Dragonfli レビュー 

268
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.6

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

I had a bit of trouble with the product because of the unusually hot weather, but I can't fault the customer service. They went above and beyond to get things sorted, I'd definitely use them again.

5つ星のうち5の評価

Have been using the box hedge moth trap on 4 large topiary box hedges in our garden. Very pleased so far, new growth showing no sign of the caterpillars, about to put second pheromone sachet in to tra... もっと見る

5つ星のうち5の評価

I bought the small size of Dragonfli plant soap as I didn't want to commit or waste any product if it didn't work. I can confirm that the plant soap does work. The aphids on my Chinese lantern plant w... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The slug nematodes I received from Dragonfli worked brilliantly. I had planted some healthy Dahlias in May and the slugs munched their way through them. A short while after the nematodes were applie... もっと見る

企業情報

  1. 庭園
  2. ・
  3. 害虫・害獣駆除サービス

当該企業による記述

Dragonfli offer the widest range of biological pest control solutions in the UK. Recommended by the RHS and with over 20 years of experience tackling garden pests we offer affordable biological controls suitable for any home garden or greenhouse. Compatible with natural and organic gardening we provide information and guidance on all of our biological controls for easy application and success.


連絡先

4.6

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

268件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 57%に回答しています

通常2週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.6

すべてのレビュー

(268)

過去12か月のレビュー数: 79件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

I have used Dragonfli several times…

I have used Dragonfli several times now. They ship quickly and respond helpfully to any queries raised. I have had just 1 issue in many years and this was fixed very quickly and satisfactorily. Will continue to use moving forward in an attempt to not use dangerous, indiscriminate, and damaging chemicals

2026年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Slug repellant

I have used twice and found there product really affective. The slug one was brilliant i have had no problem since using it. It was frustrating the damage caused by the slugs but thought i would give dragonfli a go and havnt regretted it.

2026年7月5日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

I wasn’t expecting much but wanted to…

I wasn’t expecting much but wanted to try after being recommended. I was really struggling with carpet moths in one room and had tried smoking etc but still had them. Followed instructions and after checking my new traps they are clear! I’ll keep monitoring as advised and certainly recommend 100%

2026年4月9日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Stressless way to deal with red mite

I recently discovered red mite in my chicken coop. I have used chemical treatments in the past but don't like using them in close proximity of the girls, so this time turned to dragonfli and bought predatory mites.Delivery was exceptional. So simple to use and found that this was a stressless way of dealing with the outbreak. Worked a treat and will definitely continue to use at recommended periods. Highly recommend product and company.

2026年7月31日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

order never come

order never come. was planed to use before work trip. got a week delate. when i back from work trip all the Spidex Vital dead in parcel ...

2026年7月13日
自発的なレビュー
Dragonfli ロゴ

Dragonfli からの回答

Hi Ching,

We're very sorry to hear of your negative experience so far and we're eager to rectify this situation for you.

We have managed to locate your order details and have sent you over an email today which includes an offer for a full complimentary, replacement order; given the fact that you were unable to make use of your initial order before you went away.

We would also like to suggest that if there is a likelihood that you will be away soon after you have submitted an order with us, to let us know so we can make sure we'll be able to get the order to you while you're home.

The complicated process of rearing, packing and despatching live insects does mean that delivery schedules can fluctuate unfortunately in accordance with supply chains but we always do our best to supply customers with live insects as best we can, and as fast as we can.

We look forward to hearing back from you and hope you take us up on this offer so you can finally make use of our brilliant predatory mite sachets.

Kind regards,

Dragonfli Ltd

5つ星のうち1の評価

Taken 20 days since order and not yet…

Taken 20 days since order and not yet arrived. Shown as out for delivery today which is not ideal given tomorrow is due to be 32 degrees where I am. If you order, order well ahead of when you want them to arrive. Second time I’ve had this experience so will be ordering elsewhere herein.

2026年7月28日
自発的なレビュー
Dragonfli ロゴ

Dragonfli からの回答

Hi there,

We're very sorry to hear of your negative experience so far and we're eager to rectify this situation for you.

We could not locate an order number, or query in our inbox, using the name 'Az Elise'. Please could you email our customer service team at sales@dragonfli.co.uk with your order number and they'll be able to swiftly resolve your concerns.

We absolutely would not consider an order timeframe, such as you claim, to be acceptable so we very much look forward to hearing from you and to understanding what's gone wrong here.

We apologise again for the disappointment caused thus far and look forward to being of assistance.

Kind regards,

Dragonfli Ltd

5つ星のうち4の評価

Arrived promptly.

Arrived promptly.
It is really hard to review a product when you cannot see the tiny wasps. We think we are getting there with the infestation, but it is hard to tell as the moth numbers are only dropping slowly.

2026年7月6日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Excellent service, superb products to deal with box hedge caterpillars

Having nearly lost my long established box hedge to the dreaded box hedge caterpillars, I have been very impressed with the treatments provided by Dragonfli which almost eradicated the infestation. In particular the trap has been trapping on average 10-15 fledgling moths everyday to my amazement. I will be leaving out as indicated for the period March through October and have already replaced the pads and pellets twice, well worth the investment. Peter Coppenhall: Top tip move the trap away from the box hedge as it attracts the moths from neighbouring gardens as I cannot own the number I'm collecting.

