Audio Book Store レビュー 

200
•
TrustScore 5段階評価の2.5

2.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

I contacted customer support on 9/1 to cancel my account and received an email response from customer service that my account was canceled. I have an email as verification, including the person's name... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Audiobookstore.com has the largest selection of quality audiobooks, and great prices. We appreciate the ability to join FlexPass and save money during seasons where we're using a lot of audiobooks,... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

"Unfortunately for security reasons, we can not cancel FlexPass accounts on our end, but I assure you the process is very quick and simple. We’ve also attached those instructions below." Det var KUN... もっと見る

5つ星のうち1の評価

When you just want to buy an audiobook for a quick listen, you don’t expect to spend a day reading pages of terms and conditions to discover that the company has automatically enrolled you in a... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 電子機器・テクノロジー

さまざまな外部ソースから提供された情報

Download & listen to audiobooks from bestselling authors in just minutes on your computer or mobile device using our iOS & Android apps.


連絡先

2.5

期待以下

TrustScore 5段階評価の2.5

200件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 63%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.5

すべてのレビュー

(200)

過去12か月のレビュー数: 44件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

BEWARE -YOU CAN NEVER CANCEL

BEWARE -YOU CAN NEVER CANCEL
I joined audiobook 15 months ago and only ordered one book. I have tried to cancel twice to no avail. Both times I was told it was taken care of. NOT TRUE

If anyone knows how to get them to cancel please post because nothing has worked to date.

2024年4月1日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Debra,

I wanted to bring to your attention that we sent emails on April 2nd and April 8th to address the concerns you've raised. Your input is essential for us to move forward effectively. Could you please take a moment to review those emails and provide your response?

Your prompt attention to this matter would be greatly appreciated, as it will enable us to proceed with the next steps accordingly.

Thank you for your cooperation.

5つ星のうち5の評価

Excellent Customer Service

Great company to deal with.

2024年3月28日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Mark,

Upon thorough review of your account, we did not find any previous interactions with our customer service team regarding any encountered issues.

We reached out to you via email in hopes of opening a dialogue regarding your issue so we can answer questions and concerns directly. We await your reply to our email. Please be sure to check your junk mail/spam folder as well.

We eagerly await your response.

5つ星のうち1の評価

SCAM SITE

SCAM SITE - these guys are dodgy

At no point are you ever made aware that you are entering a monthly subscription as they sneak money out of your account.

Don't expect anyone to reply to your emails either

2024年3月15日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Zohan,

Thank you for providing us with the details.

After reviewing the email ID you shared, I regret to inform you that we couldn't find any associated account on our end. This leads me to consider two possible scenarios:

1. You may have registered with a different email ID on our platform.
2. Alternatively, it's possible you've registered with another audiobook company.

Furthermore, we have attempted to reach out to you directly using the email address provided.

Rest assured, our commitment to serving our customers remains unwavering. I eagerly await your response so we can assist you further.

5つ星のうち5の評価

An honorable company and a pleasure to deal with!!

This company is an Upstanding, Honorable and Professional company and if the world was more like them, it would be a much better world to live in for us all! Cudo’s to you!! You are a company of your word and it’s greatly appreciated!! I’m giving it a five star ++ rating!! 😁👍

2024年3月9日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Jilly,

Apologies for any inconvenience experienced.
Upon thorough review of our records, we couldn’t locate any account, any purchase, or customer care contact from you, based on the details of your review. To provide you with the assistance you require, could you please send an email detailing your concern to customercare@audiobookstore.com from the email address linked to your account?

Your cooperation in this matter is greatly appreciated, as it will enable us to promptly address your concerns.

5つ星のうち5の評価

100% HAPPY WITH YOUR CUSTUMER SERVICE

2024年3月6日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Daliti,

I'm delighted to hear that we were able to assist you effectively. Your feedback is truly valued and appreciated.

Thank you very much for taking the time to share your review with us. It means a great deal to our team.

