For 3,5 år siden købte jeg en Dyson V15 i den tro, at pris og kvalitet hang sammen. Støvsugeren er ikke engang blevet brugt særlig meget, men nu er den fuldstændig død. Det er rystende, at et produk... もっと見る
レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら
プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら
レビュアーのコメントを見てみましょう
Købte en Dyson Airwrap i.d. i gave 12/4-2026. Det viser sig efterfølgende at varen har en fejl med en af delene, men Dyson vil ikke returnere pengene selvom der påstås at man kan få penge tilbage, h... もっと見る
Спасибо за такой хороший сервис несмотря на все плохие отзывы о вашем сайте! Я очень осталась довольна своей покупкой и доставкой в течении 3 дней несмотря на то что моя посылка 📦 была выслана с Швец... もっと見る
Virkelig dårlige støvsugere. Har prøvet 3 modeller over ca 8 år og de har alle haft dårlige batterier og dårlig sugeevne. De lever aldrig op til det skrevne og er overbevist om at de er fremstillet... もっと見る
企業情報
Dyson Danmark について
当該企業による記述
| Køb bestsellers |
| Registrér maskine |
| Få skræddersyet support |
| Se stylinguides |
| Dyson til virksomheder |
Om Dyson
Dyson blev grundlagt på ideen om at løse problemer, som andre ignorerer; støvsugere, der tilstopper og mister sugeevnen, håndtørrere, der er energikrævende og ikke virker, og hårteknologi, der er afhængig af ekstreme temperaturer og som forårsager varmeskader.
Siden virksomheden blev etableret i Storbritannien i 1993, er Dyson vokset fra én mand og én idé til en global teknologivirksomhed med et stadigt voksende team af ingeniører og videnskabsmænd i sin kerne.
I dag sælges Dyson-maskiner i over 65 lande. Fra ledningsfrie støvsugere til luftrensere til hårtørrere; en helt ny generation af teknologi er kommet i hænderne på Dyson-ejere over hele verden.
Køb direkte fra os, der har skabt den
Dyson prisgaranti
Fri fragt* og retur
60 dages åbent køb*
Gratis 2-5 års garanti
連絡先
レビュー依頼の記録がありません
この企業は顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。
ネガティブなレビューに回答していません
この企業のTrustpilot 利用方法
レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。
Premium pris, men elendig kvalitet og ikke-eksisterende support. Køber aldrig et Dyson produkt igen.
For 3,5 år siden købte jeg en Dyson V15 i den tro, at pris og kvalitet hang sammen. Støvsugeren er ikke engang blevet brugt særlig meget, men nu er den fuldstændig død.
Det er rystende, at et produkt i den prisklasse har så kort en levetid – det grænser til tyveri. Men det stopper ikke her. Når man forsøger at kontakte deres support, så lover de dag til dag svar, men reelt mødes man af total radiotavshed. De svarer simpelthen ikke.
Dyson markedsfører sig som et premium-brand, men sandheden er, at man betaler overpris for noget, der reelt er elektronisk affald, flankeret af en kundeservice, der er fuldstændig ligeglad. Betragt dette som en advarsel: Hold fingrene væk og brug jeres penge på et mærke, der rent faktisk tager ansvar for deres produkter.
Skriver varen er på lager på deres…
Skriver varen er på lager på deres hjemmeside. Levering, 2-4 dage……..
Varen kom så efter 7 dage, så dem kan man ikke stole på, så handler ikke der mere.
Worst customer service
Bought a V12 beginning of April. One of the device didn’t fit. I complained after more than month I got a new one with the same defect. Complained and returned again And now - after three months I’m still waiting for my vacuum cleaner.
One star is too much
Verdens ringeste kundesupport
Produktet er fint, men når noget går galt er support katastrofalt ringe. Har nu venter over 6 måneder på en reservedel og en måned på et svar vedr. en funktion i app det ikke virker. Man får intet at vide, intet sags nr., ingen status mails. Bliver nød til at ringe en gang om måneden for at hører hvad der sker. Pga. dette forløb så vil jeg ikke anbefale dyson produkter.
Fejl på min støvsuger - umulig at kontakte
Fejl på min støvsuger, de er ikke til at komme i kontakt med.
Skriver til deres whats app kontakt der siger de vil sende nyt batteri, de får min adresse. Jeg hører intet.
Jeg skriver igen, de siger de vil vende tilbage. Jeg hører intet.
Tror de har et kundecenter i udlandet der tager sig af kunde"service". De er meget søde og forstående, men kan ikke afhjælpe problemer desværre.
One star is too much!
One star is too much!
This product is abysmal and on par with cheap Temu junk. After two weeks, it's falling apart, and customer service is simply ignoring complaints. No answers to questions—shame on you! The battery has already reached the end of its life after only two weeks of use. Don't buy this plastic garbage; you'll regret it. Dyson Denmark is the worst company I've ever been to. You really earned those 1.8 out of 5 stars.
54379716
Meget skuffende oplevelse med Dysons kundeservice.
