レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち3の評䟡

When i checked online in their app, it showed that this product (a runnung lightweight trouser)is available in their Indiranagar outlet. But when i visited the same day they are telling it might be a... もっず芋る

5぀星のうち3の評䟡

I bought this sports shoe from Decathlon recently. The shoe looks good and is comfortable for regular use. However, I noticed a quality issue with the lace holes. The eyelet (where the lace goes t... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Their online ordering system is pathetic. I placed an order online with promised delivery within two days. However, I waited for four days, and after four days, when I checked with their customer se... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I did servicing for my Road Bike RC 120 Yesterday from Decathlon Wagholi, Pune. Technician Shohrat well serviced my bike quickly in emergency with the help of new young technician Umesh B. During the... もっず芋る

䌁業情報

  1. スポヌツ甚品店
  2. スポヌツりェア店

さたざたな倖郚゜ヌスから提䟛された情報

Decathlon.in is your one stop shop for buying sports goods online in India. We are B2C now, open for all to buy sports products at an extremely affordable price.


連絡先

2.7

期埅以䞋

TrustScore 5段階評䟡の2.5

78件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

poor customer service

poor customer service. tried purchasing 3kg dumbells online. whilst the app says the product will be delivered the next day, it took almost 4 days still the product wasnt delivered. they cancelled the order from their side without any explanation. poor and worst customer service, and i would not recommend online purchasing from Decathlon

2025幎9月11日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I ordered S size and I got M

I ordered S size and I got M. The product is no return and no exchange. How do you think I should use this product now. Very bad experience and this is fooling customers by not giving return and giving wrong size.
When I am trying to give the review they are declining my review saying not relevant. When I called their call center and discussed the matter they asked me to go in the shop nearby for exchange. When I went in the nearby shop they said it is online non exchange product we can't take it. They are fooling customers.

2025幎8月3日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち2の評䟡

Bad Experience With the Hiring

First of all I didn't get their hiring process in the recent a store HR is called me for interview on call after I tell everything about myself and the key responsibilities of decathlon he said ok you know the responsibilities 90-92% so you have to this store for LOL program after that I ask him about the location where to come in this particular area he said sir some certain issues we are postponed the LOL Training we will update you soon.
After that day I ask him I'm leaving my other interviews only for this company because I love to serve here I'm a sports person he said sir the team members looked into your CV they didn't think you are eligible for this.
Tell me one thing this thing you didn't get before when you are telling me to come there for the LOL Training.
And idk you guys are hiring sports person non of the person in your store have that much knowledge about any sports.
Calling Interview, Face To Face Interview, LOL Training, DRD round, Again Interview
Military training chalri hai ?
I'm telling them I can and I will but I think I guess they just horr referred people not a able person decathlon this is not done

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I recently purchased the Compact Home


I recently purchased the Compact Home Gym 900 (Black/Brown) machine. While I appreciate the timely delivery and find the quality of the product is OK, however, I am highly disappointed with the post-sale service and support experience.

Decathlon had clearly advertised free installation for this product. However, there was no contact information or guidance provided regarding installation assistance. I had to proactively arrange the contact details myself by reaching out to the Belapur (Navi Mumbai) store.

My experience with your staff was equally frustrating:

Upon contacting the store, I initially spoke with Mr. Sahil, who refused to assist because the product was not purchased directly from their store.

After some discussion, he asked me to send my details via WhatsApp but the number was not registered on WhatsApp. I sent a regular SMS instead, but received no response.

I followed up several times and finally got in touch with Mr. Amol/Anmol, who assured me that the installation partner would visit the next day. However, no one turned up, and my repeated follow-ups yielded no further response.

Ultimately, I was forced to hire a local technician and spend an additional ₹2000 for the installation, which defeats the purpose of the promised free service.

This has been a deeply disappointing experience, especially from a brand like Decathlon that claims to value customer satisfaction. I hope you take this feedback seriously and review your service protocols, especially for online purchases and third-party store interactions.

Recommendation: I strongly discourage others from purchasing large equipment from Decathlon unless the company significantly improves its customer support and post-sale service processes. Customers deserve better value for their hard-earned money, time, and trust.

2025幎6月22日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

The decathlon did not deliver

The decathlon did not deliver the product! As I ordered 2 T-Shirts and only one go delivered, I thought the second item was late so I waited for few more days. They did not come! When I contacted the support - they said as I did not contact them within 48 hrs, they will not be able to help me! I feel cheated and disappointed! You just lost a customer for ever by your unfriendly customer service. Plus one to Amazon!

2025幎6月4日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

I suggest don't buy shoes of this


I suggest don't buy shoes of this company because warranty of this company is voided and company writes me email- Hope you are safe and well.

Thank you for reaching out to us regarding the warranty for your product. We understand your concerns and appreciate your trust in our brand. However, after carefully reviewing the details of your request, we regret to inform you that we are unable to provide the warranty coverage for your specific case.

Our warranty policy outlines the terms and conditions for warranty claims, and it is designed to ensure a fair and consistent process for all customers. Unfortunately, based on the information provided, your product does not meet the criteria for warranty coverage.

We would like to remind you to carefully review the warranty terms and conditions that were provided at the time of purchase. These terms specify the coverage period, conditions, and limitations, and they are essential in understanding the scope of the warranty.

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding. If you have any further questions or require additional assistance, please do not hesitate to contact our customer service team. They will be happy to provide further guidance.

Take care and stay safe!

Regards,
Someswar Bhuma,
User Happiness Officer
Decathlon Sports India.

2025幎6月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

The worst experience ever

The worst experience ever. I bought 2 knee pads of extremely poor quality so returned and asked for replacement. But the replaced ones too were of the same quality so I initiated a request for a refund & returned their product. It’s been more than 3 weeks but they haven’t yet refunded the money. Now they have even stopped responding to my emails.

Extremely sad & not expected from them.

2025幎5月6日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Sir/madam

Sir/madam
I want to raise a complaint against delivery boy who had come to take return parcel. He denied to come upstairs to collect parcel and demanded us to come down and was rude to my mother.
He took parcel for return and then showed it as delivery failed. When I complained against this issue with decathlon store delivery person called me again next day for some otp and this time he was very rude and threatened me saying will come to your place and show you also used foul language.
I seriously regret using your online shopping app . As I have always had great experience at your store.
Kindly look into this matter.

Thanks and regards
Raisabano shaikh

2025幎2月20日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Sangeeta and Hardik-Awesome Service

I was at the outlet at Select City Walk, Saket, New Delhi on 14th Feb., and was helped by Ms. Sangeeta in the swim wear section and by Mr. Hardik in the billing section, in the most professional and pleasing manner. They were pleasant, served with a smile, helped me out and answered all my queries.
Kindly, convey my compliments to them for their exemplary behaviour and service.
I briefly asked about the trial rooms to others, they too were very polite but my interaction with them was quite momentary.
Thank you.

2025幎2月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Very pathetic & rude staff

Very worst experience I faced in the Wakad, Pune store. They forced me to pay the full MRP amount without any discounts just because I returned the badminton racket. They charged for more badminton rackets which I never wanted to purchase. Never buy a product from decathlon. Not recommended at all.

2024幎11月17日
自発的なレビュヌ

レビュヌの察象になっおいる䌁業の方ぞ

プロフィヌルを登録しお、Trustpilot の無料ビゞネス ツヌルにアクセスし、お客様ずの぀ながりを広げおください。

無料アカりントを取埗

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報