fisheandlilly.com レビュー 

605
•
TrustScore 5段階評価の4

4.2

レビューはレビュアーの個人的な意見であるため、特定の記載内容を検証することはありません。ただし、ビジネス上の取引が行われたことを確認できた場合、レビューに「確認済み」のラベルを付ける場合があります。詳細はこちら

プラットホームの健全性を維持するため、当社のプラットフォーム上のすべてのレビューは、確認済みか否かにかかわらず、年中無休で稼働する自動ソフトウェアによって審査されています。このテクノロジーは、本当の経験に基づいていないレビューなど、ガイドラインに違反するコンテンツを特定し、削除するよう設計されています。ただし、すべてを検知できるわけではありませんので、お気づきの点がございましたら、どうぞお知らせください。詳細はこちら

レビュアーのコメントを見てみましょう

5つ星のうち5の評価

Lovely bedside tables and quick delivery. Had a problem with one of the knobs on the drawers and customer service was very quick and helpful - replied quickly and sent a replacement without any hassle... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち1の評価

Item came damaged. Not packaged very well. Seems to be the business model to cut costs on delivery and accept the losses. Customer services isn't too bad, but you have to pester them or they don't see... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

We ordered two Oslo bedside tables. One turned up slightly damaged but Stephen was extremely helpful and very quick to resolve the issue. Collected within a couple of days and new one received the day... もっと見る

企業が回答しました

5つ星のうち5の評価

I ordered the Scandinavian Walnut Oslo Console to use as a dressing table. It came perfectly packaged and well protected, two days later. All I had to do was assemble the legs which was really easy. I... もっと見る

企業が回答しました

企業情報

  1. 家具店

当該企業による記述

Fishe and Lilly was created in 2021 to provide stylish and high quality furniture to families like ours who wanted to create a unique looking home. We’re a family business run by the two heads of our household. My wife calls me Fishe, and I call her Lilly.


連絡先

4.2

ほぼ満足

TrustScore 5段階評価の4

605件のレビュー

5つ星
4つ星
3つ星
2つ星
1つ星

最近のレビュー依頼の記録はありません

この企業は最近、顧客にレビューを依頼していないため、レビューが全体の意見を反映していない可能性があります。

ネガティブなレビューの 61%に回答しています

通常1カ月以上経ってから回答

この企業のTrustpilot 利用方法

レビューや評価の取得方法、スコアリング、モデレーションのプロセスについて確認する。

4.2

すべてのレビュー

(605)

過去12か月のレビュー数: 181件

レビューを書く
Trustpilot に参加している企業は、インセンティブを提供したり、レビューを非表示にするためにお金を払ったりすることは許可されていません。レビューはレビュアーの個人的な意見で、Trustpilot のものではありません。詳細はこちら

5つ星のうち5の評価

Love love love my Oslo bedside tables

Love love love my Oslo bedside tables. Arrived quickly and great quality

2026年10月3日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Olivia,

Thank you so much for the fantastic 5-star review!

We are absolutely thrilled to hear how much you "love love love" your new Oslo bedside tables! Delivering great quality pieces quickly is exactly what we aim for every day, so it is wonderful to know we hit the mark for you.

Enjoy your new tables, and we would love to welcome you back whenever you are ready for your next room upgrade!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち2の評価

A disappointing experience

A disappointing experience. Still waiting for replacement knobs as arrived damaged
Hugely frustrating customer service and delivery. You are offered a choice of dates for delivery but the reality is they’ll deliver when convenient to them, no updates, and boxes are left on the doorstep which feels lazy, unnecessary and careless.
Furniture is nice but quite over priced.

2026年9月23日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Claire,

I just read your review, and I am genuinely so sorry. Reading about your experience really saddened me, because leaving you feeling frustrated and ignored is the exact opposite of what we aim for.

First and foremost, I have just packaged up a brand new set of replacement knobs for you, and they are being dispatched today completely free of charge. You should not have had to wait this long to get the undamaged hardware you paid for.

I also completely agree with your frustration regarding the delivery. Offering a choice of delivery dates is completely useless if the courier simply ignores them, fails to send updates, and carelessly abandons the boxes on your doorstep. That is absolutely not the standard of service we expect from our delivery partners, and I am taking this up with them directly so it doesn't happen again.

