Courtcasefinder レビュー 

262
•
TrustScore 5段階評価の4

4.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I found the info I was looking for fast and easily. If youre on a free trial, just remember to cancel your subscription when you are done. It was easy and the person who canceled my order was very pro... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Their website/ business model is predatory. I was unaware I signed up for a subscription and they won’t let you cancel online, you have to call. In addition their company didn't issue a full refund e... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I was able to express my concern for forgetting about my account stupidly after my 7 day trail and he was very helpful in getting me my money back. I am very grateful!

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

The customer service on Court Case Finder was exceptional. When I had questions they responded quickly and professionally. Due to having only one item to look into I was then able to cancel my mem... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 法律サービス

さまざまな外部ソースから提供された情報

Courtcasefinder.com is an Electronic Court Case Retrieval Service. We gather our data from Federal, State and County Court Houses and bring it right to your fingertips


連絡先

4.1

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

262件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 100%に回答しています

通常24時間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.1

すべてのレビュー

(262)

過去12か月のレビュー数: 202件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

If I could leave 0

If I could leave 0, I would. I wanted to look up details of a current case, and it said there was no records! The person was arrested and going through court dates now and court finder said no arrest, no court hearings, nothing! Don't waste your money! They won't give a refund either because you utilized a search! Rip off!!!!

2026年8月3日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Barney,

Thank you for sharing your feedback. I'm sorry we were unable to provide the information you needed. We source data from records that are freely and publicly available from state and local offices, agencies, and departments. Data may contain errors and omissions due to legal state restrictions not in our control.

I would love to help turn things around, but I could not locate an account associated with the name you provided in this review. Please give us a call or email us at askcourtcasefinder@courtcasefinder.com. Rest assured, I'm here to help.

I look forward to hearing from you. Have a great day ahead, and stay safe!

Sincerely,
Jehoany
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

Didn't get any of the information I was…

Didn't get any of the information I was told I'd receive when I signed up but the customer service representative was very nice and helpful.

2026年7月29日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Christina,

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review. We truly appreciate your feedback.

We're sorry to hear that you didn't receive the information you were expecting after signing up. This is not the experience we aim to provide, and we appreciate you bringing it to our attention.

We're pleased to hear that our customer service representative was able to assist you and that you found them to be friendly and helpful. Your kind words will be shared with the team.

Thank you again for your feedback and support. We value your business and look forward to providing you with an even better experience in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち4の評価

great customer service

2026年7月29日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Myra,

Thank you for taking the time to leave us a 4-star review. We are delighted to hear that you were pleased with the service you received from our customer service team.

Your feedback is greatly appreciated, as it helps us continue to provide the highest level of service to our customers. We value your support and look forward to assisting you again in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

Very simple and understandable…

Very simple and understandable communication.

2026年7月24日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hi Rick,

Thank you for your wonderful 5-star review! We're so glad to hear that you found our communication simple and easy to understand. Providing clear, helpful, and straightforward service is something we strive for every day. We truly appreciate your kind words and your support. If you ever need assistance again, we're always here to help!

Best,

Bianca
Voice of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち1の評価

I have cancelled my membership the same…

I have cancelled my membership the same day I got the trial because I could not find ANYTHING. There was no info available on anyone. So I cancelled the service on the 1st day. Then I was charged 24.99 almost 2 weeks later and have requested a refund numerous times. I have yet to hear anything back from them.

2026年7月1日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello,

Thank you for sharing your feedback, and I'm sorry to hear about your experience.

I would love to help check your account, but I could not locate one using the name you provided in this review. Please give us a call or email us at askcourtcasefinder@courtcasefinder.com. Rest assured, I'm here to help.

I look forward to hearing from you. Have a great day ahead, and stay safe!

Sincerely,
Jehoany
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

The agent was proficient and provided…

The agent was proficient and provided prompt assistance. Thank you kindly

2026年7月21日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Pamala,

Thank you very much for your outstanding 5-star review. We sincerely appreciate you taking the time to share your experience with us.

We are delighted to know that our agent provided proficient and prompt assistance. Your kind feedback is greatly valued, and it is rewarding to hear that the support you received met your expectations. Providing professional, efficient, and timely service is always our priority.

