Boundless レビュー 

22
•
TrustScore 5段階評価の4

3.8

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I apologise to Boundless for a previous review. Completely my error mistaken for another online order where I was sent fake products. The order from Boundless was brilliant and I love my trainers. I c... もっと見る

5つ星のうち1の評価

I sent my order back nearly 2 weeks ago as item was too small, I even received the photo from tracked delivery company confirming it arrived back to the store but still no refund in my account. I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち4の評価

Great product, but let down by Royal Mail delivery. 3 different delivery dates, had to wait in for all of them.

企業情報

  1. 衣料品店

当該企業による記述

We are a UK-based clothing and footwear store specialising in authentic streetwear, trainers and everyday essentials. We focus on popular brands and styles, including premium footwear, matching short sets, hoodies, T-shirts, joggers and seasonal clothing drops. We are committed to making shopping simple, reliable and fast. Every item listed on our website is carefully checked before being added to the store, with clear product photos, sizing options and accurate descriptions so customers know exactly what they are ordering. We understand that trust is important when buying clothing and trainers online, so we offer secure checkout options, clear shipping information and responsive customer support. We ship our orders from the UK using Royal Mail tracked delivery, with free standard tracked shipping available on orders. Customers can also choose faster delivery options at checkout where available. Once an order is placed, we work to process and dispatch it as quickly as possible. At Boundless Store, we want every customer to feel confident from the moment they visit our website to the moment their order arrives. Whether you are buying a new pair of trainers, an Essentials set, or everyday streetwear, our goal is to provide authentic products, fair prices and a smooth shopping experience.


連絡先

3.8

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

22件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.8

すべてのレビュー

(22)

過去12か月のレビュー数: 22件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I sent my order back nearly 2 weeks ago…

I sent my order back nearly 2 weeks ago as item was too small, I even received the photo from tracked delivery company confirming it arrived back to the store but still no refund in my account.

I am also still awaiting a response to 4 of my emails. I wouldn't recommend ordering from here, terrible customer service!

2026年10月7日
自発的なレビュー
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi,

Your order has been refunded. The refund was processed as soon as your return was opened and checked by our returns team.

Before we can issue a refund, we need to inspect the returned item to confirm it is still in brand-new, unworn condition. Delivery confirmation shows that the parcel has arrived, but the inspection still needs to be completed.

We’re sorry for the wait and for the lack of response to your emails. We understand your frustration and apologise for the inconvenience.

5つ星のうち1の評価

Misleading Dispatch Information, Dismissive Customer Service and Complaint Ignored

I placed an order on 10th September.

The order confirmation email stated:

"We're getting your order ready to be shipped. We will notify you when it has been sent."

It also gave an estimated delivery date of Saturday 12th September for a Royal Mail Tracked 24 delivery.

12th September came and went without delivery or any communication.

By the evening of 13th September, having received no update and no tracking information, I had to contact the company myself to find out where my order was.

Shortly after sending that email, I received an automated notification stating:

"Your order is on the way"

and providing Royal Mail tracking number.

However, Royal Mail tracking showed only that a shipping label had been created. The parcel had not yet been physically handed to Royal Mail.

The following day, 14th September, I then received a direct email from the company stating:

"Hi, dispatch today"

This directly contradicted the previous day's notification that the order was already "on the way".

Royal Mail tracking updated and confirmed that the parcel was not physically accepted into the Royal Mail network until 15th September at 14:32.

The company's shipping policy stated that orders placed before 11pm are usually posted the next working day. My order was placed on 10th September, meaning the next working day would have been 11th September. The parcel was not physically handed to Royal Mail until 15th September!

When I queried the conflicting information and delay, I received the following response:

"I'm not sure what you're so angry at, we posted within our stated timeline. During less busy periods it would have been faster yes but we have been very busy recently..."

No apology was offered.

After eventually receiving the order, I emailed a formal complaint with the full timeline, including copies of the emails, the relevant shipping policy and Royal Mail tracking evidence. I requested a formal apology and a goodwill partial refund in recognition of the inaccurate dispatch information and poor customer service.

The complaint was not addressed.

