Emergency services 24 レビュヌ 

214
•
TrustScore 5段階評䟡の1.5

1.5

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち1の評䟡

Booked an emergency plumber to fix a leaking toilet in en-suite via “Beth the Plumber” which handed my call over to this service.. “Plumber”arrived and rather than fixing the leak he broke the toilet... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち4の評䟡

We had a leak from our bathroom coming into the kitchen and electrics between Christmas and new year. All plumbers we tried couldn’t come for several days. Emergency services 24 had a plumber at our h... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Absolute cowboys. DO NOT USE. Advertise as local but actually co-ordinated by a call centre in Egypt! They are not interested in customer care. Had to spend hours on the phone before fina... もっず芋る

䌁業が回答したした

5぀星のうち1の評䟡

Very unprofessional advertising company. They are not local but advertise themselves as “Bens Plumbing”. It’s false advertising as Bens Pluming doesn’t exist. They then rely on local guys to attend on... もっず芋る

䌁業情報

  1. 䜏たいのサヌビス

圓該䌁業による蚘述

Emergency services 24! The fastest and best solution for you!


連絡先

1.5

ひどい

TrustScore 5段階評䟡の1.5

214件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 12に回答しおいたす

通垞2週間以内に回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

1.5

すべおのレビュヌ

(214)

過去12か月のレビュヌ数: 8ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE I WILL BE GOING TO A SMALL


DO NOT USE I WILL BE GOING TO A SMALL CLIAMS COURT REGARDING THIS THE PLUMBER THEY SENT PROLONGED THE TIME HE WAS IN MY PROPERTY! DO NOT USE THIS COMPANY! DIDNT EVEN CLEAN UP AFTER HIMSELF LEFT A RIGHT MESS

2021幎3月7日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello Josh ,
Thank you for your review. Your feedback helps us get better and we do apologize for the inconvenience. At your service, Emergency Services24!

5぀星のうち1の評䟡

Misleading and Rip-Off

This company misleads you from the initial phone call I made to them. No mention that after the £60 call out fee there would be an additional diagnostic charge of £60 despite me telling them all that was needed was a button pressed to re-set the boiler. They then have the cheek to call me to ask if I am satisfied and argue with me that even if the plumber pressed a button it was right that he charged another £60. So £120 for approx. 2 minutes in my flat is pretty impressive earnings for any plumbers out there!! Do not use this company - they are rip off merchants.

2021幎1月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

DO NOT USE!

DO NOT USE!! I'm not even sure they are a real company and by reading the other comments, I am even more sceptical. Called for an emergency plumber, they told me someone would be with me within the hour. Got a phone call more than an hour later to tell me noone can come out to me today. They promised me an appointment today at 3pm- I've rang 5 times to understand where the plumber was only to be told it is Sunday and they cannot come out today?? The call centre blamed the area manager. I asked for the area manager to call me back 5 times and the call centre staff said each time they would call me back in 5minutes!!! Absolute joke and waste of time!!!!

2020幎10月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Please do not use this company

Please do not use this company. My experience was dreadful they didn't make the appointment . Advised me that a manager had tried to contact me but I had no missed calls. Stated someone was at the property to do the electrical work which was not the case. Stated they would call me to rectify the problem this id not happen. There seems to be an issue with understanding and communication. The call centre blamed the area manager for the mix up no collective ownership or responsibility. The day off work was a waste of my time.

2020幎9月11日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello Roy Quick,
Thank you for your review. We apologize for your case . As soon as possible, you will be contacted by complaint office to find a solution according to your needs. At your service, Emergency Services24!

5぀星のうち1の評䟡

Absolute cowboys

Absolute cowboys. DO NOT USE.

Advertise as local but actually co-ordinated by a call centre in Egypt!

They are not interested in customer care. Had to spend hours on the phone before finally getting the plumber back to fix what he should have done in the first place.

Rude and unprofessional to both me and my wife.