Thank you once again for your thoughtful review. We truly appreciate your support and look forward to assisting you again whenever you need us.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

I was scammed and Dexter was absolutely…

I was scammed and Dexter was absolutely wonderful! He helped me address the issues and got them resolved fast friendly and with great customer service care he definitely deserves a raise! Thank you so much Mr Dexter for helping me clear up the situation

2026年7月18日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hi Ashley,

Thank you for taking the time to give us a review. We're happy you're pleased with the assistance you received from Dexter. We'll ensure he reads your feedback; this will make his day. Have a great week ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち1の評価

I did not sign up for a subscription

I did not sign up for a subscription, I clicked NO! They charged my bank anyway. Scam! My bank caught it, blocked it and now I have to get a new card.

2026年7月9日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Susan,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely regret to hear about your experience and understand your concerns regarding the attempted subscription renewal.

After reviewing your account, we found that we attempted to process the monthly membership renewal multiple times; however, each attempt was declined. As a result, your account has been placed in a "Canceled" status, and your access has expired today. Since the renewal attempts were unsuccessful, no monthly membership fee was collected.

If you would like to deactivate your login and unsubscribe completely, please feel free to contact us via chat, phone, or email. Our support team will be happy to assist you promptly with your request.

We appreciate your feedback and remain available should you have any additional questions or require further assistance.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち1の評価
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Lisa,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and understand your frustration.

Upon reviewing your account, we can confirm that one of our support agents has already processed a refund for the recent charge. Please allow 3–5 business days for the funds to be returned to your account, depending on your financial institution's processing time.

We appreciate your patience and apologize for any inconvenience this experience may have caused. If you have any additional questions or require further assistance, please don't hesitate to contact our support team. We are always happy to help.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

The representative was polite

The representative was polite, professional, and genuinely concerned. He made every effort to make this a good experience for me. I appreciate his effort!

2026年7月12日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Odelia,

Thank you for taking the time to share your wonderful 5-star review. We sincerely appreciate your kind words and are delighted to hear that our representative provided you with polite, professional, and attentive service.

It's especially rewarding to know that their genuine concern and dedication helped make your experience a positive one. We will be sure to share your feedback with our team, as recognition like yours is greatly appreciated and encourages us to continue delivering exceptional customer support.

Thank you again for your support. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again whenever you need us.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち4の評価

They provided human support when…

They provided human support when required and were professional.

2026年7月9日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Ward,

Thank you for taking the time to share your 4-star review. We truly appreciate your feedback and are pleased to hear that you received professional support from our team when you needed assistance.

Providing responsive, courteous, and reliable customer service is very important to us, and we're glad we were able to meet your expectations. Your feedback is greatly appreciated as we continue working to improve our services.

Thank you again for your support, and we look forward to assisting you whenever you need us.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち3の評価

Their AI system when calling made it…

Their AI system when calling made it very difficult to fully cancel my membership before the trial ended, and their website also made it difficult as well. Leading me to be billed when I had already made multiple attempts to cancel that had failed. Finally after a few days I was able to get connected to a live Agent named Dexter who was very helpful & immediately put in the cancellation request correctly & sent a confirmation email right away.

2026年7月11日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hi Angela,

Thank you for sharing your feedback. We're sorry you had difficulty canceling your membership.

We're glad Dexter was able to assist you, complete your cancellation, and promptly send your confirmation. We'll also share your kind words with him.

We'll also do our best to improve our cancellation process and overall customer experience.

Sincerely,
Meliza
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち4の評価

I canceled this service just a day…

I canceled this service just a day after I initially signed up before the trial period. Well comes the time they charge me so I went in and logged in and it showed that I wasn’t canceled yet and which I was. I requested them to refund me this amount because of their error. I was just doing a bitty search just to see if it was actually still on before they answered me well they sent me a message saying since I did a search we cannot refund the amount and it was there problem of not closing this account at the right time. They said they wouldn’t give me a refund so now I’m out $24.99.
I have now been refunded today. I’m happy now

2026年7月8日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Patricia,

Thank you for updating your review and for sharing your experience with us.

We sincerely apologize for the frustration caused by the cancellation issue and understand how disappointing it was to be charged after you believed your subscription had been canceled. We appreciate you giving us the opportunity to review your concern.

We're glad we were able to resolve the matter and process your refund. We appreciate your patience throughout the process and are pleased to know that the issue has been addressed to your satisfaction.

However, we were unable to locate an account under the name provided. To help us review your case further and properly acknowledge the account and assistance provided, please send us additional details linked to your account, such as the email address used to sign up or other account information.

