Emoswimsuits レビュヌ 

138
•
TrustScore 5段階評䟡の3.5

3.7

レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋であるため、特定の蚘茉内容を怜蚌するこずはありたせん。ただし、ビゞネス䞊の取匕が行われたこずを確認できた堎合、レビュヌに「確認枈み」のラベルを付ける堎合がありたす。詳现はこちら

プラットホヌムの健党性を維持するため、圓瀟のプラットフォヌム䞊のすべおのレビュヌは、確認枈みか吊かにかかわらず、幎䞭無䌑で皌働する自動゜フトりェアによっお審査されおいたす。このテクノロゞヌは、本圓の経隓に基づいおいないレビュヌなど、ガむドラむンに違反するコンテンツを特定し、削陀するよう蚭蚈されおいたす。ただし、すべおを怜知できるわけではありたせんので、お気づきの点がございたしたら、どうぞお知らせください。詳现はこちら

レビュアヌのコメントを芋おみたしょう

5぀星のうち5の評䟡

I’m always hesitant to buy bathing suits online but had a really positive experience with emoswim. I’m looking for full coverage options as a toddler mom and found there were so many cute fits that of... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I ordered three swimsuits from Emo Swim and I love all three! The fabric is silky yet strong and the fit is flattering. All the suits have removable padding and modest coverage in the back. The stomac... もっず芋る

5぀星のうち1の評䟡

Do not order from this site. It’s based in China and when you have any issues, in my case a damaged product, they try and fob you off with a partial refund. I’ve been going back and forward with them... もっず芋る

5぀星のうち5の評䟡

I have 3 different swimsuits. Off shoulder 1 piece swimsuit that looks stunning. The cups gives you lift and the straps are adjustable. The other 2 are bikinis. One is a black halter neck staple piec... もっず芋る


連絡先

3.7

たあたあ

TrustScore 5段階評䟡の3.5

138件のレビュヌ

5぀星
4぀星
3぀星
2぀星
1぀星

最近のレビュヌ䟝頌の蚘録はありたせん

この䌁業は最近、顧客にレビュヌを䟝頌しおいないため、レビュヌが党䜓の意芋を反映しおいない可胜性がありたす。

ネガティブなレビュヌの 60に回答しおいたす

通垞1カ月以䞊経っおから回答

この䌁業のTrustpilot 利甚方法

レビュヌや評䟡の取埗方法、スコアリング、モデレヌションのプロセスに぀いお確認する。

3.7

すべおのレビュヌ

(138)

過去12か月のレビュヌ数: 121ä»¶

レビュヌを曞く
Trustpilot に参加しおいる䌁業は、むンセンティブを提䟛したり、レビュヌを非衚瀺にするためにお金を払ったりするこずは蚱可されおいたせん。レビュヌはレビュアヌの個人的な意芋で、Trustpilot のものではありたせん。詳现はこちら

5぀星のうち1の評䟡

DO NOT buy from this company unless


DO NOT buy from this company unless you’re 100% sure you want the suit, that it will fit correctly, and that there is no doubt in your mind that you will keep. Their customer service is SLOW, and unless you want to lose about 80% of what you pay for the suit, you will NOT get a reasonable refund. They claim that the returns are shipped to China and the customer has to pay for shipping AND taxes, AND “customer clearance issues” (whatever that is).
Fair warming; just be sure you will like the suit and it fits.
Read the Google reviews of this company; I wish I had before buying.

2026幎6月2日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Dear Customer,Thank you for sharing your feedback.We're sorry to hear that you were dissatisfied with your shopping experience. Our goal is always to provide quality products and responsive customer service to every customer.We would like to clarify that refund and return solutions are reviewed individually based on each order's circumstances and in accordance with our return policy. We regret that the resolution offered did not meet your expectations.

We encourage you to contact our support team directly with your order information so that we can review the matter again and see whether an alternative solution may be available.We take all customer concerns seriously and remain committed to improving our service.

5぀星のうち5の評䟡

Good suit for the over 50 group.

I purchased the rose red, high waisted bikini, in a size large. I am very pleased. The material was much heavier than I thought it would be and gave a lot of support. From reading the other reviews, I thought the material would be cheap and flimsy, but it was not. The top has good support. I am a 36D. The bottoms have lines in the front which hide my mommy pouch. Overall, a very nice bikini for mature woman. The color was beautiful.

