Customgenie レビュー 

148
•
TrustScore 5段階評価の3.5

3.5

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち3の評価

The input of names and titles into an Excel sheet is not always easy and downloading is even more difficult. Also, there is no where to preview each badge ordered which used to be a feature prior to C... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Products turned out great and arrived way more quickly than I anticipated. I couldn’t be happier with the end result. Only word of caution, and it really is my fault too, is that I didn’t receive an... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Your website is not easy to navigate and I tried reaching out multiple times for assistance and apparently, no one is able to help---if they answer the phone. No one ever tried to reach back out to m... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I had issues with an order being printed incorrectly. Rebecca reached out to me and walked me through the correct process to make it right. Shes absolutely amazing!! Thats what I call customer service... もっと見る

企業が回答しました


企業情報

  1. シール製造業者

Customgenie について

当該企業による記述

Custom Genie specializes in beautiful, high-quality personalized products that help brands make a lasting impression. Headquartered in Atlanta, GA, our North American manufacturing and distribution facility houses a full in-house art department, a dedicated customer service team, and a state-of-the-art production floor — giving us complete control over every detail from first sketch to final shipment.

Custom Genie personalized branded product for Brew Bloom Coffee

We proudly serve a wide and diverse client base, including hospitality, retail, personal and professional services, public bodies, airlines, the financial sector, and travel. Whether you need branded drinkware for a corporate event, premium giveaways for a trade show, or fully customized merchandise for retail shelves, our team delivers products built to elevate your brand.

Custom Genie personalized stainless steel water bottle with Hiking Club logo

Every order is handled with precision and care. From concept and artwork proofs to packaging and shipping, our experts ensure your company logo looks polished, professional, and unmistakably yours. With fast turnaround times, competitive pricing, and a true commitment to craftsmanship, Custom Genie is the partner you can trust to bring your brand to life — one custom product at a time.

Custom Genie personalized tumbler in lifestyle setting


連絡先

3.5

まあまあ

TrustScore 5段階評価の3.5

148件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 87%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

3.5

すべてのレビュー

(148)

過去12か月のレビュー数: 148件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち3の評価

Easy, but complicated

Ordering was easy! I simply uploaded our image and picked the sizes and it was good to go. The problem was the tracking. After 7 days, there was no update. I think there should be a record every time my order is touched. I am still waiting for an update and hoping it arrives on time.

2026年4月9日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Doreen,

Thanks so much for your feedback! We’re really glad to hear the ordering process felt easy and straightforward—that’s exactly what we aim for.

Regarding the tracking, you’re absolutely right, and we appreciate you pointing that out. Our team has shared a personalized tracking update with you via email so you can stay informed every step of the way. We’re also currently working on improving tracking visibility across our new platform.

Thanks again for choosing Custom Genie—we look forward to getting your order to you!

5つ星のうち4の評価

Customer service resolved the problem

Updated: Within 24 hours of posting this review the Custom Genie team reached out. They sent my order right away and gave me a credit toward a future order. Though the initial experience was disappointing, I am open to trying again given how responsive they were to my feedback. If you have an urgent order, I wouldn't wait to contact them for updates.

Original: I never got my order, no updates on the order. It's still awaiting fulfillment. It's been over 3 weeks. It's hilarious that this is the second time I've gotten an email asking for my feedback on something that I never even got.

2026年3月20日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Danielle, we sincerely apologize for what happened. That shouldn't happen. We're going to make this right for you.

We're looking into your order right now. Our team will contact you directly to get this sorted and get you what you need.

We appreciate you sharing this with us.

5つ星のうち5の評価

Great Quality!

It was easy, received them quickly, and they are great quality at a great price.

2026年3月29日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Vicky,

Thanks so much for the feedback!

We're really glad the process was easy, delivery was quick, and the quality and pricing hit the mark for you.

We appreciate you choosing Custom Genie, and we can't wait to work with you again!

5つ星のうち5の評価

Excellent!

2026年4月11日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Juan, thanks so much for the feedback!

We're really glad everything came together perfectly for you.

We appreciate you choosing Custom Genie, and we can't wait to work with you again!

5つ星のうち5の評価

Just Perfect

Exact order, great, price and fast shipping

2026年3月28日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hi! Thanks so much for the feedback!

We're really glad you got exactly what you ordered!
We appreciate you choosing Custom Genie, and we can't wait to work with you again!

5つ星のうち3の評価

Poor print quality on stickers

The time and price were reasonable. Not happy with the product.

2026年3月27日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Scoot,

We apologize that the print quality didn't meet your expectations on the stickers. We're looking into this right now and our team will contact you directly to resolve this and get you what you need.

We appreciate you sharing this with us.

5つ星のうち3の評価

It was a "Meh" experience.

It was a "Meh" experience.

I wasn't crazy about the 4 stickers per sheet, especially since each of the graphic designs touched each other making cutting them apart less than easy.

I also wasn't happy at all with the flimsy vinyl material. It was difficult to work with when trying to apply one of the stickers. If there is a light breeze they will flap around while you are trying to put it on the surface AND the material stretched a bit. This makes applying the sticker difficult in that you really have to work it to get all the creases and bubbles out.

Meanwhile I ordered stickers from another company at the same time and the quality is much better. We'll see how long they last out in the weather.

2026年3月25日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hello,

Appreciate you taking the time to share this. This is exactly the kind of feedback we need.

Sorry to hear the sheet layout and material made things harder than they should be. The designs touching and the vinyl feeling too light is not the experience we want you to have. Applying a sticker should be simple, not something you have to fight with.

Keep an eye on your inbox for an email from our team!

