Cherrydiva レビュヌ 

328
•
TrustScore 5段階評䟡の3

2.9

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Overpriced, cheap jewellery. Wore once and gem dropped out. Emailed them several times to get replacement/refund, no reply. Do not use, no customer service whatsoever 🀬

5぀星のうち5の評䟡

I couldn't find a piece I really wanted in silver only in gold. I texted at 8.10pm at night and had a instant response which was hugely helpful they was able to give me the option of getting the piece... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち5の評䟡

My daughter loves cherry diva jewellery, particularly the belly bars. We have shopped with them several times. We had a slight problem for the first time, where a part was missing. Emailed the custome... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Faulty faulty faulty scammers! Won't reply to my emails, have replied once asking for video evidence & then asking me to PAY to return the quite obviously faulty jewellery. Now ignoring all emails! H... もっず芋る

䌁業が回答したした

䌁業情報

  1. 宝石店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Bohemian treasure trove that ships world wide.


連絡先

2.9

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

328件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす

この䌁業は、ポゞティブかネガティブかを問わず、顧客にレビュヌを䟝頌しおいたす。

ネガティブなレビュヌの 89に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

2.9

すべおのレビュヌ

(328)

過去12か月のレビュヌ数: 59ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

AVOID CHERRY DIVA!!!

My daughter bought earrings including for her helix but it caused an irritation which she has never experienced from any other brand of earring and has been unable to wear the earring. However she really liked the tummy bars for her naval piercing hence purchased one thinking hopefully that was just bad luck and be a positive outcome this time. She has it in for a couple of hours and already broke in 2!! She has contacted the company twice on their contact form with pictures of the bar within hours of having the order delivered hence it was clear she didn’t have it for long at all and has no replies!! She spent her hard earned paper round money on this jewellery and has been left very disappointed. Avoid Cherry Diva!!!

2025幎7月27日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Amazing

Such great customer service and very quick on fixing issues, LOVE the jewellery and will stick to getting jewellery from cherry diva :)

2025幎7月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Ordered two month ago; Still not arrived.

Purchased my order 22/05/25.
Order was shipped 23/05/25.

Order was out for delivery on 27/05/25 - wasn’t delivered due to “address inaccessible”. However, I have a ring doorbell, was no delivery attempt on this date and I personally was home on this date. Royal Mail did not attempt to deliver the parcel the next day.

It has now been two months; my order has still not arrived.

Have already contacted this company regarding this twice now. The first time I contacted, I received a response on 12/06/25 asking to confirm my delivery address, however when I responded with my delivery address, I received no further response.

I then used the "contact us" form again on 14th July, but again, got no response.

I have written yet another email today (23/07/25) which will probably be ignored like the rest of my emails.

Not happy at all.

2025幎5月23日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terrible quality earrings

Terrible quality earrings - ordered 2 and one of them the ball is so tightly on the bar it is impossible to use!

The other earring is a really bad quality and not worth the money I paid for these.

* AVOID THIS COMPANY I WISH I DID*

*EDITED AS I HAVE CONTACTED CHERRYDIVA AS PER THE RESPONSE FROM THE COMPANY TO MY REVIEW - THIS HAS NOT BEEN ACKNOWLEDGED *

2025幎7月21日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hello Gemma. If you have an issue with your order please contact us so that we can look into this issue.

https://www.cherrydiva.co.uk/pages/contact-form


5぀星のうち1の評䟡

Customer service none existent

Customer service none existent. Tracking clearly showed that an item I had received had literally only just been delivered where I emailed to say I wasn’t happy with one of the products, it’s meant to be a gold earring. The website shows a beautiful shiny gold hoop, on arrival they’re definitely not shiny or gold more of a cheap bronze colour. Having paid £24 for the pair I wanted to return them as the website description & pictures are clearly misleading however my return was rejected as I’d opened the packet. They stated if the clear packet was open then I couldn’t return however could clearly see from my email and tracking id only just received them and had no way of showing proving how poor they looked through the wrapping as it was wrapped around 3 times, they where purchased separately yet packaged together meaning neither could be returned. Any company with any good customer service would clearly be able to see this and clearly be able to see that actually yes they do look nothing like the website and also they’d only just been delivered so definitely an exception to their “returns policy” I clearly stated that they either faulty or I’ve got a bad batch and had been mislead as a consumer if they are nothing like the description I have every right to return and was simply ignored!! Avoid this company there are many out there with better more thoughtful understanding customer service.