2026幎2月18日
自発的なレビュヌ
5぀星のうち1の評䟡

Took forever to receive swimsuit

Took forever to receive swimsuit. Doesn’t fit. I contacted them to exchange for a different size. No response. DO NOT ORDER FROM THEM !!!!!!

2026幎6月3日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback.

We are very sorry to hear that your swimsuit did not fit as expected and that you were disappointed with both the delivery time and your customer service experience.

We sincerely apologize if you did not receive a response to your exchange request. This is certainly not the level of service we strive to provide. Occasionally, emails may be filtered into spam folders or fail to reach us, but we understand how frustrating it can be when you're waiting for assistance.

We would appreciate the opportunity to make this right. Please contact our customer support team again with your order number, and we will review your case as a priority to help find a suitable solution.

Your satisfaction is important to us, and we value every customer's feedback as it helps us improve our products and services.

Thank you for bringing this matter to our attention, and we hope to have the chance to assist you further.

5぀星のうち1の評䟡

They do not allow returns

They do not allow returns. Be aware. The website says they do, but that is a flat out lie. They don’t respond to emails and then they tell you to return you have to pay to ship to china and won’t even tell you how so if they don’t for you are screwed. DO NOT PURCHASE FROM HERE

2026幎5月26日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Dear Customer,

Thank you for your feedback.

We are sorry to hear that you are unhappy with your experience.

We take customer concerns seriously and would like to clarify that our return policy is publicly available on our website, and return requests are handled according to that policy. Our customer support team strives to respond to all inquiries as quickly as possible, and we regret if the communication did not meet your expectations.

We would welcome the opportunity to review your specific case again. If you contact us with your order number, we will be happy to investigate and assist further.

Customer satisfaction remains our priority, and we appreciate all feedback that helps us improve our service.

5぀星のうち1の評䟡

I purchased a bikini from them

I purchased a bikini from them, I was not happy with the material or fit and requested a refund. Weeks went by and I never heard back. I contacted paypal and tried to dispute the charge, they finally emailed me back. Then told me "it would be too expensive" to ship back to CHINA! Their warehouse states Colorado... then they try to offer you 5%-15% back instead of a full refund. I contacted my credit card company (Discover) and shared what was happened and disputed the charge. DO NOT BUY FROM THEM!

2026幎5月4日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi valued customer, we are truly sorry you had such a frustrating experience with your previous bikini order and refund request.
We fully acknowledge our team failed to respond timely and resolve your return issue properly, that was entirely our mistake.
Our Colorado warehouse can accept returns locally with affordable shipping options, we never should have declined full refund unreasonably.
Please send your order number via private message, we will immediately process your full refund unconditionally and cover all return fees.
We sincerely hope we get a chance to make this right for you.

5぀星のうち1の評䟡

TERRIBLE COMPANY

TERRIBLE COMPANY. I have been trying to return a bathing suit for two weeks now. They take forever to respond & they said they won’t give me my money back. What a scam! Ridiculous!!!

2026幎4月27日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are truly devastated to learn you’ve spent two whole frustrating weeks trying to arrange a return, only to face slow replies and refused refund requests.
Delayed responses and denying your valid refund go completely against our service principles, and we take full responsibility for this terrible experience.
Please send your order number through private message directly. We will review your case urgently, approve your full refund and guide you through return steps immediately.
We sincerely hope we can get a chance to correct this mistake.

5぀星のうち1の評䟡

Plastic bag arrived empty

Plastic bag arrived empty, no assistance from customer service although I sent multiple emails. Obviously a scam site

2026幎4月17日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi there, we are incredibly sorry you’ve spent two frustrating weeks trying to process your return and received such unhelpful replies from our team.
It is never our intention to delay responses or refuse valid returns, and we fully take responsibility for this poor service experience.
Please send your order number through private message right away. We will look into your case immediately, approve your full refund and walk you through simple local return steps at once.
We truly hope to make this right for you.

5぀星のうち1の評䟡

BUYERS BEWARE!!

BUYERS BEWARE!!! Do not purchase fromThis company! They claim to have 100% satisfaction guarantee - but they ignore emails and will not complete my return - although I fully complied with the return policy. I am now out $103!

