Comparetheparking レビュー 

637
•
TrustScore 5段階評価の1

1.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Very poor. Unable to change date of parking on their website or my messaging them as instructed. Ended up with a recommended car parking service on a mud compound run by a rude, incompetent group of i... もっと見る

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY ! THEY USED MY CAR WHILST IN THEIR CARE AND I WAS ISSUED A PAKING TICKET WHEN I WAS OUT OF THE COUNTRY! THEY LEFT MY CAR WITH NOT FUEL AND DROVE IT AROUND FOR OVER 80 MILES.... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Advertised: Orange Car Park Actual: Green Car Park: Long walk to and from terminal Advertised: Customer responsible for utility costs. Meaning: £28 Car Park fees No official desk just a cr... もっと見る

5つ星のうち1の評価

Booked a meet & greet parking service at Bristol airport. Tried phoning their number 21 times to drop off the car but these charlatans failed to answer all of them. Consequently had to pay the multi s... もっと見る

1.2

ひどい

TrustScore 5段階評価の1

637件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 7%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

1.2

すべてのレビュー

(637)

過去12か月のレビュー数: 252件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!

We waited over 5 hours (11:30pm to 4:00am) for our vehicle to be delivered. During this time:

Staff took approximately 3 hours to deliver a vehicle, which turned out to be the WRONG car
No apology or explanation was offered for this error
Staff were consistently slow and unhelpful throughout.
We were eventually forced to collect our own vehicle manually, making the service we paid for completely pointless

When we went to the park to collect it manually the vehicles were so tightly packed that you could scratch it extremely easily. What makes it worse is that there are only 7 staff working in the area and the car keys are packed in a small shed with no door where anyone could easily steal them. I wish I could give a worse review.

2026年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Don’t use this site!

Don’t use this site. It doesn’t allow you to leave reviews and the car parks over charge. My plane arrived early and I was charged an extra £20. On tip of the price they quoted when I booked, they charged me a total of £32 in entrance fees that they hadn’t warned me of. If they scratch your car then who’s gonna know in the reviews? Be warned

2026年8月16日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

NEGATIVE -100 TO THIS CONMAN COMPANY

I 100% agree with the reviews here. I had same experience as others

1. Handed pristine clean and returned the car covered with bird poo
2. Excess mileage. Drove my car more than it will take me to and fro from my home to heathrow
3. Wrong system booking so asked me for extra when I challenged they just handed the car
4. Rude and non-supportive customer service
5. Emailed them two weeks ago with complaint. Not a single response.

AVOID USING THIS CON COMPANY.

2026年7月27日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

When I picked up the car

When I picked up the car, it was incredibly dirty and covered in bird droppings, which resulted in additional costs for me to restore it to the condition it was in when I handed it over. Furthermore, upon leaving, I paid £13 instead of the £10 originally quoted in your offer.

2026年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

⭐ Very poor customer service

⭐ Very poor customer service – rude and completely inflexible

I booked Park 247 Meet & Greet through Compare the Parking, with an estimated car collection time of 1:00 PM.

I arrived earlier than expected and politely contacted them to ask if they could do me a favour and bring my car a little earlier. I completely understand that this may not always be possible, but the way my request was handled was extremely disappointing.

The person I spoke to was rude and dismissive and did not give me a proper explanation as to why they could not bring the car earlier. There was no attempt to help, check whether anything could be done, or offer an alternative.

For a Meet & Greet service, good communication and customer service are extremely important. I did not expect them to guarantee an earlier collection, but I did expect to be spoken to politely and professionally.

Unfortunately, my experience with Park 247 Meet & Greet was very poor, and based on the customer service I received, I would not use them again.

2026年8月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!!!!!

DO NOT USE THIS COMPANY!!!!!!!!!

Please note this is a repost due to the company emailing to remove the post to get the booking refunded, now they are ignoring the emails and booking hasn’t been refunded.

