CNshopper レビュー 

71
•
TrustScore 5段階評価の4

3.9

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

it's been 3 months since the first time using this agent, the QC photo and delivery over my expectation. and the AI customer service seems stupid, the real cs team help me fix the problem though, hope... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Cheap shipping prices compared to other agents but super slow, i paid for ems with a 4-10 day shipping time and it has now been 19 days and it is still inside china

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I’ve used CNShopper for two packages so far. The first one arrived right on time without any issues. The second package got delayed by 6 days, but I was really impressed with how they handled it. Ins... もっと見る

5つ星のうち5の評価

CNShopper is an amazing Chinese agent that offers super fast shipping and great, affordable rates. Their customer support team is extremely helpful and solves any issue right away. I highly recommend... もっと見る

企業情報

  1. 輸送業

当該企業による記述

CNshopper helps customers worldwide purchase products from China through shopping and shipping agent service. We offer ordering, warehouse handling, product checking, and international delivery support.


連絡先

3.9

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

71件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常48時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.9

すべてのレビュー

(71)

過去12か月のレビュー数: 71件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Cheap shipping prices but super slow

Cheap shipping prices compared to other agents but super slow, i paid for ems with a 4-10 day shipping time and it has now been 19 days and it is still inside china

2026年10月17日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologize for the delay you are experiencing with your EMS shipment. We completely understand your frustration when you selected a 4–10 day shipping estimate and your package is still inside China after 19 days.

While international postal transit times can occasionally face unexpected customs or airline dispatch backlogs, we want to look into the exact tracking status of your parcel immediately. Please reach out to us directly at services@cnshopper.com with your package number or order details so our shipping team can investigate and push for an update with the logistics carrier.

Thank you for your patience while we help track down your parcel.

Best regards,
CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

Horrible and slow customer service

Horrible and slow and non existent customer service. I regret ever trying them. I should have stuck with my usual proxy.

I used CNshopper to order a cosplay from Xianyu. First it took them 3 whole days to process when they said it will take under 24 hours.

The wig arrived first. Okay… so I asked them where are the clothes and it took them another few days to contact the seller and the seller said it will arrive separately.

One week later still no update on the clothes and I been asking them for the clothing tracking number. CS contacted the seller and told me to wait. So I waited another few days. Asked CS if the seller replied yet they said no. Fine I wait a whole week now and still nothing.

So I decided to contact the seller MYSELF and they replied instantly. Saying the clothes should have arrived 3-5 days after the wig.

I sent the entire convo to cnshopper and they finally took it seriously to look. And guess what? The clothes were in the warehouse all along. And told me to wait for inspection. 3 weeks later and I still don’t have the clothes.

2 days later still nothing. So I asked AGAIN. And this time they said it’s not in stock at the warehouse. Wtf. Contradicting themselves. It’s like their purposes pushing the date to make my wig rot in the warehouse until the 90 days are up. This was all before national day. So it’s not because they are on holiday. This was all during September

And currently still here trying to get the clothes so I can ship it together with the wig and get it over with and delete my account and never use them again. Horrible and most disorganized company do not use. I feel so scammed.
I’m forever going to stick with my original proxy.

Edit: the shipping cost is insane! I never seen it so expensive in my life. Do not ever use CNshopper. Scam.

2026年10月3日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are deeply sorry for the absolute nightmare of an experience you had with your Xianyu order, from the contradictory warehouse updates regarding your clothes and the wig, to the delayed communication and sky-high shipping costs. This level of disorganization is completely unacceptable, and we completely understand why you feel scammed and want to delete your account.

We want to investigate what happened with your inventory and help you get your items shipped together or resolved immediately. Please reach out to us directly at services@cnshopper.com with your account details or order numbers so our management team can take control of your case right away.

Thank you for sharing your unfiltered feedback with us. We are truly sorry we let you down.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち2の評価

It’s my first time ordering from Taobao…

It’s my first time ordering from Taobao using this proxy service CNshopper. After doing my research I decided to trust the app and order from it but my package has been at the warehouse for weighing for almost a week now. It says it takes 24 to 48 hours for packing and weighing to get it shipped but my package has been in packaging and weighing for 6days now. My order number is JIYUNRI11290679. I tried to reach out to customer service and it doesn’t connect to any human agents. I tried to email them as well but it’s not working. I am very worried if I should cancel my order. Other reviews are saying it takes a long time to get refunded as well. Don’t order from this app. Not worth it.

