Clara Hayes レビュー 

14
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

14件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(14)

過去12か月のレビュー数: 14件

レビューを書く

レビューの確認を行います

Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Bad experience

If I was able, I wouldn’t even give them a one star!
The swimsuit arrived in a pathetic plastic bag without a receipt.
Opened bag and the swimsuit was totally different from what I ordered and paid for.
After numerous emails, including everything they requested in their return policy, a refund of 15% was offered. I demanded a full refund, but they continued to say that most customers are happy with the 15% and keeping the product sent, and that it was VERY expensive for the customer to send it back anyway.
Eventually they offered 30% refund.
I was SO sick of hearing their crap, I finally, reluctantly, accepted the 30% refund , which I have received.
A SHOCKING experience!!

2026年7月27日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Kate,
Thank you for taking the time to share your review.
However, after reviewing the details mentioned in your review, it appears that you may have mistaken our store for another business with a similar name. We do not sell swimsuits, and the experience described in your review does not correspond with the products or services offered by our store.
We kindly ask that you review the store name and domain associated with your purchase to ensure that your review has been posted against the correct business.
We understand how important it is for customer feedback to reach the appropriate company, and we would appreciate it if you could verify the store details before taking any further action.
Thank you for your understanding.

5つ星のうち1の評価

Shoes I ordered looked Nothing like…

Shoes I ordered looked Nothing like they did online. They expected me to cover the shipping back to China. When I informed them the shipping charges would be more than the cost of the shoes they refused to cover the postage and only offered me a 32% return. DON’T shop here. Goods are cheap knockoffs.

2026年9月12日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Regina, We sincerely apologize that the product did not meet your expectations.
Upon checking, we can confirm that you accepted the partial refund, and the refund has already been processed to your original payment method.
Please allow a few business days for the refund to appear on your statement, depending on your bank or payment provider’s processing time.

5つ星のうち1の評価

Ordered some cute "walking shoes"

Ordered some cute "walking shoes". Turns out to be some unlined collapsed, vinyl water moccasin one size too small.

Web site says money-back guarantee, but when I asked for a return an AI engine generated email responses offering a percentage of the Purchase price amd I would have to pay shipping .... to China.
No mention of that on their home page.

After three email "negotiations",.requesting a refund, I was finally offered a replacement at a different size and I can "keep" the too small pair.

We'll see what happens but I don't recommend doing business with this company.

The response below references a "refund" which was really a store credit to apply against a new purchase at their website.

After lengthy review of the site.. there is nothing I want to purchase t
And they raised the price of the flimsy shoes which, if I would want to reorder would require additional money from me.

Customer service continues to lack.

2026年9月2日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Clayt, Upon checking, it appears that your refund is already being processed. Please allow a few business days for the refund to be reflected on your statement, depending on your bank or payment provider’s processing time.

5つ星のうち1の評価

It appears there are 2 companies operating with almost identical names. I really can't be sure what is going on. Be careful.

The item took a long time to be delivered, although there were updates. When it did the fabric felt horrible, silky but, thick and artificial. The item advertised certainly looks embroidered rather than the printed fabric I received. I contacted customer service to be offered a 15% refund and insult to injury - I could keep the dress!! finally 30% refund has been promised, but we'll see. This is to save me the hassle of returning it!! They also said return postage would be $30-$40. Never again.

2026年9月3日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Sherry, We sincerely apologize that the product did not meet your expectations, particularly regarding the fabric and appearance. We also understand your frustration regarding the delivery time and return process.

We’d like to investigate your concerns further and review the details of your order. To help us identify your purchase, could you please provide your order number, along with any other relevant order information you may have?

Once we receive these details, we’ll review your case and assist you with the appropriate next steps, including the return process if you decide to proceed with a full refund.

Thank you for your cooperation, and we look forward to resolving this for you.

Update response9-4-26: Thank you for providing more information however upon checking the order was not placed on our store. Kindly check the store you've placed the order to.

5つ星のうち1の評価

Buyer Beware

Should have known better! Clara and Hayes website said nothing in their return policy about only offering a % of the price on a return. Now I have 2 dresses that I don’t like and they are only offering a 15% refund. How did I fall for this?? Never been scammed but can’t say that anymore.
Update 8-10-26 - I have supplied you the information you requested (the order number and the reason for the return) however, you have not replied.
Update 8-24-26 I’m supposedly getting a 30% refund. I’ll believe it when I see
Update 8-26-26 I do not understand why you cannot find my order number
(CH-117410). That’s funny because on the email you sent me regarding my refund of $28.32 references the above order number. I do not want to be contacted by your company effective today.
Update 8 26-26 Received my 30% refund.