5つ星のうち3の評価

Plenty of book choices

You can find books on this site you can't on others, I only discontinued using them as you don't get a free book per month like Audible and other book apps.

2024年2月29日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Rebecca,

I sincerely apologize for any inconvenience you've experienced.

Upon conducting a thorough analysis and reviewing the correspondence between you and our customer support team, we couldn't find any evidence of the statement you mentioned, "tough luck fees are forfeit." In fact, the exact response provided by our team was: "Just so you know, per our terms and conditions, FlexPass membership fees are non-refundable."

Regarding your concern about being charged after canceling your subscription, I want to assure you that our system is designed to cease charging customers immediately upon cancellation. The response you received from our customer service team reflects this: "I have confirmed your FlexPass membership is canceled, so rest assured you won’t receive any further charges unless you purchase a new book or reactivate."

We reached out to you via email yesterday to address your concerns further. If you could kindly respond to the same email, we would appreciate the opportunity to assist you promptly.

Once again, I apologize for any inconvenience this situation may have caused and thank you for your patience and understanding.

5つ星のうち1の評価

I ordered/payed for book to be released…

I ordered/payed for book to be released on 2-27-24, and 4 days later have not received the book. Also downloaded their app. 4 days after download app would not open on my iphone.

Early on they offered to cancel and refund my purchase price. Finally, 4 days later, I tried to contact them for cancel and refund, and so far, no reply.

I’ve now ordered from a competitor. Competitor purchase to download was about 2 minutes.

2024年3月2日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Doyle,

We regret to learn of the challenges you encountered with the audiobook you recently paid for. We sincerely apologize for any inconvenience this has caused.

The issue you were facing stemmed from technical difficulties encountered by the publisher of the audiobook in transferring the files. Upon reviewing the correspondence between you and our customer service team, it has come to our attention that our team has proactively updated you on the status. In addition to this, following each interaction, our team extended the offer of a full refund. However, we have not received confirmation from you regarding this resolution.

Please take a moment to reach out to us at customercare@audiobookstore.com to ensure we have not overlooked any pertinent details.

Note: We have already initiated the refund from our end.
Thank you for your understanding and cooperation.

5つ星のうち1の評価

This is a scam

This is a scam! The business is unscrupulous and they will steal from you. I have been trying to get a refund but I’m only getting stonewalled by a customer service representative named Tarah. This is the worst app ever for audiobooks. Books are overpriced as compared to audible and audiobooks. They deduct money monthly from your account but you don’t get a book- they claim it’s for discounts but it’s made redundant by the fact that even with said discounts their books are more expensive. I have been trying to get a refund as I didn’t consent to the deductions, to no avail. I strongly warn people against using this book store.

2024年2月27日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Thandekile,

I sincerely apologize for any inconvenience you experienced.

Upon reviewing your account, it appears that during your purchase of an audiobook in January, you opted to enroll in our Flex-pass membership program. This program offers a subscription-based model tailored for frequent audiobook consumers, allowing them to access audiobooks at discounted rates. As a result, you were able to enjoy the audiobook at a discounted rate rather than the non-member price.

As the Flexpass membership operates on a subscription basis, a subsequent charge was applied in the following month.

I'm pleased to inform you that we've taken note of your concerns and have addressed them accordingly. An email has been sent to you outlining the resolution process. If you could kindly respond to that email, we will proceed with the necessary steps to ensure your satisfaction.

5つ星のうち1の評価

Will not use again

I didn’t find the site clear to understand and navigate, accidentally purchased a membership. When I let them know the lack of flexibility around conditions was not great customer service. When I escalated the matter they did provide a $10 credit as a courtesy.

2024年1月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

They stole my money

My wife accidentally purchased our son's Christmas gift from this site thinking it was a site that offered physical books. He does not ever use audio books, and we knew that. When I asked for a refund of the gift certificate they refused to refund my money so I could purchase a book elsewhere. My wife and I are older and not too computer savvy. I am very disappointed in a vendor who would do such a thing. We live on Social Security alone and now don't have the funds to give our son another gift.

