Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... もっと見る
企業が回答しました
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... もっと見る
企業が回答しました
Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... もっと見る
企業が回答しました
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... もっと見る
企業が回答しました
Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... もっと見る
企業が回答しました
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, デンマーク
顧客にレビューを依頼しています
この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。
Trustpilot では、本物の人間によるコンテンツに重きを置いています。ただし、この企業は返信原稿の作成に役立つ AI 支援ツールにもアクセスすることができます。
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

Audi - Odense からの回答
God service venlige og imødekommende bilen er køreklar ved afhentning tak

Audi - Odense からの回答
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem.
Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort en kæmpe forskel. Han har været utrolig imødekommende, professionel og ikke mindst proaktiv gennem hele processen. Mathias er flere gange gået det ekstra skridt, både i forbindelse med aflevering af vores gamle bil, udlevering af den nye og generelt i hele forløbet. En service over forventning, bør man ikke lade gå uset hen. :-)
At der er fokus på både detaljen og kunden, har givet stor tryghed, og det har haft stor betydning for os ifbm. ny bil, fordi vi sætter pris på når forløbet er nemt. :-)
Fremadrettet kommer vi fortsat til kun at handle hos Audi Odense, og vi sender uden tvivl alle vi kender Mathias’ vej. :-)

Audi - Odense からの回答
Super service som altid de har alt under kontrol 😀😀😀😀😀😀😀

Audi - Odense からの回答
Fantastisk og professionel service med overholdelse af tider

Audi - Odense からの回答
Jeg fik hjælp til at komme af med min gamle bil. Bestilte en ny og fik en lånebil indtil den kunne blive leveret. Sød, venlig og kompetent betjening under hele forløbet.

Audi - Odense からの回答
En umådelig trist oplevelse/service hvis man skal på værksted hos Audi, Odense.

Audi - Odense からの回答
Har altid været tilfreds med værkstedsbesøg ved Audi , har fået alle service udført der siden 2009 ( jeg har haft bilen fra ny af ) også købt ved Audi Odense .

Audi - Odense からの回答
Besøget hos Audi levede ikke op til mine forventninger. Man fandt ikke fejlen, som dig stadig var der dagen efter at jeg havde hentet bilen.

Audi - Odense からの回答
Det er den bedste service man får af meget kompetente sælger (Odense) - den bedste kvalitet af bilmærker

Audi - Odense からの回答
Altid en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense 💪👍🚙🚙

Audi - Odense からの回答
Super service og altid stor faglighed hos Audi Odense. Alt overholdt til punkt og prikke og perfekt betjening

Audi - Odense からの回答
Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in hybrid S-Line Daytona Grey 💪
God og venlig behandling og jeg er mega glad for min nye bil.
Den kører fantastisk 🙌

Audi - Odense からの回答
Ønsker du enormt arrogant rådgivning, og et personale der er ligeglad med dårlig service og ikke kan forklare hvorfor de har lavet hvad på bilerne? - Så er du kommet til det rette sted.

Audi - Odense からの回答

Audi - Odense からの回答
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semplers system svigtede eller var “nede”
Det blev dog opvejet af sælgeren opfølgning under forløbet. Ligeledes efter levering af bilen, blev jeg kontaktet og spurgt ind til hvordan det gik med bilen. Super godt.

Audi - Odense からの回答
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。