarhus からの回答
På trods af en del SW problemer med Audi A6 e-tron som ikke umiddelbart lader sig løse uden “back-Office” involvering forsøger personalet virkeligt at løse udfordringerne og giver ikke op på trods af at det er møg-svært at løse SW problemer på tværs af flere platforme (app, bil osv)

Audi - Aarhus からの回答
Reklamation over påsatte Falken sommerdæk, som støjede ved motorvejskørsel. Fik i stedet Michelindæk, som er bedre. Fin fin service.

Audi - Aarhus からの回答
Så god en behandling skal man lede længe efter. Er så tilfreds med Audi Aarhus og deres smitsomme optimisme at jeg helt sikkert venter tilbage!.

Audi - Aarhus からの回答
⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut.
Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til at besvare alle mine spørgsmål. Hele købsprocessen forløb trygt, ærligt og uden problemer. Han var god til at forklare detaljerne omkring bilen og sørgede for, at jeg følte mig godt informeret, inden jeg traf min beslutning.
Jeg kan varmt anbefale Johannes Blumensaat til andre, der overvejer at købe bil. Det er tydeligt, at han sætter kundeservice og kundetilfredshed højt.
Tak for en god handel og en rigtig god oplevelse med købet af min Audi. Vh Huda

Audi - Aarhus からの回答
Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra.
Vh Jeffs køreskole

Audi - Aarhus からの回答
Venlig betjening og meget engageret medarbejder. Fik en grundig gennemgang ved udlevering.

Audi - Aarhus からの回答

Audi - Aarhus からの回答
Imøde kommende god til at forklare hvordan det hele virkede

Audi - Aarhus からの回答
Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget hjælpsomme og imødekommende.

Audi - Aarhus からの回答

Audi - Aarhus からの回答
Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

Audi - Aarhus からの回答
Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

Audi - Aarhus からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。