2026年8月1日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Kerri,

Thank you for sharing your feedback. We have requested additional information regarding your order because, unfortunately, we have been unable to locate an order under the name Kerri Fausone in our records.

We would be happy to investigate your specific case, so please provide us with your order number or the email address used to place the order.

We would also like to clarify that our return policy does provide for a full refund when the items are returned in accordance with the applicable return conditions. A partial refund is not the only refund option available.

We take concerns like this seriously and would appreciate the opportunity to verify the order details and address your situation properly.
Update response 88-10-26: We have no data of any order under the name Kerri Fausone, would be be able to send us your order number?
Update response: 8-26-26: You've emailed us your order number CH-117410 and we can confirm that it is not under our store. Please check and have your review on the right domain. thank you
Update response: 9-3-26 we have checked again, and we can confirm that this order was not placed on our store, no refund was processed from our end as this order does not exist on our end.

5つ星のうち1の評価

I purchased a coat looked nothing like the picture

EDIT:

You are the correct company!!!!

Please everyone check their information yourself. They have made it seem they are based in NY but they are not. The warehouse address it’s a residence in NY not a warehouse, because everything comes from China.

I wish I could upload screenshots of all the back and fourth emails with your customer service. They were all very quick and reassuring but nothing came from them as it’s a way to not get bad reviews and just let customers wait for months and forget about it.

Order information:
November 25, 2025 at 5:04 PM
Order #CH1837 confirmed
CLARA & HAYES
NEW YORK

I purchased a coat. Came in after a month looked nothing like the picture. I called and was told I can keep it and get back $23 from $145 I payed, I declined and I went through the return process. The item has been in GUANGZHOU, China since December 2025. It is August 2026 I keep reaching out they keep saying we are looking into it. FedEx is telling me the package is waiting to be picked up but no one wants to pick it up. At this point I don't care for the refund as I know I won't ever get it, but why keep lying. Your better off ordering from Shein

2025年12月3日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Anisa,

Thank you for sharing your experience. We’re sorry to hear about the difficulties you described.

We have checked our records, but we’re unable to locate this order in our system. In fact, our records do not show any orders prior to 2026, while the situation described in your review dates back to December 2025.

Based on the information currently available to us, it appears that this order may not have been placed with our store. However, we would be happy to investigate this further and clarify the matter.

Please contact us with your order number and the email address used to place the order, and we’ll gladly review the details.

5つ星のうち1の評価

Poor customer service

I purchased a pair of pleated pants in an XL. There was no size label on the pants nor was there a size on the package. The pants were quite small. I had my goddaughter try them on because she typically wears a size 4. They BARELY fit her. I notified the company. They asked me to send photos of the pants, the packages they came in, and the area where a size tag should be (showing no tag). I did all that, and I also sent a photo of the new pants on top of a pair of size 12 pants to show how small the waist is. Size 12 is typically L or XL. I asked them to send a new pair of the correct size. I also offered to return the pair I did receive. They said they would give me a $16.95 discount on a different pair of pants. (I paid twice that for the pants.) When I responded saying I would prefer that they just send the correct size of the same pants, they asked for more photos with a tape measure. The time they spent arguing with me and asking for more photos must have cost more than the cost of the pants. What ever happened to "the customer is always right"? I might understand if these were an expensive pair of pants, but they were quite inexpensive, and the quality wasn't great. I would suggest finding another store so that you actually receive the item you order.

2026年7月6日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Kim, We’re sorry to hear that you were dissatisfied with your experience, and we would genuinely like the opportunity to look into this matter.

We previously requested additional information regarding your order so that we could locate the purchase and review the details of your case, but unfortunately, we did not receive a response. As a result, we have been unable to identify the order associated with this review.

Please feel free to contact our customer service team with your order number and the email address used to place the order. Once we have these details, we can investigate the matter further and review the communication and resolution provided.

We take feedback like this seriously and would appreciate the opportunity to address your concerns properly.