2026年9月28日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

Please accept our sincere apologies for the frustrating experience you've had with your first order (JIYUNRI11290679). It is completely understandable that you are worried when your package has been stuck in the packaging and weighing stage for 6 days, especially when our support channels failed to connect you with a human agent.

We want to look into this warehouse delay immediately and get your package moving or assist you properly. Please reach out to us directly at eric@cnshopper.com with your account details, and our management team will personally check order JIYUNRI11290679 and ensure you are taken care of.

Thank you for your patience while we work to make this right for you.

Best regards,
CNshopper Team

5つ星のうち4の評価

Minor flaw, overall great

it's been 3 months since the first time using this agent, the QC photo and delivery over my expectation. and the AI customer service seems stupid, the real cs team help me fix the problem though, hope they can delete this ai shit lol

2026年9月9日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

Thank you so much for sticking with us for the past 3 months and for sharing such an honest, balanced review! We are thrilled to hear that our QC photos and delivery times exceeded your expectations.

At the same time, we completely hear your feedback regarding our AI customer service. We know how frustrating a clumsy automated assistant can be when you just want a real, helpful answer. We are actively working on optimizing our support flow and integrating better logic so the transition to our real human customer service team is much smoother (and so the AI is a lot less "stupid"! 😂).

Thank you for helping us improve. If you ever need anything else, you can always reach out to us directly at eric@cnshopper.com.

Best regards,
CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE CNSHOPPER

DO NOT USE CNSHOPPER. They take your money instantly, but when it comes to returning it, they will stall you as long as possible.💔
I requested a refund over a month ago. The items were returned to the seller long ago💔, yet CNShopper still refuses to process my refund and return my funds. 😞😞💔To make matters worse, their customer support takes days to respond💔—if they even bother to reply at all—and gives useless, non-committal answers.😞😞
It is completely unacceptable to hold a customer's money for over a month when the goods are already back with the seller. Their lack of communication and complete disregard for customer service is disgraceful. Avoid this service at all costs.😞😞

Order number (DG11203571)

2026年9月18日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry for the unacceptable delay and the immense frustration you have experienced regarding your refund for order DG11203571. Holding your funds for over a month after the items have already been returned to the seller is completely unacceptable, and we deeply apologize for our support team's poor communication.

We want to resolve this immediately. Please reach out to us directly at eric@cnshopper.com with your account details, and our management team will personally track down this return and issue your full refund right away.

Thank you for bringing this to our attention, and we are committed to making this right for you.

Best regards,
CNshopper Team

5つ星のうち5の評価

Heaven for cosplayers

I learned about CNShopper through a collaboration with Room Essentials and have been using it with my friends multiple times since then, with my own money, because it’s probably the cheapest agent I’ve ever used lol.

I’m currently using it for my personal hobbies (cosplays, because Chinese cosplays are on a whole other level), and it’s been going smoothly. There have been a few times where the website and app haven’t updated the progress, but customer service is always quick and nice to reply AND THANKS for actually having real people replying and not just AI bots.

The international shipping is also very cheap compared to other agents cuz I am so tired of seeing a package under 3 kg costing $70–80 to ship with other agents🫩

They’re also super good at taking quality photos. I usually get around 8–9 photos for a cosplay, and they do a really good job of capturing the details and takes pics from every side. They also include a picture of everything in your package, as well as a picture of the box showing the weight.

The only thing I’m not a big fan of is their app. It runs really slowly and crashes a lot, so I usually just use their website instead. I haven’t experienced any problems with the website, though. Highly recommend this agent if you are considering buying from TaoBao. (I wanted to leave some of the quality pics in the review for you all to see what I mean but apparently that’s not a thing you can do on trustpilot)

2026年8月22日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Jfashion approved💖

I'm a first time user of CNshopper and find it very easy to navigate and find items. As a person into J-fashion but living in Europe, ordering from Taobao has been complicated and trying to figure out shipping. But CNshopper helped out with that, it's basically a shipping service and place to purchase items from chinese websites like Taobao. You are basically buying from Taobao via CNshopper. They do have language translation which is very nice, you can also choose what currency you have. I ordered my first package and when those items arrived at the warehouse they sent me quality inspection pictures of everything, not only that but everything I bought was good quality and extremely cheap. People forget that a lot of taobao brands are imported into Europe and the prices are marked up a LOT so that they are expensive. Now with CNshopper you can buy those pieces for their original price and pay for the shipping and that's it. They also have different kinds of shipping depending on how fast you need the items arrive, which means there different prices for it. Other than that I'm happy discovering the app because I can finally buy taobao pieces and not have to sell my kidney🥹 I definitely recommend for anyone interested in jfashion💖