2023年12月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Amazing customer service

I rarely wrote reviews but felt compelled to after the great service i received. My boyfriend bought me a gift certificate for audiobookstore.com. I downloaded the app but it wouldn't launch. After writing a review I was contacted ON CHRISTMAS DAY by customer service. He was amazing, listened to what happened and did some trouble shooting as best we could. By 10am the next morning it was fixed and I was searching through thousands of titles and making my wish list. I've tried other audio book services but this is my favorite by far. There are so many more books that I couldn't find on the other app and so much diversity. I highly recommend audiobookstore.com.

2023年12月24日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Julie, We truly appreciate you letting us know about the trouble you had promptly so we could resolve the issue as quickly as possible! While we do our best to make sure things stay running smoothly, technology can sometimes get a bit glitchy.

Thanks so much for your continued support and for allowing us to serve your Audiobook needs! Please don't hesitate to reach out to our customer support team if you need any assistance at all.

5つ星のうち5の評価

No problems.

I have had no problems with audiobook store. I read the different options before signing up, and chose Flexi pass. I like audio bookstore because it has books that I can't access on another site I also use. All my dealings with Customer service have been good.

2023年9月21日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Rachel,
We're so happy to hear you had a great experience with us, and that you're enjoying the Flexibility of our FlexPass membership program!

If we can be of any assistance at all, please don't hesitate to contact our customer support team. Always happy to help!

5つ星のうち1の評価

THIEVES

This company charges a sneaky monthly membership for NOTHING. Once you buy an audio book they automatically start charging a monthly fee.
What a joke!
I got my bank to get the two monthly amounts back so audio book store suspended my account so I can't access the three audio books I'd purchased.
ABSOLUTE THIEVES I HOPE YOU GUYS GET SHUT DOWN.

2023年9月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち2の評価

sneaky $10 a month for basically nothing

mirroring the experience of other customers - you become a member just to end up sneakily paying $10 a month and while that gets you the first book, you actually never get any other book (like on audible). You simply pay for the right to be a member. I tried to cancel the membership as soon as i found out it is a recurring pay, the UI was so confusing I accidentally ended up restarting it for a second charge. I reached to the support and Tarah refunded the re-start charge (undoing their poor, confusing UX supercharged by my stupidity) but no refund for the other $10 - when I asked for some kind of benefit for the $10 I paid, she said I get nothing....

2023年11月21日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any confusion regarding our pricing options, and we appreciate the opportunity to provide clarification.

On our website, we offer two distinct purchasing options to cater to different preferences: the FlexPass membership, which comes with exclusive benefits and a discounted rate, and the non-member price, where the audiobook can be purchased at the full price. Both options are prominently displayed on the book page, allowing our customers to choose the option that best suits their needs.

Opting for the FlexPass™ membership provides users with a range of exclusive advantages, including unlimited free access to over 3 million podcasts within the app, substantial discounts on 100% of our audiobook catalog, hassle-free exchanges for any audiobooks that may not meet expectations, and cloud access to audiobooks with downloadable files from anywhere in the world.

Upon reviewing your account, we noted that you took advantage of the promotional FlexPass Membership price of $9.95, a significant discount compared to the non-member regular price of $29.95. Additionally, with the inclusion of an extra month of FlexPass renewal, your total expenditure amounted to $19.90 for the audiobook. This translates to a savings of just over $10 on the book itself, while affording you the benefits of FlexPass membership throughout its duration.

We have also confirmed that you were indeed refunded for the accidental resuming of the FlexPass membership when you attempted to cancel.

We hope this clarification addresses any concerns you may have had, and we genuinely value your patronage. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support team.

5つ星のうち1の評価

Absolute thieves!

Absolute thieves!! DO NOT PURCHASE FROM THIS WEBSITE IT IS A SCAM!! I purchased an audiobook at full price, no where did I say I wanted to sign up for any sort of member ship. They have been charging my account every month since. Do not buy off of this site as you will be robbed!! Disgusting thieves.

