レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち4の評䟡

1st time using cards2cash as my normal cardyard site didn't have any gifts cards I needed. Well I've brought a £50 amazon gift card only for it to already been redeemed by another account. Still... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

RESOLVED WITHIN 24 HOURS! Therefore rating adjusted. I signed up after watching on Dragon's Den. I purchased my first gift card - a £1000 IKEA gift card for a purchase I need to make. I then... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

I have bought many cards from cards to cash without any issue however recently I had an issue that I reported to customer services . Although the issue arose after the 14-day guarantee period they loo... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

This company is a scam. do not believe the dragons den BS. I bought an apple gift card and it was used. Do not trust them, Believe the reviews. everything is documented and they will be reported t... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. オンラむン垂堎

圓該䌁業による蚘述

Cards2Cash is the easy way to buy and sell unwanted gift cards without any fuss. Want to save money with genuine discounts? Or have a gift card you’d rather turn into cash? We make it quick, clear and reliable. Whatever you’re after - saving or earning - we’re here to help. Head over to our website for an instant quote in seconds.


連絡先

3.9

ほが満足

TrustScore 5段階評䟡の4

274件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 87に回答しおいたす

通垞24時間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.9

すべおのレビュヌ

(274)

過去12か月のレビュヌ数: 63ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち5の評䟡

Great first experience

This was the first time I used Cards2Cash, and I am honestly so pleased I did. I was paid very quickly for a gift card I sold using their site, and was kept informed about the whole process. When I had questions, customer service were happy to help. Overall a great experience - I highly recommend. Thank you Cards2Cash.

2024幎1月15日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi!
Thank you for your positive review & sharing your great first experience with Cards2Cash! We're thrilled to hear that you were pleased with the quick payment for the gift card, and that you appreciated being kept informed throughout the entire process.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Using this site was a very easy


Using this site was a very easy process. The site is extremely simple to navigate and payment arrived before the estimated date. Overall a great experience, I highly recommend it!!

2024幎1月15日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Debbie,
Thank you for your positive review! We're pleased to hear that using our site was a very easy process for you. It's great to know that the site's simplicity made navigation straightforward, and we're pleased the payment arrived ahead of the estimated date.
We look forward to seeing you in the future!
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Positive Selling Experience

I sold a £1004 Amazon Gift Card via Cards2Cash, as they were the only option to sell an unwanted gift card.

They took 10% commission, which I felt was fair considering I did not want the gift card and would rather have the cash.

The process was easy, ID verification was straight forward and I was pleased that my gift card was sold immediately.

I had to wait for the 14 day Quarantine process to receive my money and as promised, I received the money on the evening of the 14th day.

I would recommend using Cards2Cash to sell gift cards.

2024幎1月17日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Michael,
Thank you for your positive review! We're delighted to hear that the process of selling your Amazon Gift Card with Cards2Cash was smooth and straight forward.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Easy and quick

Sold my gift card using Cards2Cash. The customer service live chat was very helpful, and they answered all my questions. I was paid a good amount for my gift card and in the promised timeframe. I will definitely be using Cards2Cash again!

2024幎1月19日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Michael,
Thank you for your positive review! We're delighted to hear that you found the process of selling your gift card easy and quick. It's great to know that our team was helpful.
We look forward to seeing you in the future!
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Payment was within the described days

Payment was within the described days. Support was really helpful too!

2024幎1月18日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Jason!
Thank you for your review! We're so pleased to hear that our site met your expectations, and that our support team was helpful.
We look forward to seeing you again in the future.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち3の評䟡

Takes long asf

Fair price and all but it takes over two weeks to get your money that’s just too long

2024幎1月11日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Mannis,
Thanks for your feedback. We're continuously working on improving our processes to ensure a more efficient experience.
If you have any other feedback, please reach out to us at help@cards2cash.co.uk, and we will happily work with you to resolve any queries.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち1の評䟡

Poor service

Poor service

they transfered the balance from my gift card on the 3rd so I couldn't use it from that point and am now being told after 16 days that I've got to wait between 6pm and 10pm for payment that would take someone 2 seconds to do.

Avoid this site at all costs

2024幎1月18日
自発的なレビュヌ
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Morgan,

We apologise if the experience you had with Cards2Cash did not meet your expectations.

We made payment for your gift card after the 14 day quarantine process ended, due to the time your gift card sold on the date of sale, your payment was processed 18th. This was displayed clearly in your profile throughout the sale.

Additionally, we would like to clarify that as per our policy, payments are processed from 6pm till 10pm.

Kind Regards,

The Cards2Cash Team

5぀星のうち1の評䟡

AVOID AVOID AVOID !!!!!

