Dutyclinic レビュヌ 

61
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Je deconseil, on ma donner un devis mais a mon arrivée sur place on ma donner un aurre devis + 2500 euro. On m a dit je serais loger dans un hotel 5 etoiles, sur place c est vrai l hotel est pr... もっず芋る

5぀星のうち4の評䟡

La prise en charge en ce qui concerne les transports était exceptionnellement excellente. Pour les les rendez-vous, j’étais un peu déçu du fait qu’on prenait pas les patients selon l’ordre de leur... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

Hi, I'm Hitesh Dave, Everything was great at first, then I felt that I was being rushed into things, also I feel that they need to advice their patients for after care, which I think they lacked, I f... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

The whole medical team makes you feel welcomed! The treatment that I did for my teeth was spectacular indeed. I recommend everyone to visit Duty Clinic since they not only pay attention to details but... もっず芋る

䌁業情報

  1. 私立病院
  2. ・
  3. ダむ゚ット支揎サヌビス
  4. 圢成倖科クリニック
  5. 歯科医院
  6. 毛髪移怍クリニック

圓該䌁業による蚘述

Duty Clinic is a leading dental, aesthetic and hair transplant center based in Istanbul, dedicated to providing safe, high-quality medical care for international patients. For more than 15 years, our multilingual team has welcomed patients from Europe, the UK, the Middle East and around the world, offering complete treatment journeys from the first online consultation to the final follow-up. Our clinic works only with licensed, highly experienced doctors and uses certified materials and modern technologies in our own hospital and laboratory. Every treatment plan is personalized, clearly explained in advance and supported with transparent pricing, written guarantees and detailed medical documentation. At Duty Clinic, patient safety, ethics and communication come first. We provide airport transfers, hotel arrangements and translation support, so our guests can focus on their health while we take care of the rest. Whether you need dental implants, smile makeover, cosmetic surgery or hair transplantation, our goal is to combine medical excellence with honest advice, realistic expectations and long-term results you can trust.


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

61件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 25に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(61)

過去12か月のレビュヌ数: 42ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Arnaque du siÚcle

Attention Attention arnaque ne regardez pas les avis positifs car c'est de leurs!!
Ils mon arnaquer ils mon envoyer un devis de 6700 euros avec un suivi à distance et une fois sur place ils ont voulu m'arnaquer ils mon augmenter le prix petit à petit jusqu'à 13500 euros sois disons que le médecin maintenant sur place à vue que j'ai pas beaucoup d'osse etc... faite attention car une fois sur place aucun suivi rien du tout le nom de la clinique est pas Duty Clinique j'ai même crois un la bas j'étais avec lui a l'aéroport il ma dit moi c'est Rose Clinic et pas Duty du coup c'est 100 pour 100 arnaque j'ai parler avec d'autres gens et leurs stratégies c'est que vous payez la premiÚre avance aprÚs ils vous retire plus à chaque fois soi-disant vous avez des complications et une fois vous avez payer beaucoup ils savent que vous avez pas le choix du coup méfier vous ils mon pris mon argent ils ont refuser de me rembourser et alors au début pas de problÚme c'est vous voulez aprÚs on vous rembourse.. ils mon baratiner au début et quand ils mon augmenter le prix j'ai demander le remboursement ils mon dit ahh mais nous on a commander les implants du coup on va faire comment et l'hÎtel, le billet d'avion... j'ai fait une catastrophe la bas avec un qui s'appelle Faycel avec ça calculatrice ils fait que des calculs on à pas parler du tout de ce qu'ils vont me faire vraiment j'ai discuter avec aucun médecin ils veulent m'opérer dans un hÎpital pour me faire des implants zygomatiques pour payer plus et une semaine de d'arnaque juste pour payer plus et dire qu'ils ont perdu des jours de consultations et de radio comme ça pour que vous payez plus et rajouter à l'hÎtel aussi car une fois payer la premiÚre tranche ils savent que vous avez pas le choix bref. Il mon rembourser 2000 euros de 3700 difficilement j'ai fait un scandale et la j'ai perdu 1700 mais je remercie dieu que j'ai fait aucune intervention chez eux.
Et aprÚs ils mon dit que ce n'ai pas nécessaire de faire un scandale car ils ont des avocats et ils connaissent la police car ils leurs donnent de l'argent alors je peux rien faire au contraire ils vont me ramener la police pour de harcÚlement.
J'ai parler avec un vrai médecin turc il ma dit attention au arnaques c'est impossible de faire une greffe osseuse plus les implants au même temps c'est archi faux car aprÚs la greffe il faut minimum 6 mois pour des mettre les implants.
Avant que je parte sur Facebook ça parle du professionnalisme de médecins plus de 25 ans de service bal bla je vous a sur que une fois sur place rien du tout le Faycel la qui me prend ma carte de crédit de mes propres mains il essaie de la passer sur le lecteur de carte c'est un marché.
Et tout les gens que j'ai trouver à l'intérieur ils leurs ont fait pareil une fois enlever les dents ils augmente car c'est trop tard ils ont déjà commencer.
Et garantie à vie faites attention c'est faux à chaque fois que vous revenez vous payer plus.
Je suis revenu hier d'Istanbul le 30 Octobre 2025 j'ai vécu une trÚs mauvaise expérience, vous pouvez me contacter pour que je lui donne plus d'informations et plus de preuves car j'ai des vidéos et des photos.