2023年11月19日
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any confusion regarding our pricing options, and we appreciate the opportunity to provide clarification.

On our website, we offer two distinct purchasing options to cater to different preferences: the FlexPass membership, which comes with exclusive benefits and a discounted rate, and the non-member price, where the audiobook can be purchased at the full price. Both options are prominently displayed on the book page, allowing our customers to choose the option that best suits their needs.

Opting for the FlexPass™ membership provides users with a range of exclusive advantages, including unlimited free access to over 3 million podcasts within the app, substantial discounts on 100% of our audiobook catalog, hassle-free exchanges for any audiobooks that may not meet expectations, and cloud access to audiobooks with downloadable files from anywhere in the world.

In addition to offering 2 very clear options on the purchase page, we offer the ability to remove the FlexPass membership at checkout should you change your mind - this option is highlighted in yellow for clarity, as it's never our intention to catch someone off guard with a membership they do not wish to have.

We requested the account information privately so we can check the account to ensure its been cancelled for you however we haven't yet received a response.

If you'd like us to confirm the account status, please reach out to our customer service team so we can assist.

5つ星のうち1の評価

Dishonest through not responding to complaint

This is my worse book purchasing experience. I have ordered one book and paid for it. As I was not experienced in online e books I thought it was it. However money was taken out of my account every month for over a year. I admit that I did not notice (my mistake) as I was away for 6 months then I was catching up with things to do. When I did notice it and contacted the company in various ways, no even one response! Even after first contact another payment was taken out of my bank. I had to stop that bank card.
Be very aware when dealing with this company, definitely not an honest company that do not answer communications. So in the end one ebook cost me $176.33. When I tried the chat way as soon as I said what the problem was the "friendly" person on the other site went quiet. The chat timed out.
My problem is not with the product but with the way the company operates. No two way communications. Never had such experience before.
I am writing the date of experience at the bottom when the last payment was taken out.
I am still open to negotiation and updating this as resolve if the company will finally communicate and we resolve it. However month have passed in me writing to them and no response.
o

2023年6月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolute scam artists

Absolute scam artists. I purchased one book then without my permission or knowledge they started charging me every month. I try to get hold of customer service no one gets back. They go you need to cancel flexipass I said I didn’t set up flexipass so I couldn’t cancel it as I didn’t set it up. They finally email me back after a week telling me they can’t find my account my email or my bank details. I provide all of this info to them to no avail. I get frustrated and they say we do not like your tone we are terminating there contact with me effectively giving me no way to cancel a subscription I didn’t even set up. Had to go via my bank and cancel my cards and now my banks fraud team are doing an investigation. Absolute scam artists I’ve also lodged a complaint with consumer affairs. Don’t believe the no subscription fees it’s an absolute lie when you buy a book they sign you up for a subscription fees without you knowing. Most of these reviews on this company are for the exact same thing.

2023年9月15日
自発的なレビュー
Audio Book Store ロゴ

Audio Book Store からの回答

Hi Bianca. We're very sorry for the frustration this process has caused you. Management reviewed the full communication with you related to this, which was entirely via email so there is a clear record of the conversation. The communication began on September 8th (a Friday) when you asked to cancel your membership. As noted in the communication with you, your membership subscription began when you chose to purchasing your audiobook at the new member discount price. The communication concluded on September 15th when our team confirmed cancellation was successful. At no time in that communication did we mention that we could not locate your account, or terminate the communication as a result of your tone. In fact, there is no "tone" from you or our team in the communication at all, it was actually very cordial and calm. We'd love for you to please provide a copy of the communication you're referring to so we may investigate further. Is it possible you may have initially reached out to one of our competitors before reaching out to us - we do see this happen from time to time? That would certainly explain an issue locating your account (if you reached out to another audiobook company and they could not locate an account for you).

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報