I am glad you like the furniture itself, but I completely understand why the poor delivery and customer service experience made it feel like a letdown. We tried our best here, but we clearly missed the mark, and I am so sorry for that.

Please keep an eye out for the new knobs in the post, and let me know if there is anything else I can do to help make this right.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

bedside tables

I orderd 2 bedside tables. Delivery was a cople of days late other then that they where exactly what i was expecting. 10/10 perfect fit for my bedroom.

2026年9月7日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Jm,

Thank you so much for the fantastic 10/10 review!

I am absolutely thrilled to hear that the two bedside tables are exactly what you were hoping for and that they are a perfect fit for your bedroom. I do want to quickly apologize for the delivery running a couple of days behind schedule—thank you so much for your patience while the courier got them to your door!

Enjoy your new furniture, and we would love to welcome you back whenever you are ready for your next room upgrade.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Took a long time to find the scandi…

Took a long time to find the scandi style side table that we wanted but Fishe and Lilly had just the thing. Excellent product at a very good price

2026年9月14日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Elaine,

Thank you so much for the fantastic 5-star review!

There is nothing quite as satisfying as finally finding exactly what you’ve been searching for, so I am absolutely thrilled that our Scandi side table was the perfect fit for your space. Delivering excellent quality without the premium price tag is exactly what we aim for every day, and it's wonderful to hear we hit the mark for you.

Enjoy your new table, and we would love to welcome you back whenever you are ready for your next piece!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち1の評価

Wrong colour, a failed replacement, two missed collections and 30+ emails to get a refund

I ordered the Norway Dark Walnut King Size Bed Frame. Delivery was quick, but when I unpacked it the headboard was a different colour to the side rails. I'd just moved into a new place, so my partner and I were sleeping on the floor.

I reported it on 1 September. The next day I emailed four times before anyone replied. Once they did, a replacement was arranged. But it couldn't arrive before I left the country, so it was pushed back to the 10th. On the 10th I was told the standard delivery time was 3 to 5 days.

The replacement didn't fix the problem either. Before trying again, they asked me to send a photo of the carton label so they could confirm the colour. By then the box was gone, and I don't think a customer should have to tell a company what colour its own product is. A few days later they told me there were no Dark Walnut headboards left at all. They offered me Oak, or a different bed at 25% off.

At that point I asked for a full refund. I was asked to repack the frame in its original packaging, which I'd thrown away after two weeks of back and forth. I wrapped it myself and booked a day off work for the collection. DHL didn't turn up. They rebooked for the next day, and DHL didn't turn up again.

To be fair, Stephen in customer service was polite throughout, and they did offer partial refunds as goodwill gestures. But being polite doesn't fix the problem. Over 30 emails, multiple calls and nearly three weeks later, I still didn't have a bed in the right colour.

In the end I bought a bed from Happy Beds for half the price. It arrived within three days with no problems, and it's been brilliant. If you're looking at Fishe and Lilly, my advice is to check the reviews carefully and think twice. I won't be ordering from them again.

2026年9月24日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Jack,

I am so sorry. You are completely right—being polite on my end does not make up for the fact that we failed at almost every single step of this process and left you sleeping on the floor for weeks.

To give you complete transparency: your review actually helped us uncover a severe labeling error in our warehouse, where different coloured bed components were being packed under the exact same barcode. We have since completely overhauled our warehouse labeling to fix this, but I am gutted that we did not catch it in time to prevent both your original order and your replacement from arriving mismatched.

It is completely unacceptable that you had to chase us for a reply, jump through hoops for a replacement, and take time off work only for DHL to fail to show up twice.

While it is hard to lose a customer, I am genuinely glad you found a great bed quickly with another company so you can finally get a proper night's sleep in your new home. I am truly sorry we let you down here, Jack.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち4の評価

Scandinavian Walnut Oslo Bedside Tables

I ordered two Scandinavian Walnut Oslo bedside tables. Ultimately I'm happy with the products which suit the room well. However, there was a big difference between the way they were packaged, with one being really well packaged with all the assembly tools in a neat bag with instructions and the other being more haphazard, with the assembly tools loose within the drawers. They came in two separate deliveries as well which makes me think they came from different warehouses or stocks? I'd order from the company again though.

