Audi - Aarhus レビュー 718

TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

Grenåvej 347, 8240 Risskov, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

⭐⭐⭐⭐⭐ Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut. Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til a... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Min Audi var til service ved Audi Aarhus i januar måned. Dette var en dårlig oplevelse, som der også kom en anmelde af og kontakt til Audi Danmark. Til servicet blev der også lavet bremseserv... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Imødekommende personale der hurtigt hjælper. Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Grenåvej 347, 8240, Risskov, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

718件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Fantastisk oplevelse fra start til slut…

Fantastisk oplevelse fra start til slut og har fået den fedeste el-bil jeg kunne ønske mig.

2026年6月22日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse fra start til slut – og at du har fået den fedeste el-bil, du kunne ønske dig.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Første gang jeg var på værkstedet

Første gang jeg var på værkstedet , gik det lidt galt med hensyn til færdiggørelse af bilen, kørte et par gange forgæves da bilen ikke var færdig, havde godt nok en lånebil , men manglede lige en sms eller opringning om at bilen ikke var klar til aftalte tid, men har nu været til service med opdateringer og rep. af adaptive systemer og har fået en fremragende behandling og kompensation, uden at brokke mig, så tak audi. bilen kører fremragende.

2026年6月16日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Ivan,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi beklager, at det første forløb ikke gik som det skulle, og at du måtte køre forgæves uden at få en SMS eller et opkald om, at bilen ikke var klar. Det tager vi til os.

Det glæder os rigtig meget at høre, at dit seneste besøg med service, opdateringer og reparation af de adaptive systemer gav dig en fremragende behandling og en god løsning – og at bilen nu kører fremragende

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God service og altid hjælpsom personale

Imødekommende personale der hurtigt hjælper.
Har dog oplevet bilen ikke var klar til aftalt tid, men de tog hurtigt action, og det blev løst

2026年6月2日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Olsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever god service og hjælpsomt, imødekommende personale, som hurtigt tager fat. Vi beklager, at bilen ikke var klar til den aftalte tid, men det er godt at høre, at der blev handlet hurtigt, og at det blev løst.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Utrætteligt personale

På trods af en del SW problemer med Audi A6 e-tron som ikke umiddelbart lader sig løse uden “back-Office” involvering forsøger personalet virkeligt at løse udfordringerne og giver ikke op på trods af at det er møg-svært at løse SW problemer på tværs af flere platforme (app, bil osv)

2026年6月2日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever personalet som utrætteligt og vedholdende i arbejdet med at få løst softwareudfordringerne på din Audi A6 e-tron.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Reklamation over påsatte Falken…

Reklamation over påsatte Falken sommerdæk, som støjede ved motorvejskørsel. Fik i stedet Michelindæk, som er bedre. Fin fin service.

2026年6月9日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at reklamationen blev håndteret, og at du nu har fået Michelin-dæk, som fungerer bedre og støjer mindre ved motorvejskørsel.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Så god en behandling skal man lede…

Så god en behandling skal man lede længe efter. Er så tilfreds med Audi Aarhus og deres smitsomme optimisme at jeg helt sikkert venter tilbage!.

2026年6月11日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Simonsen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du er så tilfreds, og at du har oplevet en behandling, der er svær at finde andre steder. Tak også for de pæne ord om den smittende optimisme.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Johannes Blumensaat,

⭐⭐⭐⭐⭐
Jeg har købt en Audi gennem salgsrådgiver Johannes Blumensaat, og jeg har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut.
Johannes var meget professionel, imødekommende og tog sig tid til at besvare alle mine spørgsmål. Hele købsprocessen forløb trygt, ærligt og uden problemer. Han var god til at forklare detaljerne omkring bilen og sørgede for, at jeg følte mig godt informeret, inden jeg traf min beslutning.
Jeg kan varmt anbefale Johannes Blumensaat til andre, der overvejer at købe bil. Det er tydeligt, at han sætter kundeservice og kundetilfredshed højt.
Tak for en god handel og en rigtig god oplevelse med købet af min Audi. Vh Huda

2026年6月12日
自発的なレビュー
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Huda,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse fra start til slut, og at Johannes har været professionel, imødekommende og taget sig tid til at besvare alle dine spørgsmål.

Skønt at forløbet har været trygt, ærligt og uden problemer, og at du følte dig godt informeret undervejs.

Tak for din anbefaling – og rigtig god fornøjelse med din Audi.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Håndtering som aftalt

Håndtering som aftalt

2026年6月8日
自発的なレビュー
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Gert,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at håndteringen var som aftalt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Hansen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik god hjælp med udskiftning af dæk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra…

Har lige modtaget min nye Audi Q6 fra Audi i Århus, det har været en fornøjelse at handle med Søren Hauge og Ali på værkstedet kan kun anbefale den herfra.
Vh Jeffs køreskole

2026年6月4日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Jeff,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det har været en fornøjelse at handle hos os, og at både Søren og Ali på værkstedet har givet dig en god oplevelse.

Rigtig god fornøjelse med din nye Audi Q6

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Venlig betjening og meget engageret…

Venlig betjening og meget engageret medarbejder. Fik en grundig gennemgang ved udlevering.

2026年5月27日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Allan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik venlig betjening og mødte en meget engageret medarbejder – og at du fik en grundig gennemgang ved udlevering.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

Salgsoplevelsen

>Prof salgsoplevelse og fin afleveringssession

2026年5月14日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Keld,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en professionel salgsoplevelse og en fin afleveringssession.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Altid en fornøjelse!

Altid en fornøjelse at handle med Audi´s salgsteam og rådgivere.

2026年6月4日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det altid er en fornøjelse at handle med Audi’s salgsteam og rådgivere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち3の評価

Rimelig service men høje priser

Rimelig service men høje priser

2026年6月5日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for, at servicen var Rimelig , og vi noterer samtidig din kommentar om, at prisniveauet opleves højt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Rigtig flinke og gode ved kunderne

Imøde kommende god til at forklare hvordan det hele virkede

2026年6月4日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Lars,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget…

Medarbejderne hos AUDI Aarhus er meget hjælpsomme og imødekommende.

2026年6月5日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Tobias,

Vi sætter stor pris på din anmeldelse.

Det glæder os, at du havde en god oplevelse hos os, hvor du blev mødt af imødekommende og service-minded personale.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Karsten,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg…

Alt klappede.Og Audi sørgede for salg af min gamle bil.Fair pris..
God instruktion ved overdragelse af den nye bil.

2026年5月27日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Peter,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at alt klappede, at du fik en fair pris på din gamle bil, og at du fik en god instruktion ved overdragelsen af den nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse, fra vi kontaktede Århus til vi hentede bilen derude.👍

2026年5月27日
Audi - Aarhus ロゴ

Audi - Aarhus からの回答

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en rigtig god oplevelse hele vejen – fra første kontakt til afhentning af bilen

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Aarhus – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報