Audi - Odense レビュー 433

TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

Middelfartvej 50, 5200 Odense, Odense V, DK


レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. 自動車修理店
  2. 自動車部品店
  3. カー アクセサリー店
  4. カーディーラー
  5. カー リース業

当該企業による記述

Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.


連絡先

  • Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, デンマーク

  • 70701025

Skræddersyet tilbehør til din Audi

Der findes masser af originale tilbehørsløsninger til din Audi.

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

433件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Lang ventetid på 15 dage til afhentning og dårlig service

Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

2026年4月15日
自発的なレビュー
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Eva,

Tak for din anmeldelse.

Det er vi rigtig kede af at høre, og vi beklager den oplevelse, du har haft.

Vi beklager især, at du ikke blev informeret om ventetiden, og at reparationen endte med at tage 15 dage. Vi beklager også, at bilen var svær at finde blandt de andre biler ved afhentning, og at det tog så lang tid.

Vores kunder betyder meget for os, og vi stræber efter at levere den bedste service. Derfor tager vi din feedback med videre internt, så vi kan bruge den til at forbedre os fremover.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God service venlige og imødekommende…

God service venlige og imødekommende bilen er køreklar ved afhentning tak

2026年4月18日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Henrik,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du har oplevet god service og venlige, imødekommende medarbejdere – og at bilen var køreklar ved afhentning.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

10/10

Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem.

Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort en kæmpe forskel. Han har været utrolig imødekommende, professionel og ikke mindst proaktiv gennem hele processen. Mathias er flere gange gået det ekstra skridt, både i forbindelse med aflevering af vores gamle bil, udlevering af den nye og generelt i hele forløbet. En service over forventning, bør man ikke lade gå uset hen. :-)

At der er fokus på både detaljen og kunden, har givet stor tryghed, og det har haft stor betydning for os ifbm. ny bil, fordi vi sætter pris på når forløbet er nemt. :-)

Fremadrettet kommer vi fortsat til kun at handle hos Audi Odense, og vi sender uden tvivl alle vi kender Mathias’ vej. :-)

2026年3月24日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Amalie,

Tusind tak for de flotte ord – og ikke mindst for at fremhæve Mathias.

Vi er utrolig glade for at høre, at du har haft en fantastisk oplevelse med dit bilkøb hos os. Det betyder alverden for os, at du følte dig godt hjulpet hele vejen – og vi glæder os allerede til at byde dig velkommen igen næste gang.

Alt det bedste – og god køreglæde.

Rigtig god dag.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi– en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Dårlig oplevelse

Dårlig oplevelse

2026年3月31日
自発的なレビュー
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Frede,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger og at du har haft en dårlig oplevelse. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super service som altid de har alt…

Super service som altid de har alt under kontrol 😀😀😀😀😀😀😀

2026年3月26日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej John,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Fantastisk og professionel service med…

Fantastisk og professionel service med overholdelse af tider

2026年3月15日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Morten,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Jeg fik hjælp til at komme af med min…

Jeg fik hjælp til at komme af med min gamle bil. Bestilte en ny og fik en lånebil indtil den kunne blive leveret. Sød, venlig og kompetent betjening under hele forløbet.

2026年3月12日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Kim,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os at høre, at du fik god hjælp til at komme af med din gamle bil, at lånebilen fungerede i ventetiden, og at du har oplevet sød, venlig og kompetent betjening gennem hele forløbet. Vi sætter stor pris på, at du tog dig tid til at dele det.

Vi takker for besøget, og så ser vi frem til at byde dig velkommen igen en anden god gang!

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

En umådelig trist oplevelse/service…

En umådelig trist oplevelse/service hvis man skal på værksted hos Audi, Odense.

2026年3月3日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Torben,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger og at du har haft en dårlig oplevelse. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Rigtig god service.

Rigtig god service. Altid venlige

2026年2月26日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Bjarne,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Servicebesøg Audi Odense

Har altid været tilfreds med værkstedsbesøg ved Audi , har fået alle service udført der siden 2009 ( jeg har haft bilen fra ny af ) også købt ved Audi Odense .

2026年2月25日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Birgit,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for de mange besøg, hvor det glæder os, at du har haft en god oplevelse med god service.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち4の評価
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Allan,

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at du har haft en god serviceoplevelse hos os, hvor alt forløb som det skulle.

