Edinburghcashmere レビュー 

136
•
TrustScore 5段階評価の4.5

4.3

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち4の評価

Good service, prompt and clear when item despatched and could be expected. Cashmere scarf lovely and will be well received as a gift. Item arrived in largish box duly labelled with company name so wou... もっと見る

5つ星のうち5の評価

Experience 1st te very good easy to order and pleased with the packaging a d time set of delivery .will make a wonderful Christmas gift for friend. Thank You.

5つ星のうち5の評価

I bought the cashmere scarf as part of my son's 50th birthday present. He was thrilled with it and very much appreciated the quality of the product and the beautiful packaging. It absolutely "nailed... もっと見る

5つ星のうち5の評価

The product (cashmere scarf) is gorgeous, it’s a gift for my sister in law and she loves the colour. Packaging is luxurious as befitting for the item. The customer service was excellent as I had an is... もっと見る

企業情報

  1. 衣料品店
  2. ・
  3. ファッション アクセサリー店
  4. 衣料品提供業者
  5. 紳士衣料店
  6. 婦人服店

当該企業による記述

Edinburgh Cashmere is a fashion brand, designing and producing Pure Lambswool and Pure Cashmere Scarves, Stoles and Mini Capes. This is the authentic and original Edinburgh Cashmere Brand in the UK.


連絡先

4.3

優良

TrustScore 5段階評価の4.5

136件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

顧客にレビューを依頼しています

この企業は、ポジティブかネガティブかを問わず、顧客にレビューを依頼しています。

ネガティブなレビューの 42%に回答しています

通常1週間以内に回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.3

すべてのレビュー

(136)

過去12か月のレビュー数: 70件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

100% recommend

Arrived quickly, beautifully wrapped and fantastic scarves- great quality, for gifts and everyday wear

2025年11月16日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

No gift box sent

No gift box sent, birthday present was ruined then was promised the gift box would be with me in 24 hours, and it still did not arrive. Terrible customer service

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi dear , We’re very sorry to hear about your experience, and we completely understand your frustration especially as this was for a birthday gift. This is certainly not the level of service we aim to provide.
The gift box should have been delivered to you as promised, and we sincerely apologise that this did not happen. We would really like to resolve this for you as quickly as possible.
Could you please contact us directly at sales@edinburghcashmere.co.uk
with your order number so we can send a replacement gift box immediately or arrange an alternative solution for you?

5つ星のうち5の評価
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

I never received my item.

2024年12月19日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Scott,

We sincerely apologise for the inconvenience caused due to the delivery issue, and we truly appreciate you bringing this to our attention. Your feedback really matters to us and helps us improve our service.

As per your order details it was placed on December 8, 2024 and we have dispatched your order on 09 December 2024, according to our previous email communication you have mentioned the shipping address provided by you had an incorrect postcode, , if you have still not received your order .
Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We would be more than happy to attempt a redelivery for this order once you confirm the correct shipping address via email.

5つ星のうち1の評価

no customer service

sent wrong item. Did not engage or attempt to rectify the mistake.

2024年12月20日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hello Isaac,

We are very sorry for the inconvenience caused, and we truly appreciate you taking the time to share your feedback. Your feedback genuinely matters to us and helps us improve our service.
As per our records, your order was placed on 27 November 2024 on Wednesday and was successfully delivered on 29 November 2024, Friday.
Following the delivery accept our apology if you have sent the email regarding the incorrect item but according to our records we have not received it .

If you had previously contacted us about this matter and did not receive a response, We would be grateful if you could share a copy of the email you sent, we would be more than happy to resend the correct order to you with the next day delivery. Once again, we apologise for the inconvenience caused, and thank you for your valuable feedback.

5つ星のうち5の評価

Present from hubbie and was so pleased

Present from hubbie and was so pleased. Loved my presents xx

2025年7月28日
自発的なレビュー
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

Beautiful scarves

Box came like it was run over by a truck but the scarves were in great shape. Beautiful colors.
Thank you

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

Excellent customer service

Excellent customer service
I ordered two handbags the same - unfortunately due to high demand only one was available for despatch. A lovely customer service person contacted me and offered me options - I chose to have the one like I ordered and a similar one. They were both beautiful quality - well packaged and presented. I was delighted with this

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

Beautiful and warm

I bought several scarves for Christmas presents and they were quite a hit. I admit, I kept one for myself and love it!!! Super buy for Colorado winters!!! Thank you!!