Jeg har ventet i over halvanden måned på en ombytning, og sagen er stadig ikke løst. Undervejs har der været forvirring omkring serienumre, og jeg har modtaget beskeder, der er uklare og svære at forstå. Derudover er mit navn blevet registreret forkert i kommunikationen.
I stedet for en hurtig afklaring bliver jeg bedt om at fremskaffe yderligere oplysninger, selvom Dyson allerede har modtaget min maskine. Hele forløbet har været præget af manglende overblik og dårlig kommunikation.
Jeg forventede en langt mere professionel håndtering af en garantisag fra et premium-brand som Dyson. Desværre har oplevelsen været frustrerende og tidskrævende.
Jeg har valgt at henvende mig til BT og Ekstra Bladet som vil lave en artikel inden længe
Falsk markedsføring med tilfredshedsgaranti
Købte en Dyson Airwrap i.d. i gave 12/4-2026. Det viser sig efterfølgende at varen har en fejl med en af delene, men Dyson vil ikke returnere pengene selvom der påstås at man kan få penge tilbage, hvis man ikke er tilfreds med produktet. Produktet blev registreret med det samme 14/4-26 og der blev reklameret et par dage efter.
Dyson kan ikke kontaktes skriftligt, kun telefonisk, så det er svært at dokumentere forløbet. Vi vil bare have penge tilbage, fordi produktet ikke virker, men Dyson reagerer ikke.
Ordrenummer: 1772067432
Dyson Airwrap i.d
Jeg fik en Dyson Airwrap i.d. I fødselsdagsgave 15 april 2026. Allerede to dage efter opdager jeg at soft brush attachmentet ikke kan sættes ordenligt på hoveddelen.
Dagen efter kontakter jeg dyson kundeservice første gang. Herefter følger et forløb hvor jeg 4 gange kontakter dem i håb om hjælp og bare en ombytning, så jeg kan få eftersendt den ene del som er i stykker. Kun én gang oplevede at få reel hjælp hos kundeservice. Den ene af gangene blev jeg nærmest skældt ud fordi jeg ringer mens vedkommende havde fri, øhh på grund af tidsforskellen i Grækenland! Fordi jeg som kunde forventes at vide at vedkommende arbejder i Grækenland. Så grotesk! Jeg ventede i 14 dage på at høre fra Dyson om min sag, blot for intet at høre efter de 14 dage. Jeg ender med selv at ringe til dem og bliver vejledt til at sende hele maskinen ind, på grund af en del der ikke virker. Det gør jeg så. Der går endnu 14 dage uden den maskine vi har betalt latterligt mange penge for. Jeg får endeligt den nye maskine her i sidste uge. Bare for at opdage at den har den samme fejl som den “gamle”. Jeg pakker med det samme maskinen ned og vil bare gerne have mine penge tilbage. Jeg går ind og udfylder retur blanketten på hjemmesiden. Bare for at få en mail fra dem dagen efter at 30 dages returneringsretten er overskredet- på den oprindelige maskine, som pludseligt skal gælde for min nye maskine?! Selvom det er en helt ny maskine med andet serienummer.
I dag har jeg så ringet til deres kundeservice igen igen, der igen igen ikke kan hjælpe. Sagen er sendt videre til nogen på et “højere niveau”. Jeg fik at vide at jeg ville blive kontaktet senest to dage efter. Nu er der gået 4 dage. I dag ringer jeg ind igen, igen får jeg en ung gut i røret der ved ingenting. Hvad skal man snart gøre?!
Jeg vil bare gerne have mine penge tilbage. Dette produkt er slet ikke pengene eller alt det bøvl værd. Dyson tjener åbenbart deres penge ved at holde deres kunder for nar. Føj.
Så anbefalingen herfra er: HOLD JER LANGT VÆK FRA DERES PRODUKTER.
Hurtig levering
Bestilte en Dyson Purifier Humidify+Cool PH2 De-NOx luftrenser, luftfugter og ventilator og den blev leveret i løbet af 3 dage.
Indtil videre er jeg udmærket tilfreds med denne.
Absurd ringe service
Absurd ringe service. Og kundeservice er der slet ikke noget af. Havde bestilt en luftblæser som blev sendt med PostNord til noget der hedder privat levering. Ogda jeg ikke var hjemme kl. 08:42 hvor PostNord kom forbi tog de pakken med tilbage.
Så nu går pakken retur til Dyson.
Jeg forsøgte at kontakte Dyson, men telefonen blev taget af en som ikke talte dansk. Så absolut ingen hjælp at hente.
Handler ikke igen hos Dyson, det ligger helt fast. Undgå handel med dette firma.
Dyson er inkompetent
Nu har vi hele 2026 Dyson haft meget dårlig kommunikation til os. Vi har aftalt idag at vi sender støvsugeren retur og evt. ville sende en e-mail. Det kan vi så slet ikke - haha det oplyste kundeservice ikke om. Vi ringer i morgen for sidste gang - dernæst går vi til pressen. Dyson Danmark er den ringeste kundeservice jeg overhovedet har oplevet, når jeg shopper online. Jeg har bedt om at tale med ledelsen, for det er ikke professionelt håndteret overhovedet. Jeg gider ikke kun at ringe til jer. Jeg vil gerne sende en e-mail - det kan vi ikke for nu har vi ikke jeres f..... serienummer længere. Vi har sendt støvsugeren med returlabel. Vi ønsker ikke en ny støvsuger, vi ønsker pengene tilbage. Vi bruger ikke whats app til at kontakte jer eller andre sociale medier.