5つ星のうち5の評価

The interface is so easy to work with

The interface is so easy to work with. They have great product offerings and the customer service was also spot on. Definitely will be back for all my business needs.

2026年4月7日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Carolyn,

Thanks so much for the feedback!

We're really glad the interface felt smooth, our product offerings resonated with you, and our team delivered on the customer service front. That's what we're all about.

We can't wait to support all your business needs going forward!

5つ星のうち5の評価

Loving our stickers!

I recently ordered custom stickers from Custom Genie and had a genuinely great experience from start to finish.

The quality of the stickers exceeded my expectations — vibrant colors, clean detail, and really durable material that holds up well. You can tell they take pride in what they produce.

Shipping was quick, everything arrived in perfect condition, and the final product looked even better than I imagined.

If you’re looking for high-quality custom stickers and a smooth, reliable experience, I’d absolutely recommend Custom Genie. Will definitely be ordering again.

2026年4月7日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Steven

Wow, thank you so much for this! We're thrilled you loved the stickers—vibrant colors, clean detail, and durability is exactly what we aim for. Hearing that shipping was quick and everything arrived in perfect condition makes this even better.

We really appreciate you noticing the care we put into every order.

Can't wait to work with you again!

5つ星のうち5の評価

Great product and easy process.

Great product and easy process.

2026年4月7日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Todd,

Thanks for the feedback!

We love hearing that the product and process both hit the mark for you. That's what we're all about.

Can't wait to help you next time!

5つ星のうち5の評価

The quality of the badge I ordered was…

The quality of the badge I ordered was above what I even expected. Great job.

2026年3月24日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Michael,

Thanks so much!
We're really glad the badge exceeded your expectations. That's awesome to hear, and we appreciate the love.

We can't wait to work with you again

5つ星のうち5の評価

I’m very happy with it

The sticker was perfect and arrived in a perfect timely manner. Only drawback was I never received tracking although it did say shipped on my account, was a bit in the dark on that but I did only order one sticker so maybe that’s why haha. Still a 5 star experience for me thanks guys!

2026年3月23日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hi,

Thanks so much for the feedback!

We're glad the sticker arrived in good condition and on time. We appreciate you mentioning the tracking experience. We love hearing about your experience.

Thanks for choosing Custom Genie!

5つ星のうち5の評価

Great Product

It came out great, no complaints. Really great product.

2026年3月19日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Michael, we're so glad the product turned out great for you! That's exactly what we're here for. Thanks for choosing Custom Genie. We can't wait to work with you again!

5つ星のうち1の評価

I paid for a pin and was sent a magnet…

I paid for a pin and was sent a magnet 2x’s then no response as to why I haven’t gotten what I paid for - I’m done doing business with them & will dispute this transaction. I paid for what I wanted NOT what they chose to give me- I sent another email NO RESPONSE 😡😡

2026年3月11日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hey Erica, we sincerely apologize for the mix-up with your order and for not responding to your concerns. We're going to make this right for you.
We're looking into this right now. Our team will contact you directly to get this sorted and get you what you need.
We appreciate you sharing this with us.

5つ星のうち5の評価

TOP NOTCH CUSTOMER SERVICE AND PRODUCT SUPPORT

Best customer service ever! They helped me locate and produce an old order and the price and quality was fantastic! Will definitely be coming back for more decals soon! Thank you!

2026年3月9日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hello William, thank you for your kind words! We’re so glad we could help bring your previous order back and that everything met your expectations.
We’ll be happy to assist you again anytime.

5つ星のうち1の評価

Picture on the site showed a completely…

Picture on the site showed a completely different size that i got

2026年3月16日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hi, we sincerely apologize for the sizing mismatch on your order. We're going to make this right for you.
We're investigating this immediately. Our team will reach out to you directly to fix this and get you what you ordered.
We appreciate you bringing this to our attention.

5つ星のうち5の評価

NICE NAME BADGE

NICE NAME BADGE. ORDERING ANOTHER. QUALITY PRODUCT. QUICK DELIVERY

2026年3月15日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Rick, thank you for your feedback. We truly appreciate your continued trust and are pleased to know your experience met your expectations.

5つ星のうち2の評価

I just got home from vacation to find…

I just got home from vacation to find the decals delivered. They seem to be good quality and all but they are not the color I ordered they are to be placed on a black tinted window of pickup truck therefore they can’t be black like what was delivered I had requested exactly what you sent except all lettering white foreshadowed over the grey/silver CP like the image I uploaded…. I would like this remedied please

2026年3月14日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hi Devin, we sincerely apologize for the color mismatch on your decals. We're going to make this right for you.
We're looking into this right now. Our team will reach out to you directly to get this sorted.
We appreciate you sharing this with us.

5つ星のうち4の評価

Timely receipt of order and they were beautiful!

The name badges I ordered came in a timely manner and were perfect. I order pretty frequently when we have new hires or existing staff have lost their badges. The only reason I gave 4 stars instead of 5 was because the new ordering platform is harder to work with than what I have used in the past. I figured it out, but preferred the other ordering process. Also I was a little bummed that it didn't save my previous template created a while ago.

2026年3月13日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hello Kristen, I’m glad to hear everything arrived on time and met your expectations. I’m sorry to hear about your experience—we’ll definitely take your feedback into consideration as we continue improving.

5つ星のうち5の評価

Seems like from production to my door…

Seems like from production to my door was super fast. Sooner then I thought.
They are very affordable and the best part is I could order small quantities.
I want to experiment with different pens and my designs before I pull the trigger on large quantities. They helped make that happen.

2026年3月6日
Customgenie ロゴ

Customgenie からの回答

Hello Paul, thank you so much for your feedback! We’re glad to hear everything arrived faster than expected. We look forward to supporting you on your new orders.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報