Closer Pets レビュー 

219
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

My cat flap (360W) died in 2 years and 1 month, with their 3 year warranty I applied for it via Amazon (since it was purchased there) - but Amazon denied my claim as it fell outside of the 2 years... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

What a fantastic company. If all companies operated with the same ethos of practising what they preach and walking the talk. The service from Andy, COO is just outstanding. What a true leader, always... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Service groß geschrieben Meine bestellte Katzenklappe war leider defekt. Fehler können passieren in der digitalen Welt. Fünf Sterne für die sehr unkomplizierte Abwicklung und Lösung. Die Reklamat... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Ich hatte einige Schwierigkeiten mit einer Katzentür mit Mikrochip. Die Firma war sehr kulant und hat mir kostenlos eine neue Tür geschickt. Der Emailkontakt mit dem Kundendienst war freundlich und l... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. ペット用品店
  2. ・
  3. ペットショップ

当該企業による記述

Hello, we're Closer Pets! And we’re here to keep you close to your pet, wherever life takes you. We’ve been proudly bringing pets and owners together for over three decades, under the Cat Mate, Dog Mate and Fish Mate brands. In 2021, we decided to take everything these brands stand for and bring them together under a fresh new name: Closer Pets. Our new name perfectly reflects our aim to offer a more personal experience and our commitment to becoming more digital and connected as a company – while supporting the longstanding trust the business has built over the last 30 years. From automatic pet feeders to smart cat flaps and flowing pet fountains, our smart pet products will help you care for your companions throughout the day. We’ve got big plans, and we can’t wait to take you and your pets along for the ride!​


連絡先

4.5

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

219件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 60%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.5

すべてのレビュー

(219)

過去12か月のレビュー数: 33件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Specific item available on stock

Specific item available on stock, quite Quick sending

2023年7月10日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Véronique,

Thank you for leaving us a positive review. I'm glad to hear that you were able to find what you were looking for and delivery was prompt! We hope to see you back again soon.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

Original products, fair prices

Original products, fair prices and fast shipping.

2023年7月3日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Mette,

Thank you for leaving us this positive review. I'm glad to hear that you're happy with the price and product, and that your delivery was prompt! We hope to see you back again soon.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

Fast shipping

Fast shipping, excellent product. Microchip cat feeder is the perfect solution for feeding pets with different food needs.

2023年6月19日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Rebecca,

Thank you for this positive review. I'm thrilled to hear that you're happy with the Microchip feeder and that delivery was prompt. I hope your cats are enjoying their own food without the pesky siblings thieving!

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

Good service

Quick delivery, nice package, good quality!

2023年7月1日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning,

Thank you for writing us this positive review. I'm glad to hear that you were happy with the packaging quality and that the delivery was prompt! We hope to see you back again soon.

Best wishes,
Kayleigh

5つ星のうち5の評価

Complètement adapté à notre besoin et…

Complètement adapté à notre besoin et bonne qualité du produit

2023年6月29日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Mathieu,

Such a lovely review, thank you for sharing these comments. I’m so happy to hear that you feel this way about the product you purchased!

Best wishes,
Kayleigh

5つ星のうち5の評価

I'm happy because it works with french…

I'm happy because it works with french microship for cats ,and this is the only one trap on gray color ,it's easy to program it so I recommend it :)

2023年6月28日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Aymeric,

Thank you for leaving this fantastic review and sharing that you would recommend it to others 😸

Best wishes,
Kayleigh

5つ星のうち5の評価

I am living in the Netherlands and I…

I am living in the Netherlands and I couldn't get this product here anymore, but found it on Closer Pets and it was much cheaper and had it deliverd fast too just a few day's. So very happy with it !

2023年6月24日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Alie,

Thank you for sharing this fantastic feedback. I'm happy to hear that you were able to find what you needed on our website and that you're happy with your new cat flap! 😊

Best wishes,
Kayleigh

5つ星のうち3の評価

Still not received anything after a month

I ordered two packs of filters for our cat fountain one month ago, and have not received it. My credit card was charged however. I also did not receive any update on the order, even after I requested this by email. I am seriously considering cancelling the order. This would also mean that I have to buy a new (different) cat fountain, as the filters are not available in shops here on the Canary Islands.
Update: after about 8 weeks I finally received the ordered filters. Thanks also to the efforts to some individuals of the customer care team. Would I recommend this shop to others: yes, since the prices are good, at the same time I would not recommend the shop for people living (like me) in the Canary Islands since the delivery here is troublesome. Also as a suggestion for improvement to Closer Pets: send a response (not automatic) on a short timescale to someone inquiring about a order, even if it is only to say that you are looking into the problem. Overall I am now happy to have received the order, and also that I do not need to buy more filters for my pet fountain in a while.

2023年5月31日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

EDIT:
Good afternoon Norman,

Thank you for leaving us an update. I'm very glad to hear that you've received your purchase and that you're happy with the product. I can only apologise for the delays that you experienced and I'll be happy to pass on your feedback to the team.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

Perfekt

Schnelle Reaktionszeit, schnelle Lieferung

2023年6月2日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Astrid,

Thank you for writing us this positive review. I'm glad to hear that you were happy with the service provided and that the delivery was prompt! We hope to see you back again soon.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち3の評価

Package has not arrived

Package has not arrived. I ordered it 3 weeks ago. Tried calling numerous times but nobody answered. Have sent them emails but still no answer.

Will not order again from them.

Edit 15.08.2023: Package has finally arrived. Products are original quality, all is good. Communication on the other hand is 1 star.