Meget skuffende oplevelse med Dyson
Min Dyson-støvsuger gik i stykker efter kun 3 måneder. Jeg ønskede ikke reparation af en næsten ny maskine, og efterfølgende tilbød Dyson en ombytning.
Problemet er, at de forventer, at jeg selv skal pakke maskinen forsvarligt ind, selvom jeg ikke længere har originalemballagen, aflevere den hos et PostNord-indleveringssted og derefter vente op til 2 uger på en løsning.
For en dyr maskine synes jeg simpelthen ikke, det er en rimelig kundeservice. Jeg har tidligere haft en sag med LG, hvor de arrangerede afhentning og gav mig mulighed for enten erstatning eller kredit, så jeg selv kunne vælge en anden model. Det føltes langt mere professionelt.
Jeg er allerede skeptisk over for denne model efter fejlen, men Dyson kunne heller ikke tilbyde en anden model som løsning. Hele processen føles unødvendigt besværlig og ikke særlig kundevenlig.
Rigtig dårlig service.
Kan på ingen måde anbefale dyson.
Deres maskiner virker rigtig godt, dog ikke alt for holdbare. Og deres service er det ringeste jeg har oplevet i min tid som forbruger. Fik for knap 2 års siden udskiftet min maskine på garantien, da batteriet i virkede mere. Nu står jeg i samme situation igen plus støvsugerhovedet er så slidt det går fra hinanden. Jeg kontaktet dyson som anerkender mit problem. Men påstår at min garanti er udløbet da det føgler min første maskine. Lige meget hvad jeg siger bliver de var med og påstå at sådan er reglerne. Det er bare ikke rigtig i forhold til dansk lovgivning om købeloven. De har åbenbart deres egen lovgivning der overgår den danske. Så kan på ingen måde anbefale og bruge en del penge på en dyson. Maskinen er god men ringeste service til dato.
Dårlig kommunikation og kundeservice
Jeg modtog en dyson i gave. Den ankommer så defekt med ridser. Det melder jeg til kundeservice og de vil lave en ombytning. De vil dog først sende mig en ny dyson 14 hverdage efter modtagelsen af min. Dette er uacceptabelt da det er en fejl de har lavet. De har mistet mig som kunde, jeg returnere maskinen og køber den et andet sted til samme pris.
Reklamationsbehandling er åbenbart ikke en del af kundeservice
Produktet er fint, men der manglede et mundstykke i pakken, som Dyson nu har nogle problemer med at få fulgt op på.
Problemet er ikke ventetiden i sig selv, men at de total melder pas. Jeg fornemmer at det skyldes at min mulighed for at returnere min vare er overskredet.
Jeg kan selv ringe og følge op i det uendelige, i min verden burde de følge op.
Dyson reklamerer med fordelen for at købe direkte på deres hjemmeside, den fordel går absolut tabt, når de ikke følger op og følger deres reklamationer til dørs.
Virkelig dårlige støvsugere.
Virkelig dårlige støvsugere.
Har prøvet 3 modeller over ca 8 år og de har alle haft dårlige batterier og dårlig sugeevne. De lever aldrig op til det skrevne og er overbevist om at de er fremstillet til kun at fungere nogenlunde indtil garantien udløber og derefter er dyson danmark totalt ligeglade med kunderne
Tjek test af ledningsfri støvsugere 2026....Dyson ligger ikke i toppen og af god grund
Denne anmeldelse er ikke for en men 3 oplevelser så datoen er kun den seneste
Undlad at købe dyson produkter
Undlad at købe dyson produkter, de er oftest defekt ved levering
Dumt at bruge UPS,da det er den væreste…
Dumt at bruge UPS,da det er den væreste bud firma nogensinde
Personligt kun prøvede forkerte leveringer og forsvundne pakker fra UPS.
Skift bud service til postnord eller andet,ellers mister i kunder pga UPS's dårlige service,og bliver aldrig stammekunder
Advarsel
Vi har en Dyson V12 Detect Slim støvsuger. To gange er Adapter til lavtliggende punkter gået i stykker. Første gang ventede vi i laaaaang tid på ny del. Denne gang har vi ventet endnu længere. Reklamation begyndte 30/3 og vi har endnu ikke fået vores del (7/5) Ingen besked om forventet leveringstid, men tilbud om 10 % rabat på næste køb!! Hvem får lyst til mere køb?? Meget uprofessionelt. Min anbefaling=køb et andet mærke!
Trustpilot エクスペリエンス
Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。
企業は、自動招待を介してレビューを依頼することができます。この方法で得られたレビューは、本物の経験に基づいたものであり、確認済みのラベルが付与されます。
他の種類のレビューについての詳細はこちらをご一読ください。
プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。
Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。
よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。
確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。
レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。