2026年7月13日
自発的なレビュー
5つ星のうち1の評価

Dragonfli bedbug trap’s unmitigated disaster. ORDER #DF216441


ORDER #DF216441

I purchased 20 bed bug traps to monitor different areas in my home after a recent bedbug infestation. The infestation was treated by a professional exterminator who advised me to buy traps and place them around the house to monitor for activity.

The traps were placed around the head area of the beds next to the head boards and under the bed frames at the level of the head.

I was so relieved when the traps failed to catch any new bugs. The traps gave me peace of mind, or at least I thought I had peace of mind.

Last week I went into my son’s bedroom to collect his laundry, his room had no previous activity of bedbugs. I spotted a bedbug flexing his muscles sitting on his headboard. I checked his traps, they were still empty. I was puzzled.

I pulled out my son’s bed and discovered an infestation. There was an entire village nestled on and behind his headboard. I was absolutely stunned.

I have the exterminator coming again tomorrow, this is another expense that I had hoped to avoid by early detection and treatment. I am confident that the services of a professional exterminator could have been avoided if the presence of bedbugs had been picked up early enough by functional traps.

This has caused damage to my son’s bedroom, I may possibly need to replace his bed, mattress and carpet. As well as the costs of the exterminator and specialist cleaning.

The sole reason I had purchased the traps, to detect early signs and treat.To avoid the above.

The traps have failed miserably, they only gave me a false sense of security, failed to detect the presence of an infestation until it was well established and visible, now to needing another professional exterminator visit.
This is an extra expense I was hoping to avoid.

Until date of today with a well established infestation and visable activity in my son’s room, the correctly placed Dragonfli bedbug traps remain empty.

I have to question all the other areas of the house now also. How can I trust Dragonfli traps ????!!!! This is an unmitigated disaster.

I attach photos of the infestation. These show the bed bugs that are in very very close proximity to the trap. There are more in other areas of the headboard and bed box. But you can see that despite the close proximity the trap remains totally empty which falsely led me to believe that this room was bedbug free.

I want a full refund immediately.

2026年7月8日
自発的なレビュー
Dragonfli ロゴ

Dragonfli からの回答

Hi Teri,

We would like to formally apologise again for the fact that the Trappit Bed Bug Traps were not effective for you on this occasion.

We have made contact with the product producers to ascertain why the traps, given the natural attractant they contain, were so unsuccessful in catching the Bed Bugs in this instance.

We have otherwise received consistently positive responses from customers with regards to the effectiveness and reliability of these traps so this situation is an incredibly puzzling one.

We were glad to hear of your acknowledgement of the full refund we processed and are sorry again for the distress caused.

We will contact you again when we receive an explanation from the manufacturers and hope that the extermination process goes smoothly for you.

If you ever need any further assistance from us please don't hesitate to ask and thank you again for your understanding and patience.

Kind regards,

Dragonfli Ltd

5つ星のうち5の評価

Problems rectified

I had a negative experience as far as the chafer beetle lures. However the firm have rectified this , and are sending me further lures as a gesture of good will . The nematodes which affect the chafer grubs worked excellently. Many thanks to the firm for dealing so well with my problems

2026年5月11日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Natural Predators with Fantastic Result!

So impressed with the lacewing larvae. I had the worst aphid infestation I've ever experienced in my polytunnel to the extent I thought I'd lose half my crops- nothing had worked.

Being organic I decided to try natural predators. The larvae got to work right away and within a week numbers had plummeted. I bought in ladybirds (air force to assist ground troops) and thought at first they had flown (only to find them happily breeding the courgettes!). Within 2 weeks the aphids were completely eradicated and now the lacewings are happy flying around the tunnel pollinating the tomatoes and making more larvae to keep everything under control.

I'd not hesitate to buy them in again and can highly recommend both the products and the company. You do have to make sure the leaves are misted so the husks / delivery medium sticks and with a little initial effort you will find this a worth investment.

2026年6月1日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Box Tree Pests

I have 2 box hedgeswith both approx. 50% of each sufferingfrom the box tree caterpiollar attack. Having used the nematodes as instructed they do show signs of improvement. I have collected many box tree moths in the trap which will hopefully improve the situation.

2026年6月24日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Great Service and Support

The Box Moth Trap I got last year has been devastatingly efficient this year but still got loads of caterpillars. Dragonfli have kindly sent me a trial Small Garden Box Tree Caterpillar Killer nematode pack to see if I can nip the second outbreak in the bud. The team at Dragonfli have been excellent in their support and advice.

2026年7月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Brilliant company

Brilliant company. Ordering is simple and well informed, and the customer service is excellent. Products are dispatched quickly and well packaged, and work brilliantly. I use Dragonfli beneficial bugs for my plants and since using them, have had no issues. Highly recommend!

2026年7月7日
自発的なレビュー
5つ星のうち4の評価

Great second time around

The ladybirds worked really well and have munched their way through a lot of bugs in my greenhouse. The first delivery happened in the middle of the heatwave earlier in May - and many of the ladybirds didn’t survive the temperatures, but dragonfli replaced them without question- thanks

2026年6月23日
自発的なレビュー
5つ星のうち5の評価

Saved My Hedge!

Had infestation of box moth caterpillar so thought I'd give this a go? Amazed with the result, after 2 applications, all gone! Did spend some time picking off live caterpillars but nonetheless, no more and hedge is growing back!

2026年6月6日
自発的なレビュー

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報