2026年9月9日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi James,

Thank you so much for the 4-star review and for your honest feedback! I am really glad to hear that the bedside tables look great in your room and that you are happy with the final products.

To pull back the curtain on the two quirks you noticed: both tables actually left our Chorley warehouse at the exact same time, but we recently upgraded our courier service from DHL to DPD. During that system changeover, a few multi-box orders unfortunately ended up being split in transit, which explains the separate deliveries!

As for the packaging, you received units from two different production runs. We recently upgraded our internal packaging to include those neat hardware bags and better protection, which is why one box was pristine and the other had loose tools.

I am very sorry for the haphazard unboxing experience on that second table, but I'm thrilled the pieces themselves hit the mark. We'd absolutely love to welcome you back for your next room upgrade!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

I had a very good experience buying…

I had a very good experience buying from Fishe & Lily. I initially ordered the wrong bedside table, and unfortunately, it didn’t fit in my room. I started the return process, and according to their policy, the delivery fee would be waived if I opted for store credit.

Unfortunately, the option wasn’t working properly on the portal, so I contacted customer service. Stephen was extremely helpful and guided me through the process, making sure I was able to return the item and receive the full amount as store credit. I was then able to reorder the correct bedside table with Stephen’s help.

The bedside table itself is excellent quality and made from proper wood, which I’m very happy with. Overall, I’m really pleased with both the product and the customer service. Stephen in particular was very helpful, responsive and made what could have been a frustrating return process very straightforward.

Would definitely recommend Fishe & Lily based on my experience.

2026年9月30日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi JR,

Thank you so much for the fantastic 5-star review and for your patience with our returns portal! I know how frustrating it is when a website glitch gets in the way of a simple exchange, so I was more than happy to jump in and get your store credit sorted manually.

I am thrilled that the correct bedside table is a perfect fit for your room and that you are loving the solid wood build quality. Thanks again for sticking with us through the swap, and we'd love to help you out again whenever you're ready for your next piece!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Really great quality furniture

Really great quality furniture. Affordable for the quality and very quick delivery

2026年9月14日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Beth,

Thank you so much for the fantastic 5-star review!

Hitting that perfect sweet spot between high-quality solid furniture, affordable pricing, and fast delivery is exactly what we aim for every single day. I am absolutely thrilled to hear that we delivered on all three fronts for you.

Enjoy your new pieces, and we'd love to welcome you back whenever you are ready for your next room upgrade!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Ordered to wrong address as I'd just…

Ordered to wrong address as I'd just moved house and they were quick to amend with my new address

2026年9月28日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi James,

Thank you so much for the 5-star review!

Moving house is stressful enough without your new furniture turning up at the wrong doorstep, so I am really glad we were able to catch the address update in time and get everything rerouted smoothly.

We hope you are settling in well—enjoy the new home and your new pieces!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち2の評価

Good products, once delivered correctly

I'll start with the positives: the furniture, once correctly delivered, is very nice. It's solid, and the design is exactly what we were looking for. If that weren't the case, we would have given up and sent the whole lot back considering the trouble it was to get the right items delivered!

Getting to that point was unfortunately a headache. The first delivery was days later than scheduled and, once they did arrive, one item was damaged and another was completely wrong! That left us having to return two of the three ordered items, on top of the second delivery.

This was a pain, as their customer service was frustrating to say the least! They were quick to apologise and make empty platitudes about how they would resolve it, with no actual actionable evidence unless hounded for it.

Scheduled deliveries were twice cancelled on the day, again with empty apologies. We were unable to work out whether the issue was with F&L or their courier AIT.

Overall, we're happy with the products, but the customer service and delivery logistics fell below expected standard.

2026年9月16日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Benh,

I am stepping in directly as co-founder to respond to this, because you are completely right to call us out. While I am thrilled that you love the quality and design of the furniture, the journey to get it into your home was entirely unacceptable.

Receiving damaged and incorrect items is frustrating enough, but having our customer service team offer "empty platitudes" instead of clear, actionable updates is the exact opposite of the service standard we aim for. I am also deeply sorry for the chaos with our courier, AIT, canceling on you twice at the last minute. Ultimately, whether it is a warehouse mix-up, a customer service gap, or a courier failure, the responsibility lies with Fishe & Lilly.

