レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

Very easy to use service last minute order drop off the next day, guy who delivered skip super helpful as small drive and spent time making sure we had room to pass the skip was very polite. Collectio... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

We booked the skip with a very short notice and the company provided us with what we asked. They gave us an update on arrival and even though we were not home at the time of delivery, they placed the... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Appalling company. Booked skip for drop off on a specific day, never arrived, no phone number, no contact info, no response to emails. Arrives on a random day - we'd paid for next day collection as it... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Very friendly and competent on phone, the guy who brought the skip was also very nice, he even offered to help me put my rubbish in it. I asked for very quick removal and they said no problem, I'm... もっず芋る

䌁業が回答したした


連絡先

3.2

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3

43件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

ネガティブなレビュヌの 94に回答しおいたす

通垞1カ月以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

Long delay on collection - go direct!

Skip arrived on time. Delivery agent friendly and careful dropping it off on the drive. We had a small room to rip out and were done within a week so asked for it to be collected. Following numerous chases with barely any response it has finally been picked up, 4 weeks later. Poor, inaccurate communication which was frustrating.

2026幎4月20日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Tim,

Thank you for the kind words about the delivery — on-time arrival and a careful, friendly driver are exactly what we aim for, and I'll pass that on to the team.

On the collection, I'm sorry it fell short. A long wait with poor communication isn't the standard we work to, and I'd genuinely like to look into what happened on your specific booking. We haven't been able to match the name here to an order on our side, so I've asked Trustpilot to help connect us — if you could share a booking reference or delivery postcode, I'll come back to you personally with a proper answer.

easySkip Customer Service Team

5぀星のうち4の評䟡

Booked a 4-yard skip for garden waste


Booked a 4-yard skip for garden waste and old fence panels. EasySkip delivered to my drive in Reading – driver was careful, didn't crush my flower border.

I nearly made a mistake: I had an old carpet from the spare room rolled up ready to go in. Driver spotted it and said no – POPs regulations mean carpets with foam backing can't go in a mixed skip. He wasn't being awkward; it's the law.

They gave me a leaflet with a list of what's banned. Fair enough. I took the carpet to the tip myself.

Skip collected on day 6 (I paid for 7 days, they came early – no problem). Total was £199.

If you read their rules first, you'll be fine. If you don't, don't leave a 1-star review because you didn't listen.

2026幎4月16日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Collection a Joke

Where do I start! Ordered a skip for delivery on the 7th April collected on the 11th April payment all went through but got no confirmation email so I rang them and they could deliver on the 8th (not great as digger arrived on the 7th) finished with skip on the 9th rang them to collect if possible before the 11th(scheduled collection) no collection early and no collection on the scheduled date. Emailed and rang to have a moan on 13th and said they would contact the contractor. Got message on 14th saying collection 15th now 17th and skip still not collected. Think long and hard before using Eazyskips!!!!!

2026幎4月7日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi — thank you for the feedback.
We're pleased the skip was delivered and the job was completed, which is the core of what we're here to do. Where we fell short was on collection and the communication around it, and we'd genuinely like to put it right.

We can't locate your order from the review alone — could you email us at info@easyskip.uk with your order reference or the delivery postcode? Once we have that, we'll check our records, prioritise collection if the skip is still with you, and come back to you directly.

A couple of points worth noting for anyone else reading: our booking confirmations are sent automatically the moment an order is placed, so if one doesn't arrive it's always worth checking spam or junk. And during peak periods, collections can occasionally run a few days beyond the scheduled date due to licensed carrier capacity across the UK — though in your case we should have communicated that proactively rather than leaving you to chase.

Looking forward to your email so we can get this sorted for you.
easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Appalling company

Appalling company. Booked skip for drop off on a specific day, never arrived, no phone number, no contact info, no response to emails. Arrives on a random day - we'd paid for next day collection as it was taking up our whole driveway and they didn't collect for 3 weeks. Again a nightmare trying to get in touch. Offered us £10 off next order as compensation. Terrible company, do not hire, they just outsource anyway so find local.

2026幎1月5日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Sarah — thank you for taking the time to write this, and we're genuinely sorry for the experience.

You're right that we fell short on this one. A delivery arriving on the wrong day and a collection taking three weeks, particularly when the skip was blocking your driveway, is not the standard we hold ourselves to. The £10 gesture offered at the time clearly didn't reflect the scale of the disruption, and we'd like to revisit that properly.

A couple of points for anyone else reading: our email address is listed in the footer of every page on easyskip.uk and our phone number is included in every booking confirmation sent at the point of order. It sounds like communication broke down somewhere in your case and we want to understand why, so it doesn't happen to another customer.

