Audi - Fredericia レビュー 1,076

TrustScore 5段階評価の4.5

4.7

Kongens Kvarter 32, 7000 Fredericia, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet. Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Har været til første service eftersyn. Har fået en rigtig god behandling. De er imødekommende og hjælpsomme 🤩 Vores bil kører fantastisk.

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Bestilte vores Audi nr13 eller 14( kan ikke huske😆) Vi har været super tilfredse med Jeppe, & han har ydet en top service, da vi bestilte vores Q6’er Quattro. Altid god kommunikation, & besvar... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status. Og jeg ved godt... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Kongens Kvarter 32, 7000, Fredericia, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.7

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

1076件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Proff behandling

Proff behandling

2026年6月19日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet en professionel behandling.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Emil,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du giver 5 stjerner.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Har været til første service eftersyn.

Har været til første service eftersyn.
Har fået en rigtig god behandling.
De er imødekommende og hjælpsomme 🤩
Vores bil kører fantastisk.

2026年6月18日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået en rigtig god behandling ved første serviceeftersyn, og at du oplevede os som imødekommende og hjælpsomme. Skønt også at høre, at bilen kører fantastisk.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service

Fantastisk service, der er altid kaffe og rundstykker og et kontor til min kone, så hun kan arbejde mens bilen bliver lavet.
Prisen holder som aftalt hver eneste gang.

2026年6月19日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Jimmy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du oplever fantastisk service, og at rammerne gør det nemt for jer, mens bilen bliver lavet. Skønt også, at prisen holder som aftalt hver eneste gang.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God service

God og hurtig service.
Bilen var færdig før den aftalte tid.

2026年6月9日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Christian,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået god og hurtig service – og at bilen var færdig før den aftalte tid.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super oplevelse

Det hele var godt, lige fra bestilling af arbejde, modtagelse, information om arbejde inden reparation, arbejdet der blev udført, information om arbejdet efter reparation og faktura, gode faciliteter mens jeg ventede på bilen.

2026年6月11日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Jan,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du havde en super oplevelse hele vejen igennem – fra bestilling og modtagelse til information før og efter reparationen, fakturaen samt de gode faciliteter, mens du ventede.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

Audi Q4 service

Helt igennem en god oplevelse

2026年6月3日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Jesper,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god oplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Vi leasede en spritny Audi Q4

Vi leasede en spritny Audi Q4, som vi fik d. 28/4. D. 7/5 måtte Audi vejhjælp hente bilen, da alt bimlede og bamlede i bilen.
De første 13 dage hørte vi ikke en disse fra Audi. Vi måtte selv forny kontrakten til lånebilen hver 4. dag, netop fordi vi slet ikke hørte noget fra Audi.
På 13. Dagen bliver min mand kontaktet af en Jan fra værkstedet, som var så flabet, da min mand sagde at det var utilfredsstillende med 13 dage uden en lyd fra dem, og sagde han ikke kunne forstå hvad problemet var, da vi jo havde en lånebil.
I tirsdags (19 dage efter vores bil kom på værksted), ringede Audi at de havde solgt den lånebil vi kørte i, så den ville de hente onsdag. Samtidig kunne værkstedet oplyse på mail (Audi ringer åbenbart ikke til deres kunder), at den reservedele vores bil manglede var udskudt på ubestemt tid. Audi afleverer så en gammel Q4 der har kørt 42000 km, slet ikke har det udstyr vores NYE bil har.
Vi står og skal køre på sommerferie om 4 uger, og jeg synes det er under al kritik, at de behandler os som ingenting - men pyt med deres kunder, når bare så får vores penge hver måned.

Jeg glæder mig til, at vi kan stoppe vores aftale om 10 måneder - 55000kr fattigere og med en bil der nok stadig står på værkstedet i Fredericia, og venter på den del de ikke er interesserede i at få fat på til os.

Ægte dårlig “service” og ægte dårlig stil! Skam jer!