They’re not fit for resale, hence why my review shows that your standard reply to your returns policy isn’t great customer service. You can not view two separate earrings through a transparent package that’s wrapped that many times it’s not clear. The earrings look nothing like the pictures on the website as is a misleading. The pictures need to be updated or removed from sale to save this from happening in future or they’ll be many more reviews.

2025幎7月12日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hello Natalie.

We cannot accept returns on unwanted items that have been removed from the transparent packaging as we cannot guarantee that the jewellery has not been worn and is fit for resale. We ship all jewellery in transparent packaging so that you can inspect the jewellery before opening it. This has been communicated to you via email.

Our returns policy is clear on this point, as we cannot risk selling jewellery which has potentially been worn.

5぀星のうち1の評䟡

Terrible experience

I placed an order on 20/06 and then a separate order for a different item late on 23/06.
The first item came 25th June. A week passes, still no second order. I contact them, and they say the order was sent together - no it wasn't, the first order was already out for delivery when I placed the second. When I stated this, they said they would look into it. Left it another few days and then I had to chase it again. Got a very short reply saying the missing item has been resent, no further details. I give it a few more days and email again, asking for tracking details. Emails are now being ignored and I'm having to go through my bank for a refund. Avoid.

As per the reply - the order is now delivered. Only took multiple bad reviews for them to finally send the jewelry they allegedly already resent 2 weeks ago. Terrible customer service.

2025幎7月15日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi Hollie,

We apologise for the initial confusion with your order, however we can see that the order that you have queried has now been delivered. We hope you are pleased with your new jewellery :)

5぀星のうち5の評䟡

GORGEOUS!!!


I bought a belly bar with a sparkly heart. It was really difficult to choose as the selection is fantastic. My order arrived in the cutest little pink box with a 10% off your next order voucher. The belly bar looks A-MAZ-ING! I’m really really pleased with it. Highly recommended and I will definitely be buying more! Thank You Cherry Diva!

2025幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Amazing product

Amazing product, as an older woman getting a piercing done with my teenage daughter. I was looking for a product that was a little special without being to much of a statement. I had gone for a flat piercing, so once healed, this has complimented that perfectly. I have had many a comment on how lovely it looks. It also works well for sleep

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Terrible customer service

Had the jewellery 5 days and the coating had already started to come off. I emailed and they asked me to send pictures, which I did they then asked me to return the items for testing to which I asked for a free post envelope or address and I’ve had no reply.

Waste of money £40 on 3 pieces of jewellery that have all lost their coating within 5 days.

No jewellery should do this.

2025幎5月28日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち4の評䟡

A simple but different piece

A simple but different piece of jewellery I bought for my tragus piercing. Once I'd gone through the stress of getting the bar through, the push in front makes it super simple. On top of that it's a really pretty piece.

2025幎4月28日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi Kieran, thank you for your positive review, we do appreciate that some of the smaller studs may be a little fiddly to work with - I'm not sure if you've ever considered using piercing tapers to insert jewellery but we find they are quite helpful.

5぀星のうち5の評䟡

Great delivery and packaging was

Great delivery and packaging was beautiful. I have had them in now for 2 weeks. Ive had no reaction!! I'm so pleased as I'm allergic to nickle and alot of other things. Thabkyou!

2025幎5月14日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi Keith, thank you for your positive review :)

5぀星のうち1の評䟡

My order arrived 2 weeks ago and I am


My order arrived 2 weeks ago and I am missing 1 item. Since then I have filled in the online form twice and still no reply. Very disappointing. On a positive note the packaging was lovely.

2025幎5月29日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi Grace - we apologise for the issue with your order. Unfortunately we have experienced some technical issues with our contact form where the submissions did not get pushed into our inbox however this has now been resolved. If you would like to complete the contact form again today we can resolve your issue.

Kind regards,

5぀星のうち5の評䟡

Love love love

Love love love . Easy to put in looks fab . Ordered loads of items from you . Will be ordering more next pay day

2025幎5月16日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Thank you for your positive review :)

5぀星のうち1の評䟡

Poor service & missing items

Ordered 4 earrings. Only received 2. Used their online 'Contact Us' form to request they send the missing items. No response. No communication. No missing items sent. Will not be buying from this company again as I feel totally ripped off and now out of pocket.

Update 25/05/2025 - website form completed again. Your should send an email to confirm what was submitted if your system is unable to log sent messages. Let's see if there's any action.

