Daviesandcooper レビュー 

88
•
TrustScore 5段階評価の2

2.1

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち1の評価

Awful. Shoes were awful quality. Soles anre hard and uncomfortable and sizing very off. Avoid at all costs. They make it impossible to return an item, keep offering discounts and replacements rather... もっと見る

5つ星のうち1の評価

After waiting weeks for my order, I asked for it to be delivered to a locker. On my return, no delivery waiting. Then had message from evri stating the parcel could not fit locker. However I tried, th... もっと見る

5つ星のうち5の評価

After I ordered the shoes I read some of the reviews and started to worry that I’d wasted my money. I’m not saying people haven’t had bad experiences but my package arrived sooner than expected, I was... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Please do NOT order from here - I have had a shambolic experience with this company posing as a UK company, not giving me a full refund that I have requested on numerous occasions and thinking I will... もっと見る


連絡先

2.1

期待以下

TrustScore 5段階評価の2

88件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 90%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

2.1

すべてのレビュー

(88)

過去12か月のレビュー数: 87件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち1の評価

Terrible after sales

The item was very poor quality and far too big tried to return and get a full refund but am still in dispute with them stsy away from this company

2026年8月29日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Bernard,

Thank you for sharing your feedback, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the item being too big, not meeting your quality expectations, and especially the ongoing dispute while trying to get a full refund. We know how draining and frustrating it is to feel stuck in a dispute when you simply want to resolve a return.

We want to step in and make this right for you. Please send an email directly to support@daviesandcooper.com with your order number and details of your return request. Our team will prioritize your message to review your case right away and work toward a fair, swift resolution.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Dont use this company

Dont use this company. Duped into thinking its a UK company but the poor quality and small sizing items come from China. You have to pay for returns. My XL item fitted my size 10/12 daughter!. They offered me a 10% discount on future orders and I could keep the item (no good to me as didnt fit) and then kept offering up to 50% discount code on future orders and a cash refund of 15% after I kept asking for a full refund. Amazon accept returns and 100% refund. If D&C are going to offer an online service then they should offer full refunds for wrongly sized and poor quality items. Just look at all the reviews, I didnt because I thought it was a legit UK company. Oh and the items take weeks to come! They dont deserve a one star review.

2026年9月8日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Beverley,

Thank you for sharing your feedback, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the long delivery timeframe, the severe sizing discrepancy with your XL item, and your disappointment with the partial refund and discount offers you received when requesting a full return. This is certainly not the level of service or customer care we strive to provide.

We want to re-evaluate your case and make things right. Please reach out directly to support@daviesandcooper.com with your **order number and photos showing the sizing issue**. Our team will prioritize your message to review your previous requests and work toward a fair, straightforward solution without forcing you into unwanted discounts or partial options.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Extremely poor quality

I ordered a dress that does not reflect the picture shown on their website. The material and stitching are extremely poor, and the item is nothing like what was advertised. I feel that I have been completely scammed.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Dagmar,

Thank you for sharing your feedback, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your disappointment regarding the quality of the dress, including the stitching and material, and how frustrating it is to receive an item that does not match what was advertised on our website. This is certainly not the level of quality or standard we strive to deliver.

We want to investigate this issue and make things right for you immediately. Please reach out directly to support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the dress showing the quality and discrepancies. Our team will prioritize your message to ensure your case is reviewed right away and a fair resolution is provided.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Robbing,unhelpful unable to return…

Robbing,unhelpful unable to return items, no full refunds, unless you send them back to China yourself
DO NOT ORDER FROM THESE PEOPLE!!!

2026年9月8日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Lorraine,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the difficulty with returns, the policy on international return shipping, and feeling unable to get a full refund. This is certainly not the level of service or experience we aim to provide for our customers.

We want to review your case directly and work to make this right for you. Please reach out to our support team at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the item. Our team will prioritize your message so we can review your options and find a fair solution without you having to worry about costly return fees.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

DO NOT USE THIS COMPANY , AVOID AT ALL COST.

*DO NOT USE THIS COMPANY .
ABSOLUTELY DISGUSTING & SHOCKING & SHOULD BE STRUCK OFF AND BANNED FROM ADVERTISING.
I only gave 1 ☆ because none wasn't an option !!
I waited nearly 6 weeks for my 'beautiful well made orthopaedic sandals', they arrived this morning, at first I burst out laughing as I thought it was some kind of joke, but then I was shocked and horrified at this utterly cheap TAT, flimsy, poorly made and although I ordered a 7 to allow plenty of room I couldn't get even the toes of my small 5½ feet into them, they are marked size 41 (7) but are clearly more a size 3, but even if you could get them on they would fall apart within hours.
I made the stupid mistake of trusting the posh name and website but didn't check the returns policy, I now discover you have to return them to China at a cost of over £20, WHO is going to do that on a pair of £25 sandals ???? SO you lose out on the cost and they keep the money !! This is the ULTIMATE SCAM , they must be making serious bucks out of scamming hundreds if not thousands of trusting customers.
I can laugh at myself for being so stupid getting conned, luckily it was only £25 , but I won't get caught again !!!
AVOID THIS FALSE ADVERTISING, SCAMMING COMPANY AT ALL COSTS !!! And don't bother emailing them, emails just bounce back !! They are too busy laughing about how much money they have scammed.
Please don't take any notice of their reply, I cannot get through to them at all, they have NO intention of refunding me.