2025幎10月29日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Nous sommes désolés de lire ce commentaire et que la personne concernée ait eu ce ressenti. Cependant, plusieurs informations mentionnées ne reflÚtent pas la réalité des faits et demeurent inexactes.

Nous tenons à préciser ce qui suit :

Le patient a signé librement un document officiel approuvant la modification de son plan de traitement vers une intervention plus complexe, aprÚs avoir reçu toutes les explications nécessaires et aprÚs avoir confirmé avoir compris la nature de l’acte. Nous ne procédons jamais à un traitement sans accord écrit préalable.

Sans cette signature et cette approbation, aucun acte n’aurait été engagé, et le patient serait reparti comme il l’indique. Les documents légaux prouvent clairement le contraire.

Il n’existe aucun engagement financier ou médical non documenté entre le patient et la clinique. Toutes les étapes sont enregistrées et signées conformément aux réglementations en vigueur en Turquie.

Chaque décision prise l’a été avec l’accord explicite du patient ; aucune modification n’est effectuée sans validation écrite.

En raison de la confidentialité médicale, nous ne pouvons pas publier ces documents publiquement. Toutefois,
toute personne souhaitant vérifier la véracité des faits ou consulter les documents officiels peut nous contacter directement. Nous les présenterons de maniÚre confidentielle et conforme à la loi.

Nous sommes désolés de lire ce commentaire et que la personne concernée ait eu ce ressenti. Cependant, plusieurs informations mentionnées ne reflÚtent pas la réalité des faits et demeurent inexactes.

Nous tenons à préciser ce qui suit :

Le patient a signé librement un document officiel approuvant la modification de son plan de traitement vers une intervention plus complexe, aprÚs avoir reçu toutes les explications nécessaires et aprÚs avoir confirmé avoir compris la nature de l’acte. Nous ne procédons jamais à un traitement sans accord écrit préalable.

Sans cette signature et cette approbation, aucun acte n’aurait été engagé, et le patient serait reparti comme il l’indique. Les documents légaux prouvent clairement le contraire.

Il n’existe aucun engagement financier ou médical non documenté entre le patient et la clinique. Toutes les étapes sont enregistrées et signées conformément aux réglementations en vigueur en Turquie.

Chaque décision prise l’a été avec l’accord explicite du patient ; aucune modification n’est effectuée sans validation écrite.

En raison de la confidentialité médicale, nous ne pouvons pas publier ces documents publiquement. Toutefois,
toute personne souhaitant vérifier la véracité des faits ou consulter les documents officiels peut nous contacter directement. Nous les présenterons de maniÚre confidentielle et conforme à la loi.

Pour toute vérification, vous pouvez également nous contacter sur notre numéro officiel : +90 536 779 07 91.

Chez Duty Clinic, nous sommes engagés pour la transparence, l’éthique professionnelle et la qualité des soins. Nous ne tolérons aucune information inexacte susceptible de nuire à la réputation du personnel médical.

5぀星のうち1の評䟡

Bad clinic 


I had negative experience at this clinic and I would not recommend it. I went in for dental treatment expecting professional care but the results were disappointing and caused damage to my teeth. After the procedure I experienced pain and sensitivity and I later needed corrective treatment from another dentist. When I tried to discuss the issue with the clinic I did not receive helpful support or a proper solution. Based on my experience I suggest people thorough research before choosing this clinic

2025幎8月19日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your feedback. After reviewing your case in detail, we would like to clarify some important points for accuracy and transparency.

You did receive your dental treatment at Duty Clinic, and according to your medical records, follow-up examinations showed no complications, no damage, and no issues related to the dental work performed.
All procedures were completed using certified materials and standard medical protocols.