2026年5月7日
自発的なレビュー
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Katrine,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du har haft en utilfredsstillende oplevelse. Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen

Christian,
Audi Fredericia- En del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Den var så god

Den var så god

2026年5月30日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Steen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det var så godt.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

Lidt dyrt men ok

Lidt dyrt men ok

2026年5月29日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Erik,

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at det ellers var ok. Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super god service og meget engagerede…

Super god service og meget engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Aftaler blev overholdt, der blev givet god information.

2026年5月29日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Jette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service og mødt engagerede og dedikerede medarbejdere hele vejen igennem. Skønt også, at aftaler blev overholdt, og at du fik god information.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super god service

2026年5月29日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Tommy,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet super god service.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Jeg følte mig med det samme velkommen…

Jeg følte mig med det samme velkommen hos Audi. Har kørt Audi i mange år (benzin og diesel), og der har aldrig været problemer med bilerne.
Kan kun anbefale AUDI som biler med høj kvalitet

2026年5月27日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Jens,

Mange tak for din anmeldelse

Det glæder os at høre, at du følte dig velkommen med det samme, og at du gennem mange år har haft gode erfaringer med Audi. Tak fordi du anbefaler Audi for den høje kvalitet.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Niel-Erik,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god serviceoplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Virkelig god service og effektiv…

Virkelig god service og effektiv afvikling af services, reparationer osv.. Et rart sted at besøge med venlige og servicemindede ansatte !

2026年5月23日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Søren,

Tusind tak for de flotte ord og for din anbefaling.

Det glæder os meget at høre, at du oplever både god service, effektiv håndtering og en rar stemning hos os. Vi sætter stor pris på rosen til vores medarbejdere – det betyder meget for hele teamet.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Holder ikke deres aftaler og har flere…

Holder ikke deres aftaler og har flere måneders ventetid på værksted og reservedele. Har aktuelt haft en helt ny bil holdene i 1,5 måned og man skal selv opsøge værkstedet for status.
Og jeg ved godt de så svarer på den her vurdering, med en eller anden undskyldning, så de kommer til at fremstå bedre.

2026年5月26日
自発的なレビュー
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Harlev,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi kede af at høre, og vi forstår godt din frustration. Det er ikke den oplevelse, vi ønsker at give.

Vi vil gerne undersøge din sag. Hvis du ønsker det, må du gerne sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer og dit telefonnummer. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår sagen og kontakter dig med en status.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Dårlig service hele vejen igennem

Har leaset helt ny bil. Bliver leveret med diverse tekniske fejl og ryger retur på værksted efter 9 dage. Bilen har nu holdt på værksted i 14 dage og der er ingen tidshorisont. Har fået en ældre bil (plastret til med Audi klistermærker) som lånebil og oplyst at der ingen mulighed er for kompensation. Derudover overførte de 5.000kr mindre end aftalt for køb af vores gamle bil og undskyldte med at dette var en forglemmelse, da de blev gjort opmærksomme på det.

Kan på ingen måde anbefale at man køber sin bil her.

2026年5月21日
自発的なレビュー
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Steen,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager oprigtigt den oplevelse, du beskriver.

Hvis du ønsker en status på din bil, som står på værkstedet, er du velkommen til at sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af din oplevelse. Så sørger vi for, at den ansvarlige gennemgår din sag og kontakter dig med en status.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia - en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Audi Fredericia har ganske simpelt den…

Audi Fredericia har ganske simpelt den bedste service i Danmark!

2026年5月20日
自発的なレビュー
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Niels-Erik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at du oplever servicen som den bedste i Danmark.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God service

Positiv oplevelse
Alle aftaler blev afholdt

2026年5月14日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Klausen,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en positiv oplevelse, fået god service, og at alle aftaler blev overholdt.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fantastisk værksted og super service

Fantastisk værksted og super service

2026年5月6日
Audi - Fredericia ロゴ

Audi - Fredericia からの回答

Hej Michael,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet et fantastisk værksted og super service.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Fredericia – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報