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang til en forhåbentlig 5-stjernet oplevelse.

Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち2の評価

Besøget hos Audi levede ikke op til…

Besøget hos Audi levede ikke op til mine forventninger. Man fandt ikke fejlen, som dig stadig var der dagen efter at jeg havde hentet bilen.

2026年2月28日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Hans,

Tak for din anmeldelse – vi er ærgerlige over at høre, at du synes, at der har været problemer i forbindelse med dit besøg hos os.

Vi vil rigtig gerne undersøge din sag nærmere og for at kunne det, så vil vi meget gerne bede dig sende en mail til kontooprettelser@semler.dk med dine kontaktoplysninger.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Det er den bedste service man får af…

Det er den bedste service man får af meget kompetente sælger (Odense) - den bedste kvalitet af bilmærker

2026年2月24日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Mads,

Mange tak for din anmeldelse. Den sætter vi stor pris på.

Vi takker mange gange for besøget, hvor det glæder os, at du havde en god oplevelse med kompetent rådgivning

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang! Rigtig god dag!

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Altid en fornøjelse at hente ny bil hos…

Altid en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense 💪👍🚙🚙

2026年2月26日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Kenneth,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig at høre, at det altid er en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense. Vi glæder os allerede til at byde dig velkommen igen næste gang.

Alt det bedste – og god køreglæde. 🚗

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Niels,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os rigtig meget at høre, at du er tilfreds med både service og den personlige betjening hos os.

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Super service og altid stor faglighed…

Super service og altid stor faglighed hos Audi Odense. Alt overholdt til punkt og prikke og perfekt betjening

2026年2月18日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Anders,

Mange tak for din anmeldelse.

Det glæder os virkelig meget at høre, at du oplever super service og stor faglighed hos Audi Odense, og at alt bliver overholdt til punkt og prikke med perfekt betjening.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in…

Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in hybrid S-Line Daytona Grey 💪
God og venlig behandling og jeg er mega glad for min nye bil.
Den kører fantastisk 🙌

2025年10月1日
自発的なレビュー
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Hans,

Mange tak for din flotte anmeldelse – og stort tillykke med din nye Audi A6 plug-in hybrid S-line i Daytona Grey! Det glæder os virkelig at høre, at du har oplevet en god og venlig behandling, og at du er mega glad for din bil.

Dejligt at høre, at den kører fantastisk – vi ønsker dig rigtig mange gode og sikre kilometer fremover. 🚗

Vi ser frem til at byde dig velkommen igen en anden gang

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち1の評価

Ønsker du enormt arrogant rådgivning

Ønsker du enormt arrogant rådgivning, og et personale der er ligeglad med dårlig service og ikke kan forklare hvorfor de har lavet hvad på bilerne? - Så er du kommet til det rette sted.

2026年2月19日
自発的なレビュー
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Christian,

Tak for din anmeldelse.

Vi er utrolig kede af, hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger og at du har haft en dårlig oplevelse. Du er altid velkommen til at kontakte os på mail: kontooprettelser@semler.dk og indlede en dialog med os.

Vi håber, at vi må byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Christian,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

God bedring en god service og meget…

God bedring en god service og meget troværdig

2026年2月3日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Kim,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for, at du oplever vores service som god og troværdig – det betyder meget for os

Vi glæder os til at byde dig velkommen igen en anden god gang.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

5つ星のうち5の評価

Det var en god oplevelse at få leveret min nye Audi

Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semplers system svigtede eller var “nede”
Det blev dog opvejet af sælgeren opfølgning under forløbet. Ligeledes efter levering af bilen, blev jeg kontaktet og spurgt ind til hvordan det gik med bilen. Super godt.

2026年1月22日
Audi - Odense ロゴ

Audi - Odense からの回答

Hej Finn,

Mange tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at høre, at overdragelsen af din nye Audi Q4 var en god oplevelse, og at gennemgangen af bilen samt hjælp til opsætning af app og konto fungerede godt. Det betyder meget for os, at du har følt dig godt hjulpet – både ved levering og i opfølgningen bagefter.

Vi beklager til gengæld de udfordringer, der har været med kontraktforløbet og at vores systemer har været nede undervejs.

Vi ønsker dig rigtig mange gode kilometer i din nye Q4, og du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp.

Med venlig hilsen
Ayra,
Audi – en del af Semler Mobility

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。

他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します

詳細情報