They are run by a company registered in Ireland (Irish company number 663757) and the named director is a Ms Kirwan.

DO NOT USE.

2020幎8月23日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello Kevin & Alison,
Thank you for your review.We apologize for your case .As soon as possible, you will be contacted by complaint office to find a solution according to your needs.At your service, Emergency Services24!

5぀星のうち1の評䟡

Unresolved driveway water leak.

Called for a plumber as I had a water leak on my drive. The plumber turned up in an unmarked white van. For tools he had a small spade for breaking up the ground, a trowel and a plastic jug for removing water. He wasn't able to turn the water off - I had to call the water company. In the mean time he went to B&Q for parts. All this I was charged for. He dug down 6 or 7 inches and said the leak could be coming from anywhere. He estimated he could dig down to the pipe in about 2 or 3 hours but wasn't even sure if this was where the leak was. As he was charging £120 per hour I decided that he should stop there. This cost me £325. I had a hole in my drive filled with overflowing water. A few days later I managed to get a proper plumber. This guy turned the water off, dug down 3 foot, found the leak, repaired the pipe and filled the hole back up in 90 minutes. This cost me £120. I have not been able to get my money back from the previous plumber or Emergency Services 24. The plumber has rung me up and argued with me about what he did and didn't do. Up to you if you want to ring this company up - I wouldn't - even if I was desperate (which I was last time and that's how they got me).

2020幎7月24日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Horrific

Horrific. They charged £204 callout for a trainee electrician to come round who couldn’t fix the problem as he didn’t understand it and then left!! We now have to try and find another company. Mum has dementia and is 70 and is now left with no electrics and pension taken! DO NOT USE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2020幎6月17日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello Joanna ,
Thank you for your review. Your feedback helps us get better and we do apologize for the inconvenience. As soon as possible, you will be contacted by our office to find a solution according to your needs. At your service, Emergency Services24!

5぀星のうち5の評䟡

Very well done my teamtha

Very well done my team
Page lay out looking good

2019幎12月3日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello Patrick, Thank you for your kind remark. It’s always humbling to hear how we’re able to make our customers lives easier because we know that sometimes plumbing issues can be frustrating.
Have a great day, and thank you for the review! Best regards, Emergency Services 24!

5぀星のうち5の評䟡

I had a plumber from this company and I


I had a plumber from this company and I am satisfied with the service they provided me. The guy, Gary, was very polite and fixed the leak very efficently. Considering that it was an emergency case, I can say that even the price was a reasonable one.

2019幎7月4日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hello there Zaiga, We appreciate the kind words! We are thrilled to hear that you are satisfied with our services and our prices. We love hearing from our customers – especially when our service is able to make a positive difference to them. We put a lot of work in chosing the right plumbers for the interventios and we are glad to know we've reached our goal. Thank you again for your positive review. Best regards, Emergency Services 24!

5぀星のうち4の評䟡

Company and engineer who came to do a


Company and engineer who came to do a plumbing job for me was professional and punctual (within the 1 hourl and would definitely use them again.

2019幎7月3日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Dear Mark, Thank you for your postivie review! We are incredibly grateful that you took the time out to leave us this review. Our company values put customer satisfaction as top priority and we are committed to our customers. We’re always improving our services , so we encourage you to contact us again! Thanks again – we appreciate it! Sincerely, Emergency Services 24!

5぀星のうち5の評䟡

“Speedy

“Speedy, friendly service. Excellent value for money. I would use again and would definitely recommend to others.”

2019幎6月25日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hey, Manish, We are thrilled to know that you feel this way about our services.
Punctuality and effectiveness are our best qualities.
We work very hard to achieve this and we are glad you got the opportunity to experience it.
Thank you for your positive review and we hope you contact us again. Best Regards, Emergency Services 24!

5぀星のうち5の評䟡

The best

I called this company couple of weeks ago because I had no power at all.
They arrived in 25 mins time and made it possible to bring the power back on within 1h.
I had a little baby sick at home as well, that was really scared.
I would highly recomend.