The company are a bunch of criminals parked at Heathrow airport and my car was trashed, added mileage and cash was stolen from the centre console

The company are rude, laugh down the phone and find it funny that their staff have stolen cash.

Do Not Use!!!!

2026年7月14日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I booked a Meet & Greet parking service…

I booked a Meet & Greet parking service at Heathrow Terminal 4 for 23 July 2026 to 5 August 2026.

I specifically paid for a premium Meet & Greet service so I could drop my car close to the terminal and avoid the hassle of shuttle buses. However, when I arrived I was told to park in the Long Stay car park and use a shuttle bus instead. This is not what I paid for and is completely misleading.

Even more frustrating, all of the confirmation emails and instructions I received directed me to the Short Stay Meet & Greet location. I later found out that this facility had already been closed at the time of my booking in July 2026. If that is the case, the service should not have been advertised or sold as Meet & Greet at all.

On my return, the experience was just as poor. Because of the shuttle bus system, we had to wait for other passengers before leaving, which caused unnecessary delays. When we finally reached the Long Stay car park, the vehicle had already been moved, and there was a further wait of around 20 minutes for it to be returned. This completely defeats the purpose of paying extra for a Meet & Greet service.

To make matters worse, the staff I dealt with were rude and dismissive, offering no apology or proper explanation for the situation.

Overall, this was a misrepresented service that did not match what was advertised or paid for. I would not recommend this company and would advise others to be very cautious when booking.

I am currently seeking a full refund and an explanation for why this service was still being sold when it could not be delivered as described.

BOOK LONG STAY INSTEAD. IT WILL BE MORE SMOOTHER THAN THIS

2026年8月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

If I could leave zero stars I would

If I could leave zero stars I would. Beyond appalling customer services. Emailed/online chat & 4 phone calls later, asking for a simple email to assist with a travel insurance claim and still getting nowhere. ‘Advisors’ barely speak English and utterly useless. Do not touch this company, pay a few £ extra and use somewhere else.

2026年8月4日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Avoid using - terrible service

Unfortunately I did not read the reviews of this company, until today when I have been sat waiting the return of my car to the terminal for nearly 2 hours!! Appalling service. No- one answers the phone - goes to message, says ring when luggage has been collected. You don’t know who has your car. I think there is only 1 driver picking up and dropping off cars and it is parked over 15 miles away from the airport. I should have known better, thought it was a decent price now I now why. Spend more is my advice and do not use.

2026年8月2日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Horrible service .

Paid for the Meet & Greet service, but they failed to show up to collect the car. Instead, they left it sitting in the car park, and I was forced to pay an additional £38 just to retrieve my own vehicle. Absolute breach of service and zero accountability from customer support. Complete waste of money and ruined the end of a trip. Avoid using them.

2026年8月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

DO NOT USE THIs WEBSITE FOR PARKING!!

Absolutely don’t use this website to book your parking. In my case, they didn’t send the email confirmation and I had to book with another provider on the day. No support on the day of parking when I hadn’t received the email, no way of contacting a customer support telephone number and all done on email as usual so they can hide behind a smokescreen. Tried to raise the issue with not receiving the confirmation email after the fact stating I hadn’t used the parking, requesting a refund and of course, they refused saying I’d received the email despite not using the service. A complete joke and a bunch of con artists taking money for nothing where they can. DO NOT USE!!!

2026年6月15日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS WEBSITE TO BOOK YOUR…

DO NOT USE THIS WEBSITE TO BOOK YOUR AIRPORT PARKING

I'd give this a 0 star rating if I could. Compare the Parking are recommending completely fraudulent parking companies with awful ratings which include car theft, damage and missed flights. Those who book are having to book Ubers to and from the airport, are having miles wracked up on their cars and parking/driving fines registered against their cars.

Also, I've made a complaint and had no response whatsoever.

2026年7月12日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Absolutely terrible experience

Absolutely terrible experience. I would never use this company again.