Update 30/05/2025 - no missing items received, no tracking number sent (and most definitely nothing sent to spam as suggested below), no refund. This company cannot be trusted.

Update 04/06/2025 - still no earrings or refund in sight, but the company had the audacity to send me an email asking for feedback on the missing items. I bet my review doesn't make it onto their website!

2025幎5月22日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi Elizabeth - we are sorry to hear that there's an issue with your order. I have checked the support inbox and can't seem to find an email from anybody under your name regarding this issue.

If you can contact us using the attached link we can help you with your issue.

https://www.cherrydiva.co.uk/pages/contact-form

Thank you.

Hi Elizabeth.

Thank you for getting back to us. We have identified an issue with our contact form not pushing the requests to our inbox, I can see your query however from the backend and have arranged for the missing items to be shipped to you tomorrow - you’ll receive an email tomorrow with your tracking number.

I hope this helps and apologise for the issue with the contact form too.

Update: 30/05 - Elizabeth, we replied to your email on 25/05 advising that we had shipped you the missing items out, please check your spam folder for this email. Please bear in mind due to the bank holiday the replacement would not be shipped until Tuesday 27/05.

Hello Elizabeth, I can see that the package with your two outstanding studs has now been delivered by Royal Mail (09:41 on 04/06) I hope you are pleased with your jewellery and once again apologise for the initial mix up with your order.

5぀星のうち1の評䟡

Bad quality, disgusting customer service

I bought a single earring I have sent pictures of the broken earring. I couldn’t open it. It didn’t have a hinge you had to pull it to the side to open and it snapped. I have sent them three pictures numerous emails and they have not got back to me, do not buy from this company.

2025幎5月6日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hi there Jade. Thank you for your review - we did indeed advise you that the hoop was not a hinged hoop ring, it is a bendable hoop as noted in the product title and information tab. Unfortunely this hoop has been damaged by opening the hoop up further than it is intended to be opened up.

5぀星のうち1の評䟡

Poor customer service!!

Ordered two nose rings. One broke when I was putting it in, so I emailed and requested a refund. This was ignored and another was sent out, which I did not want or ask for as it was clearly poor quality. I have emailed twice since and have been ignored, and I am now left with two nose rings I do not actually want.

2025幎5月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Good for sensitive skin

I’ve had a few orders from cherry diva now and I always order titanium jewellery due to my sensitive skin. My orders always arrive quickly and are nicely packaged but the jewellery is always exactly what I expect, it never irritates my skin and always looks lovely. I know with my skin I can only wear certain types of metals so getting the right jewellery is important and I’ve never had any issues from here

2025幎4月26日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Thank you for your positive review :)

5぀星のうち1の評䟡

Edit at end - Awful customer service, awful products

Ordered 3 nose rings totalling over £40 wore the one for less then a week and the coating came off and turned my nose green. Emailed multiple times to let them know what had happened and they refused a refund and even went to the length to try and say it was because of my skin. In the end I said I was returning the other two nose rings I hadn’t worn and they asked me to send back the faulty one so they could test it after already refusing my refund 😂

I have never had this problem with other company’s or their products, and I definitely will not be purchasing anything from them again. £12 for a nose ring that turns your nose green within 5-6 days is shocking

Edit - to the response as I cannot reply:

That is not what happened, I already had the issue when you mentioned anything as I had emailed you a couple of times already to notify you of the problem. I explained to you that I had taken care with the jewellery not exposing it to moisture and I had looked after it, I also explained that I had, had brass nose rings before from a well established brand on TikTok and others this never happened and that’s why I knew your product was faulty and nothing to do with me or how I had taken care of the nose ring.

A £12 nose ring should NOT loose its coat in 5/6 days under a week and turn your nose green. That is a bad product.

I declined to return the jewellery because you refused to give me a refund on your faulty product but then wanted it back for ‘testing’.

I have the emails and the time line and it didn’t happen like you said.

Stand by my original review. Awful company.

2025幎4月26日
自発的なレビュヌ
Cherrydiva ロゎ

Cherrydiva からの回答

Hello Serena,

Thank you for your review. We did explain to you in your initial email to us that the nose ring you had ordered is made from brass, a material that can tarnish over time when exposed to moisture and provided you with the care guide for this type of jewellery.

We also advised you that different metals react in different ways with the body and pointed out that titanium jewellery may suit your needs a little better. You were adamant that the jewellery was faulty so we advised you that we would be happy to inspect the issue, should you wish to return the product to us, which you have declined to do.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報