2019幎6月23日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

Hey Lee, We appreciate your positive review and you recommending our company.
It is always a pleasure to know that our clients are satisfied with our services.
We try to support them until the work is done so we can make sure that you are served properly.
Thank you and we hope you contact us again! Best Regards, Emergency Services 24!

5぀星のうち1の評䟡

The only thing redeeming about this


The only thing redeeming about this company was the unfortunate plumber looking for a job.
2 hours late. Said £60 call out charge. Completed 1 hours work and charged £350. Said £290 is plumbers fee and diagnostics for 1 hour.
Given they were an hour late I had to turn the mains off outside for the radiator leak. The kitchen was flooded by the time they arrived. Diagnostics - not rocket science - faulty valve.
Lady on the phone refused to let me speak to manager. Probably because there isn't one. Blackmailed me saying the plumber won't get paid.
Rogue company who exploits emergency situations

2019幎5月14日
自発的なレビュヌ
Emergency services 24 ロゎ

Emergency services 24 からの回答

ATTENTION :
Conflict of interest.The review of this user is misleading.PLEASE DO NOT CONSIDER THIS FALSE REVIEW! We remain at your disposal for any clarification.

5぀星のうち1の評䟡

Don't use

Don't use. The plumbers/electricians are OK/mediocre but the charges are high, the work shoddy and NO INVOICES. Then when try to contact them they just fob you off telling you to contact the technician directly but will not give his number. Call out by all means but do not pay cash or by bank transfer. Cheque or credit car only. And insist on invoice or do not pay!

2019幎5月2日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Please see other negative reviews and believe


Please see other reviews and believe them! I had a smart meter installed by a major power company, but the electricity kept tripping after it was fitted. The power company told me to get an electrician in, which I did asap, as I had had no earth for 3 days. They arrived after I had gone to work on night duty. I was told there was a £90 call out. The electrician came and said that it would be £250 an hour. Expecting the job done in an hour, I grudgingly agreed. THREE AND A HALF HOURS LATER, A BILL FOR £1250 AND HE WOULD NOT LEAVE UNTIL IT WAS PAID ELECTRONICALLY. DO NOT USE THS COMPANY UNDER ANY CIRCUMSTANCES.

2019幎5月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Do NOT use this agency - hugely inflated prices

Do NOT use this firm - we were advised that the charge would be £75 call out fee and an hour’s labour to fix a power outage, but said the hour’s labour would be dependent on the electrician. After the work was done - an easy fix - they then charged us £465 . . . meaning the hour’s labour was £390. We had no choice but to pay eventually, but we’re devastated. Even the electrician himself (who was good, we’ll go to him directly in future instead of through this agency) tried to reason with the agency on the phone, saying his max fee is £185 per hour, but they refused. Ultimately they accepted £350 but we’ve still been thoroughly ripped off.

2019幎3月26日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Would give 0 stars if possible

Would give 0 stars if possible. Quotes 50gpb for emergency plumber which turned in 230gpb cost after work had been carried out by plumber. When calling company for a receipt they are rude and shout at you saying they are too busy and put the phone down. Avoid.

2019幎3月1日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Avoid at all costs - a flooded bathroom is easier to deal with

Firstly the pricing of the call out and work is completely opaque. We were told the call out fee was £70 plus time spent. However, the total came to £270 for a 20 min job as excessive travel time was added and the plumber was forceful in ensuring the full payment was made there and then without the ability to question the rate. To add to the frustration the plumber incorrectly diagnosed the issue and was of absolutely no help whatsoever. We had to get another plumber in to actually fix the issue. To top it all off it took us over 3 months to get emergencyservices24, then via the plumber, to issue us with an invoice which took months of phone calls, emails etc. Please avoid this service at all costs. They are a massive rip off with such poor customer service, I am surprised at how they have actually managed to stay in business.

2019幎2月20日
自発的なレビュヌ

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報