The meet and greet service was a disaster from start to finish. The driver arrived around 1 hour and 30 minutes late, causing us unnecessary stress before our flight. To make matters worse, we were then pressured into paying extra because of the delay, even though it wasn’t our fault.

When we collected our car, it had been returned in an unacceptable condition. The seat had new scratches, there were marker stains on the interior roof lining, and the whole car was dirty. I handed over my vehicle in good condition and expected it to be looked after, not damaged.

Customer service has been very disappointing, and I am still waiting for this matter to be resolved. I have photographs of the damage and have made a formal complaint.

I strongly advise anyone considering this company to think twice. My experience was stressful, expensive, and completely unacceptable.

2026年7月21日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dreadful company

Dreadful company. Don't use them. It's a scam. Cheaper and earlier to use longstay. Kept me waiting 2 hours for return and car had been driven 60 miles. They are borderline criminal and should be shut down.

2026年7月20日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I used Compare the Parking to find a…

I used Compare the Parking to find a meet and greet company for my car when going away from Gatwick. I picked ipark and had an awful experience with them. I tried to complain to them but no reply. I left negative feedback compare the parking immediately emailed ipark to request them to deal with my complaint. I have had no response from ipark and raised it again with compare the parking but never heard from them again. It seems to me that nobody actually gives a hoot about you once they've messed you about (for reference, I waited nearly an hour for my car to be collected and over an hour for it to be returned. My car had been damaged as well by ipark). Not a happy customer! My only beef with compare the parking is their lack of interest in dealing with complaints.

2026年7月3日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Wish I'd the reviews before…

Wish I'd read the reviews before booking. Absolute shambles of a company. Not running enough shuttles, left standing around waiting for far too long on arrival to the drop off, turned out drivervwas on a 45 minute break as per taco, understandable, but there should have been more drivers available, and on return to vehicle pick up took in excess of 1 hour 45 minutes, I had to call multiple times to see where shuttle was to be fobbed off with lies upon lies turned out again driver was on break, the man at the office was antagonising me knowing fill well i was fumimg by this point. How on earth this company is allowed To get away with this behaviour i dont understand. Will never use again and i advise no one else does. Very amateur business practise. AVOID AVOID AVOID!

2026年7月10日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

I needed parking at Stansted and…

I needed parking at Stansted and decided to do a meet and greet since it was convenient so I booked through compare the airport parking. I got to the airport and luckily took a photo of my mileage, fuel and the car.

Upon return I discovered that the mileage of my car had gone up by 162 miles and the fuel almost empty. Given that I had a 2.5 hour drive home at 12am through A roads, this was not exactly what I needed.

I’ve lodged a complaint and yet to hear.

My advice to people? Meet and greet is not the one and if you do need it, always take photos of your car and the mileage.

2026年6月29日
自発的なレビュー
Comparetheparking ロゴ

Comparetheparking からの回答

Dear Customer,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry to hear about your experience and understand how concerning it must have been to discover the additional mileage and fuel usage upon collecting your vehicle.

We would like to clarify that Compare the Parking is a comparison and booking platform. We do not operate the parking services or handle customers' vehicles ourselves. The meet and greet service, including the collection, storage, and return of vehicles, is carried out entirely by the parking operator you booked with.

Following your review, we contacted you and requested your booking details so that we could investigate the matter and raise your concerns directly with the parking operator on your behalf. Unfortunately, we have not yet received the requested information, which has prevented us from identifying your booking and assisting you further.

If you are still willing to provide your booking reference, we would be more than happy to liaise with the parking operator and do everything we reasonably can to help progress your complaint.

As the concerns you've raised relate to the parking operator's service rather than the booking service provided by Compare the Parking, we kindly ask that you consider directing your review to the appropriate parking company. This will ensure your feedback reaches the business responsible for the service you experienced while also allowing other customers to make informed decisions.

We remain happy to assist once we receive your booking details and look forward to hearing from you.

Kind regards,
Customer Support Team
Compare the Parking

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報