The concern you raised during your stay was not related to the dental treatment, but rather to the hotel nights included in your package.
Your package clearly specified a certain number of nights, and once these were completed, you requested additional nights outside the agreed package.

While we always try our best to support our patients, we cannot extend services beyond the confirmed package, especially when clear documentation and approval forms were already signed.

We want to emphasize that:

Your dental work was performed correctly and professionally.

All medical documentation is available and confirms the quality of the treatment.

Our team never refuses real medical support, and all communication is stored and documented.

We do not respond to pressure or requests outside the agreed and signed package terms.

At Duty Clinic, we value honesty, transparency, and patient care.
If you ever have a genuine medical concern, our medical team is always available for review and assistance.

Duty Clinic – Patient Care Team

5぀星のうち1の評䟡

Very disappointed not to hear from them


Very disappointed not to hear from them after I reported problems with my crowns. Your company or the dentist who did my teeth are terrible and I will never recommend to anyone. I will also post my vote about lack of communication when problems arise. I wished I hadn’t come to your company and I’ll make sure everyone will know. Your dentist was impatient, aggressive and made me very uncomfortable. I’m sooo glad I didn’t do all my teeth and only 2 front teeth. I’m still in pain until I go see another dentist here in states to re do both. I paid for my own hotel and all my own expenses.

2025幎3月25日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your message.
After carefully reviewing all our patient records, communication logs, and treatment files, we could not find any information, appointment, or medical history under your name.
For this reason, we are unable to identify you as a patient of Duty Clinic.

To clarify:

We do not have any treatment files corresponding to your case.

We have received no previous communication or report from you.

None of the details you mentioned match any of our procedures, doctors, or documented patient interactions.

At Duty Clinic, we take every real patient concern extremely seriously and respond immediately.
However, we cannot address or validate claims from individuals who are not registered in our system.

If there is a misunderstanding or confusion regarding the clinic you visited, we recommend verifying the name and location of the facility where you received your treatment.

We remain committed to professionalism, transparency, and the highest standards of patient care.

Duty Clinic – Patient Care Team

5぀星のうち1の評䟡

En attente de finaliser

Mon premier voyage pour poser mes implants s’était trÚs bien déroulé sous la supervision de la battante Katia. Je suis revenu poser les couronnes en juin dernier mais, il se trouve qu’il y’a un soucis d’équilibre qui est trÚs gênant. J’ai contacté le suivi qui m’a proposé de revenir par contre je dois payer mon billet d’avion, mon hébergement et le transport. Ce qui constitue un budget. En attendant de l’avoir, je reste avec ma peine qui est trÚs désagréable. Merci

2025幎12月2日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Merci beaucoup pour votre retour positif !
Nous sommes vraiment heureux que votre premiÚre étape se soit trÚs bien déroulée sous la supervision de Katia, et votre message signifie beaucoup pour notre équipe.

Nous avons simplement remarqué que votre avis est trÚs encourageant, mais qu’il est accompagné d’une seule étoile.
Bien sûr, nous respectons entiÚrement votre choix — cependant, votre commentaire reflÚte une expérience bien meilleure que ce que laisse penser la note.

Dans tous les cas, nous serons ravis de vous accueillir pour la phase finale de vos couronnes et de vous offrir un résultat parfait afin que vous puissiez partager un avis complet et définitif.

Merci encore pour votre confiance,
Duty Clinic – Istanbul

5぀星のうち1の評䟡

Des escrocs

Arrête de prendre les gens comme des c
, arrête de profiter vous voulez que de € , depuis quand j’ai rentré chez mois j’ai beaucoup de douleur, j’ai jamais vu un dentiste qui colle des dents sur un implant jamais .
Par aport au retrait de l’argent c’est la jeune femme qui ma ramener au bijoutier il vous pas que je pars à la banque
( comme quoi j’ai vendu de l’or lui il aprÚs 8/100 de mon argent 52€ dans sa poches ,des escrocs des manipulateur ,a fuir je ne recommande jamais à personne cette clinique.

2025幎4月14日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Madame,

Nous souhaitons préciser que vous avez bien reçu votre traitement au sein de Duty Clinic, et que toutes les procédures ont été réalisées conformément aux protocoles médicaux officiels, par des médecins qualifiés et dûment autorisés.
Toutes les explications, garanties et consentements écrits vous ont été fournis avant le début du traitement.

Nous tenons également à rappeler que :

Tous nos services sont réalisés dans le cadre légal turc, avec une transparence totale.