2026年8月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

My experience after spending $400+

Honestly, there's a lot of good but a lot of bad with Cnshopper. Overall, I think it's a fair balance. Cnshopper is a new proxy shipping service, so they're offering generous coupons and shipping to attract more customers. However, because it is new, the site has many bugs and slow customer service as they are trying to grow.

The Discord server is an important place to go as they respond way faster on there and can help you much better. The staff on there are really nice and try their best to help you which is why I give it a 4 star. It feels great to know a company isn't blatantly ignoring you, and they try to help you with returns and quality issues. I've checked other sites and so far this one is pretty cheap considering I made a mistake of combining sensitive and common goods into a 10kg+ parcel.

It's very confusing using this for the first time, but I believe they'll keep improving. They take feedback seriously, and I feel heard as a customer. Be aware not to combine electronics/sensitive goods with common goods, as shipping will be expensive. Also, you will have to double-check, as sometimes pricing may be off on different devices or buggy in general.

Also, if you're on a time crunch ordering items, I would never rely on estimated time as ordering things takes a good day and arrival to the warehouse is another 3+ days so do not expect too much. Also there is no boat shipping method as its all airplane so yea.

2026年9月8日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear pubert,

Thank you so much for taking the time to share such a detailed and balanced 4-star review after spending over $400 with us! We truly appreciate your honest feedback.

As a growing proxy service, we are glad to hear that our competitive pricing, coupons, and the dedicated support from our team on Discord have made a positive impression. At the same time, we completely acknowledge your points regarding the website bugs, pricing inconsistencies, shipping time expectations, and the limitations with mixing sensitive goods or missing boat shipping options.

Our tech and support teams are actively working on improving the platform stability and streamlining our workflows so that you won't have to rely solely on Discord for quick help. If you ever need assistance with future shipments or parcel consolidation, please feel free to reach out to us directly at eric@cnshopper.com.

Thank you for growing with us and for giving us the chance to improve!

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

placed an order

Dear Customer Support Team

I am writing to formally request a reDear Customer Support Team,I am writing to formally request a return and a full refund for my recent order, number DG11203571.Due to shipping issues and route unavailability, I am unable to proceed with the delivery of this parcel. Because the items cannot be shipped out via my preferred methods, I would like to return the contents of this order and have the full amount refunded to my original payment method.turn and a full refund for my recent order, number DG11203571.Due to shipping issues and route unavailability, I am unable to proceed with the delivery of this parcel. Because the items cannot be shipped out via my preferred methods, I would like to return the contents of this order and have the full amount refunded to my original payment method.

2026年9月4日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

Thank you for reaching out to us, and we sincerely apologize for the inconvenience caused by the shipping route unavailability for your order DG11203571.

We completely understand your decision and would be more than happy to assist you with processing this return and issuing a full refund to your original payment method.

Could you please confirm if you would like us to release the items back to your warehouse inventory first or directly initiate the return-to-seller/refund process? Alternatively, you can reply directly to this email or reach us at services@cnshopper.com, and we will manually process your refund right away.

Thank you for your patience and understanding as we get this sorted out for you.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち3の評価

Shipping payment issues.

I placed an order, paid for it, received QC photos and everything went smoothly. During the shipment (from the warehouse to my country), I encountered an error. My card had insufficient funds so it declined the payment, it was an honest mistake so I deposited some money in my account. When I tried to pay again, it marked the payment as fraud. I tried Google pay, and even use a family member's card and yet it still wouldn't accept any form of payment. This is the only issue so far. The agents and customer service have not yet responded to my complaints, I sent them emails too regarding this issue. I hope it will be fixed. :(

2026年9月4日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry for the stress and frustration caused by the payment gateway incorrectly flagging your transactions as fraud, as well as the delayed response from our support team. We completely understand how worrying it is when you're simply trying to pay for your shipping so your package can move.