I am sharing your review directly with our logistics and support leads this week to ensure we fix these communication gaps. Thank you for sticking with us through the headache, and I am glad the pieces themselves finally made it to you in perfect condition.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Modern Parquet Table

We ordered a 'Mid-Century Modern Parquet Dressing Table'. It looks good, is solidly made and pretty good value. Fishe and Lilly (Stephen in the office) were very helpful in arranging delivery for a specific date. Recommended.

2026年9月25日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi AJM,

Thank you so much for the kind words and the personal shoutout!

It was an absolute pleasure getting your Mid-Century Parquet Dressing Table lined up for that specific delivery date. We know how frustrating it can be to wait around for couriers, so I am always happy to jump in and make sure our pieces land exactly when you actually need them.

I am thrilled to hear the dressing table hit the mark on quality, looks, and value for you. Thank you for recommending us and for supporting our family business!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Great furniture (Oslo walnut range)

Great furniture (Oslo walnut range), prompt and efficient delivery and great response from customer services to queries.

2026年9月23日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

Hearing that you’re loving your Oslo walnut pieces—and that our delivery and support teams came through for you—absolutely made our day!

The Oslo range in rich walnut is one of our absolute favorite designs to craft, so knowing it looks great in your home and that our team gave you the quick, helpful service you deserve means the world to our business.

Thank you so much for taking the time to leave us a note and for choosing Fishe & Lilly!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Purchased a dark wood console/dressing…

Purchased a dark wood console/dressing table. Arrived promptly, packaged well, great quality, reasonable price. Faultless service. Thank you

2026年9月22日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi Julia,

"Faultless service" is about the best compliment we could ever hope to receive—thank you so much!

We put a lot of work into making sure our dark wood finishes look stunning in person, and we work hard behind the scenes to keep our prices fair and our transit packaging bulletproof. Hearing that your new console table landed promptly and met every expectation means the world to our small team.

Thank you for supporting our family business. We hope you enjoy the new piece in your home for years to come!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち3の評価

Prompt but slight imperfections

Nice furniture and prompt delivery, however my TV unit arrived scuffed and struggling to get in touch with customer service!

2026年8月24日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Receiving a scuffed TV unit is frustrating enough, but struggling to get through to our support team when you need a hand makes it ten times worse. I am genuinely sorry.

I'm really glad to hear you loved the piece itself and that the delivery was swift, but you should never have to chase us down when something arrives damaged in transit. That's completely on us.

I want to step in and take care of this for you personally. Please email me directly at stephen@fisheandlilly.com with your order details. I'll make sure it's solved to your complete satisfaction.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Wright Oak Bedside Tables

The Wright Oak Bedside Tables arrived in good time and I was impressed by the very sturdy packaging. The only thing I had to do was to screw the legs on, which was very easy. The bedside tables are as described, true to colour and look great.

2026年9月20日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

Fast delivery, bomb-proof packaging, easy setup, and true-to-life colors—that is the exact experience we aim to deliver on every single order!

We work really hard to make sure our photography accurately reflects our real timber finishes and that our packaging holds up during transit, so knowing we nailed it for you means a lot.

Thanks so much for leaving such a great note and for choosing Fishe & Lilly!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち2の評価

Unfortunately I wouldn’t shop here again

Unfortunately I wouldn’t order from here again. In both products received they had weird ‘extras’ packed inside - firstly a dead lizard which I know can’t be helped probably, and in the second packaging, some sort of tracking device battery. When it comes to the bedside tables I purchased, one had quite a few chips in the wood and was missing all 4 legs and the other had a chip and came with a wonky leg.

Customer service weren’t particularly helpful and just kept communicating the same thing and seemed like AI or a robot was doing the communication. I still haven’t received the missing legs or the very small 20% refund compensation that was offered. Overall, the experience wasn’t worth my time or money which is a shame as I had had my eye on these bedside tables for a few months and chose to go with these instead of another retailer.

2026年9月18日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

I'm genuinely sorry to hear that your experience with us left such a poor impression. We pride ourselves on the quality of our solid wood furniture and the care we give our customers, so it’s disappointing to hear that we fell so far short for you.

