Blinkswag レビュー 

171
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

Easy online ordering. Upon receipt, it became obvious that shirt sizes run small. We never know what to expect, so this description would be ideal when reviewing shirt deets. Also, the shipping too... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち3の評価

Mostly every sample has had to be reprinted. The quality has not been great. Wait times have been tremendously long for turnover and getting an account set up. Invoices are being charged twice to cred... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My company has been using Blinkswag for a few years now and I couldn't be happier with them! Our employees get great swag for New Hire gifts, Anniversaries, new baby onesies, and event swag! Any hiccu... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Azmeer was very helpful getting my order together and helping to overcome any issues during the process. The support received was timely and thorough. For family owned businesses such as ourselves, it... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 販促製品提供業者
  2. ・
  3. 販売促進物品店

当該企業による記述

Your all-in one swag platform. Shop, store, and ship the highest quality swag around the world with the click of a button.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

171件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(171)

過去12か月のレビュー数: 37件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Delivery of items wasn't accurate based…

Delivery of items wasn't accurate based upon when the order was completed.

2024年10月1日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for your review, we apologize that the service you experienced did not meet your expectations. Upon placing an order, you received confirmation of the expected fulfilment time which includes the carrier time; production times are available on the website for review before placing your order. Once the order is placed, our team sends the expected delivery date for all items in the order. Products arrive in separate shipments as they are produced on-demand with varying production times. I see that one item was shipped and delivered, while the others are pending shipment. We also send shipment notices which include tracking information and packing slip showing which item(s) are in that shipment. In this case we expect all items to arrive to you by 10/14, as per the initial notification, and will send further updates when the other items in your order are shipped. Please contact us at orders@blinkswag.com with any further comments, concerns or feedback you would like to share; we appreciate your willingness to help us grow.

5つ星のうち3の評価

Good merchandise options but logistics…

Good merchandise options but logistics needs work. The quality of the merchandise and the detail in which it is described is good. The process of registering was a bit complicated with several messages back and forth and some confusion, and the delivery of the products was not clearly defined at time of order and took a while.

2024年9月30日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We’re glad to hear that you were pleased with the quality of our merchandise and the product descriptions. However, we’re truly sorry for the challenges you faced with the registration process and the delivery timeline.

We understand how frustrating it can be when things don’t run smoothly, and we’re actively working on streamlining our logistics and improving communication regarding delivery times to ensure a smoother experience for our customers.

Your feedback is incredibly valuable to us, and we’re committed to making the necessary improvements. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can do for you. We appreciate your understanding and your business!

5つ星のうち2の評価

The product feels very cheap and I'm…

The product feels very cheap and I'm having a hard time trusting its reliability. Attempting to charge my iPhone 15Pm with the battery only provided about 10-15% charge from a freshly/fully charged pack. The alignment of the pleather flap on the back is not centered and the flap itself has a magnet that's too weak and barely holds onto itself.

2024年9月11日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for your candid feedback. We’re genuinely sorry to hear that the product didn’t meet your expectations. We take your concerns seriously and ensure product quality and customer satisfaction are top priorities for us.

Regarding the charging issue and design flaws you experienced, we’d like to investigate this further. It sounds like the product may not be functioning as intended, and we want to ensure you receive an item that meets our quality standards.

Could you please reach out to us directly at orders@blinkswag.com or via live chat so we can assist you with a replacement or a solution that works for you? We’re committed to making this right.

Thank you again for bringing this to our attention, and we look forward to resolving the issue for you.

5つ星のうち5の評価

Great quality sneaker.

Great quality sneaker.

2024年9月12日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you so much for your 5-star review! We're thrilled to hear that you’re happy with the quality of the sneakers. Your satisfaction means the world to us, and we’re glad we could meet your expectations.

If you ever need anything else, feel free to reach out. We look forward to serving you again!

5つ星のうち2の評価

Name Badge Too Big!!

I was not expecting the badge to be as big as it was. It definitely wasn’t the standard size, which I was taken back about.

2024年8月12日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that the name badge didn’t meet your expectations in terms of size.

Our badges are designed based on company specifications, but we understand that preferences can vary. We appreciate your input and will review this with our team to ensure we offer a variety of size options in the future.

If there’s anything else we can do to assist you, please don’t hesitate to reach out to our customer service team. We're here to help.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Customer support was unreliable

Customer support was unreliable. They never followed up to resolve my case.

2024年8月30日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

We sincerely apologize for the inconvenience you experienced. we’d like to clarify that we received your message on Live Chat on August 12th regarding the issue with corporate billing. Our team followed up within 24 hours, reaching out to the corporate office to resolve the issue. Once the credit was assigned to your account, you were successfully able to place your order.

We understand how frustrating this situation must have been and truly regret any communication gaps. If you didn’t receive our response, kindly check your spam or junk folders, as our email may have landed there.

We always strive to improve our service and value your feedback. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything else we can assist you with.

5つ星のうち2の評価

My order is still not here

My order is still not here. I had to use another company because this took so long. I still do not have my sign.

2024年8月12日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

We sincerely apologize for the delay with your order. This is certainly not the experience we want our customers to have. Our team will look into this right away to find out what happened and ensure this is resolved as quickly as possible.

We understand your frustration and appreciate your patience. We’ll be reaching out to you directly to make this right.

Thank you for bringing this to our attention.

5つ星のうち1の評価

I received an undisclosed payment…

I received an undisclosed payment request by email after I finalised the order.

2024年7月29日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for your review, and we apologize for the confusion and inconvenience you experienced.