Your feedback is valuable to us, as it helps us improve both our processes and the experience we provide to our customers. Thank you again for your understanding, and we wish you all the best.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

Catherine was very helpful and resolved…

Catherine was very helpful and resolved my issue. I did not want a subscription and it was not clear when I authorized the $1.99 payment that I was getting a monthly subscription

2026年7月8日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Carole,

Thank you for your feedback and for sharing your experience. We're glad Catherine was able to help resolve your issue. My apologies for the frustration and inconvenience caused by the subscription process.

On our checkout page, we state that customers are purchasing a trial that ends in seven days. It also states that it will automatically enroll the customer in a monthly subscription if the customer does not cancel during the trial. We provide an Order Summary on the checkout page, with a checkbox for the customer to acknowledge that they have read our Terms of Service and Billing Terms.

Rest assured, we are working on improving our services. Please let us know if there's anything else we can help you with. Have a great day ahead, and stay safe!

Sincerely,
Jehoany
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち1の評価

I wanted a one day access for $1.99

I wanted a one day access for $1.99. Somewhere in small print I guess I was signed up for $24.95 monthly membership. I was then surprised when my credit card was charged the next month.

It was a very deceptive transaction.

2026年7月3日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Dan,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any frustration this experience may have caused.

We were unable to locate an account under the name provided in your review. To further investigate your concerns, please contact our support team and provide the email address or other details associated with your account so we can locate it and assist you further.

GoodCar strives to provide clear information about our subscription terms during the checkout process, including that the $1.99 purchase is part of a trial that automatically renews into a monthly subscription unless canceled before the trial period ends. We understand, however, that subscription terms can sometimes be overlooked, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.

Once we receive the account details, we will be happy to review the charges and work toward a resolution.

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Kori,

Thank you for your 5-star review! We truly appreciate your kind words and are delighted to hear that our customer service made your experience with GoodCar a great one. Providing prompt, professional, and helpful support is always our goal, and it's rewarding to know our team made a positive impact.

Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your support and look forward to assisting you again whenever you need us.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

Stephanie was professional

Stephanie was professional, thoughtful and kind.

2026年6月26日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello David,

Thank you very much for your wonderful 5-star review. We are delighted to hear that Stephanie provided you with professional, thoughtful, and kind service. We take great pride in delivering exceptional customer support, and your recognition of Stephanie's efforts is truly appreciated.

Your feedback means a great deal to us, and we will be sure to share your kind words with Stephanie. Thank you for taking the time to leave your review, and we look forward to assisting you again in the future.

Have a good one!

Sincerely,
Thamya
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち1の評価

I had a case withdrawn and no longer…

I had a case withdrawn and no longer viewable on my state’s court record lookup. The attorney told me it was as if the case had never happened. Yet, this site still shows the case AND the information like the filing date isn’t even accurate. It also lists just one case as two separate cases with different dates. This is a huge problem because people are impacted when someone does a search on them through this site and believe they have found information on them and it turns out it can be entirely false. It is also completely unjust to store data that the courts themselves removed over a year ago. Furthermore, I searched people who I know have active court cases that are viewable in their state’s records and they don’t show up. So my withdrawn and sealed case will show up, but not someone’s actual ongoing court cases. This company is a scam and should be shut down and sued.

2026年6月28日
自発的なレビュー
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hi Sarah,

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to know about your experience and understand your concerns regarding the information displayed.

Please know that we source our data from public records; therefore, we cannot guarantee the accuracy or completeness of every record. Some records or information may be missing due to federal or state laws or restrictions.

We want to make things right for you. Please give us a call or email us at askinfotracer@ask.infotracer.com so we can review your concerns and assist you further.

We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to serve you better.

Sincerely,
Meliza
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

The rep was very helpful

2026年6月24日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hi Vickie,

Thank you for taking the time to give us a review. We're happy you're pleased with the assistance you received. We hope that you will also recommend us to others. Have a great day ahead, and stay safe!

Best,
Lovely
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

5つ星のうち5の評価

Customer service

Hi I spoke to Dexter and they were super helpful along with patient when helping me solve my issue. I appreciated it a lot and they had good customer service along with clear communication. Thank you

2026年6月21日
Courtcasefinder ロゴ

Courtcasefinder からの回答

Hello Destiny,

Thank you for your kind words! We're delighted Dexter was able to assist you and provide the patience, clear communication, and support you needed. We'll pass along your review to Dexter. He'll be pleased to hear it.

If you need further assistance, please don’t hesitate to contact us. Have a nice day ahead, and stay safe!

Sincerely,
Jehoany
Voice Of Customer Specialist
www.courtcasefinder.com
+1 833-922-2315

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報