I’d like to look into your order history personally and make sure any outstanding issues are properly sorted. Please drop me an email directly at stephen@fisheandlilly.com with your order number so I can assist you directly.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Wright Oak Bedside Tables delivered to Northern Ireland

We ordered 2 Wright Oak Bedside Tables and I'm really pleased with what we received. The units were delivered to Northern Ireland for a small and very reasonable additional cost and were exceptionally well packaged. It took about 20 minutes to screw the legs on and all the tools were sent. The two units are very slightly different oak colours but they're not being seen side by side so I don't mind. They sit beside a La Redoute Quilda Oak bed frame and look really well. The drawers are easy to open and close, they fit books, notebooks, pens, creams etc but are just a bit to shallow for a Cryoglow LED mask so I've stored it in a basket below. All in all, great service from the customer service team, great product and I will happily buy from Fishe and Lilly again.

2026年8月28日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

What a wonderfully detailed review—reading how our Wright Oak tables have settled into your bedroom (and how nicely they pair with your bed frame!) absolutely made our week.

We know getting solid furniture over to Northern Ireland can often be a hassle with direct charges from other brands, so we work really hard to keep our offshore delivery fees fair and our packaging tough enough for the crossing. Real oak always carries subtle variations in tone, and we love that you appreciate the natural personality of timber.

Also, utilizing the space underneath for a basket to store your LED mask is top-tier practical styling—we love hearing how our pieces fit into real daily routines!

Thank you so much for trusting our small family business and for leaving such a generous review. We’d be delighted to welcome you back anytime.

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Lovely bedside table and great service

Lovely bedside table and great service

2026年8月14日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

Short, sweet, and made our day—thank you so much!

We put a tremendous amount of care into crafting solid wood pieces that look great in your home and backing them up with straightforward, helpful service. Hearing that we hit the mark on both counts means the world to our small family business.

Thanks again for choosing Fishe & Lilly, and enjoy your new bedside table!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

Lovely oak bedside tables

Bought 2 oak bedside tables, they are great quality, delivered quickly and fairly priced.

2026年8月24日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,
Straight up: "great quality, quick delivery, fairly priced" is pretty much the highest compliment we could ask for!
We work hard to design solid oak furniture that doesn't carry an inflated price tag, so I'm thrilled to hear your bedside tables hit the spot on every front.
Thanks so much for supporting our independent business—we really appreciate you taking the time to spread the word!
Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

5つ星のうち5の評価

What you hope for from a small creative business.

I was looking for simple, lovely, effective design, of good quality oak. I was prepared to pay a lot but hoped for a reasonable price. The bedside tables I found at fisheandlilly were exactly what I wanted. Delivery was swift and there's nothing to say about packaging, etc. because there were no problems. I'm extremely pleased with my purchase and would recommend anybody to give fisheandlilly a look.

2026年8月17日
自発的なレビュー
fisheandlilly.com ロゴ

fisheandlilly.com からの回答

Hi there,

Finding proper solid oak with a clean, simple design—without having to pay eye-watering prices—is pretty much the whole reason we started Fishe & Lilly in the first place!

We put an immense amount of care into keeping our prices fair while using real, quality timber, so hearing that our bedside tables hit the brief on design, craftsmanship, and value means everything to our small team.

Thank you so much for trusting our family business and for recommending us to others. Enjoy your new bedroom setup!

Warmly,
Stephen
Co-founder, Fishe & Lilly

Trustpilot エクスペリエンス

Trsutpilot のレビューは誰でも書くことができます。レビューを書いた人には自分の書いたレビューをいつでも編集したり削除したりする権限があり、それらのレビューはアカウントがアクティブである限り表示されます。

プラットフォーム保護のため、専門チームと高度なテクノロジーを駆使しています。偽レビューとの闘いについての詳細はこちらをご一読ください。

Trustpilot におけるレビュー プロセスの詳細についてはこちらをご覧ください。

よいレビューを書くための8つのヒントをご覧ください。

確認を行うことで、Trustpilot に投稿されるレビューが [LINK-BEGIN-PEOPLE]実在の人物[LINK-END-PEOPLE] によって書かれたものであることの保証につながります。

レビューに対してインセンティブを提供したり、選択的にレビューを依頼したりすることは、TrustScore にバイアスを生む可能性があります。これは 当社のガイドラインに反します。

詳細情報