Tous les paiements se font uniquement via des factures officielles et des documents certifiés.

Nous ne cédons à aucune forme de pression, de menace ou de tentative d’atteinte à la réputation en échange de demandes financiÚres.
Nous privilégions exclusivement les voies officielles et légales.

Nous restons toujours ouverts à examiner toute remarque ou réclamation réelle et justifiée, accompagnée d’éléments vérifiables.
Cependant, nous ne pouvons pas accepter des accusations infondées ou des tentatives de nuire à la clinique.

Votre dossier médical, vos documents et vos photos cliniques sont disponibles et attestent clairement de la qualité du travail effectué.

Nous vous invitons à nous contacter directement afin de résoudre tout point médical de maniÚre professionnelle et transparente.

Duty Clinic – Istanbul
Service Patient / Réponse Officielle

5぀星のうち4の評䟡

Une étape de l’expérience est franchie avec succÚs

La prise en charge en ce qui concerne les transports était exceptionnellement excellente.
Pour les les rendez-vous, j’étais un peu déçu du fait qu’on prenait pas les patients selon l’ordre de leur arrivée ( ou l’heure prévue), mais selon leur besoins.
Concernant le travail des professionnels, jusqu’à présent j’admets qu’il est de bonne qualité.

Pour une évacuation correcte et complÚte, il est opératif de la revoir aprÚs la derniÚre étape.

2024幎10月17日
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Merci beaucoup pour votre retour détaillé et honnête.
Nous sommes ravis de savoir que votre premiÚre étape s’est déroulée avec succÚs et que nos services de transport ont pleinement répondu à vos attentes — c’est un aspect auquel nous tenons énormément pour offrir confort et sécurité à chaque patient.

En ce qui concerne l’organisation des rendez-vous, nous comprenons parfaitement votre remarque.
Notre équipe médicale établit parfois des priorités selon la nature des soins afin de garantir la meilleure prise en charge possible pour chaque patient.
Cela dit, votre commentaire est précieux et nous aide réellement à améliorer notre flux et notre organisation.

Nous sommes également heureux d’apprendre que la qualité du travail médical vous satisfait jusqu’à présent.
Nos spécialistes mettent tout leur savoir-faire et leur expérience au service de résultats durables et soignés.

Nous serons à vos cÃŽtés jusqu’à la derniÚre étape, et nous avons hâte de vous revoir pour finaliser votre traitement et assurer un résultat optimal, complet et conforme à vos attentes.

Merci encore pour votre confiance,
Duty Clinic – Istanbul

5぀星のうち5の評䟡

دقة في المواعيد و خدمه جيدة

دقة في المواعيد و خدمه جيدة

2024幎11月22日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

!يسعدنا أن خدمتنا ودقتنا في المواعيد قد نالت رضاك
نتطلع لخدمتك دا؊ماً

5぀星のうち5の評䟡

Dental services

First of all l would like to thanks Doctor's and all the staff at the duty clinic for their help and support throughout my treatment.
Before going there l was a bit worried about the treatment but when l met doctor and staff at the clinic which boost the confidence and now l am feeling good and getting better day by day.
I would definitely recommend duty clinic the best service at the time of treatment and after treatment.

2024幎11月6日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your kind words and trust in our clinic! We're delighted to hear that you felt comfortable and confident during your treatment and that you're recovering well.
Your recommendation means a lot to us thanks for you and Mr. Rameesh.

5぀星のうち3の評䟡

Verry good work but they try to get you more money

The quality of the work is yerry good.
The organisation and the Hotel is also good.
You have to ask befor the threatment for prices for additional services. They try to demand more money than agreed.
I was very dissatisfied about this

2024幎9月30日
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you Mr.Marc for your feedback. We would like to clarify that at Duty Medical, we provide specialized medical services that are tailored to each individual’s clinical needs. Prices may vary depending on the specific requirements identified during the medical examination, Our goal is to ensure the highest quality of care, customized for each patient's unique situation. We understand the importance of transparency, and we will work to provide a clear breakdown of all details from the outset to ensure your comfort and satisfaction.

5぀星のうち5の評䟡

The experience at Duty Clinic was


The experience at Duty Clinic was wonderful and distinctive, the medical staff was very experienced, and I received very good services. I extend my thanks and appreciation to everyone.