AVOID! CONTINUAL LYING . I REPEATEDLY ASKED FOR PAYMENT & WAS PROMISED IT SEVERAL TIMES. REPRESENTATIVE NAME IS CONNER, COULDN'T BE A MORE SUITABLE NAME! FRAUDSTERS! DAYLIGHT ROBBERY

2024幎1月15日
自発的なレビュヌ
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Clare,

We apologise if the service that we offered you did not meet your expectations.

When you sold your gift cards, you chose to be paid via 'Credit' this means that we process your payment to your Cards2Cash account. After we processed your payment, you reached out to change this.

We worked with you to change your payment method, and processed your payment on the date promised. Unfortunately we can't control the bank processing times to make and receive payments and the delay you encountered was our of our control.

Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

The best site for selling gift cards

The best site for selling gift cards, without a doubt.
I have been dealing with them for 6 months and have not faced any problem
They have the best rates for selling cards
Their credibility is high and reliable
They have the best support you can deal with.

2024幎1月4日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Salman,
Thank you for the glowing review! We're thrilled to be your go-to site for selling gift cards. Your loyalty and positive feedback mean a lot to us. If you ever have more cards to sell or need assistance, we're here for you.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち4の評䟡

It easy and simple to do it and the


It easy and simple to do it and the money came the exact date

2024幎1月4日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Isaac,
Thanks for your review! We're delighted to hear that the process was easy and simple for you, and that the money arrived on the exact date as expected.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

As described

Simple process, payment on the expected timeline

2024幎1月11日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Timmy,
Thanks for your review. We're pleased to hear that the process was simple and that the payment was on the expected timeline.
You are a valued customer of Cards2Cash!
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Quick to buy and details received


Quick to buy and details received immediately. Just saved 15% off Space NK order

2024幎1月11日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Nicola,
Thank you for your review! We're thrilled to hear that the process of buying was quick, and you received the details immediately. Saving 15% off your Space NK order is fantastic!
We look forward to seeing you again.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Easy to use, prompt deliver

Very easy to use, gift card code delivered quickly by email, happy customer.

2024幎1月9日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Jorge!
Thank you for your positive review! We're pleased to hear that you found our service easy to use. You are a valued customer of Cards2Cash.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

My money was paid in full before I


My money was paid in full before I expected it with no issues very happy with my experience with the process thanks

2023幎12月22日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Shaun,
We're so happy to hear that you had a positive experience with the process. Thank you for choosing our site.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち3の評䟡

Customer (self) Service

Mainly, I found the process somewhat tricky, as it isn't explained anywhere on their website directly about how to use their services. Particularly if you are a seller. It is not in your favour to have to take control of your own business, as it were.

Though I found the 'Ask any question', via email service feature very useful indeed and incredibly supportive, whatever your compliment/complaint, required. I, personally especially recommend the lad Conner D for your endeavours, he was immensely caring and sincere during my requirements. Fulfilled all of them to a high standard of customer care.
Thank you Conner.

2023幎12月28日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Steph,

Thanks for your review & feedback. We try to make our process simple and easy to understand, and have extensive help articles here: https://cards2cash.tawk.help/. You can always contact directly if you need assistance.

We appreciate your feedback to our customer service agent and will pass this forward.

You are a valued customer of Cards2Cash, so thank you for your business.

Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

quick and efficent service

2023幎12月27日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi!
Thank you for your positive review! We're glad to hear that you experienced a good service. We look forward to seeing you again soon.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち4の評䟡

Good and smooth

2023幎12月22日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi!
Thank you for your positive feedback! We're pleased to hear that your experience was great.
Thanks for being a customer of Cards2Cash.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Brilliant

Brilliant. First time I have used cards2cash and was so easy to do. Took about 4 weeks to sell and you can track progress. Once it's sold there is a 2 week quarantine period before your payment is made. I received an email saying that the payment has been credited to my account. Thankyou cards2cash.

2023幎12月27日
自発的なレビュヌ
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Tracy,

Thank you for your fantastic review! We're delighted to hear that your experience with Cards2Cash was brilliant, especially for your first time using our service.

Thank you for choosing Cards2Cash. If you have more cards to sell or any questions, we're here to help.

Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち5の評䟡

Very good very reliable

2023幎12月19日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Cole,
We're thrilled to hear that you've had a positive experience and consider our service both very good and reliable. Your trust means a lot to us.
We are always happy to help, so if you have any questions, please let us know!
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

5぀星のうち1の評䟡

Gift card not of advertised value, avoid.

Gift card purchased was of a different value than advertised, customer service refusing to issue refund despite not receiving what I paid for. Now have to wait three working days while they investigate when all I need is a refund.

2023幎12月19日
Cards2Cash ロゎ

Cards2Cash からの回答

Hi Josh,
We apologise if the service that we provided did not meet your expectations. We are actively working to resolve your issue, and have offered a solution that you rejected.
Your claim is actively being worked on by our customer service team, and as they mentioned, you are very likely to receive a response from us within 24 hours.
Kind Regards,
The Cards2Cash Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報