Audi - Odense レビュー 432

TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

Middelfartvej 50, 5200 Odense, Odense V, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

432件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Manglende opfølgning på telefonisk…

Manglende opfølgning på telefonisk henvendelse.manglende opfølgning på henvendelse på mail. Firmaet lover at devil kontakte en indenfor 24 timer.

2026年6月16日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Finn,

Tak for din anmeldelse.

Det beklager vi meget, og vi forstår godt din frustration.

Det er vigtigt for os at få undersøgt sagen nærmere, så vi kan forstå forløbet og følge op korrekt.

Du er meget velkommen til at kontakte os på kontooprettelser@semler.dk med dine kontakt oplysninger samt bilens registreringsnummer, så vi kan dykke ned i sagen og vende tilbage til dig.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

De var der for mig

De var der for mig fra da jeg prøvekørte bilen, bestilte den og fik den leveret
Jeg har leaset biler i mange år og det her var den bedste oplevelse jeg har haft

2026年6月4日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at vi var der for dig hele vejen fra prøvekørsel til bestilling og levering – og at det har været den bedste leasingoplevelse, du har haft.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God oplevelse

God oplevelse, aftaler på pris og reperationer overholdes. Seriøse servicemadarnejdere og mekanikere.

2026年6月5日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Käte,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse, og at aftaler om pris og reparationer blev overholdt. Tak også for de pæne ord om vores servicemedarbejdere og mekanikere.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち3の評価

Syntes ikke om at de oplyser fejlene er…

Syntes ikke om at de oplyser fejlene er fundet og at de så kommer igen flere gange efter rep.

2026年6月4日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis vi ikke har levet til dine forventninger. Vi beklager, at vi ikke kunne udbedre fejlen ved dit første besøg, og at du har været nødsaget til tage turen flere gange.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge det til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super god service og dejlige biler.

Jeg har været helt igennem glad og tilfreds med forløb før, under og indtil videre efter at have modtaget min nye bil.
Alt er godt.

2026年5月22日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Nikolaj,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har været glad og tilfreds med hele forløbet – før, under og også efter modtagelsen af din nye bil – og at alt er godt.

Rigtig god fornøjelse med bilen.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Helt igennem venlig og professionel…

Helt igennem venlig og professionel personale.
Stor tak til Jacob😎

2026年6月4日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Alex,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet helt igennem venligt og professionelt personale. Stor tak fordi du fremhæver Jacob

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God oplevelse

2026年6月4日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Johan,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse!

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価

At jeg fik et gavekort og bil kan køre…

At jeg fik et gavekort og bil kan køre igen.

2026年6月4日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej John,

Tak for din anmeldelse.

Det glæder os meget, at du giver os 4 stjerner!

Vi håber at kunne gøre os fortjente til den femte stjerne i fremtiden.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God oplevelse og en meget kompetent…

God oplevelse og en meget kompetent salgsrådgiver,

2026年5月22日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Henriette,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har haft en god oplevelse og mødt en meget kompetent salgsrådgiver.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fantastisk service

Fantastisk service. Værkstedet sørgede uopfordret for kulance på en dyr reparation.

2026年5月20日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Hans,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at vores service og værksted levede op til dine forventninger.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Den venlige og faglige betjening

Den venlige og faglige betjening, som sædvanlig

2026年5月21日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Stoney,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du igen har oplevet den venlige og faglige betjening – som sædvanlig.

Vi takker for besøget og ser frem til det næste!

Med venlig hilsen og ønsket om en god dag,
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Torben,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du altid oplever god service ved indlevering

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super service og god gennemgang af min…

Super service og god gennemgang af min nye bil 🙃🙃

2026年5月12日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Flemming,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået super service og en god gennemgang af din nye bil.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi Odense - en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Audi gør hverdagen nemmere

Audi levede op til de krav, man kan forlange af et kvalitetsmærke.

2026年5月7日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Bjarne,

Tak for den flotte anmeldelse – det sætter vi stor pris på!

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super god service 😊 samt information om…

Super god service 😊 samt information om hvad der bliver lavet på bilen.

2026年5月6日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Eric,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har fået super god service og god information om, hvad der bliver lavet på bilen.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

De var meget opmærksomme på os da vi..

De var meget opmærksomme på os da vi kom ind i butikken, og sælger var meget kompetent og ikke anmassende, men gav rigtig god information om bilen og dens udstyr..

2026年2月10日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Klaus,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at I blev mødt med opmærksomhed fra start, og at sælgeren var kompetent, ikke anmassende og gav rigtig god information om bilen og dens udstyr.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち3の評価

Dyrt dyrt dyrt

2026年5月5日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Finn,

Tak for din anmeldelse.

Vi er kede af at høre, at du oplever det som dyrt.

Vores kunder betyder alt for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Det kan ikke finde løs ledning til SOS modulen eller antenen.

Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen.
Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS fejl før jeg fik skiftet antenne i højre bagskærm for ca. 2 år siden og melder stadig SOS fejl. Denne SOS fejlmelding har stået på siden jeg købte bilen. I april 2026 har den fået service eftersyn, hvor bilen endnu engang er blevet testet, og der blev ikke fundet nogen fejl. Jeg er blevet henvist til at kontakte Audi Fredericia med mine fejl, dette kunne de ikke klare i Odense.

2026年4月25日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Halit,

Tak for din anmeldelse.

Jeg kan se, at bilen var på værkstedet tilbage i december, hvor vi diagnosticerede udfordringen og gav dig et tilbud på udskiftning af SOS-antennen. Vi har ikke modtaget tilbagemelding på tilbuddet.

Hvis du ønsker at få antennen skiftet, er du meget velkommen til at kontakte os, så finder vi en tid til det. Du kan ringe til os på tlf. 70 70 10 25 for tidsbestilling, eller sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med bilens registreringsnummer, dit telefonnummer og en kort beskrivelse af, hvad du ønsker hjælp til.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Aldrig har det været nemmere at købe…

Aldrig har det været nemmere at købe bil🌞🌞
STOR TAK til Mathias Alhnor😎😎

2026年4月24日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Hans,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at det aldrig har været nemmere at købe bil

Alt det bedste – og god køreglæde.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Lang ventetid på 15 dage til afhentning og dårlig service

Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

2026年4月15日
自発的なレビュー
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Eva,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager den oplevelse, du har haft.

Vi beklager især, at du ikke blev informeret om ventetiden, og at reparationen endte med at tage 15 dage. Vi beklager også, at bilen var svær at finde blandt de andre biler ved afhentning, og at det tog så lang tid.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報