We want to help you clear this security block and get your shipping processed right away. Please reach out to us directly at services@cnshopper.com with your order details, and our management team will manually review your account and help find an alternative payment solution for you.

Thank you for your patience, and we will get this sorted out for you as soon as possible.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち2の評価

Slow replies

First time using It and not a First good impression. The assistance takes too long to answer and It Is Always busy.

2026年9月4日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

Welcome to our platform, and please accept our sincere apologies for the poor first impression. We are truly sorry that you experienced slow responses and busy lines when you needed assistance the most; this is certainly not the standard of service we strive to deliver.

We want to make sure you get the help you need right away. Please reach out to us directly at services@cnshopper.com with your account details or questions, and our team will prioritize your request personally.

Thank you for giving us the opportunity to improve your experience.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

I want my money back shipping is hela…

I want my money back shipping is hela expensive I'm not paying 20 euros for shipping tf I want my money since I never got the package cause I didn't pay for shipping idk how to get my money back tho

2026年9月3日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We completely understand your frustration regarding the high shipping costs and your desire to get a refund for your items since the package was not shipped.

We want to help you clear this up and guide you through the process of getting your money back. Please reach out to us directly at eric@cnshopper.com with your account details or order number, and our team will help you process the refund to your account wallet or original payment method right away.

Thank you for bringing this to our attention, and we look forward to helping you resolve this quickly.

Best regards,
CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

I have a ton of issues with this app …

I have a ton of issues with this app initially when I downloaded it it was working fine, I placed an order everything went smoothly, but then I started having issues after issues which frustrated me so much. I'll list them all below :

Return issue : of all of the items I ordered one wasn't as described and didn't match the picture. This turned into a 4-5 day long return process, I had to contact customer support multiple times and I finally got them to return my order and my money back in my wallet.

App ui issues : the app is taking awfully long to load and keeps crashing and lagging, which wasn't a issue at first only minor, but then I can't upload pictures and have to submit links for each item is frustrating. Can't add them to cart or wishlist them.

Shipping fee jump : I wasn't told that they can charge by volumetric weight even if I'm choosing ems-eub hub which is knows to charge my actual weight, also my chargeable weight came out to twice the actual weight. The shipping also jumped to double. Contacted customer support haven't gotten any resolution yet.

Customer service : awful, first they take so long to respond, 10-12 hours minimum, then connection fails all of a sudden, then they left me stranded for 2-3 days with no replies, now it doesn't work saying either "error occured" Or "cannot connect" Or and no one responds and the chat automatically closes, this has happened multiple times. When I did join however customer service was very responsive, they answered all of my questions and everything that's why I went ahead with my order. After placing however everything went downhill. They also advertise 24/7 customer service but when I emailed them they said to only contacy during service hours.

Shipping and hidden charges : you'll have to pay for their domestic shipping which is non refundable in cases of returns and then pay for the international shipping as well, there's packaging charges too and shipping insurance charges. Also they don't provide any information about what category your products might fall in as certain categories have higher charges which is a dealbreaker for me, I ordered a pair or scissors initial price being less than a dollar but after shipping it's rising upto 9-13$ depending on what it's packed with, I was forced (adviced by cs) to abandon it as return fee is higher than the product itself

Packaging delays : my parcel JIYUNRI11218355 has been stuck in packing for about 3-4 days with little updates when the app and website both shows that waiting time is around 4-24 hours.

Socials : I went to their discord and Instagram to look for answers and they were just dry, I got no help whatsoever.

So far due to these issues my experience has been horrible and I'm leaning towards requesting a chargeback from my bank.

The only thing I liked about them was the qc pictures which were provided reliably and quick, domestic shipping to warehouse also went well, but now due to these new issues I'm not even sure that I'll even receive my package. Now I have to deal with more stuff to get my money back which is even more frustrating, the app and website both are heavily advertised as reliable and good proxy websites but so far it's been frustrating for me.

2026年9月2日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are deeply sorry for the overwhelming frustration and the endless series of issues you've had to deal with. From the app crashes and delayed packing for order JIYUNRI11218355, to the breakdown in our customer support and unexpected shipping fee complexities—this falls far short of the reliable experience we aim to provide.

We are going to investigate your case immediately, review the shipping breakdown for your items, and help sort out your package status or wallet balance. After investigation is completed, I will contact you ASAP.

