Dirt Store レビュー 

134
•
TrustScore 5段階評価の4

4.0

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Good price for my new Alpinestars boots. I think they could speed up delivery. Ordered on a Friday evening but due to the following weeks bank holiday it was 11 days before i got them. Then a saga wit... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Ordered some boots 10pm sunday arrived Wednesday morning first time ordering from dirt store and would and will be ordering again thanks

5つ星のうち1の評価

A fortnight, nothing received - have to chase to get updates - turns out as expected items aren't in stock. I am sure they mean well, but there seems to be no acceptance or recognition that this level... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

Dirt Store quickly sourced a Hinson clutch hub & pressure plate and price matched two cheaper shops. Lauren personally organised the shipment, which arrived within a couple of days- plenty of time t... もっと見る

企業情報

当該企業による記述

As avid riders ourselves, we understand the thrill and excitement that comes with hitting the track! Our mission is to provide you with top-of-the-line products and exceptional service to fuel your passion for off-road riding. Whether you are a seasoned rider seeking the latest high-performance gear or a beginner looking to kickstart your off-road journey, we have something for everyone.


連絡先

4.0

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

134件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 71%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.0

すべてのレビュー

(134)

過去12か月のレビュー数: 48件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち4の評価

Good prices

Good price for my new Alpinestars boots. I think they could speed up delivery. Ordered on a Friday evening but due to the following weeks bank holiday it was 11 days before i got them. Then a saga with APC couriers which didnt help.

2026年9月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Kit

Great Kit, all fitted perfectly, good service and delivery I've used Dirt Store about 6 times for different kit for Sidecarcross and it's always been excellent and top quality.
I would recommend to any dirt riders

2026年8月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent Customer Service!

I purchased a NOCO lithium motorcycle battery from Dirt Store which developed a charging fault after a few weeks. I emailed Dirt Store regarding the problem and they were extremely helpful and refunded the purchase price immediately. I’ve bought a few items from Dirt Store and have always found their prices competitive and customer service excellent. Definitely recommend them 👍

2026年8月17日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

AVOID

AVOID – TERRIBLE CUSTOMER SERVICE!

I would not recommend ordering from Dirt Store.

I paid extra for express delivery, yet my items didn’t arrive within the promised timeframe. There was no communication or update from them — I had to call myself to find out what was happening.

By the time the items eventually arrived, they were too late for what I needed them for, so I returned the full order. I then had to argue for them to cover the return postage, despite the return only being necessary because they failed to deliver on time.

Now, after returning all of the items, they are refusing to refund me for one item altogether. On top of that, they have deducted 10% from the refund of another item simply because the plastic packaging bag was missing.

Absolutely shocking customer service from start to finish. I paid for a service I didn’t receive, had to chase them for updates, returned everything, and I’m STILL having to chase them to get my own money back.

Save yourself the hassle and DO NOT ORDER FROM DIRT STORE!!!

2026年6月28日
自発的なレビュー
Dirt Store ロゴ

Dirt Store からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

Upon investigating your order I can see a discount was given for the small delay in shipping your order.

The order was placed on 28/6 and express shipping was selected. There was a small delay in your order shipping and a college agreed a discount on the order for the delayed shipping and a refund for the express shipping fee paid.
You agreed for the order to still go ahead and ship.
The order shipped on a next say service on 3/7 and was delivered on 4/7.

You called a team member wishing to make an exchange but you wanted the same discount previously given unfortunately we were unable to give the same discount on the exchange but were willing to exchange the items on this occasion. We also agreed on the call to reimburse the return postage fee back once the items were received back.

The return was processed on 30/7 and inspected by 2 members of staff including a manager. Items are scanned into the system and quality checked. The Acerbis body protection was received with no packaging and as per our returns terms and conditions a 10% repackaging fee was charged on this.
All items received have been refunded.

You then made contact to ask why the pant had not been refunded it was explained that he pant was not included in the return parcel.

We are unable to issue refunds for items that are not received in the return. Our returns process is very thorough and multiple checks are carried out.

