CHAIRUS レビュー 

465
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Well we love the stools. However not enough screws were provided in three of the four boxes so we had to go to hardware store to try to find screws, then the holes would not line up. But have taking m... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

My mirror was back ordered, but they communicated to let me know and gave me the option to wait or cancel. Appreciated that communication! When my mirror arrived it was well packed and I absolutely lo... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Everything about our purchase was great. The time it took to receive the chairs, the quality of the shipping container, the chairs were easy to assemble and they look exactly as I expected. They are... もっと見る

5つ星のうち5の評価

My carmel island chairs are gorgeous and affordable ... the first chair takes times to build but the next ones go quicker. The material is super soft and the chair is sturdy and they look way more ex... もっと見る

企業情報

  1. 家具店

CHAIRUS について

当該企業による記述

CHAIRUS: Chairs "R" Us

CHAIRUS started in 2014 with a simple yet powerful idea—to offer a dedicated space where customers can find the perfect chair for every need. Dining chairs, counter & bar stools, sofa, benches, accent chairs and more.

Official Notice from chairus.com

Chairus is an independent brand operating exclusively through our official website www.chairus.com . We currently only sell and ship within the United States.

Shop Here:

Our Promise

Free Shipping & 30-day Return

All CHAIRUS orders include free shipping. Orders are shipped from our U.S. warehouse within 2 business days. We offer a 30-day return and exchange policy (excluding clearance items and gift cards).

連絡先

Fall Sale | UP TO 50% OFF

🎉Get extra 8% off! Discount code: FALL26

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

465件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(465)

過去12か月のレビュー数: 457件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Horrible experience and still

Horrible experience and still
Trying to resolve the issue. Not happy at all.

2026年9月24日
CHAIRUS ロゴ

CHAIRUS からの回答

Hello,

We're truly sorry for this experience — you have every right to be unhappy, and we sincerely apologise for how long this has taken to resolve.

We've reviewed our email records and can confirm that your return label has already been sent to you. Once the returned items arrive at our warehouse, we will arrange your refund promptly.

We understand your frustration, and we're sorry for the inconvenience this has caused. If you have any trouble locating the return label or need anything else to complete the process, please let us know at care@chairus.com — we'll make sure it's handled as quickly as possible.

Warmest regards,
Chairus Team

5つ星のうち5の評価

Great Value

Prompt shipping, good packaging, quality materials and construction, and easy assembly made this a great transaction overall.

2026年9月25日
5つ星のうち1の評価

Very Hard to Put Together

The chairs were extremely difficult to put together. One chair took 3 hours to put together. Even after that, not all cross bars sit flush. Very disappointed in these chairs. I would not recommend this product to anyone. Also, the color of the chairs does not match the photos. They are not white, more beige.

2026年9月24日
CHAIRUS ロゴ

CHAIRUS からの回答

Hello Katie,

Thank you for your honest feedback, and we're sorry for the frustration this has caused. At Chairus, we aim for our products to be both easy to assemble and true to the photos shown, so hearing about your experience is genuinely disappointing — and we take it seriously.

Regarding the color: slight differences may occur due to photography conditions, lighting, and screen settings. We understand that this can still be disappointing, and we appreciate you pointing it out.

Your feedback on both the assembly difficulty and the instructions has been noted — we will pass it to our product team so we can optimize the assembly guide and make the process clearer and smoother.

Warmest regards,
Chairus Team

5つ星のうち1の評価

I’m not sure why this has to be so…

I’m not sure why this has to be so hard! I need to return these chairs, I have sent you everything you needed and your response time is so slow. Please help me just finish this so we can be done.

2026年9月23日
CHAIRUS ロゴ

CHAIRUS からの回答

Hello Cody,

We're very sorry for the frustration and the slow responses — that's not the experience we want for you. We understand you just want this resolved.

We've checked our email records: your return label has been sent to you by email. Once the chairs reach our warehouse, your refund will be arranged.

We sincerely apologise for the inconvenience. If you need anything else to complete the return, please reach out and we'll assist you right away.

Warmest regards,
Chairus Team

5つ星のうち5の評価

My carmel island chairs are gorgeous…

My carmel island chairs are gorgeous and affordable ... the first chair takes times to build but the next ones go quicker. The material is super soft and the chair is sturdy and they look way more expensive than the price. Free shipping too, which is great. Four chairs cost me less than one chair from a similar brand!

2026年9月20日
5つ星のうち1の評価

We are still waiting for the rest of…

We are still waiting for the rest of our order, and you seem like you don't care.

2026年9月1日
CHAIRUS ロゴ

CHAIRUS からの回答

Hello Mahmut,

We're truly sorry — you're right to expect better from us, and we completely understand your frustration. Waiting on the rest of your order and feeling like no one cares is not the experience we want for any customer, and we sincerely apologise.

We've looked into your order and it appears the remaining items may have been lost in transit. We're taking action right away: we will arrange a replacement shipment for you immediately.

Tomorrow, you will receive an email from us with a new tracking number as well as a compensation plan. Again, we're very sorry for the inconvenience this has caused, and thank you for your patience while we make this right.

Warmest regards,
Chairus Team

5つ星のうち1の評価

chairushop.com

J'ai commandé sur chairushop.com et je n'ai jamais recu mon article. Ma commande n'existe plus. N'allez surtout pas sur ce site chairushop.com !

2026年10月2日
自発的なレビュー
CHAIRUS ロゴ

CHAIRUS からの回答

Hello Claire,

We're sorry about this situation. To clarify: CHAIRUS has only one official website — chairus.com. We do not operate any other sites.

Therefore, chairushop.com is not our website, and we are not affiliated with that order in any way. We cannot retrieve or process it.

We advise you to contact your bank to dispute the payment and to report the fraudulent site. For authentic orders, please visit chairus.com or email us at care@chairus.com.

Warmest regards,
Chairus Team

5つ星のうち5の評価

Our chairs were delivered to the wrong…

Our chairs were delivered to the wrong address. After contacting CHAIRUS about the mix-up they were very responsive and worked with the delivery carrier to get things worked out and within a couple of days the issue was resolved and CHAIRUS sent out a replacement package which was delivered promptly. No headaches, good communication and great customer service.

The chairs are good quality, very comfortable and well represented on their website.

2026年8月31日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報