5つ星のうち2の評価

I ordered a dress which did not fit well

I ordered a dress which did not match the description on the website plus the fit was terrible.I contacted them immediately that it did not fit me and I wish to return it. They offered me 10% of the cost and to keep the item.
I contacted them and asked them for a full refund once and a return label to and post back.
I was them offered a 20% refund of the total cost to keep the item as sending it back could cost more than the actual item. I checked the refund policy which states. ‘ Not the right fit? Return within 30 days, hassle-free.‘
This is a scam company who take your money and then offer you 10 or 20% back under the pretence that it will cost you much more to post it back for a full refund.

Imagine how much money they pocket from customers who wish to return items !!
Do not trust this company

2026年6月13日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Rula, We sincerely apologize for your experience and any frustration caused. We would like to investigate this matter and review the communication regarding your return request. Could you please provide your order number or the email address associated with your order? Our team will look into this and work toward a satisfactory resolution.

5つ星のうち1の評価

Just a joke ordered a Halloween quilted…

Just a joke ordered a Halloween quilted jacket got a polyester hoodie terrible bait and switch honestly a nightmare in this economy to scam people and make them pay 40 dollars for a return

2026年6月9日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hello Casey,

We're sorry to hear about your experience. However, after reviewing our records, we were unable to locate any order associated with the name or email address provided in this review.

Additionally, the Halloween quilted jacket you described is not a product that we sell. Based on the information available, it appears this purchase may have been made from a different retailer.

If you believe this review was intended for our store, please contact our customer support team with your order number and the email used at checkout, and we'd be happy to investigate further. Otherwise, we kindly ask that you address your review to the correct store so that customers receive accurate information about their shopping experience.

Thank you.

5つ星のうち1の評価

Terrible customer service

Terrible customer service ! Don’t buy, if you do and the item doesn’t fit as u hoped good luck making a return it will
Cost you . They do not offer free
Return or make it easy for you . The cost to rerun will
Cost you more
Than you paid
For your item
Shop
From
Amazon or any other store or
Online site to they will
At
Least offer free
Or
Next
To nothing f returns

2026年6月1日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Kim,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry to hear that you were disappointed with your experience, particularly regarding our return process. We understand how important a simple and affordable return experience is for our customers.

We'd like to look into your concern further. Please reach out to us with your order number and the email address associated with your purchase so we can review your case and assist you directly.

Thank you.

5つ星のうち1の評価

Beware of another fake company

There is another sales entity using the Clara & Hayes name but the email given is slightly different than this company. They are a complete ripoff as another person has posted here. Please be careful with which company you order.

2026年5月24日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Deb,

Thank you for taking the time to respond to our information request.

After carefully verifying the details provided, we were unable to locate any order associated with your information in our system. Upon further review, it appears that the purchase was made through a different store that is not affiliated with or operated by our company.

As such, we kindly ask that any review or feedback regarding your experience be directed to the correct store where the order was originally placed, as we are unfortunately unable to assist with matters relating to that transaction.

We appreciate your understanding, and thank you again for your time.

5つ星のうち1の評価

Be careful.

Be careful. Product was a cheap polyester, badly stitched. Returns are NOT hassle free OR free. They want you to pay an international shipping charge which was most of the cost of the $50 item. Had to request three times, as they kept offering 20% refund, then 25%. Dispute finally resolved in my favor.

2026年4月21日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Hi Susan,
We’re sorry to hear about your experience. However, we’re currently unable to locate any order under your name in our system.
It’s possible that your purchase may have been made with a different store that has a similar name but is not affiliated with us. For reference, you may wish to review this page: https://www.trustpilot.com/review/claraandhayes.com

We’d truly appreciate it if you could double-check the store you purchased from and update your review accordingly. If you believe this was indeed with us, please feel free to reach out with your order number or any additional details so we can investigate further.
Thank you for your understanding.

5つ星のうち4の評価

Perfect fit

The boots are really comfortable and it fits perfectly. Runs true to size. They have their size charts available at the page so it's pretty easy to choose the right size for me. So far, I'm loving these boots!

2026年3月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Awesome Support!

I ordered the wrong size, reached out to support and they offered me free replacement. I only need to pay a small fee for the shipping. How awesome is that? Thank you so much you saved my day.

2026年3月12日
自発的なレビュー
Clara Hayes ロゴ

Clara Hayes からの回答

Thank you so much for your kind words Alexa! We're thrilled we could help with your size exchange and make the process easy for you. Our goal is always to find the best solution for our customers, and we're so happy we could save your day. Enjoy your new boots, and thank you for choosing us!

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報