2023年5月16日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

EDITED:

Good morning Catalin,

I'm very sorry for the delays you experienced with the delivery of your order. We were experiencing issues with stock levels of certain products at our European warehouse, which delayed the dispatch time to our EU customers.

However, I'm very glad to hear that you've now received your order and are happy with the products!

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち1の評価

I've never received the products

I've never received the products. I think that it was stuck at the border and I didn't want to pay an extra again knowing I had already paid transportation fees. This should be taken into account at check out.

2023年5月9日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Adélaïde,

I’m sorry to hear that you’re still waiting on the delivery of your purchase.

If you’re still waiting for any updates on your order, then I’d encourage you to email the team at help@closerpets.com, who will be happy to help with further information and updates.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち1の評価

No package received, no response to email

Order places on 08/05/2023. No status update, the products seem to be on stock but nothing is sent. No package received. I sent emailed customer service, no response either. A zero point.

2023年5月7日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Romain,

I'm very sorry to hear about the issues you experienced with the delivery of your products.

We've had some stock issues at our European warehouse, which has delayed the dispatch time to our EU customers. However, I can see that your items were sent out earlier this month, so should hopefully have now arrived.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち3の評価

GREAT FEEDER but bad customer service

EDIT:
I'm changing my review as finally, several days late, the feeder arrived and I got to try it.
The machine is excellent, well structured, easy to set up and has worked perfectly from the first use.
The instruction booklet is simple and clear, even if the Italian language is not present, which didn't create any particular problems for me but could results less accessible for other users.
The product itself deserves 4 or 5 stars, but the overall review stops at three due to bad customer service, poor communication and bad choice of courier.
In any case, the feeder is really a great machine.

2023年5月24日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

EDIT: Good morning Christian,

I’m glad to hear that you’ve now received your items and that you’re happy with the feeder!

We can only apologise for the delay in delivery, but we appreciate your patience with this matter.

I’ll be sure to pass on the feedback about included languages in the instruction booklet.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

Got email saying delay and follow up…

Got email saying delay and follow up emails product arrived in perfect condition

2023年5月4日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Heather,

Thank you for taking the time to leave us this positive review. I’m glad to hear that you’re happy with the service provided by our customer service team, and that you're happy with your items!

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち5の評価

I had a really kind and helpful answer…

I had a really kind and helpful answer from Closer Pets when my parcel was not delivered properly by GLS company. Thank you.

2023年5月13日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Bernadette,

Thank you for the positive review. I’m glad to hear that you’re happy with the service provided by our customer service team, and we hope to see you back again soon!

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち1の評価

If you can - choose reliable supplier not Closer Pets

I absolutely do not recommend it. Order placed on Monday - confirmed and no shipment. Requests for a tracking number - lies that the goods will leave on Tuesday, then that there is no contact with the courier, etc. No response to status requests. I advise you to be careful with this company. If you have the opportunity, use competitors or reliable suppliers.
I have seen feedback from Closer Pets. This comment contains false facts and it's untrue.
After this comment, my opinion is even worse. All companies have problems with customers from time to time. But credible companies communicate this clearly to customers and try to find a solution. In this case, by writing untruths, they try to shift the blame onto the client. This is unacceptable.
EDIT: Due to the fact that Closer Pets repeats untruths and there is no communication with people from CloserPets, I present the facts below
Facts:
1. Order placed on Monday, May 8, 09:27 CET. I have received an order confirmation.
2. May 09th, my e-mail asking for a delivery date. Response from Closer Pets: order should ship today (Tuesday May 9)
3. May 10th - no tracking number and no new feedback about any problems. I sent another inquiry about what is happening with my order. No response whatsoever. On May 10th , around 5:00 p.m., I called the phone number provided on the website asking what was happening with my order. I heard that there is no contact with the courier.
4. On May 11, I sent another email asking about the status of the order. I have included information that if I do not receive a response by the end of the day, I will apply for a refund and my opinion on trustpilot will be negative. I have received information that you are returning my money as a gesture of goodwill.

2023年5月8日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Maciej,

I'm sorry to hear that you weren't happy with your experience with us.

We looked over your case following your previous review and could see that you placed your order on 8th May with an estimated delivery time of two working days, and that you contacted our customer service team on 9th May to ask why this had not yet been dispatched.

Our customer service team explained that the reason for the delay in dispatch was due to an issue with our distribution centre, resulting in minor delays, and you were provided with a full refund for your order which has now been processed.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち4の評価

Only criticism is that you use GLS for…

Only criticism is that you use GLS for delivery, the worst possible option, only marginally worse than fastway. When I spend €80 on a catflap and pay for delivery the least I would expect is UPS or DPD.

2023年4月19日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good afternoon Jacki,

Thank you for taking the time to write a positive review. I’m glad to hear that you’re happy with your purchases and I’ll pass on the delivery feedback to the team.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち1の評価
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning Esther,

I'm sorry to hear that you have not received your item/s yet!

We had an issue with our EU distribution centre last week and were told the unsent order would be sent out on Friday. Unfortunately, a couple were not fulfilled and we can see that your order was among those that were unfulfilled. I can only apologise for this delay.

If you like any further information, I would recommend contacting our customer service team at help@closerpets.com.

Best wishes,
Aimee

5つ星のうち4の評価

snel

Snel en gemakkelijk bestellen

2023年4月7日
Closer Pets ロゴ

Closer Pets からの回答

Good morning,

Thank you for the positive review! I'm glad to hear that you found it easy to order and that you were happy with your delivery.

Best wishes,
Aimee

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報