Bywildrose レビュー 

118
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Incredible. The customer service was very quick in responding all my doubts. The shipment took a little bit of time but it went straight forward and I received the package in less than 10 weekdays!... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Great selection of stuff on the website, including the unexpected Dirndl dresses (sadly we're not going to Oktoberfest this year) and some great boots and shoes. Smooth checkout and great offers. I... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Only just discovered this brand and I’ll definitely be shopping there again! Beautifully laid out website and product curation, I purchased a lovely pair of trainers at half price. Checkout was seamle... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

AVOID AT ALL COSTS. Ordered boots from this bogus company. They appear UK based but goods are shipped from China & returns are codtly. Tried to cancel but got offered 50% discount to post review, whic... もっと見る

企業が回答しました


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

118件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(118)

過去12か月のレビュー数: 115件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

devastated

I’m not one for leaving reviews, especially negative as they can be severely damaging to small businesses, but buyer beware for this. It was a horrendous experience from beginning to end and I don’t understand all these amazing reviews. It was presented as a Uk company but was a ship drop from china. The material of all the clothes were made from cheap fancy dress costume material. When trying to return you have to pay to return to china plus a 15% restocking fee!! You have return using a tracked international service and it costs more than the clothes you bought. After weeks and weeks of back and forth I ended up accepting a 50% refund. I was gutted. I can send pictures of the item if anyone wants to see them.

2026年7月23日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi there,

We appreciate you writing to us, and we understand how much a purchase matters.

Our company and warehouse details, along with our order and returns terms, are published on our website. If you'd like to send your order details to hello@bywildrose.co, a member of our team will read them and reply to you personally.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち4の評価

I emailed the company about size guides…

I emailed the company about size guides and they got back to me very quickly and the clothes look beautiful cant wait to get mine!

2026年10月5日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Emma, it's lovely to hear our team replied so quickly for you. We'd be glad to welcome you back whenever you're ready. 🌷

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

Scam

Just made the mistake of ordering from this company, and have now discovered that it is a scam. I am going to try to cancel my order. Would advise others to avoid this company like the plague.

Update: they won't let me cancel the order.

Beware: this company are crooks.

Further update: the company has said they will "try to cancel" my order, and if successful will refund my my money MINUS AN 8% ADMIN CHARGE. I will update this review when I receive the money.

Beware.*

Update: I have now received a refund, minus an 8% "admin" fee. Lesson learned.

2026年10月3日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Mike,

Thank you for writing to us. We aim to be transparent, and our company details and order terms are available on our website. We would be glad to go through your order with you directly.

Please send us a message at hello@bywildrose.co with your order details and our team will be in touch.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Different kind of refund system but…

Different kind of refund system but couldn't fault the speed and professionalism with which the company dealt with my issue.

2026年10月3日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi there, quick, professional service is what we aim for, and it's lovely to hear that came across. We hope to welcome you back before long. 🌹

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

If I could give this company 0 stars I…

If I could give this company 0 stars I would.
I ordered a dress- I then got an email asking for a review on here and in return would provide 50% back….after further conversation they admitted this could be misleading as it was store credit they would provide. When the dress arrived it was poor quality-similar to Shein but 5 times the price. I tried to arrange a return and they are now trying to charge an admin fee for the refund against my statutory rights. Whilst it’s in their t&c that legally doesn’t remove my right for a full refund within 14 days. Avoid at all costs.

2026年10月3日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi there,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we understand how frustrating this has been for you.

Our order terms are available on our website, and we would welcome the chance to look into your order personally. Please write to us at hello@bywildrose.co and our team will be happy to help.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

A very easy ordering experience.

A very easy ordering experience.

2026年10月3日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Lizzie, lovely to hear it felt so easy. We'd be glad to see you again whenever you're next browsing. 🤍

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

The dresses look beautiful

The dresses look beautiful, I can’t wait to receive mine. Easy to follow and purchase but I did struggle to find the size guide but that is probably just me

2026年10月2日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Lucy, glad the purchase was easy to follow. Our team is always happy to help with any questions at hello@bywildrose.co. A warm welcome awaits whenever you'd like to return. 🌷

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Fab selection of larger shoes for women

It's so hard for me to find nice style shoes in my size, I'm a UK 9.5 and I was so happy to discover this shop! So many gorgeous styles to chose from and the ordering was simple and clear. I'm still waiting for my items to arrive as I only ordered yesterday but I'm very excited to receive my new boots!

2026年9月30日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Catherine, a shop that makes finding stylish shoes in your size a pleasure is just what we hope to be, and we're glad ordering was simple and clear. We'd be delighted to see you again when the next piece finds you. 👢

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

Do not order from them

Do not order from them. Very slow delivery. Allow at least 4 weeks. Whilst the item is fine it does not look like the image. No lining, average quality. Paid £50 but it should be £5. Returns are challenging - at best 20% refund, or the pain of returning and paying yourself only to receive store credit.

2026年10月1日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Holly,

Thank you for taking the time to write this. Our order and returns details are on our website for anyone who'd like to look back over them, and we'd really like to talk through your order with you directly.

If you drop us a line at hello@bywildrose.co, we'll take a proper look at your order.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち3の評価

Yet to receive the product

Yet to receive the product. Waiting for the same for further review

2026年9月30日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi there,

Thank you for sharing your feedback. Our order terms are available on our website, and we would be glad to look into your order personally.