2026幎4月13日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi friend, we are extremely sorry to hear you ran into such a terrible return experience and lost
$103 unexpectedly.
We sincerely apologize for ignoring your emails and failing to honor our satisfaction guarantee, this is completely our service error.
You followed every rule of our return policy, so your return deserves full approval without any obstacles.
Kindly send your order number via private message, our manager will personally check your case, sort out your return procedure properly.
We will do everything we can to make up for this awful mistake.

5぀星のうち1の評䟡

Don’t buy from this supplier

Purchased one style of swimsuit that arrived and I was happy with. Thought I would order another two pairs but when they arrived and style and sizing didn’t suit so I requested a return authority. Now getting the run around, was told it would be a better option for me to accept an exchange because of return shipping costs and international fee charges to return to China. Stay away from purchasing from this company unless you are happy to roll the dice.

2026幎4月3日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi there, we sincerely apologize for the messy return communication and inconvenient suggestions we gave you after your second order arrived.
It was inappropriate to push you toward an exchange just to avoid overseas shipping fees, and we fully understand why this made you frustrated. We have a local US warehouse that can process returns locally without expensive international shipping to China.
Kindly send your order number via private message, we will approve your return request directly and cover relevant return costs completely. We hope to make this right.

5぀星のうち1の評䟡

Tried to return items per online


Tried to return items per online guidelines, they've been giving me the runaround about it being too expensive, keep trying to get me to keep the items for a discount, etc. They won't just give me the return label as I've requested twice. I do not recommend.

2026幎3月20日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi there, we’re sorry to hear there’s been some confusion around your return process.
Our team is always ready to help resolve return requests properly.
If you could send your order number to us via private message, we’ll take a closer look and get this sorted out for you right away.

5぀星のうち1の評䟡

Very poor quality

Very poor quality. Items not as pictured on the website. Stitches were unraveling, colors were not as pictured, the metal pieces on the swimsuit that I ordered came as silver, and they were pictured as gold on the website. When attempting to return with customer service; incredibly difficult. I sent multiple pictures, but they have continued to dispute. Do not buy from this company!

2026幎3月16日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

Hi there, we are truly sorry to hear about the poor quality and the issues you faced with your order, and for the difficult experience you’ve had with our customer service.
It’s clear we let you down, and we take full responsibility for this.
Please send your order number to us via private message right away. Our team will personally review your case, look into every detail you mentioned, and work with you to make this right as quickly as we can.

5぀星のうち1の評䟡

They don’t have zero stars

They don’t have zero stars or else that’s what I would’ve given this company. They are a total scam garbage swimsuits cheaply made ill fitting and then they refuse to give you a refund because in order to ship it back it cost a ridiculous amount of money. They offered me a 5% refund on my suit. Is that supposed to be some kind of a joke? Then they offered to exchange the suit for me. Why would I exchange the suit for another suit when the product is crap. At a minimum they should be giving people a refund of at least half of the price of the suit. Do not buy one single thing from this company. The products are pure garbage.

2026幎3月3日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are truly sorry that our products and service have left you so disappointed. We realize we did not meet your expectations at all, and we feel deeply regretful for all the trouble we caused you.
We would like to communicate with you one-on-one to figure out a proper solution. Please send your order number via private message, and we will follow up with you carefully.

5぀星のうち1の評䟡

Theft

$44.98 was charged to my credit card on Jan. 28. I never placed an order. This was theft.

2026幎1月28日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are extremely sorry to hear about this unexpected charge on your card. This should never have happened, and we take this matter very seriously.
Please send us your contact details and relevant billing information via private message. We will look into the record immediately and resolve this issue for you as soon as possible.

5぀星のうち1の評䟡

This company is a scam!

This company is a scam!
I ordered 2x swim suits. One actually fitted fine, the other was about 10 sizes bigger than I ordered and the quality of both was cheap and nasty, not what you see in the photos!! When I requested the information to return the item for a refund, they offered 10% of the initial price saying ‘it will cost me more to return it so I should be happy with 10%’ It was then I realized I was dealing with a Chinese company, not in the US. I refused their offer and they upped it to 20%. I again refused and repeated my request for the return address. They sent me a threatening email that if I returned it they couldn’t guarantee it would arrive. I sent it in Nov 2025 and saw in the tracking that it had arrived in China, left in customs and then returned back to me, unclaimed by them. I am in the process of emailing them for my refund. They have gone unanswered so far.