2026年9月7日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Sally,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand how frustrating it is to wait nearly six weeks for an item, only to receive sandals that are severely mis-sized, not up to quality standards, and difficult to fit into. We also apologize for any issues you experienced when attempting to email us, as well as the concerns regarding international return shipping costs.

We want to make this right for you. Please reach out to us directly at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the sandals (including any size markings). Our team will prioritize your message, look into this sizing and quality issue immediately, and work with you to find a fair solution without requiring expensive return shipping.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

The telephone doesn't answer, the goods don't arrive

The telephone doesn't answer, the date of the delivery doesn't get populated, and they misrepresent that the goods come from China. A chargeback is the only way forward with this kind of scam company.

2026年9月7日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi C I Pedrick,

Thank you for bringing this to our attention, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the difficulty reaching us by phone, the lack of tracking updates for your delivery, and your concerns regarding dispatch locations. This is certainly not the experience we want you to have.

We want to look into your order status immediately and help resolve this for you. Please reach out to us directly at support@daviesandcooper.com with your order number and full name. Our team will prioritize your message to track down your shipment and work with you on a swift solution.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Poor quality orthopaedic trainers.

Poor quality orthopaedic trainers.
Very misleading company
It took four weeks to arrive. The trainers were not the quality I expected so I requested a refund.
Return to be sent to China therefore far more expensive than the actual item thus incurring additional expense.
I was offered a 20% refund and able to keep the substandard product.
I will not be using Davies and Cooper again

2026年9月6日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Julie,

Thank you for sharing your feedback, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the four-week delivery time, your disappointment with the quality of the trainers, and the frustration caused by the return process and initial 20% refund offer. This is certainly not the level of service or satisfaction we want for our customers.

We want to re-evaluate this for you and find a better solution. Please reach out to our team at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the trainers. Our team will prioritize your email to review your case directly and help work toward a fair resolution.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Do not order from this Chinese company.

I ordered some sandals thinking I was buying from a UK based company. The order took weeks to arrive. As soon as I collected my parcel I knew the quality would be poor. The package was so light. The sandals were made of poor quality materials with poor quality finishing. I have looked into returning the item but it looks like I have to pay to return the item to China. The cost includes taxes etc and it looks like the charge will be about £20 😳What a great business plan they have. Market an item implying made in UK. Make it as cheaply as possible knowing that if the customer is unhappy they won’t return the item to China due to ridiculously high charges. I feel completely ripped off.

2026年8月28日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Jo,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration regarding the long delivery timeframe, your disappointment with the quality and feel of the sandals, and the concern over high international return costs.

We want to look into this and assist you directly. Please reach out to our team at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the sandals. Our team will prioritize your email to review the situation and work with you to find a suitable solution.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Do not use this company

Do not use this company. Dress turned up after two weeks. Quality is diabolical, the dress smells like chemical and absolutely no response from the company on initiating a return. Would not recommend under any circumstances.

2026年9月5日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi CD,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration with the delivery delay, the quality issues, and the chemical smell you described. Most importantly, we apologize for the lack of response regarding your return request—that is certainly not the level of service we aim to provide.

We want to fix this for you immediately. Please reach out directly to support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the dress. Our team will prioritize your email right away to ensure your return is processed and resolved without further delay.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

The two pairs of orthopedic slip on…

The two pairs of orthopedic slip on trainers arrived today, my mum ordered both in a size 7- What arrived? A size 3 in both! Awful quality, terrible customer service they fob you off with "They are on the way" emails and believe me many emails were sent. FALSE ADVERTISING- They advertise as a UK business saying shoes will arrive quickly when in fact they are coming from CHINA! Also impossible to stop an order, they just take your money, make you wait over a month and then send the wrong size terrible quality shoes. DO NOT ORDER FROM THEM

2026年9月5日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Brookie,

Thank you for sharing this feedback, and we are truly sorry to hear about your mum's experience. Receiving two pairs of shoes in a size 3 when size 7 was ordered—after waiting a month—is completely unacceptable, and we understand your frustration with both the delay and the communication you received while waiting.

We want to fix this for your mum right away. Please ask her to reach out directly to support@daviesandcooper.com with her order number and photos showing the sizing on the trainers. Our team will prioritize her email, correct this sizing mistake, and resolve this for her without her needing to worry about return shipping.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

I chose this company because it seemed…

I chose this company because it seemed to have a good English name. I was disappointed - my shoes arrived today after 3 weeks. I can't wear them because I can't get my feet into them. Poor quality, wrong sizing & goodness knows where they came from - says Ireland, China - but language on the shoes seems to be Eastern European or South America - who knows. Stay clear of this company. They are trading on a name which says 'good quality' but the goods are anything but. Would never buy from them again. Be warned - don't be taken in (like me) by the name.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Janet,

Thank you for sharing your feedback, and we are sincerely sorry to hear about your experience.