We’ve identified and fixed the issue regarding the undisclosed payment request. Rest assured, the payment link you received will not work because your payment has already been processed. You will not be charged any additional fees beyond what you originally agreed upon.

If you have any further concerns or questions, please feel free to contact our customer service team. We’re here to ensure your experience with us is smooth and satisfactory.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち2の評価

The name badges is too big…

The name badges is too big and the edges are sharp. For $19 we should have more choices.

2024年8月5日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for sharing your feedback with us. We’re sorry to hear that the name badge didn’t meet your expectations. Just to clarify, the products listed in our store are added by the company itself, and each item is approved for display.

We understand your concerns about the size and sharpness of the edges. Your feedback is important, and we will definitely pass it along to the design team for future improvements.

If you have any specific preferences or need assistance, please reach out to our customer service team. We’re here to help and want to ensure you’re satisfied with your purchase.

Thank you for your understanding.

5つ星のうち5の評価

Blinkswag was great.

Blinkswag was great with offering options and ideas. They were very patient with me when it came to changes. Then they followed up to be sure to let me know when delivery would be made.

2024年8月2日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We're thrilled to hear that you enjoyed your experience with Blinkswag. Our team always strives to provide creative options and a smooth, personalized service, so it's great to know we hit the mark for you. We appreciate your patience and are glad that you found our updates helpful. We look forward to working with you again in the future!

5つ星のうち5の評価

Very good quality items!

I placed my order on 6.21. I still have not received some of my items but after speaking with customer service, they informed me that items are custom made when ordered. They provided me with a shipping date and assured me that I would receive the remaining items soon. The items I have received, I love! Thanks Blinqswag!

2024年7月9日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

We apologize for the delay and the inconvenience it has caused. This is not the experience we strive to provide. Our customer service team will reach out to you so we can resolve this issue promptly. Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
The BlinkSwag Team

5つ星のうち5の評価

Good quality...fits well

Good quality...fits well. Received quickly. Will definitely order from Blinkswag again!

2024年7月9日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for the 5-star review! We're glad to hear you're happy with the quality and fit of your order, and that it arrived quickly. We look forward to your next order!

Best regards,
The BlinkSwag Team

5つ星のうち5の評価

Blinkswag/ Great service

Blinkswag, was great I was working with a representative name Azmeer Khan. He helped me to get what I needed. I received my order, and it was wrong I called Azmeer Khan, and explained what happened and he was able to get my order corrected and had the product shipped to me at no additional costs. I really appreciate him and his understanding. Great service all around.

Ulene -

2024年7月3日
自発的なレビュー
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear about your positive experience with Azmeer Khan and our service. Your satisfaction is our top priority, and we're glad we could quickly correct your order. We appreciate your kind words and look forward to serving you again.

Best regards,
The BlinkSwag Team

5つ星のうち5の評価

Blinkswag has a really nice selection…

Blinkswag has a really nice selection of items to select from. I had a question so I needed to contact the staff and I was treated professionally and personably by Azmeer Khan, who was thoughtful and helpful. I received the order on time, even a bit earlier than I was promised and extremely happy with the items I ordered! Nice quality apparel. I will definitely look at their site first in the future for any of my Remax apparel needs!

2024年6月20日
自発的なレビュー
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you enjoyed our selection and had a positive experience with Azmeer Khan. It's great to know your order arrived on time and that you are pleased with the quality of our apparel. We look forward to serving your Remax apparel needs again in the future!

Best regards,
The BlinkSwag Team

5つ星のうち5の評価

OUTSTANDING Customer Experience

I wanted to take a moment to express my sincere gratitude for the exceptional customer service you provided during my recent interaction with you. Your professionalism, attention to detail, and dedication to addressing my needs exceeded my expectations.

Your prompt responses, willingness to assist, and genuine concern for ensuring a positive experience truly made a difference. You take great pride in your work; it shines through in every interaction.

Thank you for your commitment to excellence and for being a shining example of exceptional customer service. You have undoubtedly left a lasting impression, and I am grateful for your outstanding service.

2024年5月2日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Wow, thank you so much for your incredible feedback! We're thrilled to hear that our team exceeded your expectations with their professionalism and dedication. Your kind words about our attention to detail and commitment to excellence mean the world to us. We're proud to have made a lasting impression and look forward to continuing to provide outstanding service. Thanks again for the heartfelt review!

5つ星のうち5の評価

Easy to order

Easy to order, quick turnaround, and good prices.

2024年4月30日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Thank you for your positive feedback! We're thrilled to hear that you found our ordering process easy, experienced a quick turnaround, and found our prices competitive. We aim to provide a seamless experience for our customers, and we're delighted to have met your expectations. We look forward to serving you again in the future!

5つ星のうち5の評価

Their Hard Work Paid Off For Me

I just started with my company and have a convention coming up in the next few days. I worked with Azmeer and she worked very hard (and quickly) to get as much of my order to me as possible before I left for the convention. Now, I can be recognized as a member of my organization and not some straggler (like a wedding crasher) at the convention. Thanks, so much, Azmeer!

2024年3月21日
自発的なレビュー
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Hey there! Thanks a bunch for the shoutout! Azmeer really hustled to make sure you're all set for the convention. We're stoked to have helped you stand out! Let's keep rocking it together!

5つ星のうち5の評価

Customer service was unmatched!

Customer service was unmatched!

2024年2月27日
Blinkswag ロゴ

Blinkswag からの回答

Wow, thanks a bunch for the kind words! We're all about delivering top-notch service, and we're thrilled it made a difference for you. Can't wait to keep exceeding your expectations!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報