2026幎1月27日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are truly sorry your order brought you so many troubles and disappointment. We acknowledge there were problems with the item size, quality and our after-sales communication, and we feel regretful for all the inconvenience caused to you.
Please send your order number and related tracking details via private message. We will look into your case thoroughly and try our best to work out a proper solution for you.

5぀星のうち1の評䟡

They sent me an XL when I asked for a


They sent me an XL when I asked for a small. I have tried contacting them but to no avail.

2026幎1月14日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are so sorry for sending you the wrong size and the trouble you had trying to contact us. This is our mistake. Please send your order number via private message, and we will sort this out promptly and offer you a satisfactory compensation.

5぀星のうち1の評䟡

It is impossible to get a refund

It is impossible to get a refund , this company is a disgrace ,do not deal with them . The fabric is terrible , and they just say they will only refund 10% of the price 

..

2025幎11月20日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are truly sorry for the unsatisfactory experience. Please send your order number via private message, and we will review your case and try our best to reach a mutually agreeable resolution for you.

5぀星のうち1の評䟡

SCAM avoid at all costs!

Read a "Gemini" review which was 100% BS and ordered a suit $56. Not true to size and I hated the fit the day it arrived I sent a request for a "free return" more BS! Sent 5 emails no response and filed a dispute with my credit card. Went again to their site and you must pay the return charge to China! The cost to ship it back is more than the suit cost. So I will wait the 90 days for the dispute to run its course with my credit card. This place is awful AVOID AVOID AVOID! Agreed it should have a Zero rating!

2025幎8月8日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We’re truly sorry your purchase did not go well and caused you so much trouble. We value your feedback deeply. Please send your order number via private message, and we will review your situation and discuss a proper way to resolve this together.

5぀星のうち1の評䟡

I gave Been emailing them to return


I gave Been emailing them to return something, they are not replying back to me! I will Never order again

2025幎8月1日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We are truly sorry for the delayed replies and the trouble this has caused you. Please send your order number via private message, and we will follow up promptly and work out a proper solution for you.

5぀星のうち1の評䟡

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE..SCAM

FIRST OF ALL SIZING IS NOT TO TRUE SIZE. I GIVE THE COMPANY A ZERO BECAUSE WHEN TRIED TO RETURN AND THEY SAID I HAD TO PAY FOR SHIPPING TO CHINA...THEY SAID IT WOULD BE EXPENSIVE. THEY ARE VERY SLOW TO RESPOND TO EMAIL AND NOT FULLY ANSWERING MY QUESTIONS. I KEEP ASKNG FOR THE ADDRESS AND NO RESPONSE. STAY AWAY FROM THIS COMPANY

2025幎7月18日
自発的なレビュヌ
Emoswimsuits ロゎ

Emoswimsuits からの回答

We sincerely apologize for the unsatisfying experience and the delayed replies. Please send your order number via private message. We will check your request and discuss a suitable solution with you.

Trustpilot ゚クスペリ゚ンス

Trsutpilot のレビュヌは誰でも曞くこずができたす。レビュヌを曞いた人には自分の曞いたレビュヌをい぀でも線集したり削陀したりする暩限があり、それらのレビュヌはアカりントがアクティブである限り衚瀺されたす。

プラットフォヌム保護のため、専門チヌムず高床なテクノロゞヌを駆䜿しおいたす。停レビュヌずの闘いに぀いおの詳现はこちらをご䞀読ください。

Trustpilot におけるレビュヌ プロセスの詳现に぀いおはこちらをご芧ください。

よいレビュヌを曞くための8぀のヒントをご芧ください。

確認を行うこずで、Trustpilot に投皿されるレビュヌが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実圚の人物[LINK-END-PEOPLE] によっお曞かれたものであるこずの保蚌に぀ながりたす。

レビュヌに察しおむンセンティブを提䟛したり、遞択的にレビュヌを䟝頌したりするこずは、TrustScore にバむアスを生む可胜性がありたす。これは 圓瀟のガむドラむンに反したす。

詳现情報