5つ星のうち1の評価

I wouldn’t shop here again be aware

I wouldn’t shop here again be aware. I purchased a helmet which I slid it on my boys head 10 minutes later I emailed in and followed a call to ask if it could be changed for different sizing. I was told if tags are removed it can’t be exchanged. Bear in mind it’s a straw tag, easily can be put back and needed to be removed to try the helmet on. Could understand if exchanges were multiple days later. This was 10 minutes upon arrival. I said I would leave an honest review which I am now. I had calls from the owner next day giving me grief on the phone. Zero customer services skills, arguing with me regards the consumer rights acts. I said if I dropped this helmet on carpet no damage 10 ft but had tags would you take it back? Term and conditions do not oversee a consumer right act 2013 14 days cooling offer period. Point of sale digital distance sale.

After all this they granted exchange, they sent a new invoice for £49 which was cost difference of helmet for adult size same helmet, they billed me for postage although I paid to send the helmet back £10. Requested a refund and got 95% off my money besides £8 random postal charge. I pulled them on it and they then admitted fault and refunded me this too as separate transaction .

I don’t think they know what they are doing. Bear in mind I spent nearly £500 with them on other items.

I’ve never been presented by such a rude act. (OWNER) possibly Dan

I understand business can be frustrating however I wouldn’t argue and shout at a customer. His words was I don’t care if you give me a review. I think you’re in the wrong line of work customer service is not for you. Stick to the practical side.

2026年7月24日
自発的なレビュー
Dirt Store ロゴ

Dirt Store からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

Your order was placed on 12/7/26 and delivered on 16/7/26 at 11.45am. You requested a return via our returns portal later that evening at 8.27pm wishing to return the helmet due to it being too small and requiring advice on the size needed.

You called the warehouse the following afternoon and mentioned that the tags had been removed on the helmet to which a team member advised you would be unable to make a return as the tags had been removed.

Our return terms and conditions which can be seen on our website
state all returns must be unused and in their original packaging. As the helmet is a safety product that we must ensure is still unused and safe, all tags must remain attached. Tags are placed so they don't need to be removed when trying on.

When speaking to the member of the team you threatened us with bad reviews. Whilst we understand your frustration we do not appreciate the threats of negative feedback or escalation whilst we work to resolve the issue.

The owner overheard your conversation and reached out to you via phone. He agreed to accept the helmet back as you wished to exchange on the condition the return passed our quality control to which you agreed.

Once we received the helmet back a payment link was sent for the increased price difference between a youth and adult helmet and an additional £6.98 re shipping and exchange handling fee was sent. You then decided you did not wish to spend any further money and requested the original helmet was refunded.

The refund was issued but the re shipping/handling fee was accidentally missed off. This has since been refunded and we apologised for this error.

All money owed has been refunded back to you original payment method and the case has been resolved.

Kind regards
Dirt Store customer team

5つ星のうち1の評価

Very disappointed

Very disappointed, ordered from dirt store waited weeks and then when I emailed them to find out where my order was, I was told there has been problems and the order was cancelled, not good

2026年7月25日
自発的なレビュー
Dirt Store ロゴ

Dirt Store からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

Im sorry that the level of service you received was not as we would expect and not our usual standards.

We advised you that there was a delay with your order via email due to customs import checks as this had been pushed back further and added more delays to your order we issued a refund for the delayed item and proceeded to ship the remainder of your order to avoid any further delays.

Im sorry for any inconvenience caused with the delays to your order.

5つ星のうち1の評価

Selling stock they don't have?

A fortnight, nothing received - have to chase to get updates - turns out as expected items aren't in stock. I am sure they mean well, but there seems to be no acceptance or recognition that this level of service is unacceptable. Never sell stuff you don't stock - rule one of mail order that clearly they frequently break. No excuses.

2026年7月9日
自発的なレビュー
Dirt Store ロゴ

Dirt Store からの回答

Thank you for taking the time to leave us a review.

I'm sorry that you feel the service you have received is not as we would expect. At Dirt Store customer service is important to us.

Unfortunately one of the items you ordered was out of stock and we issued a refund and proceeded to ship the order, due to technical errors which we advised you about this delayed your order being shipped.

We have now resolved this and shipped this on a upgraded Saturday delivery at no extra cost and you have received the order.

Your feedback will be escalated.

Kind Regards
Customer Service team

5つ星のうち5の評価

I bought six bottles of engine oil

I bought six bottles of engine oil; this was my first time ordering from here. From the order confirmation to dispatch and finally delivery, the information was clear and prompt. The items were carefully and securely packaged.

2026年6月24日

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報