Please email us at info@easyskip.uk with your order reference or delivery postcode. We'd like to look at your order properly, understand where the communication failed, and come back to you with compensation that reflects what you went through.
easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Absolutely appalled with service

Absolutely appalled with service. Was advised the day before Skip was due to be delivered that the local authority had rejected the off-road permit. Unable to give a refund without the cancellation fee and permit fee deducted, even though they won't be able to provide the service I had requested. I understand the permit fee not being able to be refunded as this was already paid to the local authority. However, I didn't agree with them not being able to provide a full refund as they couldn't provide the service. They offered a 30 minute skip collection to which I agreed as they couldn't give full refund, but then we're unable to provide this on the day I required it even though I previously booked for these days. It took several phone calls and eventually my builder spoke to them. It was only then that they agreed to provide a full refund less the permit fee. However, they still haven't provided a full refund and still charged more than the permit fee. I would not recommend them to anyone and I will not be using them again.

2026幎4月15日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Mrs Long — thank you for setting out the detail, and we're sorry for the experience.

You're right that when we can't deliver the service, how we handle the refund and the alternative arrangements is what matters most — and on both counts we fell short. Offering a 30-minute collection slot and then not being able to provide it, the multiple calls you had to make to resolve it, and the way the refund has been handled is not acceptable, and we want to put it right.

On the permit itself: when a skip requires an off-road permit, we apply on your behalf to the local authority, and the decision to grant or reject sits with them. The permit fee is paid directly to the council at the point of application, which is why it can't be recovered once a decision is made — though we appreciate that doesn't change how disappointing the outcome was for your project.

On the refund: this has been processed on our side and should reach your account within standard bank processing times, typically 3-5 working days from the point of issue. If it hasn't landed by the end of this week, please email us at info@easyskip.uk with your order reference and we'll investigate directly with our payment provider.
easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Shocking, awful experience

Booked for it to be delivered on Thursday before the Easter bank holiday so we'd have the full weekend to get started. Didn't show, nobody contacted. The phone number is an AI that doesn't patch you through. Then told on Monday the depot had a broken down vehicle. It might come Tuesday. No show. Wednesday, no show.

Wednesday I emailed to cancel, absolute waste of time.

2026幎4月2日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Beth,

You're right to be frustrated and the review is fair. Your delivery was caught in a depot vehicle breakdown heading into the Easter weekend, and our communication while we tried to recover it wasn't good enough — three missed days on a bank-holiday booking isn't a minor scheduling issue, it's a ruined long weekend.

Your order was cancelled and refunded in full the same day you asked. Since then we've made two changes: one, we now hold back-up supplier capacity across bank-holiday weekends so a single depot breakdown can't derail a delivery; and two, it's now easier to patch through to our customer service team directly over the phone.

We're sorry we got it so wrong on this one.

easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

If possible I would score ZERO

If possible I would score ZERO. Ordered and paid for skip . Delivery date arrives and NO SHOW !!! After several calls to the company and them promising to sort it straight away after 5hrs still no show . Avoid this company at all costs !!!!!!!!!!!

2026幎4月9日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

We're very sorry to read this. A skip not showing up on the day you'd booked is the kind of failure we take seriously, and we'd like to look into what happened on your specific order so we can put it right. We haven't been able to match this review to a booking on our side — if you could share a booking reference or postcode at info@easyskip.uk, we'll come back to you directly.

Kind regards,
The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Scam skip company

THEY CHARGED ME TWICE FOR A SKIP, with deceptive language on there e-mails. Money is locked out of my account.

Paid for a skip on Saturday for Monday delivery. Monday - no skip, phoned up 10am, was told they are looking into it and will get back to me.

Tuesday10am. No skip. Phoned up, was told they are looking into it and will get back to me.

Tuesday 3pm. No skip. Phoned up, there is no-one picking up the phone I was on hold for 1 hour.

2026幎3月31日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Ben,

Thank you for taking the time to write this up, and we're sorry. A duplicate charge, no delivery on the day you booked, and unanswered calls during business hours — none of those on their own would be acceptable, let alone all three together.

The order was cancelled and refunded in full once we were able to speak. We've since reviewed the payment wording on our booking confirmations, which didn't clearly distinguish between the pre-authorisation hold and the final charge, and we've looked at the phone-handling gap that left you on hold. Both needed fixing and neither should have affected a customer in the first place.

The full refund has been processed and the order closed. Thank you for sticking with it long enough to tell us — it's exactly the kind of feedback that prompted the fixes above.

Kind regards,
The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Skip was booked in and confirmed for


Skip was booked in and confirmed for delivery today, it hasn’t arrived. Just received a text saying the collection of the skip isn’t due tomorrow
. There won’t be anything to collect because they haven’t delivered anything. Currently almost £400 out of pocket and no one picking up the phone all day, or responding to whatsapp or emails. I have been massively inconvenienced by this.

2026幎3月28日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

We're sorry — this was a weekend delivery that went wrong, and the automated messages that followed made it worse rather than better. The order was cancelled and refunded in full.

Two things have changed since: weekend delivery issues are now escalated faster so customers aren't waiting until Monday for a response, and the automated collection text no longer sends unless delivery has actually been confirmed. Thank you for the feedback that prompted both fixes.

