Casamatto レビュー 

68
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I found your product very good in quality and functions; it is exactly what I was looking for. Furthermore, it came with a $ 25-00 discount, which is very much appreciated. It was very easy to order i... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Searched for walking, hiking shoes and the site came up. The products looked good quality and the reviews were good and varied and the prices were good. The whole experience of ordering was easy.

5つ星のうち5の評価

It was easy to order, pictures were clear. Easy at checkout. Price was definitely good. I like the idea of a cooling mattress topper as I overheat at night. Thankyoul

5つ星のうち4の評価

Easy purchase process. It would be nice to have more precise information on when the product will ship and arrive at my door.

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

68件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(68)

過去12か月のレビュー数: 67件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

I ordered a non invasive finger glucose…

I ordered a non invasive finger glucose monitor, I received a package containing 50 blood glucose test strips. Totally useless to me. Sent 4 emails no response so far rang the given telephone number in Sweden number did not work ,one of the email addresses for customer support bounced back. Are they ligitimate as I saw another complaint very similar.

2026年9月9日
自発的なレビュー
Casamatto ロゴ

Casamatto からの回答

Hi Trevor ,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Elena
Customer Care, Casa Matto

5つ星のうち1の評価

Shocking company to deal with

Shocking company to deal with, no chance of getting a refund cheap replacement for the ones they advised, would never recommend and they offer you a discount to write a good review

2026年9月7日
自発的なレビュー
Casamatto ロゴ

Casamatto からの回答

Hi David ,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Elena
Customer Care, Casa Matto

5つ星のうち5の評価

Odering Easy

It was easy to order, pictures were clear. Easy at checkout. Price was definitely good. I like the idea of a cooling mattress topper as I overheat at night.

Thankyoul

2026年9月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

walking shoes

Searched for walking, hiking shoes and the site came up. The products looked good quality and the reviews were good and varied and the prices were good. The whole experience of ordering was easy.

2026年9月19日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I’ve purchased an item classed as…

I’ve purchased an item classed as non-invasive which means it does not enter your body by a pin and needle any other object. Unfortunately when it’s arrived, it’s been misadvised as it was the usual needle and glucose monitor measuring machine. I can get in any Chemist anywhere I certainly didn’t have to pay what I paid for it and waited about a month for it to arrive from Hong Kong.. I am in the process of trying to get a refund but they are messing me around with send me pictures. The box was already open and the seal broken which means I’m certainly not going to use the item anyway due to health and safety issues, they now want me to open the box and take everything out which I’m not happy about as the little needles were loose having fallen out of the box. Strat clear of this one.

2026年9月15日
自発的なレビュー
Casamatto ロゴ

Casamatto からの回答

Hi B Adams,

Thank you for taking the time to share this with us — and we're genuinely sorry that your experience fell so far short of what it should have been. Reading your feedback, we can completely understand the frustration, and we're sorry you were left feeling let down.

This isn't the standard we hold ourselves to, and we want to make it right. Our team is looking into your case now and will be in touch shortly to find a resolution with you.

Kind regards,
Elena
Customer Care, Casa Matto

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報