2024幎10月15日
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your kind words, and we look forward to welcoming you again in the future

5぀星のうち4の評䟡

Don't Know why I did this

Hi, I'm Hitesh Dave, Everything was great at first, then I felt that I was being rushed into things, also I feel that they need to advice their patients for after care, which I think they lacked,
I felt that they were busy searching for new patients and forget or neglect present patients,

2024幎10月2日
5぀星のうち5の評䟡

؎كرا الكن ديوتي كلينك على الخدمات 

؎كرا الكن ديوتي كلينك على الخدمات الرا؊عة والمصداقية في التعامل
عملت زراعة ال؎عر عندكن من 7؎هور والحمد لله النتا؊ج جدا ممتازة الحمد لله ؎كرا كتير

2024幎2月9日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

Thanks to duty clinic’s professional


Thanks to duty clinic’s professional team and skilled doctors. Good hygiene standards, modern equipments, and patient-centered care. Smiling again is not that hard anymore ;) I’m so satisfied

2024幎7月30日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your kind words! We're delighted that you're satisfied with your experience and that smiling is now easier for you. We're here whenever you need us!

5぀星のうち5の評䟡

Je suis trÚs satisfaite par mes soins


Je suis trÚs satisfaite par mes soins dentaires au duty clinique car je passe par une expérience formidable avec une résultat magnifique ✹

2024幎7月3日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Merci beaucoup pour votre retour positif ! Nous sommes ravis que vous soyez satisfaite de vos soins et du résultat. Votre satisfaction est notre plus grande récompense. N'hésitez pas à revenir nous voir si besoin !

5぀星のうち5の評䟡

I'm half way from great smile ing

I'm half way from great smiling, i had a great experience with duty clinic. All members of staff were so professional and kind. Many thanks to Dr. Judy for her patience and great support she always there when i need her help, great job, and many thanks to Dr.Jack for his kindness and making everything so easy and comfortable at dutyclinic. So far I'm so happy for the first stage result. I hope in the second stage to return home with big smile. I'm highly recommend dutyclinic for anyone who are willing to get a wonderful smile.

2024幎4月15日
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you so much for your kind words and for sharing your experience with Duty Clinic! We’re thrilled to hear that you had a positive journey with us and that our team Thank you again for trusting us with your smile.

5぀星のうち5の評䟡

Very good customer service from all

Very good customer service from all the staff and professional communication between the medical advisor and me by WhatsApp it was vey good .the doctor was friendly and professional and she has good skill .i am very pleased to have received treatment at the duty clinic and I am very happy with the finishing and the natural colour for my teeth.thanks to all the staff at duty clinic . I recommend duty clinic to everyone read this message.they deserve six stars .

2024幎7月11日
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Dear Mr. Ahmed Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that you were pleased with the level of service, professionalism, and the final results of your treatment. Our team works hard to ensure every patient feels comfortable and receives top-quality care, so it's wonderful to know we met your expectations.

We are grateful for your recommendation and are delighted that you are happy with your smile! If you ever need anything in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back to the clinic.

5぀星のうち5の評䟡

Perfect Treatment

The whole medical team makes you feel welcomed! The treatment that I did for my teeth was spectacular indeed. I recommend everyone to visit Duty Clinic since they not only pay attention to details but they also care about the quality they provide to the patients which I have seen in front of me.

2023幎9月14日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち5の評䟡

I recently had the pleasure of visiting



I recently had the pleasure of visiting Duty Clinic for some medical attention, and I cannot speak highly enough of the experience. From the moment I walked in, I was greeted warmly by their efficient and courteous staff. The clinic itself was immaculately clean and organized, which immediately put me at ease.

During my consultation, the healthcare professionals demonstrated a high level of expertise and attentiveness. They listened carefully to my concerns, answered all my questions thoroughly, and provided clear explanations about the treatment options available to me.

What impressed me the most was their genuine care and commitment to patient well-being. It was evident that they prioritize patient comfort and strive for excellence in every aspect of their service. The entire process, from scheduling my appointment to the follow-up care, was seamless and professional.

I left Duty Clinic feeling reassured and confident in the care I received. I would highly recommend Duty Clinic to anyone seeking reliable and compassionate medical services. They have certainly set a benchmark for quality healthcare in our community. Thank you, Duty Clinic, for your outstanding service!

2023幎7月14日
自発的なレビュヌ
Dutyclinic ロゎ

Dutyclinic からの回答

Thank you for your heartfelt review! We're thrilled to hear that you had such a positive experience at Duty Clinic. , and it's wonderful to know that you felt well taken care of throughout your visit. Your recommendation means a lot to us. We're always here for your healthcare needs!

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報