Thank you for sharing your detailed feedback with us, and we hope you will give us a chance to make this right.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち2の評価

I want a refund and return

"Hi, I’ve been trying to process a return for an item for hours and the app won't let me anything! It says 'After-sales cannot be requested after the parcel has been packed' but I NEVER paid for international shipping, so it makes zero sense that it's completely blocked!
​Please help me right now and move the item back to my warehouse inventory so I can apply for a refund with the seller. This system is extremely confusing and frustrating. Fix this as soon as possible, please.

2026年8月26日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry for the frustration and the system loop you encountered while trying to process your return. We understand how confusing and inconvenient it is when the app blocks you from managing your warehouse inventory.

We want to fix this for you right away. Please reach out to us directly at eric@cnshopper.com with your account details or order number, and our team will manually override the status, move the item back to your warehouse inventory, and assist you with your refund process.

Thank you for your patience while we get this sorted out for you.

Best regards,

The CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

Extremely Disappointing Service – Wrong Shipping Method Used Again

Hello,
I previously wrote a review about your service, but I decided to give you a second chance. Unfortunately, this time the experience has been even more disappointing because your customer service does not take any responsibility for these issues.

In the past, you lost one of my packages and sent another package through a different shipping channel without my permission. Now, the same thing has happened again.

Why was package JIYUNRI11213325 shipped via EMS-EUB instead of Israel Pudo? I
specifically selected and paid extra for the Israel Pudo shipping channel.

This is the second time this has happened. EMS-EUB is extremely slow and delivery can take up to two months. I did not choose or approve this shipping method.

The exact same issue happened with another package: JIYUNRI11116775. I paid for the Pudo channel, but it was sent via EMS-EUB instead. In that case, the package was also lost and never arrived.

What is especially frustrating is that you do not inform me in advance when you change the shipping method. If you had informed me beforehand, I would never have approved shipping via EMS-EUB.

I paid extra for a specific shipping channel, and I expect the shipping method I selected and paid for to be respected. Your customer service should also take responsibility when these mistakes happen instead of simply ignoring the issue.

2026年8月31日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We are truly sorry to hear that this has happened again, and we completely understand your anger regarding the unauthorized change of your shipping channel from Israel Pudo to EMS-EUB for packages JIYUNRI11213325 and JIYUNRI11116775. Changing shipping methods without your prior consent and failing to provide proper support is unacceptable.

We want to investigate why this recurring error happened with our shipping dispatch and hold our team accountable. So please sit back and relax, we will give you a satisfying solution.

Thank you for giving us a second chance, and we are committed to making this right.

Best regards,

CNshopper Team

5つ星のうち1の評価

Fatal,fue una pesadilla desde marzo que…

Fatal,fue una pesadilla desde marzo que vengo luchando, me canso solo de pensar en escribir toda mi odisea, cuando he logrado que me envien el producto, resulta que le falta una pieza, la caja rota...los de DHL me dejaron el paquete en un centro y lo tuve que ir a buscar yo.Definitivamente un desastre.

2026年8月29日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Estimado Ignacio,

Lamentamos profundamente todo lo que has tenido que pasar desde marzo y te pedimos nuestras más sinceras disculpas. Entendemos perfectamente tu frustración ante este proceso tan largo, el estado en el que llegó el paquete y los inconvenientes con la entrega de DHL.
Esto no cumple en absoluto con los estándares que queremos ofrecer. Queremos enmendar esta situación de inmediato: por favor, contáctanos directamente en eric@cnshopper.com para gestionar una solución definitiva sin más demoras ni trámites innecesarios.
Agradecemos que nos hayas dado la oportunidad de revisarlo y esperamos poder compensar esta mala experiencia.

Atentamente,
El equipo de CNshopper

5つ星のうち2の評価

The shipping expenses are sketchy first…

The shipping expenses are sketchy first we paid around 20 euros for the package now we have to pay 23 euros for the shipping fee ? I WANT A RETURN AND A REFUND , oh and plus the service is really bad it takes too long to get a reply from an actual person

2026年8月20日
自発的なレビュー
CNshopper ロゴ

CNshopper からの回答

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration regarding the unexpected shipping charges and the delays in our customer support response. This is certainly not the experience we want you to have.

We want to resolve your return and refund request immediately. Please reach out to us directly at eric@cnshopper.com with your order details so we can process this for you right away without any further hassle.

Thank you for bringing this to our attention.

Best regards,
CNshopper Team

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報