After several days I received a response stating that the company had been locked out of its email account and had only recently regained access. However, rather than addressing the complaint, the only action taken was to send instructions explaining how to return the item for a refund, despite the fact that I had never requested a return and had made it clear that my complaint related to the handling of the order.

I replied explaining that I was keeping the item and asked for a substantive response to the complaint. I provided a clear deadline.

No response was received.

Delays can happen. What disappointed me was having to chase for information after the estimated delivery date had passed, receiving an "order is on the way" email before the parcel had been physically handed to Royal Mail, then being told the following day that it would dispatch "today", being spoken to dismissively when questioning those discrepancies, and then having a detailed formal complaint ignored entirely.

The order eventually arrived, but the customer service and complaint handling absolutely disgraceful.

*The timeline above is based entirely on the company's own emails, published shipping policy and Royal Mail tracking data.

2026年9月10日
自発的なレビュー
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi,

We’re sorry that you were unhappy with the dispatch updates and our communication.

Our position is that your order was dispatched within the shipping guidelines published on our website. The delivery date shown was an estimate, rather than a guaranteed arrival date.

The automated “on the way” email was triggered when the shipping label was created, rather than when Royal Mail physically received the parcel. We understand why this caused confusion.

Your request for a partial refund was accompanied by a warning that you would leave a negative review if it was not provided. We felt this placed pressure on us to issue compensation in exchange for avoiding negative feedback. You are entitled to share your experience, but we do not agree to compensation on that basis.

We offered a return for a full refund, which you declined because you wished to keep the items. We recognise that this did not address every point in your complaint, and we apologise for the dismissive wording of our earlier response.

5つ星のうち1の評価

Abysmal customer service

Abysmal customer service. Would never use again. My order turned into an absolute headache. One pair of trainers never arrived, communication was appalling, and I was labelled rude and impatient for simply asking legitimate questions. Getting my refund for the returned item was an absolute farce, involving repeated chasing, irrelevant proof of refund and endless back-and-forth. The way this company handled the situation was utterly unprofessional. Having to fight to get your own money back is unacceptable. Save yourself the hassle and shop elsewhere.

2026年9月16日
自発的なレビュー
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi,

We sincerely apologise for your experience and take full responsibility for the mistakes made.

Unfortunately, an issue with our stock tracking system meant one of your items was unavailable. We dispatched the item we had in stock and refunded you for the missing item.

When you later returned the item you received, we mistakenly believed your refund had already been processed, as your order was showing as refunded. We overlooked the fact that the previous refund was for the out-of-stock item.

This was entirely our mistake, and we completely understand your frustration. You should never have had to repeatedly chase us for a refund you were entitled to.

There was no intention to delay or withhold your refund. It was a genuine oversight, and we sincerely apologise for the inconvenience and poor communication.

Kind regards,
Boundless Store

5つ星のうち4の評価

The delivery and communication to my…

The delivery and communication to my message to them could be much better.

2026年9月13日
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi,

Sorry for the delay in getting back to you. We were locked out of our email account and have only just regained access, so we’re now catching up on messages.

Apologies for keeping you waiting, and thank you for your patience.

Kind regards,
Boundless Store

5つ星のうち2の評価

I placed an order and it was meant to…

I placed an order and it was meant to be delivered by the 23rd Sept. I’ve got no update, I’ve emailed and got no reply. Royal mail says they are still waiting to receive the package. I’m starting to believe this site could be a scam but I don’t want to believe that. Use this site at your own risk.

2026年9月23日
自発的なレビュー
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi,

Sorry for the delay in getting back to you. We were locked out of our email account and have only just regained access, so we’re now catching up on messages.

Apologies for keeping you waiting, and thank you for your patience.

Kind regards,
Boundless Store

5つ星のうち1の評価

trying to contact this company to…

trying to contact this company to return my item cannot find no phone number and they’re not replying to my messages or emails I’m not impressed

2026年8月17日
Boundless ロゴ

Boundless からの回答

Hi, it has only been two working days since your email. We are currently experiencing a very busy period, so we kindly ask for a little patience rather than leaving a negative review before we’ve had a reasonable opportunity to respond.

I have now sent you the return address so you can proceed with the return.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報