2024年11月19日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

It was very quick and very nicely…

It was very quick and very nicely wrapped and the packaging’s very great

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

Very pleased customer

First time I have placed an order with this Company.
I was very impressed with the service, quality, packaging and fast delivery. Will definitely use this Company again,

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち5の評価

Delivery very quick and lovely…

Delivery very quick and lovely packaging.

2025年11月14日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

Terrible

Terrible, never picked up the telephone was on hold for over 40 minutes twice. Placed an order and wanted to change delivery address, sent an email within 20 minutes of placing th eorder requesting change. Received an email 5 days later saying they couldn`t change the delivery address.

2025年10月22日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Mimi ,

Thank you for bringing this to our attention. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused this is certainly not the experience we want our customers to have.

After reviewing our records, your order was placed on 12 October 2024 and was dispatched on 13 October 2024. Unfortunately, we did not receive any confirmed email from your end regarding an address update before the order was dispatched , please accept our apology for the inconvenience also regarding the delay in communication we have tried improving this as well.
If there is anything further we can do to assist please let us know .

Thank you for your feedback it helps us improve our services.

5つ星のうち5の評価
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

Sent me the wrong products wrong colour…

Sent me the wrong products wrong colour and different items that I didn’t order .

2024年11月19日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Charlie,

Thank you for your feedback we really appreciate you taking the time to share it with us.

However, based on the email address provided, we have not been able to locate any order associated with your details. We would greatly appreciate it if you could please share your order number or any order-related information with us via email, so we can look into this for you as quickly as possible.

We look forward to assisting you further.

5つ星のうち5の評価

Excellent purchase.

Firstly, I would praise the quality of the cashmere jumper which I bought as a gift: ultra-soft, warm of course, and a beautiful colour. I have bought your cashmere before and have always found this to be so. The ladies who served me were warm, helpful and interested. i rate your cashmere highly because it's always of a high quality and it washes very well.

2025年11月10日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

A complete scam

A complete scam. Goods never arrived and never got my money back. Avoid!!! I emailed and called numerous times, but never got a response or a refund.

2024年12月18日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Mike ,

Accept our sincerely apologise for the inconvenience caused. This is certainly not the experience we want any customer to have.

We have not received any email from your end regarding non-delivery of the order, we already send you the email .

We would be more than happy to, resend the order and process the refund .

5つ星のうち1の評価

Asked for a review for a purchase I…

Asked for a review for a purchase I didn't make. Bizarre

2025年11月19日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Fiona,

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. This was not our intention, and we understand how confusing this must have been.

It appears that the review request may have been sent in error. We are currently looking into this to ensure it does not happen again.

Thank you for bringing this to our attention your feedback helps us improve our systems and services.

5つ星のうち5の評価

Beautiful scarf

2025年9月29日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Thank you so much for your fantastic review! We truly appreciate your kind words and your support for the Scottish Heritage Edinburgh Cashmere brand. Your feedback means the world to us, and our entire team is grateful for your love and support. We look forward to serving you again

5つ星のうち1の評価

Stolen my money

A year ago I purchased a scarf. When it arrived it smelled of mothballs and didn’t feel like cashmere at all and was all dry and scratchy. I sent the product back as per their returns policy (I paid for the return parcel). 11 months later I’m yet to receive my refund and I’ve chased numerous times by phone and email.

2024年12月19日
Edinburghcashmere ロゴ

Edinburghcashmere からの回答

Hi Riley,

We sincerely apologise for the inconvenience caused, and this was never our intention. We completely understand your frustration for the experience you have had.

We have sent you an email regarding your refund it has been successfully processed. Please accept our sincere apologies for the delay and for any distress this situation may have caused.

Your feedback genuinely matters to us, and we have been actively working to improve our services to ensure a better experience for our customers going forward.

Thank you for bringing this to our attention.

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報