Please write to us at hello@bywildrose.co with your order details and our team will do their utmost to assist.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

This website is a SCAM

This website is a SCAM - AVOID AT ALL COST! After waiting 14 days for the goods to arrive, to my disappointment they do not reflect the website. I was not expecting Shein quality dresses and the return process is ridiculous even though they claim on their very professional website that its "hassle free returns". You have to pay the customs charges - navigate the sending the very poor quality dresses back to China which also incurs a hefty cost. This website very much presents itself as a British based company when it is clearly not. I have tried to communicate my frustrations to them only to be met with discount offers of 15% etc - one suggestion from them was I take the 15% discount and either sell the dresses or donate them!!! Trading standards must be informed of this company - which is exactly what I plan to do after writing this. Steer clear buyers - it is awful and very close to being unlawful.

2026年9月28日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Niki,

Thank you for taking the time to share your feedback, and we understand how frustrating it can feel when a purchase doesn't turn out as you had hoped.

At Wild Rose, we take pride in every order and aim to be as transparent as possible, which is why our warehouse and contact details, along with our order and returns policies, are listed on our website. We would welcome the chance to look into your order personally, so please write to us at hello@bywildrose.co and our team will do their utmost to assist.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Quick and easy to order

Quick and easy to order

2026年9月29日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Janine, quick and easy is exactly how it should be. A warm welcome awaits whenever you'd like to return. ✨

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Nice visual website which is easy to…

Nice visual website which is easy to navigate.
The products are presented clearly with good descriptions.
Ordering was swift and straightforward.

2026年9月28日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi there, easy to navigate, clearly presented, and swift to order — a smooth experience from first look to checkout. We'd be delighted to see you again when the next piece finds you. 🌿

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

Scam

Scam. Absolutely no nonsense scam site. Rubbish quality and no returns portal. Your money is lost if you buy from them.
Caveat emptor!!

2026年9月16日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Mike,

We appreciate you sharing your feedback.

Wild Rose is an independently founded brand with a UK base. Please do reach out to us at hello@bywildrose.co and our team will be glad to look into your order personally.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

⚠️ BUYER BEWARE SCAM

⚠️ BUYER BEWARE SCAM – VERY MISLEADING RETURNS ARRANGEMENT

I ordered dresses from Wild Rose and was shocked by the quality when they arrived. The items were poorly made and did not correspond to the quality represented on the website.

What is particularly concerning is the discrepancy between the way the business presents itself online and the actual fulfilment/returns arrangement. The website presents Wild Rose as a Western fashion retailer and currently displays a London warehouse address, yet I was instructed to return my goods to:

Wu Xi
Building 4, 4th Floor
58 Baiye Road
Dongguan, Guangdong 523000
China
+86 19329021556

I had to pay £74 to return the dresses to China.

I have now returned the goods by DHL and am seeking a full refund.

I have also discovered that the exact same Chinese return address and telephone number appear in complaints concerning other online retailers. That raises serious questions about the transparency of this business and its fulfilment operation.

I have reported the matter to my bank and provided them with the evidence because I believe the way the business is presented and the actual fulfilment/returns arrangement warrant investigation.

My advice to other UK buyers: **research the company very carefully before ordering and specifically check where returns actually have to be sent.** A website presenting itself as a Western fashion retailer does not necessarily mean your purchase is being fulfilled or returned within the UK, US or Europe.

I would not purchase from this company again.

2026年9月7日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Vanessa,

We appreciate you taking the time to share your experience.

Wild Rose is an independently founded brand with a UK base. We would very much like to look into your order personally — please do write to us at hello@bywildrose.co and our team will do their utmost to assist you.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち1の評価

terrible quality

terrible quality, took a while to arrive

2026年9月24日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Gabby,

We appreciate you taking the time to share your experience with us.

As an independently founded brand, Wild Rose is committed to clarity — our product imagery is representative of the collection, and all relevant purchase information is available to customers ahead of ordering. We would welcome the chance to look into this for you personally — please do reach out to us at hello@bywildrose.co and our team will do their utmost to help.

Kind regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Wonderful service

Wonderful service.

2026年9月27日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Rachael, wonderful to hear — glad the service lived up to it. Whenever you're ready for the next, we'll be here. 🌸

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

A bootiful experience!

Great selection of stuff on the website, including the unexpected Dirndl dresses (sadly we're not going to Oktoberfest this year) and some great boots and shoes.

Smooth checkout and great offers. I reckon we'll be back.

2026年9月27日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Max, a bootiful experience indeed — and we hope Oktoberfest finds its way back onto the calendar before long. We shall look forward to welcoming you back. 🥾

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

I’m very happy with my experience

I’m very happy with my experience. The service was excellent, everything went smoothly, and I’m very satisfied with my order. I would definitely recommend this company.

2026年9月27日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Joanna, excellent service, a smooth experience, and a satisfied customer who would recommend us — that really is the best kind of review to receive. We shall look forward to welcoming you back. 🌸

Warm regards,
The Wild Rose Team

5つ星のうち5の評価

Good service

Simple easy website and quick service

2026年9月25日
自発的なレビュー
Bywildrose ロゴ

Bywildrose からの回答

Hi Paul, simple to use and quick to deliver — glad both hit the mark. Do visit us again whenever the moment feels right. 🌿

Warm regards,
The Wild Rose Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報