Kind regards,
The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Not so easy skip!

I wish I'd read the reviews first!

The first red flag was after I booked the skip for drop off and collection on a Saturday. Their website allowed me to select, confirm and pay for a Saturday drop off and collection. A few days later, I receive an email saying they don't do drop offs and collections at weekends. So why let me pick that option on your web site? Anyway, it was agreed they would drop the skip off on Friday and collect it on Monday. Friday comes and they arrive with the 8 yard skip after initially wanting a 6 yard and being told one isn't available in my area (more on this) and I was told by neighbours who witnessed them arrive, they promptly left again. I call them to ask why they couldn't leave the skip on my mother's driveway and they said an 8 yard wouldn't have fit. I explained to the gentleman on the phone that I initially wanted a 6 yard but was told one was not available to which he said oh yes we've got 6 yards in stock at the depot. So I angrily call their customer service line which is such a bad quality line its almost impossible to hear the other person and request a refund. Avoid!

2026幎3月27日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Daniel,

This reply is late — we weren't actively monitoring Trustpilot at the time you posted. We are now, and every review is read and replied to.

The weekend-booking issue is fair — you raised it with us privately at the time, and we should have fixed it then. The website shouldn't allow Saturday slots we can't fulfil.

The £318.46 skip charge was refunded in full once it was clear the delivery couldn't go ahead. The wasted-journey element was a separate point on placement, handled directly with you.

On the phone-line quality — fair point, and that's since been upgraded.

The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Do not use this company

Do not use this company. When you book you’re only allowed to select one box for what you are placing in the skip.
Once booked you then receive an email about prohibited items.
Subsequently/ after booking you receive a list of additional charges including £100 + vat for who knows what, admin fee, processing fee, then a list of charges for each item like soft furnishings £35 + vat, electrical items £35 + vat, upholstery £35. + vat and plasterboard £45/bag + vat etc
It then lists out charges for if you declare it after the event and these are roughly double or more!
Stay away from these cowboys who make up the charges as they go along without any upfront notification! (Despite what they might say) and no they did not address it! Instead threatened with charges for holding the skip and also changed the charges!

2026幎3月10日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Anita,

Thank you for raising your concerns — our Director addressed them in detail in a formal response .

For context, charges for restricted items aren't set by us. They reflect actual disposal costs charged by licensed waste facilities (mattresses, sofas, electricals and plasterboard each carry specific processing requirements under UK environmental law). These items are listed in our T&Cs, agreed at checkout. Where we can make that clearer in the booking flow, we will.

Kind regards,
The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Terrible Company - Avoid

Terrible service. Avoid this third-party company and go to a skip company direct. Placed an order for a skip delivery in 2 days and holding payment. I never heard back from them, and it's impossible to speak to anyone. I cancelled my order and still not heard back from them.

2026幎3月24日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Munaf,

We let you down on the day it mattered most. Sunday booking, Tuesday move — you needed certainty by Monday at the latest, and instead you spent Tuesday morning chasing us. That's not okay, and we'd own it fully.

Weekend orders are now confirmed first thing Monday rather than left in limbo — that change came directly from situations like yours.

If you'd consider us again, email info@easyskip.uk and we'll look after it personally.

The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Awful experience

Awful experience, paid for a skip that should have been here three days ago and still not had communication from them

2026幎3月21日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Joao,

We're really sorry — a three-day delay with no proactive communication from us isn't acceptable, and we completely understand the frustration.

In full honesty, Trustpilot wasn't being actively monitored when you posted this, which is why a reply is only coming now. That's been fixed: we read every review, and our customer service team is far more responsive than it was at the time.

We've had a look on our side but couldn't locate your order from the review alone. If you'd like us to investigate what went wrong, please email info@easyskip.uk with your order number and we'll come back to you.

The easySkip Customer Service Team

5぀星のうち1の評䟡

Never use this company

Never use this company, what a let down, after ordering the skip on line and then confirming its delivery as I live three hours from where it was being delivered and didn’t want a wasted journey myself to load it. I needed it to arrive Tuesday, after a gut feel to call again to confirm, after a long wait I was finally told it wouldn’t arrive until the following Monday!!! They didn’t even have the decency to call me!

2026幎3月18日
自発的なレビュヌ
easySkip ロゎ

easySkip からの回答

Hi Paul,

We're sorry — the heart of what you've raised is fair: we should have picked up the phone and called you, especially given you were driving three hours to be there. Instead you had to chase us, and that's not how it should have worked.

The booking was cancelled and the pre-authorisation released, so nothing was actually charged — but that doesn't fix the time and planning you'd already put in.

If you'd ever be open to giving us another try, please drop us a line at info@easyskip.uk and we'll look after it personally.

The easySkip Customer Service Team

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

䌁業は、自動招埅を介しおレビュヌを䟝頌するこずができたす。この方法で埗られたレビュヌは、本物の経隓に基づいたものであり、確認枈みのラベルが付䞎されたす。

他の皮類のレビュヌに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報