We completely understand your frustration with the long delivery time, as well as receiving shoes that are the wrong size, uncomfortable to fit into, and not meeting the quality standards you expected. We apologize for the confusion regarding the manufacturing and labeling on the footwear as well.

We want to look into this and make things right for you. Please reach out to us directly at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the shoes (including any sizing labels). Our team will review the sizing error and quality concerns right away to help find a suitable solution for you.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち4の評価

Good customer service.

There was a problem with my order, but customer service were very helpful and I received a refund. Thank you :)

2026年8月28日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Debbie,

Thank you so much for taking the time to share your review!

We're glad to hear that our team was able to assist you smoothly and resolve the issue with your refund. Your kind words mean a lot to us, and we truly appreciate your support.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Do not buy from this company!

This company should not be allowed to continue trading. I ordered what looked like a good quality pair of ladies size 9 shoes 3 weeks ago but what I received today is a lightweight pair of shoddy plastic rubbish. There is no indication of size anywhere on the shoes but I would estimate them to be a size 4 or 5. They came in a plastic bag inside an obviously reused Jiffy bag.
In their small print this company state that they do not cover the cost of returns. A wise if unethical move on their part as I would imagine that if all the products they sell are of a similar quality they would no longer be trading.

2026年9月4日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Judith,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience. Receiving an item that isn't what you expected—and getting the wrong size entirely—is extremely frustrating, and we apologize for the disappointment caused.

We want to resolve this for you right away. Please reach out to us at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the shoes (showing the item received). Our team will investigate the sizing error directly and work with you to find a fair solution without you having to worry about return costs for our mistake.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち4の評価

Please with my purchase very nice and…

Pleased with my purchase very nice and comfortable sandals

2026年9月4日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Susan,

Thank you so much for your feedback!

We're delighted to hear that you are pleased with your purchase and that your sandals are nice and comfortable. We truly appreciate you taking the time to share your experience with us.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち5の評価

Sandals

Helpful staff and reasonable prices. Good quality

2026年8月17日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Jean,

Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review!

We're thrilled to hear that you had a great experience with our team and that you're happy with the quality and pricing of your sandals. Your support means a lot to us.

Best regards,
Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Absolutely appalling from start to…

Absolutely appalling from start to finish!!
DO NOT USE!!!
Products not as advertised and too expensive to send back!!

2026年9月3日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Hi Tiare,

Thank you for sharing your feedback, and we are truly sorry to hear about your experience. We completely understand how frustrating it is to receive something that doesn't meet your expectations and then face high return costs.

We want to make this right. Please reach out to us at support@daviesandcooper.com with your order number and photos of the item. Our team will review your situation directly and work with you to find a fair solution.

Best regards,

Davies & Cooper Support Team

5つ星のうち1の評価

Scammers- Don't fall for them like I did

Don't fall for them like I did! They company name and company address in Wembley leads you to believe, stupidly, that they are a UK based company. They are NOT they are in China. I ordered sandals, they took 20 days to arrive, they are absolute rubbish quality, they were £22.46 and worth about £2..... if that! Delivered all bashed up and squashed.

Their refund policy seems to expect the buyer to pay for return to China 🤷

I am claiming a refund via PayPal.

Avoid like the plague, they are scammers

2026年9月2日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

As you've filed a claim through PayPal, we'll continue this conversation through that process directly.

— Eli

5つ星のうち2の評価

I have been asking for a return label…

I have been asking for a return label for weeks, and still getting the same old stuff, I need to return these dress it looks like a nightdress material is cheap and nasty never worth the money i will report them if I don't get answers soon, stay away from this place

2026年8月22日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Sorry for the delay on this. Please send your order number via DM or to our support email so we can get the return label sorted for you.

5つ星のうち1の評価

THE QUALITY WAS DREADFUL

THE QUALITY WAS DREADFUL! UNWEARABLE, SIZING FAR TO BIG. £30 SHOES NOT WORTH £1. THE RETURNS PROCESS WAS IMPOSSIBLE AS YOU HAD TO RETURN TO CHINA AND BE RESPONSIBLE FOR TAXES. I HAD NO OPTION BUT TO ACCEPT A 15% REFUND. 3 DRESSES AND A PAIR OF SHOES ALL NOW IN THE BIN. AVOID THIS COMPANY!!!!!!

2026年9月1日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

We understand this wasn't the outcome you'd hoped for, and a partial refund was processed as a resolution for this order.

— Eli

5つ星のうち5の評価

I ordered 2 pairs of orthopedic…

I ordered 2 pairs of orthopedic trainers and I've got to say, they are spot on. Yes they come from china but I don't care as long as they are what I ordered. Excellent quality and fit. Took 14 days to arrive. I'm pleased with the purchase.

2026年9月1日
自発的なレビュー
Daviesandcooper ロゴ

Daviesandcooper からの回答

Thank you for sharing this, really glad the fit and quality worked out well for you!

— Eli

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報